سه شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 14 May 2024
 
۰
۳

نامه 120نماينده به رئيس‌جمهوردرباره مشائي

يکشنبه ۲۴ مرداد ۱۳۸۹ ساعت ۱۶:۰۲
کد مطلب: 129569
بيش از 120 نماينده مجلس شوراي اسلامي در نامه‌اي به رئيس جمهور، خواستار تذكر به اسفنديار رحيم مشائي شدند.
به گزارش خبرنگار پارلماني خبرگزاري فارس، در پي طرح مكتب ايراني و رابطه انسان و خدا از سوي رحيم مشائي كه اعتراضات گسترده در پي داشت، بيش از 120 تن از نمايندگان مجلس در نامه‌اي به محمود احمدي‌نژاد، خواستار ارائه تذكر به رئيس دفتر وي شدند.
پس از اظهارات رئيس دفتر رئيس‌جمهور در همايش ايرانيان مقيم خارج از كشور، برخي نمايندگان طرح سئوال از رئيس جمهور را در دستور كار قرار دادند كه تنها 30 نفر آن را امضاء كردند و به دليل نرسيدن به نصاب لازم، مطرح نشد.
از سوي ديگر، امروز نامه‌اي از سوي برخي نمايندگان شاخص اصولگرا خطاب به رئيس جمهوري تهيه شده كه در آن ضمن حمايت از مواضع او در عرصه سياست داخلي و خارجي تاكيد كردند "دولت تمام همت خود را صرف كار و تلاش و رفع مشكلات مردم و كشور كند ".
در اين نامه همچنين به دولت‌مردان تذكر داده شده از حاشيه‌سازي و بيان حرف‌هاي غير ضروري و مضر، پرهيز كنند و با كنترل رفتار و گفتار خود اجازه ندهند در فضاي موجود، بين نيروهاي ارزشي و انقلابي اختلاف ايجاد شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
خوشم مياد كه فردي بنام مشايي همه مردم از جمله مقامات را به خودش مشغل كرده است. يارو مي خواست با ماشينش خلاف كنه . فكر كرد ديد بهترين راه اينه كه دوستش را بفرسته پيش پليس و از او نشاني يك آدرس را بپرسه . پليس كه سرگرم آدرس بود .....
Iran, Islamic Republic of
ای کاش این را هم می نوشتند که اگر مشائی بحثی دارد و یا نکات جدیدی از انقلاب ما را پیدا نموده است ایراد ندارد بیاید با گروه ها و افراد متخصص مطرح کند و به تأیید رهبر عزیز برساند بعد از اینها اصلا نیاز به همایشها و خرجهای آنچنانی ندارد خود صدا و سیما برنامه درست میکند از ایشان هم ! دعوت می کند تا بدون هزینه مالی و معنوی فراوان صحبتهایش را ارائه دهد.
بله
Latvia
كاش اين نمايندگان محترم نامه اي هم در اعتراض به حمايت 255 نماينده از 290 نماينده( حدود 90%) همين مجلس از آقاي جاسبي و دانشگاه آزاد آنهم در مقابل رييس جمهور منتخب مكتوب و منتشر مي كردندتا از تصويب مصوبه شوم يكشنبه سياه وقف دانشگاه آزاد پيشگيري مي كردند!