چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۰
۴

برادر تاجگردون پست گرفت

دوشنبه ۴ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۳۲
کد مطلب: 424453
طی حکمی از سوی معاون رییس جمهوری و رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور، ساسان تاجگردون برادر رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس به عنوان رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان فارس منصوب شد.
به گزارش جهان، پایگاه اطلاع رسانی دفتر برنامه ریزی و بودجه استانداری فارس نوشت: در این حکم ضمن بیان اهم ماموریت ها و وظایف سازمان مدیریت و برنامه ریزی آمده است: با توجه به تعهد، سوابق علمی و تجارب ارزنده جنابعالی، به موجب این حکم به سمت رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان فارس منصوب می شوید.

سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور از ادغام دو سازمان به عناوین، سازمان امور اداری و استخدامی کشور و سازمان برنامه و بودجه مطابق مصوبه ۱۶ اسفند سال ۷۸ شورای عالی اداری تاسیس شد و نمودار تشکیلاتی آن نیز در ۱۷ تیرماه سال ۷۹ تصویب و به اجرا در آمد.

پس از انحلال این سازمان در سال ۱۳۸۶ به دستور محمود احمدی نژاد، معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی تاسیس و بخشی از وظایف آن را به عهده گرفت.

با آغاز کار دولت دکتر حسن روحانی، زمزمه های احیا این سازمان شنیده می شد و در نهایت در ۱۹ آبان ۱۳۹۳، با دستور رییس جمهوری و تصویب شورای عالی اداری، با ادغام دو معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی و توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رییس جمهوری، سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور احیاء شد.

در تاریخ هشتم دی ماه سال ۹۳ دکتر حسن روحانی در اجرای اصل ۱۲۶ قانون اساسی، طی حکمی محمدباقر نوبخت را به عنوان معاون رییس جمهوری و رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور منصوب کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


مم
Iran, Islamic Republic of
قبل از اين نيز اين شخص معاون برنامه ريزي استاندار فارس بوده است ود 10سال اخير
بسیار خوب مبارکش باشه,چه ایرادی داره
چه کسی بهتر از این بنده خدا.
United States
رانت یعنی چه؟