جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

محور هراز و کندوان تا فردا یک‌طرفه است

جمعه ۱۵ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۰۹
کد مطلب: 352868
مسئول کمیته راه و شهرسازی ستاد اجرایی خدمات سفر استان مازندران از تداوم یک طرفه کردن محور هراز و کندوان از ساعت ۱۵ تا یک بامداد فردا خبر داد.
مسئول کمیته راه و شهرسازی ستاد اجرایی خدمات سفر استان مازندران از تداوم یک طرفه کردن محور هراز و کندوان از ساعت ۱۵ تا یک بامداد فردا خبر داد.

به گزارش جهان به نقل از فارس از شهرستان ساری، قاسم آقابرارپور صبح امروز در جمع خبرنگاران درباره آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی مازندران اظهار داشت: در حال حاضر بارش در محورهای استان مازندران نداریم.

وی تصریح کرد: در محور هراز و سوادکوه ترافیک نیمه‌سنگین است ولی در محور کندوان از مرزن‌آباد تا دزدبن شدید است.

مسئول کمیته راه و شهرسازی ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران در ادامه خاطر نشان کرد: در مسیر دوبانده محور سوادکوه به دلیل دوبانده بودن جاده ترافیک سنگین است ولی در مسیرهای چهاربانده مشکلی از بابت ترافیک وجود ندارد.

وی درباره وضعیت ترافیک در محور کیاسر گفت: در حال حاضر مشکلی از بابت ترافیک در این محور وجود ندارد.

آقابرارپور در ادامه از ریزش کوه در محور کندوان خبر داد و گفت: در اثر ریزش کوه در این محور که ساعت ۳ بامداد امروز اتفاق افتاد یک مورد فوتی داشتیم.

این مسئول درباره برنامه‌ریزی مشترک پلیس راه و اداره راه و شهرسازی برای روان‌سازی ترافیک گفت: از ساعت ۱۵ امروز تا ساعت یک بامداد فردا در دو محور کندوان و هراز جاده یک طرفه می‌شود.

به گزارش فارس، از ابتدای سفرهای نورزی تاکنون سه نفر بر اثر ریزش کوه در محور کندوان فوت کردند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *