جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

حواشی مراسم قرعه‌کشی یورو 2016

شنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۱۸
کد مطلب: 460859
نیروهای امنیتی به منظور مقابله به حرکت‌های تروریستی به شدت محل انجام مراسم قرعه‌کشی را زیر نظرداشته و ستاره فرانسه از همگروهی با فرانسه استقبال کرد.
به گزارش جهان به نقل از فارس در شرایطی که مراسم قرعه‌کشی رقابت‌های یورو 2016 از ساعت 20 و 30 دقیقه به وقت تهران در فرانسه آغاز خواهد شد، به منظور مقابله با هرگونه خطری، از ساعت‌ها پیش محل انجام مراسم در شهر پاریس تحت تدابیر شدید امنیتی قرارگرفته است.
 
نیروهای امنیتی کنترل دقیقی بر رفت و آمد‌ها در محل انجام مراسم دارند.
 
از جمله شخصیت‌های مهمی که در مورد قرعه‌کشی اظهارنظر کردند، آنتوان پاننکا، ستاره اسبق چک است که آرزو کرد تیمش در گروهی قرارگیرد شانس چندانی برای صعود نداشته باشد تا بدون فشار زیاد بتواند خود را برای مسابقات آماده و مهیا کند.
 
همچنین فایتون پاندوفسکی، گزارشگر معروف آلبانی عنوان کرد همه تیم‌ها قوی هستند و او آرزو می‌کند تیمش در گروه مرگ مسابقات قرارنگیرد.
 
بلیز ماتیودی ستاره فرانسه نیز در اظهارنظر جالبی در محل انجام قرعه‌کشی عنوان کرد از همگروهی با تیم ملی ایتالیا استقبال می‌کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *