شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 4 May 2024
 
۰
۲

عیادت آیت‌الله ناصری و موحدی از رهبر انقلاب

جمعه ۲۱ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۲۲:۰۰
کد مطلب: 379869
آ یت الله ناصری دولت آبادی از علمای برجسته اصفهان و آیت‌الله موحدی کرمانی خطیب نماز جمعه تهران با حضور در بیمارستان محل بستری رهبر معظم انقلاب، از امام خامنه‌ای عیادت کردند.
به گزارش جهان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر مقام معظم رهبری آیت الله ناصری دولت آبادی از علمای برجسته اصفهان و آیت‌الله موحدی کرمانی خطیب نماز جمعه تهران با حضور در بیمارستان محل بستری رهبر معظم انقلاب، از حضرت آیت الله خامنه‌ای عیادت و برای بهبود و سلامتی و افزایش توفیقات ایشان دعا کرد.


همچنین عصر جمعه جمعی از فعالان ادب، فرهنگ، هنر، رسانه و ورزش عصر امروز با حضور در بیمارستان از رهبر انقلاب عیادت کردند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
درود و سلام بر مراجع و علما و آیت الله ناصری که به ملاقات رهبر عزیزمان امام خامنه ای رفتند ، خدایا به پنج تن آل عبا قسمت میدهیم به آیت الله العظمی خامنه ای هرچه زودتر سلامتی عنایت فرما.
مهدى از اصفهان
حضرت آيت اله ناصرى يکى از نوادر زمان ما از لحاظ زهد و تقوى و بصيرت هستند و ديدار ايشان از رهبر معظم انقلاب با وجود کسالت خودشان نشان از علاقه و نزديکى ايشان به رهبرى است خداوند سايه هر دو بزرگوار را بر سر ما مستدام بدارد. آمين