جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۱

واکنش‌کوثری‌به برگزاری رزمایش اقتدار ثارالله

سه شنبه ۱۰ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۴۵
کد مطلب: 442066
انتخاب شعار ما اجازه نمیدهیم در رزمایش "اقتدار ثارالله" نشان می دهد که بسیج و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در کوتاه ترین زمان، فرمان فرمانده کل قوا را اجرا می کنند.
به گزارش جهان به نقل از حزب الله سایبر، گفتگوی حزب الله سایبر با اسماعیل کوثری در خصوص رزمایش "اقتدار ثارالله" به شرح ذیل می باشد:

* پیام جمهوری اسلامی در این رزمایش به دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی چیست؟

ببینید هر نیروی نظامی مخصوصا از نیروهای بسیجی و سپاه پاسداران در جهت آمادگی خودشان در طول سال برنامه هایی را دارند و در این رزمایش هم اقتدار و صلابت نیروهای سپاه و نیروهای مردمی همچون بسیج را میخواهند به نمایش بگذارند که دشمنان قسم خورده ی جمهوری اسلامی خیال نکنند که اگر ۳۷ سال از انقلاب اسلامی گذشته است، مردم دیگر خسته شده اند و در صحنه حضور ندارند بلکه میخواهند این را در عمل نشان دهند و این پیام را نیز به آن ها بدهند. اولا اقتدار و صلابت و دوما اینکه ما هنوز پشت سر ولی امر مسلمین ایستاده ایم و گوش به فرمان ایشان هستیم و در نهایت کوچکترین حرکات مرموزانه ی دشمنان را زیر نظر داریم و قطعا در کوتاه ترین زمان هم عکس العمل سرکوبی آن ها را نیز نشان خواهند داد. فلذا این است که برای پیاده کردن این مسائل که عرض کردم در عمل میخواهند آمادگی، اقتدار و صلابت خودشان را نشان دهند.

* پیش بینی شما از واکنش و موضع رسانه های غربی و صهیونیست در بازنشر اخبار این رزمایش چگونه است؟

بالاخره همیشه رسانه های غربی تهدیدهای وارونه را دارند و اگر ما میخواستیم طبق برداشت های آن ها نگاه کنیم، اولا نباید انقلاب می کردیم و انقلابمان هم هیچ موقع به این جاها نمی رسید و به لطف خدا جذابیت پیدا نمی کرد. آنها آنقدر تهدیدهای دروغ برای خودشان بنویسند تا در عمل بالاخره قدرت جمهوری اسلامی و نفوذ آن را در منطقه و حتی فراتر از آن نیز ببینند؛ مگر اینکه بخواهند تغییر رفتار و تغییر روش دهند که من بعید می دانم که شیطان بخواهد دست به چنین کاری بزند؛ اما ما کار خودمان را انجام می دهیم و با اهدافی که حرکت امام (ره) و مقام معظم رهبری مشخص کرده اند، بر اساس آن کارهایمان را با برنامه ریزی انجام می دهیم و در عمل به دنیا نشان خواهیم داد.

* آیا انتخاب شعار ما اجازه ی نفوذ نمی دهیم در این رزمایش، طبق فرمایشات اخیر حضرت آقا چقدر به جا است؟

بله خیلی به جا است انتخاب این شعار که طبق فرمانی که فرمانده معظم کل قوا صادر کرده اند و هشدار داده اند به ملت عزیز ایران، که بسیج و سپاه در کوتاه ترین زمان می آیند و عکس العمل نشان می دهند و فرمان ایشان را جامع عمل می پوشانند و این به دشمنان نشان می دهد که در کوتاه ترین زمان ما فرمان ایشان را جرا میکنیم و بدانند دشمنان که تمام عزیزان نیروهای مسلح در صحنه هستند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *