جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۱۸
۲۱

اعتراف دیرهنگام رهبر سابق مخالفان سوریه؛ اشتباه کردم

چهارشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۴۳
کد مطلب: 392161
'معاذ الخطیب' رهبر سابق ائتلاف مخالفان سوریه اعتراف کرد که درمورد نظام سوریه اشتباه کرده است و دولت بشار اسد یک نظام مردمی است که علیه تروریستها می جنگند.
اعتراف دیرهنگام رهبر سابق مخالفان سوریه؛ اشتباه کردم
به گزارش جهان، ایرنا به نقل از پایگاه خبری 'اولوسال' ترکیه نوشت: 'معاذ الخطیب' این مطلب را در صفحه رسانه مجازی نوشت و افزود: اعتراف می کنم که در گذشته به اشتباه فکر کرده است که برخی از کشورهای غربی ، عربی و ترکیه در صدد کمک به سوریه و مردم آن کشورمی باشند.

به نوشته 'اولوسال' ،'الخطیب' گفت : گروه به اصطلاح دوستان سوریه در واقع دشمنان سوریه هستند و تروریستها با همکاری آنان در صدد نابودی سوریه هستند.

وی اضافه کرد: به این نتیجه رسیده ام که نظام سوریه علیه تروریست ها می جنگد و به کارمندان خود در مناطق مختلف حقوق می دهد، برق رسانی می کند و کارهایی برای مردم انجام می دهد که نشان می دهد که به فکر مردم است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
فتنه گران داخلی یاد بگیرند !!!
Finland
خداپدرتو بیامرزه زدی تو خال
حمید
شب بخیر
علی
Iran, Islamic Republic of
پاسخ اینهمه تجاوز به زنان وبچه ها را کی می ده احمق تازه فهمیدی اشتباه کردی !!!!
تاوان اشتباهات را چگونه خواهی داد؟ اصلا" قدرت یا جان بی مقدارت ارزش را دارد ؟ کار شما فقط وفقط با خدا است
56
Iran, Islamic Republic of
بابا گلی به گوشه ی جمالش که فهمید اشتباه کرده و اعتراف کرد .کاش بعضی ها هم یه ذره از این فهم و جسارت را از خودشون نشون می دادند.
تورو خدا این توابو دیگه ایران نیارید!
خاک بر سر تو و اون ارتش آزاد و سایر معارضین که با اون فکر اشتباهتون بخاطر قدرت کشورتون رو داغون کردید جاده بازکن حمله آمریکا به خاک کشورتون شدید کاری کردید که از 80 کشور تروریست بره سو.ریه از انگلیس و آلمان و فرانسه و چچن گرفته تا سایر کشورها حالا فهمیدی اشتباه کردی انقدر نفهم بودی که تا حالا نمیفهمیدی میدونی این اشتباهتون چقدر کشورتون رو عقب زد چقدر خسارت به بار آورد چقدر تجاوز شد بخاطر این اشتباه چقدر سر بریده شد بخاطر این اشتباه نه پس فکر کرده بودی ترکیه و اردوغان خیر و صلاح سوریه رو میخواستن اونا دنبال منافع خودشون بودن و شما احمقها ابزاری شدید برای رسیدن به اهدافشون حالا چقدر باید مردم سوریه کشته بشن تا اینهمه تروریست که گفته میشه بیشتر از 120 هزار نفر هستن از سوریه برن شماها باعث شدید برای اولین بار در اسلام فتوای مضحک جهادالنکاح صادر بشه خدا تو و همه معارضین سوریه و همه تکفیریهای سوریه و همه حامیان غربی عربی و ترکیه ایتون رو لعنت کنه ان شاالله
به این میگن دوست نادان و خدا رحم کند به ملت سوریه
استوانه ها یاد بگیرند
خوب ، همین الان جبران کنید،طرفداران خود را به کمک بشار اسد بفرستید تا باهم از نابودی کشورتان جلوگیری کنید
نيكتا
يه كم ديره. قابل توجه كسانى كه به غرب اعتماد دارند
سید حسین
بازم 100 رحمت به ایشان...
خاتمی و دار و دستش تا وضع ما رو مثل سوریه نکنن نمیفهمن...
نکنه میخاد نفوذ کنه ؟
Iran, Islamic Republic of
تو و همفکرانت فقط با دادن جانتون در راه بیرون کردن تروریستها.. ممکن است بخش کوچکی از خیانتتان را جبران کنید
سعید
این حتما یه ریگی توی کفشش داره.خیلی باید مراقب این افراد که به ظاهر اظهار پشیمانی میکنند بود
حالا این اقا با توبه و اعتراف به اشتباه خود لیاقت حر شدن رو داره و میتونه با تقدیم جان خودش به مقاومت اسلامی به معنای واقعی حر بشه ، اما این رو مقایسه کنید با فتنه گران داخلی که حاضر به قبول اشتباه خود و بازی در زمین اسراییل و امریکا نیستند ، این فتنه گران لیاقت حر شدن را ندارند
تاریخ درحال تکراراست ۰ توابین کوفه واقعا این قوم ۰۰۰۰۰حح
خادم
Iran, Islamic Republic of
اقای الخطیب حالا اگه راست میگی برو اونهای که خودت اوردیشون تو سوریه بیرونشون کن
تاببینی دنبال چه میگردی ازاین اعترافات.
واقعا كه