جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

شانس بالای محسن قهرمانی برای قضاوت دربی

سه شنبه ۱۵ شهريور ۱۳۹۰ ساعت ۱۰:۳۳
کد مطلب: 184955
یک هفته استراحت بخاطر استقلال و پرسپولیس

محسن قهرمانی داوری بین المللی است که سابقه قضات در دربی را ندارد و به احتمال فراوان این فرصت به او داده می‌شود.

به گزارش برنا، در حالی امروز اسامی داوران هفته ششم لیگ برتر فوتبال ایران از سوی سایت فدراسیون اعلام شد که هنوز گمانه زنی های پیرامون انتخاب داور دربی پایتخت در هفته آینده وجود دارد.

چندی پیش حسین عسگری نایب رییس کمیته داوران فدراسیون اعلام کرده بود که "سعی می کنیم داور دربی کسی باشد که کمتر این بازی را قضاوت کرده باشد" و همین جمله کافی بود تا گزینه هایی در ذهن ایجاد شود.

برای مسابقات این هفته داورانی چون محسن ترکی و سعید مظفری زاده بازی های استقلال تهران با تراکتورسازی تبریز و صنعت نفت آبادان با فولاد خوزستان را قضاوت می کنند و عقل سلیم حکم می کند که این داوران نباید فرصت قضاوت دیدار پرسپولیس و استقلال را داشته باشند؛ ضمن این که ترکی و مظفری زاده سابقه قضاوت در دربی پایتخت را دارند.

محسن قهرمانی داور کشورمان که تا همین چند سال پیش با اضافه وزن مشهود روبرو بود، شرایط بهتری پیدا کرده و ترکه ای شده است. قهرمانی داوری بین المللی است که سابقه قضات در دربی را ندارد و به احتمال فراوان این فرصت به او داده می‌شود.البته به گفته یک منبع آگاه هدایت الله ممبینی نیز در زمره گزینه های قضاوت دربی قرار دارد اما شانس او کمتر از قهرمانی است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *