يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 19 May 2024
 
۷
۵

ابتکار جالب احمدی‌نژاد برای ماندن در پاستور/ واکنش بقایی

چهارشنبه ۲۶ تير ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۳۳
کد مطلب: 299868
در روزهای پایانی دولت محمود احمدی‌نژاد اقدامات عجیب و خلاف قاعده دولت هر روز شکل تازه‌ای به خود می‌گیرد.
ابتکار جالب احمدی‌نژاد برای ماندن در پاستور/ واکنش بقایی
به گزارش جهان، در تازه‌ترین اقدام به صورت چراغ خاموش و بی‌سر و صدا، معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی ریاست‌جمهوری به بهانه بهره‌مندی از تجربیات روسای جمهور سابق و پیگیری امور اجرایی مربوط به آن، اقدام به ایجاد تشکیلاتی جدید در ساختار نهاد ریاست‌جمهوری با عنوان «دفتر رئیس‌جمهور سابق»! نموده است.

در این ساختار جدید که در تاریخ اول تیر ۹۲ و طی نامه شماره ۶۰۷۰/۹۲/۲۰۰ و با امضای غلامحسین الهام به عنوان معاون توسعه مدیریت انسانی رئیس‌جمهور به بقایی معاون اجرایی و سرپرست نهاد ریاست‌جمهوری برای اجرا ابلاغ شده است، شرح وظایف دفتر رئیس‌جمهور سابق و تشکیلات تفصیلی و ساختار دفتر رئیس‌جمهور سابق با ۲۵ پست سازمانی مشخص در نظر گرفته شده است.

در ابلاغیه غلامحسین الهام به عنوان معاون توسعه مدیریت انسانی رئیس جمهور به بقایی معاون اجرایی و سرپرست نهاد ریاست جمهوری در خصوص تشکیل «دفتر رئیس جمهور سابق»! آمده است: با توجه به ضرورت بهره مندی از تجربیات ارزنده و موثر روسای جمهور سابق و به منظور پیگیری و ساماندهی امور اجرایی مربوط به آنان به پیوست شرح وظایف و تشکیلات تفصیلی«دفتر رییس جمهور سابق» به شرح زیر در ساختار نهاد ریاست جمهوری به شرح زیر موافقت و برای اجرا ابلاغ می گردد. شایان ذکر است این واحد سازمانی تابع تمامی ضوابط و مقررات اداری، مالی و استخدامی نهاد ریاست جمهوری خواهد بود.

جای این سوال باقی است که چرا آقای احمدی نژاد ۸ سال قبل به فکر استفاده از تجربیات روسای جمهور سابق برنیامد و حتی ساختمانی که در اختیار رئیس جمهور سابق( خارج از نهاد ریاست جمهوری) بود را از وی گرفت و چنان در تبلیغات انتخاباتی و مناظرات تلویزیونی علیه همه مسئولان قبلی سخن گفت که شد آنچه شد.



https://cdn.jahannews.com/images/docs/files/000299/nf00299868-1.jpg






احمدی‌نژاد در پاستور نمی‌ماند

در همین حال، ایسنا گزارش داد: بقایی معاون اجرایی رییس‌جمهور با رد برخی از اخبار منتشر شده اعلام کرد : احمدی‌نژاد در پاستور نمی‌ماند.

بقایی در جمع خبرنگاران در حاشیه جلسه هیات دولت در پاسخ به مطالب منتشر شده در برخی از روزنامه‌ها مبنی بر این‌که با توجه به ابلاغیه روز گذشته الهام، احمدی‌نژاد قصد دارد در پاستور بماند، گفت: اینگونه نیست و احمدی‌نژاد نمی‌خواهد در پاستور بماند.

وی در مورد ابلاغیه دیروز الهام گفت: آنچه که آقای الهام ابلاغ کردند چیزی بوده که در دولت هشتم نیز وجود داشته مبنی بر این‌که روسای جمهور بعد از پایان ماموریتشان یک تشکیلات داشته باشند و این در قانون خدمات مدیریت کشوری نیز قید شده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
جل الخالق! فقط می‌توانم همین را بگویم!
ح
United States
بلکه فراتر از این
Iran, Islamic Republic of
واقعا !!!!
Iran, Islamic Republic of
گفته بود این دولت تموم نمی شه ها !
مصطفی
Iran, Islamic Republic of
این خبر امروز رسما تکذیب شد ... کمی تقوا داشته باشیم