جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۷
۱۷

توافق لاریجانی و روحانی؛ یک نماینده به تیم هسته‌ای اضافه شد

پنجشنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۰۲:۰۸
کد مطلب: 340753
نایب رئیس کمیسیون اقتصاد مجلس شورای اسلامی در خصوص جلسه مشترک دولت و مجلس گفت: رئیس مجلس در این جلسه اعلام کرد که رئیس جمهور موافقت کردند تا علاءالدین بروجردی رئیس کمیسیون امنیت ملی با دعوت روحانی و یا ظریف در مذاکرات هسته ای ایران و ۱+۵ حضور یابد تا دغدغه نمایندگان در خصوص این مذاکرات کاهش یابد.
توافق لاریجانی و روحانی؛ یک نماینده به تیم هسته‌ای اضافه شد
به گزارش جهان، محمدرضا پورابراهیمی در گفتگو با مهر در تشریح جلسه مشترک دولت و مجلس گفت: در این جلسه فضای مثبت تعاملی حاکم بود و در ابتدا روسای کمیسیونها دغدغه های بخش های اقتصاد، بهداشت و درمان و صنایع را مطرح کردند.

نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی گفت: رئیس کمیسیون فرهنگی نیز با اشاره به مظلومیت فرهنگ از اینکه فرهنگ در اولویت خاص دولت قرار ندارد انتقاد کرد.

وی، ظریف و رئیس جمهور را سخنرانان این جلسه خواند و گفت: ظریف در این جلسه مذاکرات ژنو و توافقنامه را برای نمایندگان تشریح کرد.

وی با اشاره به توافق رئیس مجلس شورای اسلامی با رئیس جمهور گفت: لاریجانی اعلام کرد که رئیس جمهور موافقت کردند که علاءالدین بروجردی رئیس کمیسیون امنیت ملی با دعوت روحانی و یا ظریف در مذاکرات هسته ای ایران و ۱+۵ حضور یابد تا دغدغه نمایندگان در خصوص این مذاکرات کاهش یابد.

وی با اشاره به طرح دغدغه های نمایندگان در خصوص اجرای قانون هدفمندی یارانه ها افزود: رئیس جمهور از نمایندگان خواست که نگران اجرای این قانون نباشند و مقرر شد نحوه اجرای قانون هدفمندی یارانه ها با هماهنگی کامل دولت و مجلس انجام شود تا کمترین مشکل برای مردم بوجود آید.

حسینعلی هادی نماینده مردم شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی مهر با اشاره به سخنرانی علاءالدین بروجردی رئیس کمیسیون امنیت و سیاست خارجی در جلسه مشترک دولت و دولت گفت: بروجردی تاکید کرد که دولت باید پاسخ محکم و قاطع به تهدیدات آمریکا بدهد.

نماینده مردم شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: رئیس کمیسیون امنیت ملی خطاب به وزیرامورخارجه اعلام کرد که ایران باید سازوکاری داشته باشد تا انرژی هسته ای در کشور محفوظ بماند.

وی ادامه داد: علاوه بر این بروجردی خواستار اطلاع رسانی در خصوص مذاکرات هسته ای شد.

به گزارش مهر چندی پیش کمیسیون امنیت ملی خبر از تشکیل کمیته ای برای نظارت بر توافقنامه ژنو داده بود. نمایندگان انتقادات زیادی را در خصوص عدم اطلاع دقیق از متن توافقنامه ژنو مطرح می کردند که این امر موجب شکل گیری زمزمه های سئوال از وزیرامورخارجه در صحن علنی مجلس شده بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


فارض
كاش رياست محترم مجلس تصميم ديگرى اتخاذ ميكردند....
الان دیگه چه فایده ای داره؟؟؟
خیلی عجله نشده بعد از اینکه همه چی تموم شده و یه گام نهائی مونده مجلس میخواد چی رو بدونه
البته افخم گفته لاریجانی در جریان مذاکرات هست ظاهرا ایشون لاریجانی رو با همه مجلس برابر میدونه در حالی که لاریجانی همه مجلس نیس فقط رئیس مجلسه
با چه کسی هم توافق کردند با خودشون ....
عجب توافقی!
سرور
ماست مالی افکار عمومی یعنی همین.کمیته نظارت جای خود را به نماینده مجلس داد.آن هم آقای بروجردی که کاملا با دولتی ها هم خط است.
بروجردی ؟؟
باید یه نفر مستقلو بذارن !
باز از کاظم جلالی که بهتره
سر کی کلاه میگذارید ! ایشون که هم خط شماست !
ado
این اقدام مشکوک است. اگرقرارداد ژنو شبیه قراردادهای دوران قاجار باشد تفاوتش این است که مردم خواستند چون نماینده آنها هم در مذاکرات حضور دارد. جای صداقت وشجاعت خالی است
سروش
Iran, Islamic Republic of
از این خبر خوشحال شدیم امیدواریم آقای بروجردی با دقت های لازم منافع و مصالح کشور و اصول انقلاب را مورد توجه جدی قرار دهند.
الفاتحه للفاجعه
مش قنبر
Germany
عجب خیمه شب بازیی شده خداییش این توهینه به شعور هر چی ایرانیه اقا اینا ملت را خیلی گیج میبینن میگم خدایی نکرده نکنه حق دارن ملت را گذاشتن با چند کیلو برنج و گوشت و روغن سرکار و خودشون تخت گاز دارن امیرونن
hamid
Iran, Islamic Republic of
به این میگن توافق ( تهران صفر )
United Kingdom
اولش هم معلوم بود لاریجانی با اوناست
United Kingdom
اگه مرد بودید جلیلی رو میگذاشتید الان هم که امریکا و اون کری جانتان و شرمن جونتون دارند پشت سر هم ایران رو تحقیر میکنن و میگند هسته ای رو از ریشه خشکاندیم .و حال نوبت چیزهای دیگر است تا اینکه بفهمند هسته ای بهانه بود هدف چیز دیگری بود
احمد علی جهانبین
ای فرزند راستین ایران اسلامی به همراه تیم قبلی خسته نباشید و موفق باشید