پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۱
۱

خودکشی نافرجام یک فوتبالیست!

سه شنبه ۳ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۴۱
کد مطلب: 457466
در یک اتفاق تلخ یکی از بازیکنان فوتبال به دلیل وضعیت نابسمان مالی خودکشی کرد.
به گزارش جهان به نقل از فارس، تیم فوتبال پیام وحدت کاشمر که در لیگ دسته دو فوتبال کشور حضور دارد این روزها وضعیت بسیار نابسمانی دارد و مدیریت این تیم به دلیل اختلافات مالکیتی به دو قسمت هیئت مدیره کاشمری و مالک مشهدی تقسیم شده است.

این تیم که امسال سومین سال حضورش در لیگ دو را تجربه می کند، در گذشته بازیهای خود را در مشهد برگزار می کرد و با عنوان پیام وحدت مشهد شناخته می شد، اما مشکلات مالی شدید باعث شد تا مدیران این باشگاه تیمشان را به کاشمر ببرند و در ازای تامین هزینه های مالی از سوی مسئولین این شهر 40 درصد از سهام باشگاه را به فوتبال کاشمر اعطا کنند.
با شروع لیگ دسته دو بازی های این تیم به کاشمر برده شد اما بعد از گذشت 5 ماه از آغاز تمرینات و شکل گیری تیم و بعد از آن شروع بازی ها خبری از دریافت پول توسط بازیکنان نشد تا این تیم با وضعیت بحرانی روبرو شود. این شرایط به حدی برای این تیم سخت می گذشت که آنها مجبور شدند روز قبل از بازیها خود فلافل به جای شام بخورند و برای استراحت نیز 10 نفر در یک اتاق استراحت کنند.
این مشکلات به حدی برای بازیکنان این تیم سخت شد که متاسفانه یکی از بازیکنان پیام وحدت که متاهل نیز هست به دلیل مشکلات سخت مالی دست به خودکشی با قرص بزند.
این بازیکن برای این کار پیش از یکی از بازیهای تیمش، مقادیر زیادی قرص مصرف می کند اما خوشبختانه هم تیمی های وی متوجه می شوند و او را نجات می دهند.
آرمین رهبر که در این زمان سرمربی تیم پیام وحدت کاشمر بوده است با تایید این مطلب به فارس گفت: متاسفانه این اتفاق رخ داده است و شاید اتفاق بسیار تلخی رخ می داد.
وی ادامه داد: من دو هفته قبل به دلیلی برخی اختلافاتی که بین هیأت مدیره کاشمری و مالک مشهدی باشگاه به وجود آمد از کار برکنار شدم اما تا آن زمان که بودم این مشکلات ادامه داشت و بازیکنان ما پیش از بازی خود با فولاد نوین در اهواز به دلیل اینکه پولی در اختیار نداشتیم مجبور شدند تا به جای شام فلافل بخورند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


بازیکن
اقا ارمین اخراجت کردن داری انتقاد میکنی