دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 6 May 2024
 
۰
۱

تجمع متقاضیان مسکن مهر مقابل مجلس

پنجشنبه ۳ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۳۴
کد مطلب: 339269
برخی متقاضیان مسکن مهر پرند و پردیس با تجمع مقابل مجلس شورای اسلامی و تنظیم نامه اعتراض آمیز گلایه های خود را نسبت به افزایش قیمت مسکن مهر اعلام کردند.
به گزارش جهان به نقل از  فارس،پس از اینکه هفته گذشته دستورالعمل افزایش قیمت مسکن مهر(متری ۱۰۰ هزار تومان)ابلاغ شد برخی از متقاضیان نسبت به این موضوع اعتراض داشتند.

موضوعی که برای برخی از متقاضیان مسکن مهر بسیار نگران کننده بود این بود که وزیر راه و شهرسازی خرید و فروش مسکن مهر را آزاد و اعلام کرده است که هر فردی که حتی خانه هم داشته باشد می تواند مسکن مهر خریداری کند.

بنابراین گزارش،این موضوع باعث شد تا برخی از متقاضیان مسکن مهر پرند و پردیس با تجمع مقابل مجلس شورای اسلامی و تنظیم نامه اعتراض خود را نسبت به افزایش قیمت مسکن مهر اعلام کنند.

متقاضیان مسکن مهر در این تجمع نسبت به افزایش قیمت مسکن مهر معترض بودند و اعلام می کردند:در قبل هم دوبار این افزایش قیمت بوده است اما این بار و به یکباره واقعا خارج از توان ما متقاضیان است.

معترضان در این تجمع اعلام می کردند:قیمت اولیه مسکن مهر در شهر تهران بصورت پله ای افزایش می یافت یعنی افراد با توجه به توان مالی خود در هشتگرد، پرند و یا پردیس اقدام به ثبت نام می کردند و حتی در پردیس سه تیپ پروژه برای سه قشر مختلف تعریف شد در نتیجه افراد با توجه به وسع خود ثبت نام کرده اند و این افزایش قیمت ها عملا از توان متقاضیان خارج است چراکه اگر اینطور نبود در پروژه با شرایط بهتر ثبت نام می کردند.

معترضان نسبت به اظهارات معاونان وزیر راه و شهرسازی هم گفته اند که اگر هزینه این افزایش قیمت را متقاضیان ندارند می توانند واحدهای خود را حتی به کسانی که در حال حاضر مسکن دارند، بفروشند، این مطلب موجب آشفتگی حال متقاضیان مسکن مهر گردیده است و تنها امید خانه دار شدنشان را بر باد می بینند.

تجمع کنندگان در پایان نامه ای را که از قبل آماده کرده بودند را تقدیم نمایندگان مجلس کردند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
خوب بندگان خداحق دارندچون درقراردادکه باانهاتنظیم شده همه چیزعنوان ومبالغ واریزشده