پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۰

اجرای طرح‌امنیت محله‌محور بامشارکت‌مردم

پنجشنبه ۱ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۳۳
کد مطلب: 387464
جانشین فرمانده ناجا گفت: طرح‌های امنیت محله‌محور در تمام استان‌ها اجرا می‌شود و در آینده نیز طرح‌هایی داریم که با کمک مردم بتوانیم نظم و امنیت هر چه بیشتری را در محله‌ها شاهد باشیم.
به گزارش جهان؛‌ سردار حسین اشتری جانشین فرمانده ناجا در گفت‌وگو با فارس، در مورد طرح‌های امنیت محله‌محور اظهار داشت: طرح‌های امنیت محله‌محور در تمام استان‌ها اجرا می‌شود.

جانشین فرمانده ناجا گفت: طی هماهنگی که با مسئولان محلات از جمله ائمه جماعات، شورای شهر یا شورای روستای محلات داشته‌ایم اقدامات خوبی در این زمینه انجام شده است.

سردار اشتری در رابطه با اینکه مردم در این زمینه همکاری‌های خوبی با پلیس داشته‌اند، گفت: به مردم توصیه می‌کنیم که به همکاری خود ادامه دهند چرا که به نفع خود و خانواده‌هایشان است.

جانشین فرمانده ناجا در پاسخ به سؤال دیگری در مورد استفاده از مردم محلی در طرح امنیت محله‌محور گفت: حتماً ما مشارکت مردمی را داریم و در آینده هم طرح‌هایی داریم که با کمک مردم بتوانیم نظم و امنیت بیشتری را در محله‌ها شاهد باشیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *