جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

عدم‌برگزاری انتخابات دراین شهرها ظلم‌است

سه شنبه ۲۵ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۱۰
کد مطلب: 380551
دارایی، عدم برگزاری انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس در حوزه انتخابیه "تفت و میبد" و "نهاوند" را خلاف قانون اساسی دانست و گفت که این اقدام را به ضرر مردم و دولت می‌دانیم.
به گزارش جهان، عیسی دارایی نماینده مردم خوزستان و عضو کمیسیون شوراهای مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با تسنیم درباره نظر وزارت کشورمبنی بر عدم برگزاری انتخابات میان‌دوره‌‌ای در ۲ حوزه انتخابیه "تفت و میبد" و "نهاوند"، گفت: عدم برگزاری انتخابات میان‌دوره‌ای در این ۲ حوزه انتخابیه به هر دلیلی که باشد، خلاف قانون اساسی و ظلم به مردم است.

وی با بیان اینکه وزارت کشور باید فوراً تدبیر کرده و شرایط برگزاری انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس در حوزه‌ انتخاببه "تفت و میبد" و "نهاوند" را فراهم کند، تصریح کرد: اینکه گفته‌اند به دلیل صرفه‌جویی در بودجه این انتخابات برگزار نمی‌شود، غیرقابل قبول است چرا که داشتن نماینده، حق مردم است و این حق را به بهانه نداشتن پول نمی‌توان نادیده گرفت.

نماینده مردم خوزستان گفت: عدم برگزاری انتخابات میان‌دوره‌ای به دلیل مشکلات مالی، با شعار بهبودی وضع مالی کشور در تعارض است اگر وضع کشور و مردم بهتر شده چطور نمی‌توانیم یک انتخابات را تنها در ۲ حوزه انتخابیه برگزار کنیم.

وی با اینکه مجلس پیگیر برگزاری انتخابات در ۲ حوزه انتخابیه ه "تفت و میبد" و "نهاوند" است، گفت: ما عدم برگزاری انتخابات را به ضرر دولت و مردم می‌دانیم چرا که در این‌صورت موج نارضایتی از دولت به وجود خواهد آمد و مجلس نمی‌خواهد مردم از دولت ناراضی شوند.

عضو کمیسیون شوراها با بیان اینکه مردم حوزه انتخابیه "تفت و میبد" و "نهاوند" شدیداً برگزاری انتخابات میان‌دوره‌ای را از مجلس و دولت مطالبه می‌کنند، گفت: نماینده معین، هیچگاه نمی‌تواند مشکلات مردم را بررسی کند چرا که نمایندگان در بهترین حالت می‌تواند به حوزه انتخابیه خود رسیدگی کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *