پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۸۴
۹۲۶
رئیس جمهور:

عده‌ای بزدل سیاسی‌‌اند/ به‌جهنم! بروید جایی که نلرزید+فیلم

دوشنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۳۰
کد مطلب: 374558
رئیس‌جمهور گفت: عده‌ای شعار سیاسی می‌دهند اما بزدل سیاسی‌ هستند هروقت مذاکره می‌شود، می‌گویند می‌لرزیم؛ به جهنم، بروید جای گرم که نلرزید.
عده‌ای بزدل سیاسی‌‌اند/ به‌جهنم! بروید جایی که نلرزید+فیلم
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور اسلامی ایران صبح دوشنبه در همایش سالانه سفرا و نمایندگی‌های ایران در خارج از کشور که با حضور محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه برگزار شد، طی سخنانی با اشاره به تلاش دشمن برای ایران و اسلام هراسی‌ گفت که منطق قوی اجازه نمی‌دهد ایران هراسی و اسلام هراسی به نتیجه برسد.


وی در ادامه دیپلمات‌های ایران را از دیپلمات‌های برتر جهانی دانست و افزود: در مذاکرات مبنای ایران، خواست ملت است آنچه مردم از ما خواسته یا خواهند خواست را با شهامت دنبال می‌کنیم؛ اگر دچار محاسبه غلط شویم به پیروزی نمی‌رسیم.

روحانی با بیان اینکه عده‌ای در داخل تعامل هراسی را مطرح و در خارج هم برخی ایران هراسی می‌کنند، تاکید کرد: سیاست‌ خارجی دکترین مستقل ندارد بلکه جزئی از سیاست‌ ملی است؛ عده‌ای شعار سیاسی می‌دهند اما بزدل سیاسی‌ هستند هروقت مذاکره می‌شود، می‌گویند می‌لرزیم؛ به جهنم، بروید جای گرم که نلرزید.

وی با بیان اینکه در مذاکرات دولت کار بزرگی کرده است، گفت: یک نفر به من گفت، جوری عمل کنید که سر طرف مقابل کلاه بگذارید، گفتم این دوران تمام شده؛ تحریم‌ها را می‌شکنیم.

رئیس جمهور در بخش دیگری از سخنانش به برنامه‌های دولت برای خروج از تورم و رکود تورمی اشاره کرد و گفت: کار دولت در مهار تورم در تاریخ کشور بی‌سابقه بوده است در پایان سال ۹۳ تورم به زیر ۲۵ درصد می‌رسانیم؛ بسته مصوبات دولت فردا رونمایی می‌شود.

وی گفت: برنامه اساسی دولت حرکت به سمت رونق تولید ملی است؛ لایحه یک فوریتی خروج از کشور از رکود توسط دولت تهیه و تقدیم مجلس شده که فردا در صحن مجلس مطرح می‌شود.

رئیس جمهور با بیان اینکه ایران مقتدر است و جمهوری اسلامی ایران در سایه استقلال و خودباوری در برابر دیگران می‌ایستد و از منافع خود دفاع می‌کند، اظهار داشت: این دولت اهل شعار نیست اهل عمل است؛‌ ما شعور می‌خواهیم به جای شعار، تدبیر می‌خواهیم به جای تصمیمات یک شبه و ما قادریم مشکلاتمان را حل کنیم که یک نمونه آن توافق ژنو بود.

وی افزود: یک قدم مهمی در این توافق برداشته شد که هم اصل غنی‌سازی در ایران پذیرفته شد و هم حق غنی‌سازی ما در چارچوب نیاز منطقه پذیرفته شد و اینکه بعد از دوران کوتاهی، ایران تفاوتی با دیگر کشورهای عضو ان پی تی نداشته باشد.

رئیس جمهور با بیان اینکه ما و وزارت خارجه کار بزرگی کردیم، گفت: حالا اگر عده‌ای ممنون این زحمت‌کشان نباشند دیر یا زود خواهند شد و تاریخ قضاوت خواهد کرد.

روحانی در ادامه خاطر نشان کرد: ما شعار نمی‌دهیم و می‌خواهیم یک روابط صمیمانه و برد - برد داشته باشیم؛ باید چهره جمهوری اسلامی ایران را که در سالیان گذشته به ناروا محرف، مشوش و مشوه جلوه دادند، این چهره را بگردانیم و چهره واقعی را به دنیا معرفی کنیم و ما می‌خواهیم با همه آنهایی که می‌خواهند با ما رفتار خوب داشته باشند، مسائلمان را حل کنیم و حتی آنهایی که سالیان دراز در تخاصم بودند، اگر در برابر حقوق ملت ما سر فرود بیاورند، حتما تنش‌ها را کاهش می‌دهیم و اگر اطمینان پیدا کنیم که منافع ما تضمین است، روابط را عادی خواهیم کرد و تنها خط قرمز ما منافع ملی است.

وی با بیان اینکه ما به دنبال برد - باخت نیستیم، گفت: برخی به بنده می‌گویند که سر طرف مقابل را کلاه بگذاریم اما این دوران تمام شده که کسی بتواند سر دیگری کلاه بگذارد. برخی حرف‌های قشنگی می‌زنند و شعار می‌دهند اما برای یک قرن - نیم قرن پیش است و آنها از تاریخ عقب هستند.

رئیس جمهور ادامه داد: در طرف مقابل عده‌ای هستند که حتی بعد از توافق نهایی بگویند که ما جلوی ایران را گرفتیم و ایران را مهار کردیم اما دیگر این دنیا تمام شده و آنها نیز در ۵۰ سال پیش هستند؛‌ تنها در داخل کشور نیست که عده‌ای در ۵۰ سال پیش هستند آنها هم در ۵۰ سال پیش زندگی می‌کنند.

روحانی با بیان اینکه عوض شدن دنیا و فضا باعث شد که اسرائیل در دنیا رسوا شود، تصریح کرد: به نظر من هیچ زمانی مثل جنگ غزه اسرائیل شکست نخورد و مفتضح نشد و حتی بزرگترین مدافعان اسرائیل نیز کم آوردند و نتوانستند از آن دفاع کنند؛ اسرائیل آدمکش و کودک‌کش است.

وی در بخش دیگری از سخنانش خاطر نشان کرد: این دولت، دولتی نیست که بخواهد از حقوق ملت کوتاه بیاید، سایر قوا نیز در کنار ما هستند و همه در کنار تدابیر رهبری هستیم و به هیچ کس اجازه نمی‌دهیم، بین قوا اختلاف بیندازد و یا خدایی نکرده به رهبری نظام توهین کند.

رئیس قوه مجریه بابیان اینکه از وزیر امور خارجه متخصص و هوشیارمان از طرف ملت ایران تشکر می‌کنم، گفت: بدانید ۹۰ درصد مردم همواره پشتیبان تیم مذاکره کننده خواهند بود، البته با احتیاط گفتم، بیشتر از اینهاست؛ اواخر ماه مبارک رمضان و در زمان مذاکرات، آقا فرمودند که مرتب برای تیم مذاکره کننده دعا می‌کنم وحس می‌کنم که چه کارزار سختی دارند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


بهار
؛ به جهنم، بروید جای گرم که نلرزید.........ادبیات فاخر خطیب توانا وبا تجربه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
... لطفا کاسه داغتر از آش نشوید
United States
و هر روز تحقیر شویم؟
ایرانی همچو ارش
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه اقای روحانی ادبیاته بدی را استفاده میکنند و همچنین ادعاهای ناصحیحه اقتصادی را،ایشان بیشتر باید بر اعصابه خود مسلط باشند،من شخصا فکر میکنم حجم اطلاعاته غلطی که به ایشان داده میشود زیاد است،ایشان نباید فراموش کنند که رییس جمهور تمام مردم ایران هستند.
Finland
فعلا که با شجاعت این دولت هر روز شاهد توهین و تحقیر هستیم !!!
نلرزیدیم
Finland
ما اگر می لرزیدیم که در برابر فتنه گران باید میدان را خالی کردیم ...
ما در فتنه 88 نلرزیدیم و مردانه ایستادیم تا شما امروز رئیس جمهور شوید و توهین کنید !
مردانه ایستادیم تا شما امروز رئیس جمهور شوید.چیزی که مسلم است شماهیچ نقشی دررئیس جمهورشدن روحانی نداشته ایدکه حالاخودراطلبکارهم می دانید
حسین
چرا نقش داشتیم
اون وقتی که یه عده اصرار داشتن رای ملت رو نادیده بگیرن و دیکتاتوری اقلیت رو تحمیل کنن و 13 رو بزرگتر از 24 بدونن اونم در مقیاس میلیون، این ما بودیم که جلوشون واستادیم تا امروز روحانی با 270000 رای بیشتر از حداقل لازم رییس جمهور این کشور بشه
Iran, Islamic Republic of
این عدد 24 میلیون که دیروز تکلیفش مشخص شد...
میلاد
United States
چی شد؟
ara
United States
میشه بپرسم کدوم نامزد مقابل روحانی نیمی از کل رای رو به دست اورد؟منظورت همون 4 میلیون هس؟
خيلي از كساني كه به روحاني راي ندادند ، كانديد مورد نظر ديگري راي دادند چرا سوزن تان روي 4ميليون گير كرد.
واقعا اونايي كه به آقاي جليلي راي دادند اينقدر ترسناكند؟
بله
اونایی که به جلیلی رأی دادند برای بعضی ها ترسناکند
چون غیرتی هستند
در جستجوی حقیقت
جناب آرا همه خوب میدانند که روحانی و جناح فاسد اصلاح طلب کلا ۸ ٪ رای نداشتند اما به لطف امثال ولایتی... که گفتند و وعده های دروغی که دادند مانند وعده ۱۰۰ روزه و چرخش سانتریفیوژها و چرخ زندگی مردم توانستند با ۲۷۰۰۰۰ رای بیشتر به این مقام برسند و یادتان باشد ...
چه طرز فکری داری شما
خقا روشنفکر زمان مایی
یعنی ولایتی این قدر قدرت داش که با کنار نرفتنش یکی رئیس جمهور بشه
اصلا رای ولایتی و قالیباف مال جلیلی باز کی رئیس جمهوره؟؟؟؟؟
بچه جان داستان آقای ولایتی موندن توی میدون نبود یه کم مطالعه کن!
Finland
میشه بپرسم جناب 7 درصدی این جا چه می خواد ؟
شما فعلا چسبیده باشید ...اگز عارف که کاندید شما بود می مود : 500 هزار هم رای نداشت ...شاید هم رکورد کروبی رو می زد !!!
رسم زندگی این بود؟
ریاضیت خیلی ضعیف قالیباف نیمی رای داشت البته دوره بعد روحانی بای بای . احمدی نژاد بیچاره سال اول اینجوری حرف نزد اون شد آخرش تازه مسکن مهرشم افزایش نداشت و مثل پردیس بلاتکلیف نبود پرکار بود و تقریبا هر دو ماه یکبار اوراق مشارکت برای اجرای پروژه ها و طرحهای دولت منتشر میکرد و بورس رو هم به اوج رسوند این دولت سال اولش اینجوری اون وضع بورس اون وضع تورم اون وضع مسکن مهر وای به سه سال دیگه لحظه شماری میکنم برای پایان روحانی
United States
خیلللللللیییییییییییییییی بیشتر از 4 میلیون بود
7 درصد از 4 میلیون بیشتره نابغه ؟؟؟؟؟؟
ara اگه خودتو به اون راه بزنی خیلی بهت خوش می گذره عیب نداره بزن به اون راه!
تا حالا ریاضیاتو چه جوری پاس کردی عزیزم؟! آراء آقای جلیلی + آراء آقای قالیباف + آراء آقای غرضی + آراء آقای رضایی + آراء آقای ولایتی می شه 4 میلیون؟!!!!!!
احمدی نژاد سال 84 در دور اول انتخابات فقط 5 میلیون رای داشت
اما روحانی تو سال 92 در دور اول انتخابات 18 میلیون رای آورد
خیلی مونده بعضیا فرق این دو تا رو بدونن
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاد سال 84 با رفسنجانی رقابت کرد روحانی با کی؟
راست میگی رقبای روحانی در حدش نبودن
منطغد
البته رقبا روحانی 2تاشون واقعا در شانشان نبود با این حقوقدان ... رقابت کنند.
احمد نژاد با اما و اگر انتخاب شد ولي دكتر روحاني با قاطعيت و راي مسلم مردمي .
فعلا .... درامد
سید
علت اون اما و اگرها داداش همین شما اصلاح طلب چی ها بودید که اختلاف 11 میلیونی نادیده گرفتید ولی اصولگرایان به خلاف شما هوچی بازان باخت خود را مردانه قبول کردند و کنار رفتند.
آره خب کلا از طرف مقابل شما هرکی رای بیاره با اما و اگر رای آورده فقط انتخاباتی که پیروزش اونی باشه که حاج آقا میخواد پاک و سالم و بی اما و اگر ..........این بی منطقی شما رو باید در گینس ثبت کرد
sam
Iran, Islamic Republic of
...
حالا باشه تفصیلش صحبت مکنم
...
Iran, Islamic Republic of
اما و اگر ی که توهم یه عده قدرت طلب بود
منطغد
کلا تو توهم سیر می کنید با قاطعیت؟250000تا بیشتر قاطعیت بود؟
بندا خدا روحانی فقط به فکر شعار دادن هست و بس
Iran, Islamic Republic of
شما فرق دور اول و دور دوم و افزايش جمعيت را خيلي مونده بفهمي.
ضمنا با در نظر داشتن افزايش جمعيت واجد شرايط راي،‌ خوبه راي 24 ميليوني و 63 درصدي دور اول سال 88 احمدي نژاد را با راي 18 ميليوني و 50 درصدي سال 92 روحاني مقايسه كني!
... شصت و سه درصدت کو؟
United States
روحانی مچکریم
سید
رای مُسلم نه .. رای بی رائی و ناچاری ...
Spain
تندرو ،در همون سال هم احمدی نژاد در درو دوم 17 میلیون رای اورد سواد که نداری لااقل اطلاعاتت رو بالا ببر...
هاشم
اگر همین روحانی هم با هاشمی رقابت می کرد توی انتخابات 84 ی به نظرت کی میلیونی رای می آورد؟
سال 84 تو مرحله اول 10 نفر کانمدید ریاست جمهوری بودن طبیعی بود آرا تقسیم میشد مهم مرحله دوم بود که احمدی نژاد رای آورد و دبه کردید گفتید تقلب شده
Finland
تندروی عزیز ، اگر مقابل فتنه نمی ایستادیم که الان مزدوران آمریکا حکومت می کردند ..
البته 8سال اون آقا کشور را به.....
aa
حق با شماست کاری که قبلی تو 8 سال کرد این یکی تو کمتر از 2 سال انجام داد
United States
کمتر از چند ماه
شبهای قبل انتخابات 92 با بچه ها جلسه داشتیم که کی به کیه و به کی رای بدیم و . . . بعد گفتیم اگه مثلا روحانی رای بیاره شرایطی پیش میاد که مردم سه سال بعدش میگن خدا پدر احمدی نژاد رو بیامرزه ! یه عده گفتن بعد از 2 سال . آخرش هم روی یک سال تفاهم شد ! واقعا پیش بینی مون درست از آب درآمد !!!!!!!!!!!!
احسنت
شش
قدیما مامان بزرگم وقتی عصبانی میشد دهنش رو باز میکرد و چشماش رو می بست و ....
الان بابا بزرگهای این کارو می کنند
منطغد
عوضش در مقابل مشکلات مثل .گیر نکرده بود که از عصبانیت به منتقدانش توهین کنه.
دوست عزیز اگر فتنه گران در فتنه ۸۸ موفق می شدند و این مملکت رو به آشوب می کشیدند و پای اربابشان آمریکا و اسرائیل به این مملکت می شد مطمئن باش امروز باید مردم غزه برای ما دل می سوزاندند
پاسپورت؟؟؟عزت؟
اشتباهی مثبت دادم
دوستای گلم میشه انقد با هم بحث نکنید تقصیر ادبیات وحدت آفرین آقای حقوقدانه دیگه
....
ايستادگي ما در فتنه 88 انقلاب را نجات داد كه بعضيها با عوام فريبي سوار بر گرده مردم شدند.
ali
Iran, Islamic Republic of
اینکه مثل مخالف های 88 با دروغ و تهمت و اربده کشی نریختن تو خیابون این یعنی چی
بله بله صد البته شما در مقابل مردم تان محکمید....
احسنت
من دیگه حرفی ندارم
بله در مقابله فتنه گران شهید دادم ایا ای اقای شعار (روحانی ) یک سری به خانواده شهیدا فتنه زده هست یا می ترسید
United States
نه نتونست بره تکدر خاطر شد
مادر فتنه88نترسیدیم و ماندیم وسط میدان.ولی فکر نمی کردیم سال92اینطوری میشه.
منزغد
این بابا چرا اینقدر عصبیه؟تا کار دستمان نداده مسئولین یک کاری کنن.
منطغد
خدایا خسته شدیم مارا نجات بده.چقدر تحقیر و توهین تحمل کنیم14ماهه هر وقت در صحنه تلویزیون ظاهر میشه باید تن وبدنمان بلرزد که امروز باید چه کلمه تحقیر آمیزی نثارمان شود.
اونی که باید تن وبدنش بلرزه دشمنان ماست وتوهین کنندگانی که باید به خداجواب بدهند
حمید
Iran, Islamic Republic of
دیگه جایه گرمی باقی گذاشته که بریم گرم شیم و نلرزیم.
خاطره
با این حال بازم روحانی مچکریم
Spain
خب شما با این ادبیات خوش باش !!!
دمت گرم
لرزه نگار
ناراحت نشو
....
جلیلی 96
Iran, Islamic Republic of
ایشون فکر کرده د...وعده های ... قبل و بعد انتخابات ایشون رو از یاد می برم.
زهیر
جلیلی اگه به فکر ملت بود به گفته های آیت الله مهدوی کنی راجب انتخابات گوش می داد و باعث وحدت می شد در ضمن خودم که به قالیباف رای دادم چقدر خوش حالم که با طرح تفکیک جنسیتی در شهرداری روی سفید کرد همه بچه انقلابی ها رو.....
Iran, Islamic Republic of
حالا حالاها مونده تا دکتر جلیلی رئیس جمهور محبوب آینده رو بشناسی
لطفا از حضرت آیت الله مهدوی برای تخریب ایشون مایه نذار!
Finland
جناب روحانی @
اگر منتقدین ترسو و بزدل هستند چرا اجازه نقد مذاکرات را نمی دهید ؟یعنی از این ترسو و بزدل ها هم می ترسید ؟ پس ما خیلی از شما شجاع تر هستیم !!!
brt
United States
بابا پدر پسر شجاع .
احسنت
مجید مجد
راستی حواستون حتی در این اوضاع هم به جونیور باشه
Canada
...: تعریف و تمجید هر چه خواستید بکنید، اَنتَقاد نَمیپَذیریم!!!
United States
یه نوع دیکتاتوریه
من میگم بیاید دست جمعی از انتقاد کردن عذرخواهی کنیم
کار داره به فحش..... میرسه ها!
بگیم آقا ما اشتباه کردیم فکر کردیم این دولت لااقل به این یک شعارش عمل میکنه اما دریغ!
منطغد
احسنت جالب بود
شجاعت در حراج کردن مملکت!!!!!!!!!!!
سخنرانی امروز رئیس جمهور به عنوان یک نقطه سیاه در دولتش ثبت شد
نقطه سیاهش زیادشده کلاداره صفحه اش سیاه میشه مگراینکه پاک کن عذرخواهی وادب واخلاص رابرداره وپاک کنه وگرنه ....
.......................
وااااای مامانم اینا...دایی بزن ب چاک محمود شما ک بدتر بود ابروی هر چی ایرانی ک تو دنیا بود را برگ...اگه روحانی نقطه سیاهه احمدی نژاد رنگ سیاه بود...در ضمن اقازاده تو رو چه ب نظر دادن
منطغد
دوشنبه سیاه دولت یازدهم. البته یکسال سیاه داریم ولی دوشنبه سیاهیش خاص بود.
این بنده خدا هر بار کم می اورد توپ را به زمین مقابل شوت می کنند ان هم در زمین دوست
حیف از ان همه شعار قشنگ دوران تبلیغات .بابا مردم دارند زیر بار گرانی ها له می شوند .عوام غریب نکن به فکر مردم فقیر باش
سیاه برای این جملات کم می باشد....
ایستادن در مقابل ظالم ومستکبر شجاعت است نه فریاد زدن بر سر مظلوم و ملت خودت جناب رییس جمهور.
بزدلی ترس از قدرتهای ظالم است.
رضا
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاد بیچاره به یه مشت ارازل و اوباشی که اتوبوس و سطل آشغال آتیش زدن گفت خس و خاشاک دو سال همون خس و خاشاک مملکت رو به آتیش کشیدن!!! اما روحانی با بدترین ادبیات مردم رو مورد خطاب قرار می ده و مردم بازهم نجابت می کنن! اینجا مشخص می شه که تندرو و افراطی چه گروهی هستند!
محسن
Iran, Islamic Republic of
آفرین
احسنت
همین و بگو ترسو اونیه که از ترس به هر جور امتیازی بابت توافق رضایت میده تا مثلا تحریم رفع بشه میشه بگن تحریم در چه بخشی رفع شد و بعد توافق ژنو کیا برد کردن؟خودرو سازان و. قطعه سازان عزیز که از ارز مبادله ای استفاده میکنن و خودروهایی با این کیفیت تولید میکنن
همينه . اگر تحمل نداري از اين كشور ميتواني هجرت كني . ( مردم پشت سر دكتر روحاني)
منطغد
.... دوست عزیزشون جک استراو کارشناس بی بی سی بشن.
هجرت مال انها هست که در دوران جنک فراری بودند هجرت مال شما فتنه گران و اصلاح طلبان و ضد انقلاب هست هنوز مشت در دهان فتنه گران را حس نکردی من هم به روحانی رای دادم ولی چه سود ایشان فقط شعار می دهد و بداخلاق هست
بابا مردددددددم!!
United States
فحش هم هستیم
پس جزی فتنه گران هستی
Iran, Islamic Republic of
اطلاعات غلط؟؟؟!!!! ...
United States
همش درسته
Iran, Islamic Republic of
احتمالا تمام مردم ایران هم شما هستین.
Finland
نه شما اقلیت تندروی 7 درصدی مردم هستید !
احمدی نژاد حداقل به دشمنان پوپولیستی جواب می داد نه به مردم
اما من واقعا زمان مذاکره میلرزم!
....
سلام
خوب برو به جهنم چرا معطلی، این نسخه ای رئیس جمهورمان برای امثال شما پیچیده.
Finland
باشه آقا ! منتقدین ترسو و بزدل ! شما که با شجاعت مذاکره کردید چرا جلوی نقد ترسوها را می گیرید ؟
روحانی خوب کردی خدا حفظت کنه
Spain
حالا ما به فتنه گران چه کنیم که 8 ماه جنایت کردند ؟
اگر دوباره فتنه ... نابودشان می کنم ...
حفظ برای فحش دادن
....تو خوشت اومده
یه کلمه از ادیب الممالک!! خخخخخخخخخ
در نقد مذاکرات همایش برگزار میکنید وزیر امور خارجه پس از هر دور....
درود بر روحانی
درود بر ظریف
درود بر عقلانیت
درود بر حاکمیت عقلا و تحصیلکرده ها
.....
همه ایناکه گفتی راسته ؟!!!
United States
پس این ادبیات چی می شه؟
Spain
عقلانیت !!!!
آورین آورین جوک خوبی گفتی ...
کاظم
اينها که گفتى يعنى چه?
واقعا عجب عقلی عجب تدبیری و ادبی!!!!!!!!! متاسفم. بخصوص به فکر تو.
خندم گرفت
درود بر ادم اخلاق گرا ...
عجب پادوکس خنده داری!
ناراحت نباسید چیزی کمتر از سه سال مونده.ان شاءالله حتما رفتنیست.از الآن فکر بازگشت قهرمانانه حاج محمود دشمن شکن احمدی نژاد هستیم
مگه تو اون سه سال فقط اثر خون شهدا مارو حفظ کنه . با این مقام دوم کشور که . . .
اینا رفتنی هستن و احمدی نژاد هم محترم اما رئیس جمهور بعدی دکتر سعید جلیلی است إن شاءالله
ایشان بااین ادبیات باعث شرمساری من که بهشون رای دادم هستند
این بود صدای منتقذ را شنیدن
آقای روحانی به شعارهایی که دادید گاهی توجه کنید
مجید مجد
جونیوووووووووووووور رو هم دریابید
United Kingdom
ادبياته! ناصحيحه! اعصابه!
ايرانيه همچو آرش! اول برويد سواد نوشتن تان را درست كنيد برادر!
این کار عوام ....چون نمی تواند جلو گرانهای را بگیرد وسلام
مودب
قرار بود ادب مرد به زدولت او باشد دلم برای رئیس جمهور قبلی می سوزد
Iran, Islamic Republic of
واقعا منم دلم براش میسوزه
یادتونه چقدر باادب بود
تو هشت سالیه بار هم بی ادبی نکرد
Finland
ادبش از خاتمی فتنه گر بهتر بود قطعا .
Iran, Islamic Republic of
هرچي بود لااقل اين قدر عصبي...و كم تحمل نبود كه با كوچكترين تحريكي انواع و اقسام توهينها نظير بي سواد، بي شناسنامه، مزدور، بزدل و... كه بايد برن به جهنم را نثار منتقدين خودش كنه!!!
رئیس جمهور اینطوری حرف بزنه از بقیه چه انتظاریه؟
Turkey
کوچکترین تحریک؟؟؟ مرد حسابی همین سایت و آرشیو داره بخون دیگه چطوری میشه ی نفر رو کلافه کرد
Iran, Islamic Republic of
عزیز من یعنی رئیس جمهورتان نشسته و این سات رو می خونه؟؟ زهی خوش خیالی
رضايي ع ر
Iran, Islamic Republic of
راست ميگه دائم مي گفت : من و ساير اعضاي دولت همه نوكر مردم هستيم و و اقعا" هم راست مي گفت . درسته كه مي گن تا كسي يا نعمتي را از دست ندي قدرش مشخص نمي شود . كجايي دكتر احمدي نژاد يادت بخير دوره بعدي منتظرت هستيم !!!!؟
انشائ الله میاد.
این اقا دیگر دارد ... منم منم های ...هست .
ضدمنم ...
واقعاً دلم براش میسوزه
"اون ممه رو لولو برد"
"آب رو بریز اونجایی که میسوزه" و ...
برای ادبیات فاخر دلم میسوزه
عزیزم این هایی که شما گفتی همه جواب به زیاده خواهی های کشور های سلطه گر بود نه توهین به منتقدین.
میلاد
ما منتظر بازخورد این قضایا هستیم
United States
هیچ اتفاقی نمیوفته مطمئن باش
سوفیا لوره
خب اینها هم چون احمدی نژاد به کدخدا توهین میکرد بااو دشمن بودند دیگه توهین به ارباب از نظر این رعیت ها کم جرمی نیست
من
Iran, Islamic Republic of
اینا رو به داخلیا نگفت که . به زورگوهای خارجی می گفت. اما اینا دقیقاً بر عکسن ، واسه اونا میخندن ، اخمشون واسه خودیاس
Iran, Islamic Republic of
پس به کی گفته؟
خیلی تفاوت هست بین کسی که این حرفها را به دشمنان ملت میگه با کسی که مردم را دو دسته معتدل و افراطی تقسیم میکنه و به قسمتی از مردم توهین کنه.
حامد
اول اینکه این الفاظ مثل الفاظ روحانی فحش وناسزا وتوهین وتحقیر نیست وضربالمثلهای ایرانی است.ودوم اینکه احمدی نژاداین حرفها را در مورد دولتهایی که سالیان طولانیست با ملت ایران دشمنی میکنندومدام به فکر براندازی نظام ایران وسلطه یافتن به ایرانند بیان می کرد. نه مثل روحانی که با دشمنان کشور وملت با مداراوبا ادب سخن گفته وبا ملت خودش در نهایت توهین وتحقیر وبی ادبانه.
راضیه
ممه رو لولو برد و آب بریز و ...... اینا ضرب المثل های رایج در زبان فارسی هست و همه به اون افتخار میکنیم
اما به جهنم و به درک و .... نه ضرب المثل هست نه ادبیات فاخر هست فقط توهین است
منحرف
Tajikistan
تفاوت احمدی نژاد و روحانی این بود که اون این ادبیات رو برای تحقیر غرب و دشمنان بکار می برد و روحانی برای تحقیر رقبای داخلی بکار می بره
من فکر می کنم میخواد ادای احمدی نژاد رو در بیاره ولی بلد نیست براش متاسفم
Iran, Islamic Republic of
بابام جان! این حرفا رو به دشمنانمون زد نه به خودمون.
حداقل همه جور توهینی به منتقدها و مخالفاش نمیکرد اونم بعد 8 سال که بهش تاختن این بابا بعد 1 سال اینه میترسم بعد 8 سال اونم اگه باشه کار به فحشای بوق دار برسه
اگه تونستی بیشتر از این دو مورد پیدا مکنی جایزه داری!!
بعدش این ادبیات عوامانه است د مقابل ادبیات فاخر.
اما حرف هایی که جناب روحانی میزند رسما فحش است!
United States
یه موردشم نیست
Iran, Islamic Republic of
اینها را به کی گفت ملت ایران؟؟ یا دشمنان کشور و نظام روحانی توهین هایش را به منتقدین می گوید و دشمنان را مودب و با هوش می داند فرق در این است این جملات مخاطبش به ملت و منتقدین نبود احمدی نژاد این ادبیات را برای دشمنانی به کار می برد که الان بر گرده من و شما سوارند با مذاکرات قهرمانانه این دولت
Spain
از ادبیات چاله میدونی خات... مزدور بهتر بود ...
وطنم
United States
طرف کم اورده .
حني
اي ول اصل مطلب همينه........
رويا
Iran, Islamic Republic of
دولت قبلي كه عصاره ادب وكلاس بود.
Iran, Islamic Republic of
یک مورد بیاور که دولت قبلی از این ادبیات در مقابل مخالفین و منتقدین استفاده کرده باشد اگر انصاف و منطق داشته باشی پاسخ می دهی
حداقل فحش که نمی داد
این قدر به اقای احمدی نژاد توهین کردند ان هم در مجلس شورای اسلامی وای بر ما
این است عقلانیت ؟
Finland
آقایان تا دیروز به ادبیات احمدی نژاد گیر می دادند ، و می گفتند دوران ادبیات فاخر شروع شد !!!
اما آنچه ما دیدیدم این بود که آقایان اهانت ها را به مخالفین می کنند و در برابر دشمنان اسلام و انقلاب مودب هستند ...دقیقا بر خلاف آیه قرآن !
این است اعتدال!
اعتداله دیگه فقط ...به سمت امریکا میکشه!
به هیچ کس اجازه نمی‌دهیم، بین قوا اختلاف بیندازد..........دشمن فرضی که نیست!به مردمی که به گفته خودتون 90درصدشون با شما هستند معرفیشون کنید!!!!!
منظورش خورزوخانه
احمدی مچکریم
این کجا و احمدی نزاد کجا
همینه درسته
.... معاهده سعادت آباد .....
هیچکدام از روسای جمهور قبل در برابر منتقدین با این ادبیات حرف نزدند
ظاهرا دوران رفسنجانی و خاتمی را یادت نمیاد!
البته ابن هم خلف اونهاست
مجتبی
... ریس جمهور ما.روحانیست؟یا روحانی.ریس جمهور ماست؟
مهدی
Iran, Islamic Republic of
یک زمانی رئیس جمهور وقت به یک عده اغتشاشگر و منافق و وطن فروش گفت "خس و خاشاک"، تا چهار سال شدیدترین توهین ها و انتقادات را شنید و حالا رئیس جمهور مملکت به منتقدین توهین های بی ادبانه می کند ولی کسی مواخذه اش نمی کند...
دقیقا
احمدی نزاد گفت 40 ملیون رای دادند یک عده خس و خاشاک نمیتوانند رای مردم را نادیده بگیرند
اما اصلاح طلبان با جار و جنجال آنرا توهین به 13 ملیون تلقی کردند!
l
آقایون با ادب کجا رفته اند؟
United States
رفته آمریکا برگرده
یه عده از موجودات، آبزی هستند،‌ یک عده هم هوازی هستند. ولی یه عده ای هم به تعبیر رهبر فرزانه،‌ غوغازی هستند. این افساد طلبها "غوغازی" هستند.
تخت گاز گازشو گرفته داره می ره
چراغعلی
مهدی چان میدانی پدر خوانده برای جا انداختن خس و خاشاک به کل 13 میلیون رای دهنده چقدر هزینه کرد تا توی شیپور بدمند و اون رای دهندگان را بریزند توی خیابون ؟
علی
یادم هست که یکی از انتقاداتی که از رئیس جمهور سابق میشد درباره ادبیات صحبتهایش بود، احمدی نژاد البته درباره استکبار جهانی آمریکا و اسرائیل بی پروا سخن می گفت (مانند امام خمینی ره). اما وقتی در مورد ملت ایران صحبت می کرد همیشه به صورت اغراق آمیز به تعریف و تمجید می پرداخت و هیچوقت مخاطبینش را به دو دسته ای که به او رای داده و نداده اند تقسیم نمی کرد، با وجودی که رای اکثریت قاطع را آورده بود نه نصف + 0.5 درصد!
اما رئیس جمهور فعلی درباره آمریکا و غرب رفتار بسیار مودبانه ای دارند ولی درمورد مخالفان داخلی خودشان و گروهی که به ایشان رای نداده اند، بدترین توهینها را بکار می برند.
....
احسنت... دقیقا
گرچه خیلی جای تاسف داره اما حرفت درسته.
واقعا در شان جمهوری اسلامی نیست
خدا عاقبت مارو ختم به خیر کنه مردم هم همینطور
Iran, Islamic Republic of
واقعا گل گفتی همین تو ذهنم بود ولی قدر عافیت کسی داند که به مصیبتی گرفتار شود
مجید مجد
United States
گل گفتی ای گل گفتی مثل یه بلبل گفتی جواب عالی دادی غنچه بودی شکفتی!خخخ
یه مشت خس و خاشاک دور برداشتن
حسین
Iran, Islamic Republic of
همون رئیس جمهور بود که به مردم گفت خس و خاشاک.
ضمنا مخالفی که فقط قصد سنگ اندازی داره دیگه مخالف نیست، معانده.
نادر
اگه اینها سنگ اندازی هست و اینان معاندند پس اون سطل آشغال آتیش زدن ها و حمله به مردم و بسیج و مساجد و ... محاربه هست
صدرا
حسنی ! دیگه انی خس و خاشاگ گفتن خیلی بی مزه و چندش آور شده
به مردم نگفت به کسانی گفت که رای 40 میلیونی مرردم را ندیده می گیرند.
Iran, Islamic Republic of
یعنی مخالفان احمدی نژاد که در خیابان آتش افروزی می کردند قصدشان خیرخواهی بود؟؟ در ضمن دروغ خس و خاشاک که دیگر تقش درآمده یک چیز دیگر بگو
رضا
احسنت
البته ادبیاتش دربرخی موارد خوب نبود و امام هم اگرچه کوبنده حرف میزدند اما از حد اعتدال خارج نمیشدند،منتهی کسانی که ادبیات احمدی نزاد را باعث فشار به کشور میدانند تصور غلطی دارند چون آمریکا برنامه های چندساله اش را به خاطر ادبیات رئیس جمهور ایران تغییر نمیدهد
خدا از دهنت بشنوه. واقعا که زدی تو خال.
از قیاست کلی حال کردم علی آقا.
میثاق مرادی زنده رودی
روحانی باز هم لا مچکریم لا لا لا لا لا
Iran, Islamic Republic of
اولا رحما بینهم اشدا علی الکفار را عجب نیکو پیاده کرد این روحانی
که در آن اوبامای مستکبر کافر می شود شخصی باهوش و مودب و مومنان دلسوز کشور می شوند بزدلانی که باید به جهنم بروند
مثل اینکه همه ی آنهایی که به آقای روحانی رای ندادند کاسبان تحریم هستند و باید به جهنم بروند که می کند حدود 49.93 درصد آرا و از این دولت هم انتظار نیست که به زور مردم را به بهشت ببرد بلکه کمر بسته به زور مردم را به جهنم ببرد
احسنت
آفرین
با این کلید تدبیر در های جهنم را اول به روی خودش و دولت بزدل دشمن هراس کاخ نشین غرب زده ی بی فرهنگش و بعد هم به روی مردم باز کرد
....
داوود
علی جان نظرت متین و با واقعیت همراه بود
بیکی
افرین
United States
انگشت اشاره اش منو کشته ! انگار میخواد ادب و تنبیه کنه !
.
.
شما هم هیچی نگید و گرنه همون انگشتش رو میکنه توی چشمتون ! از ما گفتن بود .. !!
راستگو
بسمه تعالی
....برایش تعریف کرده باشند.
United States
وات؟؟؟
شیرمرد
بسمه تعالی
در منطق ایشان مردم را که زورکی نمیتوان به بهشت فرستاد! ولی میتوان آنها را به جهنم حواله داد !
....
اشتباه منفی دادم
ای والله...
جهنم یا بهشت؟
لایــــــــــــــــــــــــــک
شادی
شیر مرد جان راست گفتی ها , قبلا گفت بعضی ها میخواهند مردم را به زور به بهشت ببرند امروزفرمان رفتن به جهنم میده
قطعا کلیدایشون مشهورتروکارسازتره مواظب باشید ...
Iran, Islamic Republic of
بروید به جهنم ای کسانی که هشت سال دلواپس عقب ماندگی کشور نشدید و حالا شدید کاسه داغتر از آش.
در ضمن من در سال 88 به رضایی رای دادم.لطفا انگ فتنه نچسبانید.
Finland
ادبیات حامیون اعتدال نباید هم بهتر از این بشه ......
جهههههههههههههههههننننننننم
این هم بی ادب هست مثل ریسش
تو برو جهنم ...
پسر جون.شما به فرهنگ های فارسی مراجعه کن اول تا معنی عقب موندگی رو بفهمی و بعدش یه سر به گزارش ها و فعالیت های انجام شده در همون هشت سال بزن تا یاد بگیری اول تحقیق کنی بعد حرف بزنی
Iran, Islamic Republic of
پدر جان!
من بواسطه شغلم که در یک آزمایشگاه استاندارد صنعتی کار میکنم و با شرکتهای فراوان در ارتباط هستیم میگویم ما هشت سال اخیر عقب ماندیم.بی تحقیق حرف نزدم اما عصبانیم از کسانی که برای رشد اقتصادی منفی شش درصدی و تعطیلی واحدهای صنعتی و آجر شدن نان عده زیادی کارگر ککشان نگزید اما از توافقی که این فشارها را از دوش مردم کم کند نعره میزنند.
نوه عزیزم !
فشار چی از روی مردم کم شده ؟! گرونی ارزاق عمومی ؟ افزایش شدید قیمت سوخت و حمل ونقل عمومی ؟ عدم بهبود ایمنی حمل نقل جاده ای و ریلی و هوایی ؟ اگه تحریم هوایی رفع که نه لا اقل کمتر شده بود که دیگه نیازی به این An 140 نبود که این همه رو عزادار کنه . یکم بیندیش .
تحقیق کردی که هنوز نمی دونی علت رکود اقتصادی دو سال آخر احمدی تژاد چی بود؟

واقعا تحقیق کردی؟؟؟؟

همه می دونن ولی انصاف یه عده مثل شما نم کشیده!
همینه
France
گل گفتی
علی
چه تفاهمی بین رئیس جمهور و هوادارانش وجود داره. هر دو توهین می کنند که هیچ، حتی کلمات رو هم مثل هم به کار می برند. واقعا سابقه نداره!
متاسفم برای شما .شما لیاقت این توهین را دارید. کسی که در برابر دشمن ذلیل است ودر مقابل ملت خودش ...
برین به جهنم؟حالا فهمیدیم چرا میگفتین رفتن مردم به بهشت اجباری نیست. گویا قرار بوده اینا مردم را به جهنم هدایت کنن.
م.د
ای داد و بیداد از ادبیات زشت
Iran, Islamic Republic of
کشوری که اقتصاد ندارد و مردمش مشکل معاش دارند و جوانانش بیکار و اعتیاد و فحشا در آن زیاد باشد مردمش راهی جهنم میشوند.
فتنه گر نیستی قبول ! بی ادب هم نیستی؟
Iran, Islamic Republic of
هروقت انتقادی کردیم شدیم بی بصیرت و فتنه گر.
رییس جمهور قبلی می آمد و طوری از اوضاع مملکت حرف میزد که فکر میکردم رییس جمهور سویس داره صحبت میکند.
عصبانی هستم...
نه بی ادب.
فعلا اوضاع از دوران دولت دهم بدتر هست روحانی هم فقط شعار می دهد
حسین
Iran, Islamic Republic of
هزار تا مثبت
رضا
واقعا برای کسانیکه پیشرفت های عظیم کشور در علوم نانو،فضایی،ارتباطات و....و خودکفایی در بسیاری از زمینه های دیگررا نادیده میگیرند و فقط مشکلات اقتصادی چندسال اخیر را میبینند متاسفم،البته این تقصیر سایتهایی است که حقایق را وارونه و نصفه نشان میدهند و فقط تخریب میکنند،سایت تابناک که وابسته به جناب رضایی است و به منتقدان توافق زنو می توپد به بیانیه ی تهران اعتراض کرده بود و آنرا مخالف منافع کشور معرفی کرده بود! رفتارسیاسی یعنی همین...
پيشرفت های هشت سال گذشته مرهون زحمات يک سال اخير است!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
همان طور که نابسامانی های يک سال اخير، به خاطر هشت سال گذشته است!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
دولتی که رشد اقتصادی 3-4 درصد را بعد از هشت سال به منفی پنج میرساند کشور را عقب مانده کرده.
Iran, Islamic Republic of
تابناک از پربیننده ترین سایتهای ایرانی است چون تا حد زیادی وقایع را درست بیان میکند.
سهراب
90 درصد مشکلات اقتصادی هم به علت کارشکنی اصلاح طلبان طالبانی و در ردآس آن پدر خوانده بود
من
Iran, Islamic Republic of
ما به اونایی هم که به موسوی و کروبی رای دادن نمیگیم فتنه گر . مطمئنم فتنه گرا اصلاً در انتخابات شرکت نکردن . فقط وقتی دیدن آب گل آلوده خواستن ماهی بگیرن
رضايی هم بدون سوتی نبود. مگر روزهای اول حرف از تقلب نزد؟!
رضائی یک بام ودوهواست !!!
محمد
Iran, Islamic Republic of
چیز خوبی گفته ولی این حرفو احمدی‌نژاد میزد بیچارش می‌کردن
احمدی نژاد سر آمریکا و صهیونیست ها فریاد می زد تو داخل نابودش می کردن .
امان از این روزگار .
صدرا
این افراد فقط یک روی ریادی دارند غنی سازی 20 درصد را مالیده کردند تازه میگن اون عقب موندگی بوده این دولت که کارش شده اکسیدکردن پیشرفت های دولت قبلی شده دولت پیشرفت , جا نداره یک شکم سیر بخندیم
چون به مودب ها چی می گفته!
حرف خوبی بوده که منتقدان را به جهنم دعوت کرده؟
پسر شجاع، به قول دوستان اون دشمن فرضی که قراره بین قوا اختلاف بندازه را به مردم 90 درصدی معرفی کنید.
شجاع باشید اسم بیارید نه اینکه عین خاله زنک ها گوشه کنایه بزنید! اگه هم میترسید به جهنم برید یه جا که نلرزید
اشتباه منفی زدم
آقای روحانی فاین تذهبون
خدای نکرده زبانم لال به سوی ........
خدایا عاقبت مارو ختم به خیر کنه
اوه! از بسیجی ها بسیجی تر شده!!!
....
Iran, Islamic Republic of
تقصير ايشان نيست، ...
هیچ کس از مذاکره نمیترسد
ما از افراد بزدل و ترسو که ...از غرب میترسند هستیم ...
France
... نه ...ما فهمیدیم ههههههه
United Kingdom
ایشان با این خط و نشون کشیدن و بزور مردم را به جهنم روانه کردن در واقع پیام غیر مستقیم به طرف مقابل است که ما برای امضای هر گونه توافق نهایی آمادگی کامل داریم.
ایشان منتقدین خود را عقب مانده در 50 سال پیش میدانند ولی بسته خروج از رکود اقتصادی خود را که همان سیاستهای کارگزاران در 8 سال دوره سازندگی است و امتحان خود را پس داده دارد احیا میکند حالا چه کسی عقب مانده است؟
مجلس باید این بسته را بر بسته اقتصاد مقاومتی عرضه کند....
متاسفم برای رییس جمهوری که ادعای تعامل و تدبیر را دارد خیلی مدعی است ولی اینگونه سخن میگویید.
جناب رحما بینهم یعنی همین؟ تعامل با بیگانگان و پیکار با ملت خودت؟ خیلی متاسفم.....
ادعای تعامل با فتنه گران را دارد
روحانی دقت کن!
همینه
France
داور عزیزم دقت کن ههههههه
من احتمال میدهم ایشان امار 90 درصد را از تعداد ثبت نام کنندگان یارانه فهمیده باشند
مرتضی
United States
نمیگه به جهنم، میگه یه جهنم برید که ...
درست گوش کنید، متوجه میشید
آرام آرام ،يواش يواش چهره هاي واقعي خودرانشان خواهند داد
همینه
France
افراد و اشیا از آنچه آینه به شما نشان می دهند بدتر ند هههه
شير دل انقلابي
...، به جهنم ....
متخصص پلمپ
و اين سخنان نشانه عمق فهم ، سواد و درك به اصطلاح دكتر حقوق .... است ...
حقوقدان
اقاي روحاني شما اگر الفباي با الفباي حقوق آشنا بوديد و ان پي تي را مطالعه كرده بوديد متوجه مي شديد كه حقوق كشورها دران برسميت شناخته شده است بنابر اين ان سند يك سند بين المللي وجهاني است ولذا چند كشور زور گو نمي توانند حقوق مسلم كشوري را كه در سند بين المللي برسميت شناخته شده است را ناديده بگيرند و متعرض ان بشوند . متاسفانه شما با اين توافق (ژنو)حقوق مسلم را از دست داديد و با چند كشور مي خواهيد براي توافق محدود بر سر حقوق مسلم كشور به نتيجه برسيد انهم به پرداخت هزينه هاي انچناني ....؟؟!!!
درود خدا بر روحانی
سید مهدی
United Kingdom
رئیس جمهور:"تنها خط قرمز ما منافع ملی است". اگر ندانیم این جمله را رئیس جمهور کدام کشور گفته است ....
سینا
Iran, Islamic Republic of
من سرهنگ نیستم! من حقوقدانم!
با ادبیات آن جناب از این پس باید گفت من .......نیستم
همینه
France
من حقوقدان نیستم من سیاست باز هستم
ادبیات احمدی نژاد:
به اندازه یک ....شعور ندارند
فقط به نظرم میرسه باید گفت به عمل کار برآید، به سخندانی نیست
...برای کی اعصاب میمونه که برا روحانی بمونه.....درود خدا بر روحانی
منطغد
مرگ بر حامیان فتنه
این هست دولت ..... باز هم به ادب احمدی نژاد
عالی
من بارها با این متن گریه کردم حالا به جهنمو کجاش جا بدم؟:
" من سنگینی بار این رأی و این تنفیذ را احساس می‌کنم و تنها و تنها به خداوند پناه می‌برم. از آن دست‌گیر بنده‌نواز خالصانه و خاضعانه درخواست می‌کنم این بنده ضعیف خود را از شر کبر و غرور، حرص و بخل و حسد وا رَهاند.
خداوندا، به تو پناه می‌برم از استبداد رأی، عجله در تصمیم، تقدّم نفع شخصی و گروهی بر مصالح عمومی و بستن دهان رقیبان و منتقدان.
بارالها! یاریم کن تا بندۀ مخلصی برای تو و خادم لایقی برای مردم باشم و فراموش نکنم آن‌چه بر پیشینیان رفته است.
سخن بسیار است و مجال اندک، چه بهتر که سخن را کوتاه کنیم و پای در راه نهیم. که دراز است ره مقصد و من نوسفرم."
Iran, Islamic Republic of
اين متن روز تحليف رئيس جمهور مودب حقوقدانه!!

جهنم را بذار آخرش!
چون خودش گفته جوجه را آخر پاييز مي شمرن!
جناب رئیس ما حق داریم بلرزیم ....
سید
Iran, Islamic Republic of
آیا این بود مصداق.....
جواد
Iran, Islamic Republic of
آیا این بود....
Iran, Islamic Republic of
لطفا اینقذه سر هیچ و پوچ به جناب روحانی گیر ندین. ملاحظه کنید:
این روزا بابت قضیه م.ه و نسبتهای ناروا و سراسر دروغی که به اوشون داده شده، خاطر ایشون بدجور مکدره
منطغد
ایول گل گفتی.
حمید
Iran, Islamic Republic of
انوقت میخواد امام جمعه هم بشود. چه شود
تقی
ادب مرد به ز دولت اوست
ج ر
ادب مرد به از دولت اوست...
صابری
محسن رضایی در مناظره انتخابات 92 خطاب به صحبت های حاج حسن روحانی:
"آقای روحانی اگر بخواهد با این عصبانیت و این داد و بیدادی که کردند سکان کشور را بدست بگیرند، خداوند رحم کند به این کشور."
منطغد
این خطیب محترم خوب شد امام جمعه تهران نشد با این ادبیاتش.
الان تابستونه گرمه
شما داعشی ها کی دست ازسر مملکت برمی دارید
داعش یا فتنه گران
منتقدان دولت11=بیسواد=بیشناسنامه = کافر=بقیه لقبار راهم خدا بخیر کنه
کافر دیگه نیستن
الکییییییییییی نگو
Iran, Islamic Republic of
واقعا برای ایشان متاسفم با این ادبیات! شان رئیس جمهور اینطور حرف زدن نیست !مسولین دفتر ایشان باید روزی که ایشان عصبانی هستند نگذارند که در همایش شرکت کنند .
بی صواط
ادب مرد به از دولت اووووو..........
Iran, Islamic Republic of
واقعا برای ایشان متاسفم با این ادبیات! شان رئیس جمهور اینطور حرف زدن نیست !مسولین دفتر ایشان باید روزی که ایشان عصبانی هستند نگذارند که در همایش شرکت کنند .
ادب مرد به ز دولت اوست!!!!!!
کاوه
Iran, Islamic Republic of
آقای روحانی عزیز وقتی شما با مردم شفاف نیستید و اخبار و مفاد قطعنامه و مذاکرات برای مردم ومنتقدان نامحرم و محرمانه هست، حق بدهید نه تنها منتقدان (سیاسیون) بلکه مردم هم بلرزند و بترسند
مهدی زارعیان
من با هیچ چیز کار ندارم اما یک رییس جمهور نباید آنقدر از خود ضعف نشان دهد که عصبانی شود!
امیدوارم آقای رییس دولت با عذرخواهی از منتقدان مذاکرات هسته ای نشان دهد که این درخواست ؛ به جهنم رفتن؛ از ته دل نبوده است...!
صابری
محسن رضایی خطاب به روحانی در مناظرات:
"آقای روحانی اگر بخواهد با این عصبانیت و این داد و بیدادی که کردند سکان کشور را بدست بگیرند، خداوند رحم کند به این کشور."
محسن
به نظر میرسد که بعد از عدم توفیقات دولت در عمل به وعده های دولت یازدهم و محکومیت احتمالی در کرسنت ایشان تعادل عصبی خود را از دست داده اند!
رییس جمهور ....خجالت خجالت
این است شعار ما لطفا نمایش دهید
الف میم
این بود که می گفت به دیگران برچسب نزنیم حالا دیگرونو بزدل سیاسی می خونه واقعا برا این حسن اقا متاسفم، بابا اگه کلیدت کار نمی کنه چرا فحش می دی تند نرو ، اینه معنیه اعتدال?
من فکر میکنم اقای روحانی احساس میکنند بار ریاست یک مملکت روی دوش ایشان سنگینی می کند برای همین می خواهند کار به چهار سال دوم نکشد
منطغد
شاید فهمیده اینکاره نیست میخواد وسط کار بی خیال شه بره.
زهرا
صد رحمت به احمدی نژاد!
به خدا اینجوری صحبت نمی کرد. کسی چیزی نگفته که اینا اینجوری داغ کردن
محمد
مملکت را طلا بگيرند و به من بي احترامي کنند، يا نان خشک بخورم و احترام و عزت داشته باشم، احترام و عزت را انتخاب ميکنم.
چون انسانم و انسانم آرزوست.
محسن
Iran, Islamic Republic of
1- همانطور که اشاره کریدید ادبیات مورد استفاده رییس جمهور محترم حداقل در شأن خطیبی توانمند و البته رییس جمهور ایران نیست و متأسفانه تا مدتها به چالشی برای ایشان تبدیل خواهد شد اما فراموش نکنیم که متأسفانه مواردی از این دست در ادبیات سیاسی و عمومی کشورمان کم نیست نگاه به کامنتهای مرتبط با موضوع مذکور در سایتهای مختلف دال بر همین واقعیت است. امیدوارم تمامی هموطنان باور کنند که تحقیر افرادی که بر این مسند تکیه می کنند چیزی جز توهین آشکار به رییس جمهور ایران و ایرانیان نیست لذا باید ضمن توصیه به رییس جمهور برای دقت در کلام و توجه به جایگاه ملی که در اختیار دارد به عزیزان هموطن نیز جسارتا عرض کنم که تعالی کشورمان و یکایکمان جز با باور به اخلاق و حقوق دیگران کشورمان قابل تحقق نیست لذا اشاره به چند نکته نیز شاید مناسب باشد.
2- رییس جمهور محترم بسیار منطقی فرمودند این دولت تصمیمش بر تعامل سازنده با دنیا است اما نفرمودند که چنین اراده و تمایلی هموطنان مخالف تفکر و باورهای ایشان را نیز شامل خواهد شد؟ یعنی رییس جمهور به همین اندازه نیز از اراده تعامل و کسب همراهی هموطنان مخالف را نیز دارند؟ اگر چنین است پس احاله به جهنم چیست؟ آقای روحانی فرض کنیم فقط تعداد محدودی از مردم ایران به هر دلیلی صداقت ، توانمندی و فهم کارشناسی شما را باور نداشته و عدم باورشان را هر روز فریاد می کنند همانطور که گروه مذاکره کننده خارجی دقیقا با همین روال و برای زمینگیری شما و کشورتان چنین می کنند اگر قائل به تعامل ، لبخند و قاعده برد- برد هستید بهتر نیست هموطنان بی اعتماد به خودتان را نیز با همین رویکرد وادار به تعامل متقابل کنید؟
3- فرمودند در میدان مذاکره با لبخند سخن می‌گوییم و آنهایی که از لبخند بدشان می‌آید رویشان را برگردانند اما ایکاش می فرمودند اقای کری نیز با لبخند سخن می گویند و واقعا آقای روحانی عزیز و تیم مذاکره کننده غیرتمند کشورمان به لبخند نمایندگان اعمال کنندگان تحریمهای به فرمایش آقای روحانی ظالمانه باور داشته و اعتماد می کنند؟ اطمنان دارم لبخند تیم ایرانی برای القاء اعتماد به نفس فرزندان ایران در تقابل یک تنه در برابر تمامی ظالمین است نه ابراز رضایت و محبت به طرف مقابل یا ساده انگاری در خصوص واقعیتهای تلخ یا به تعبیر آنها فلج کننده که ظالمین مذکور بر کشورمان روا داشتند.
4- فرمودند عده‌ای شعار می‌دهند ولی بزدل سیاسی هستند هر وقت که مذاکره می شود عده ای می‌گویند که ما می‌لرزیم خب به جهنم بروید یک جایی که نلرزید و فرمودند که برای پاسخگویی به برخی شبه افکنیهای گذشته و ایراد اتهامات ناجوانردانه ناچار از انعکاس کامل برخی مذاکرات با مقامات ارشد مذاکره کنندگان قبلی در کتاب خودشان بودند به همین دلیل باید از مشی بی ادبانه و اتهام سازی افراد مذکور درس گرفته دیگران امروز را مانند دیروز خود مورد آزاردگی خاطر قرار نمی دادنند تا آنها نیز ناچار از بیان نکاتی باشند که نباید.
5- فرمودند ما شعور می‌خواهیم به جای شعار ما تدبیر می‌خواهیم به جای تصمیمات یک شبه ما می‌توانیم مشکلاتمان را حل کنیم که یکی از آنها توافق ژنو بود ایکاش می فرمودند تا کنون کدام رییس جمهور چنین نگفته است اما ایشان نیز به خوبی می دانند که تمام دوران مبارزه با حکومت شاهنشاهی را شعار دادند و می دانند که عاشورایان که به عشق به کربلا وارد شدند در نهایت شعور عاشقانه در تمام لحظات نبرد جز با شعار و رجز خوانی وارد میدان نشدند. شعار اوصولا در بهترین شرایط زایده شعور توانمند است چنانکه عملیات روانی چیزی نیست جز شعارهای زایده شعورهای توانمندی که می تواند بر هر شعوری سایه افکند. تمامی تدابیر مندرج در قالب طرحهای پیچیده پژوهشی نیز برای ارائه در قالب کلماتی محدود و شعارگونه ارائه می شوند مگر آنچه در همین فراز مورد استفاده قرار دادند یا آنچه در مورد تعامل و غیره با جهان فرمودند بخشی از شعار و شعارهای مورد استفاده دولت برای بیان دیدگاهها و باورهایش نیست.
6- آقای روحانی فرمودند این دولت بالاترین پشتیبانی مردمی را از خود دارد و در بهترین شرایط برای اتحاد با سایر قوا است مگر سایر روسای دولت که از آراء انتخابی بیشتری نیز برخوردار بودند جز این گفتند اما در روز رفتن باور کردند که روزهای بسیاری را به غفلت گذراندند روزهایی که باید با دقت و تأمل فراوان صرف درک و رفع مشکلات فراوان مردم شده باشد امیدوارم جناب روحانی از سرنوشت روسای قبل تجربیات فراوانی کسب کرده باشند تا روز رفتنشان به حسرت به روزهای از دست رفته نظر نکنند.
7- تمامی عزیزانی را که با علاقه و دغدغه به مطالعه مطالب و ابراز نظر می پردازند را دعوت می کنم که بیایم و آینده کشور را برای همه خودمان بخواهیم برای همه کسانی که به یک اندازه در کشوشان حق دارند همه کسانی که روزهایی سخت و دشوار بسیاری را تحمل کردند تمامی کسانی که اگر با تفکر و سلیقه ما نیز همراه نباشند اما از اعضای خانواده بزرگ کشورمان هستند باور کنیم تعامل و همراهی با مردان و زنان شهرمان برای حفظ حقوق کشورمان و فردای فرزندان امروز و فردای ایران در مقایسه با دیگرانی که برای حداقل سازی حقوق مسلم کشورمان با تمام خصومتشان در برابرمان صف آرایی کردند ساده ترین کاری است که می توان انجام داد اما چه می کنیم که دوست داشتن عزیزترین عزیزانمان در شمایل دشوارترین کار ممکن تعریف می شود.
جهنم جای فتنه گران هست اقای با ادب
اعتدال یعنی این : رحما علی الکفار اشدا بینهم !! از داشتن چنین سیاستمداران شجاع در مقابل منتقدان داخلی و ذلیل و مرعوب در مقابل دشمنان قسم خورده انسان احساس شرم دارد
آقاي روحاني ! منتظر باش ببين چه كسي به جهنم مي رود، منتقدان بزدل يا مذاكره كنندگان شجاع!!!!!!!!!!!!!!
عین جمله رئیس جمهور رو اورده
چرا منفی میدین؟
بی خود نبود می گفت مردمو به زور به بهشت نبرید نگو از قبل برامون جهنمو رزرو کرده بودن!!
شکوفه
عده‌ای در داخل تعامل هراسی را مطرح ...................آخی دوران خوش!!! افسادات خاتمی در ذهنم زنده شد! هر روز یه لغت تازه به فرهنگمون اضافه میشد ودر عوض یه قسمت از فرهنگ واراده مون رو میخواستند حذف کنند!
بهار
آنچه مردم از ما خواسته یا خواهند خواست.......مردمی که در تظاهرات 22بهمن وروز قدس ایستادگی در مقابل استکبار وکوتاه نیامدن از حق خودمون رو خواستند رو هم لحاظ میکنید؟یه فقط عدهای فرصت طلب نفوذی دشمن رو مردم حساب میکنید؟
قابل توجه ... دوستان بزدل ببخشید دلواپس
هموطن
تورم طبق گفته خودتان در جیب مردم باید احساس شود!قیمتهای میوه ولبنیات وخودرو که به سرعت جیبمان را تخلیه میکند.در قسمت مسکن ولوازم منزل هم رکود باعث ثبات است نه سیاست اقتصادی!
Iran, Islamic Republic of
وقتي دولت قبل در مورد تورم آمارهاي دلخوش كنك مي داد، همينها داد مي زدند كه «آي اين آمارهاي دولت ساختگي است». حالا هم كه بنزين 400 توماني 700 تومان شده و 700 توماني 1000 تومان شده، به طور متوسط در همين يك فقره به طور متوسط 59% افزايش قيمت داشته ايم. البته بگذريم كه شيبش يه كم زيادي ملايم شده است. قيمت اجاره مسكن هم كه مهمترين كالاي زندگي مردم است را هم ظاهرا آقايان در نظر نمي گيرند. سال 88 قيمت خريد مسكن متري 1 ميليون تومان بود و امسال اجاره آپارتمان متري 1 ميليون تومان شده است. تفاوت قيمت از پارسال تا امسال را هم مردم خودشان بهتر درك كرده اند. قيمت ميوه را هم كه از پارسال تا امسال 100% افزايش يافته ظاهرا در سبد خانوار حساب نمي كنند! قيمت لبنيات را هم كه اصلا مردم قدرت خريدش را ندارند كه بخواهند در سبد خانوار حساب كنند. احتمالا سبد كالايي خانوار براي محاسبه تورم عبارتست از يك بسته نمك يد دار به همراه نان و قيمت اجاره يك چادر براي خوابيدن در پاركهاي شهر و البته قيمت آب و برق - كه البته اونها هم با شيب ملايم افزايش قيمت ملايمي داشته اند- و هزينه ثبت نام رايگان در مدارس دولتي و هزينه زايمان طبيعي در وسط اورژانس بيمارستانهاي بدون تخت دولتي و در نهايت هم هزينه تهيه پوشك بچه كه در راستاي سياستهاي افزايش جمعيتي كشور تعريف شده است.
شیب 59 درصدی بنزین در مقابل شیب 300 درصدی فاز اول واقعا هم ملایم است....بعضی چه زود فراموش می کنند...در مورد میوه هم احتمالا از نارمک خریداری میکنیدکه رشد قیمت ها همسو با اظهارات سیاسی تان است lمگرنه حتی سازمان میادین میوه و تره بار که گماشته شهردار تندرو تهران هم هست نیز رقم افزایش را این قدر اعلام نکرده
مرگ بر جیره خوار
Finland
از دید شما همه تندرو هستند غیر از خاتمی و کروبی و دیگر اراذل ...

قطعا شما منافعت تامینه و نفست از جای گرم بلند میشه ...
مرگ بر جیره خوار شماره 2
از دید آمریکا عرفات خائن و محمود عباس و سران مرتچع عرب میانه رو و معتدل هستند و حسن نصراله و مردم فلسطین تندرو خاتمی و موسوی و پدر خوانده هم که یک عمریه میگن ناف مارا با اعتدال بریده اند
Finland
واقعا بزرگان خوب ضرب المثلی زدند :
ادب مرد به از دولت اوست !!!!
Iran, Islamic Republic of
عزیز من آن دولت قبل از گران کردن یارانه مردم را پرداخت کاش یک ذره انصاف و منطق در میان شما جماعت از خود راضی پیدا می شد این دولت نه تنها افزایش یارانه نداد بلکه گران کرد و.......
علی
عدد 300 رو از کجا آوردید؟ احتمالا شما هم از نیاوران خرید می کنید. در ضمن باز هم توهین کردید. فرقی نمی کنه به چه کسی.
Iran, Islamic Republic of
مطمئن باش اگه احمدی نژاد بود این شیپ 59 درصدی رو حس نمی کردی در ضمن تبعات اجرای طرحی مثل هدفمندی یارانه افزایش تورم هست چون قرار به اقتصاد شوک وارد بشه نه دو باره براش لالایی بخونن تا خوابش ببره
محمد
Iran, Islamic Republic of
در فاز اول دولت درقبال افزایش قیمت یارانه 45500 تومانی داد اما این دولت در قبال افزایش قیمت های حامل های انرژی و با اجرای فاز دوم هفمندی بازهم همان 45500 تومان رو می ده!!!!! تازه از اول سال 93 با پول یارانه نوزادای تازه تولد یافته کار می کنه و یارانشونو نمی ده!!!!
برای جنابعالی متاسفم که چشمت را به روی واقعیت ها بستی وانگار توی این جامعه زندگی نمی کنی
گيرم كه شيب فاز اول در دولت قبل 300 درصد بود كه نبود، چه ربطي به شيب ملايم 59 درصدي داره؟ چرا امثال شماها هميشه انتقاد از يك موضوع را به مقايسه مي كشانيد؟! دولت قبلي نتوانست تورم را كنترل كند و به آمارسازي روي آورد، اين دولت هم عليرغم همه ادعاها و پزهايي كه موقع تبليغات انتخاباتي داد، بازهم نتوانست اين كار را كند و به آمارسازي روي آورده است. هر دو دولت ضعيف عمل كردند، چرا خيال مي كنيد هر كسي كه به دولت معشوقتان انتقاد كند پس حتما طرفدار دولت قبلي است؟! اشكال شماها اين است كه اگر عيب مخالفتان را ببينيد، هيچ وقت نمي توانيد عيب موافقتان را تشخيص دهيد. هنوز در بند دولت قبلي هستيد. ببين جانم، دولت قبلي تمام شد يعني فرصتش تمام شد و فارغ از همه ادعاهايي هم كه داشت نتوانست در زمينه اقتصادي بخوبي عمل كند و كارنامه اش در ذهن مردم ثبت شده است. اين دولت هم فارغ از همه آمارهاي مخدوشي كه ارائه مي كند، كارنامه اش در ذهن مردم ثبت مي شود و چه بهتر كه از فرصت باقي مانده 3 ساله، به جاي آمارسازي استفاده كرده و آمار واقعي مناسبي را در ذهن مردم ثبت كند.
Iran, Islamic Republic of
و البته افزایش شش صد درصدی کنتور برق و هم به یاد داشته باشیم که در دولت شریف روحانی به منظور واقعی کردن قیمت کنتور برق منهای واقی کردن دستمزد کارمندان و دیگر اقشار مردم شریف ایران صورت گرفت .
بردبار
به خدا دارند به مردم ... می گوید باز هم خدا پدر اقای احمدی نژاد را بیامروزد .چقدر در مجلس و جاهای دیگر به ایشان توهین کردند.
Iran, Islamic Republic of
همه مثل جونیور که پشتشون گرم نیست
خودرو ای که دولت قبل در 3 سال تحریمش از 8 میلیون به 18 میلیون رسوند تورم نبود این 20-30 درصد رو حالا حس میکنید؟
Iran, Islamic Republic of
ببخشید آن دولت باگر در دوسال آخر به گرانی کشانیده شد با تحریم حداقل همه عزت و افتخار ملت را به حراج نگذاشته بود این دولت دایم دارد از کیسه عزت نظام برای گدایی بذل و بخشش می کند بعد هم از رشد سخن می گوید
Iran, Islamic Republic of
حدود یکسال و نیم اخر بود و اون هم در اثر تحریم وبالا رفتن دلار بود . اقایون اجازه ندادند احمدی نژاد کار رو تمام کنه و برای دولت بعدی گذاشتن و این سیاست مجلس و ... بود . والبته مجلس در گرانی ها نقش اول رو بازی میکرد یقیننا . چون به قول خودشون در راس امور بودند . و البته الان هم مجلس در بسیاری از بدبختی های ملت نقش اول رو داره حتی در سکوت ها و تصویب نکردن قوانینی که باید جلوی کارهای غلط دولت رو بگیره
چراغعلی
این مجلس فقط یک نماینده داره اونم جناب .... است
خودرو در ۸سال حدود ۹۰در صد رشد کرد اقا نه در سه سال
لطفا اگر سن شما کم است کمی تحقیق کن و احساسی نظر نده
آخه همون کسایی که دلار را گران کردند گفتند اگر ما بیاییم بلدیم درستش کنیم اما ظاهرا توش موندند!
دلار کمی پایین آمد و باید تورم نقطه به نقطه منفی میشد اما رییس جمهور با افتخار میگوید به 14درصد رساندیم!!
اولا که چندسال بود قیمت پراید ثابت مونده بود و در واقع یک باره این ثبات جبران شد دوما تواین دولت که ادعای برداشتن تحریم خود رو سازی رو داره چرا پراید 3،4ملیون گرون شد؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
پروفسور جان، خودت داري مي گي قيمت خودرو در طي سه سال از 8 ميليون به 18 ميليون رسيد، مي دوني اين يعني چند درصد تورم؟ بيا من برات حساب كنم. اگر تورم 30% باشد. قيمت خودرو در سال اول ضربدر 1.3 شده و مي شود 10.4 ميليون و در سال دوم هم ضربدر 1.3 شده و مي شود 13.5 ميليون و در سال سوم هم ضربدر 1.3 شده و مي شود 17.6 ميليون. يعني اينكه خودت داري اذعان مي كني كه نرخ تورم دوران احمدي نژاد هم 30% بوده و الآن هم 30% هست. پس چه فرقي بين دولت قبل و دولت روحاني هست كه اينقدر گلويتان را پاره مي كنيد تا بتوانيد دولت قبلي را خرابكار و ويرانگر نشان دهيد و دولت حاضر را سازنده و نماينده بهشت برين معرفي كنيد؟
Iran, Islamic Republic of
اي ول، خوب جوابش رو دادي
امام عزیزتر از جانمان همه عمرش را در راه خدمت به مردم گذاشت وهمیشه میگفت من از ملت تشکر میکنم.انوقت یه عده برای کاری که مردم مخالفش هستند توقع دارند مردم ممنونشان باشند.
رضا
Iran, Islamic Republic of
برخی از این آقایان خودشون هم می دانند که اگر مقاومت و از جان گذشتگی همین مردم نبود، الان معلوم نبود کجا بودن!! حالا نشستن اون بالا برای همین مردم کری می خونن!!!!
تحریمها را شکستن به قیمت همه دستاوردها نیازی به شجاعت ندارد بلکه..........
تعدادمنفی ها مشکوکه
یعنی زیاده ؟ راست می گی هرکی ازبی ادبی حمایت کنه خودش هم ازاوناست!!!
کوروش گاری چی
با تمام باج دادن ها و خفت پذیری ها مگر در خواب کسی ببینه که تحریم ها برداشته بشه
Serbia
ممنون آقای ریییس جمهور .در مقابل این تندروها که منافع ملی و وحدت ملی ذره ای برای آنها اهمیتی نداره باید قاطعانه برخورد کرد.
مصداق بارز اشدا علی الکفار و رحما بینهم!!!البته کاملا برعکس!!!!
منافع ملی ما یا بیگانگان؟؟؟داره تامین میشه؟
Finland
ماشاء الله برای شما تندروها که فجایع 88 و فتنه بزرگ را رقم زدید منافع ملی خیلی مهم بود ...خجالت بکش تندرو
Iran, Islamic Republic of
اشتباهی مثبت دادم ثانیا شما که از اعتدالیون هستید بهتر است از همون لفظ ساندیس خور استفاده کنید نه تندرو این کلمه تندرو یه مقدار دور از شان شما و دور از ادب است .
Finland
شما ادعای اعتدال دارید شما ساندویچ خورها ...
Iran, Islamic Republic of
تمرینجمله سازی: شکسته شدن تحریم ها، سقوط دیروز، منافع ملی
مصطفی
Iran, Islamic Republic of
از حاج محمود انتظار بیشتری نبود شما چرا حسن آقا؟؟؟!!!!
Finland
حاج حسن هم رفیق گرمابه و گلستان ...
شناگر های خوبی اند فقط آب زمانشون نبود ...
حالا که ایشون توهین می کنند بازم پای احمدی نژاد رو می کشید وسط؟
فعلا که همه فناوری هسته ای را دادین رفت واسه پولی که در برابر جریمه کرسنت چندغاز است.
کلا تولید ملی پر...
این همه خودزنی واسه جلب ترحم کدخدا؟ بی خبر از اینکه اشک کباب موجب طغیان آتش است.
علیرضا
همین چندروز پیش که رفته بود چهارمحال بختیاری 3پروزه افتتاح کردن که همش از سال87 استارت خورده بود همش هم کار میکرد یعنی افتتاح نمادین بوده که بگن ما تو این یکسال چند پروژه رو تموم کردیم
در برابر دشمنان و وطن فروشان چگونه؟ ...
یعنی منافع ملی ماباتوهین به مردم تامین میشه یا با وادادگی و زیربارذلت دشمنان رفتن ؟!! اینهائی که ازتوهین وبی ادبی حمایت می کنند روزی هم برای خودشان جابگذارند تاتحمل اینگونه ادبیات راداشته باشند هرچه رابرای دیگران می پسندی برای خودت هم بپسند .
قاطعانه برخورد کردن با بی ادبانه برخورد کردن فرق داره...
کورش گاری چی
باید میگفتی قاطعانه توهین کرد
احتمالا این مهارتورم از زمان ... تا کنون بیسابقه بوده
بیش از حد عصبانی شده اله الریاسه سعه الصدر
نچ نچ نچ!!!اقای حقوقدان معتدل و مدبر!!!چرا انقدر عصبی ؟!!از این حرفهای بدبد نزنید!!انوقت مردم تصور میکنند یک سال نشده کم اوردید ها!!
واقعا مردی که با کلید امده بود ،داس را از کجا اورد؟
شهروند طبری
Iran, Islamic Republic of
یک تبر تیز خواهی داشت.....
آخه کلید نبود.....
رضايي ع ر
Iran, Islamic Republic of
اشتباه نكن از اول هم داس بود ....
كليدش براي قفل كردن بود نه باز كردن! د...
مرحبا به روحانی ایشان صدای ملت ایران است علیه خیانت کارانه.خدارا شکر یک مسول بلندمرتبه حرف دل مردم را زد.همه منتقدین یا نادانند یا منافع دارند.
منطغد
با داس داره میره
این امارهای مستدل از کجا میاد؟با احتیاط 90درصد مردم موافق؟؟؟؟؟؟؟؟ 33درصدکل واجدین شرایط و 50.6درصد رای دهندگان به همراه 3درصد ثبت نام نکردگان یارانه ها کاملا مشخص هستند.
حسین
روحانی است
مينابي
Iran, Islamic Republic of
ادب مرد به زدولت اوست
چرا نظر موافقین رییس جمهور را سانسور می کنید؟
موافقین رئیس جمهور به اندازه کافی سایت برای نظر دادن دارند این یکی را یذارین برای بقیه
مهدی
Iran, Islamic Republic of
منظورتون موافقان اهانت به ملت و ترویج بی ادبی از مدعیان منبر و ادب و اخلاق است دیگه؟؟؟!!
Iran, Islamic Republic of
.... ادبی کردند به ملت و باید چوبش را هم بخورد
داریوش شل گوش
سانسور !؟ مگه آمدی سایت انتخاب یا فرارو یا عصر ایران ؟
Iran, Islamic Republic of
این لغو تحریم ها! این کاهش تورم!!! ....
مجید مجد
United States
درود بر ملت صبور ایران که تحمل می کنند.
بهروز پورعلی
آقای حقوقدان...
نصیری
بابا چرل کم اوردی جهنم برای..... هست ...
سیدعلی میرفخرائی
Iran, Islamic Republic of
...هنوز یکسال از عمر دولت مدعیان ادب و انتقادپذیری و ... نگذشته تشت رسوائیشان ازبام ...افتاده است.متاسفم که اینگونه دربرابر منتقدان بیتاب میشوند.حالا مقایسه بفرمائید با سعه صدر مقام رهبری...
توفیقی از قزوین / احتمالا بی شناسنامه و بی سواد
ادب مرد به ز دولت اوست
کسی که سال 88 این حرف رو زد الان زندانه. مواظب باش نگیرنت
حامد
این ادبیات..تند نشان دهنده عصبانیت ... است. ...
Iran, Islamic Republic of
زندان کجا بود؟!
مها
United States
به خاطر گفتن این جمله زندان نیست ...
فعلا که گنده هاشون شدن رئیس و وزیر دانشگاهها....
اخبارتون هم مثل آمارتون...
من
Iran, Islamic Republic of
فقط همین حرفو زد ؟ احتمالاً بی قانونی نکرد ؟ آشوب نکرد ؟ آدمای بی گناه رو از خانوادشون نگرفت ؟ مطمئنی فقط واسه همون حرفش زندانه ؟!!!
.... هنوز به گوشه ای از اتهاماتش هم رسیدگی نشده است!!!1
توفیقی از قزوین
اولا اگر گرفتن حقوق و خوردن در کنار اهل بیت در کنار تلویزیون و... زندان است ماهم ایکاش اینطور زندانی شویم !
دوما آن جناب نه برای اعتراض زندانی شده بلکه به جرم رفتار نانجیبانه و ایجاد اشوب بجای اعتراض از طریق قانون حصر شده که این مجازات برای سرمایه های دولت اسرائیل ( که دولت اسرائیل این لقب را برای فتنه گران بخشیده!!!)والله کم است
ثانیا دور و اطراف آن فتنه گر هم ماشالله در وزرات علوم و.. کم پست نگرفته اند و روزنامه هایشان کم اخبار ایشان را منتشر نمی کنند پس مظلوم نمایی برای چیست؟ اگر مظلومیت باشد مال ماست که یک روز بی سوادیم! یه روز بی شناسنامه ! یک روز بی کار! یک روز هم بزدل و یک روز باید به جهنم برویم!!!
منتقد بی سواد بی شناسنامه
Iran, Islamic Republic of
ما هم معتقدیم که در دولت تدبیر وامید کارهای بزرگی انجام داده اید؛ تعلیق کلیه فعالیتهای هسته ای ...
عجب ادبیاتی!!!!!!!!!
ادب مرد به ز دولت اوست!
لازم نيست سر آنها را كلاه بگذاريد مواظب باشيد سرتان كلاه نرود.
حسین
احسنت
Iran, Islamic Republic of
جهنم جای خائن است نه دلواپس
Iran, Islamic Republic of
این حرفهای تند از عالی ترین مقام اجراییه کشور که خود را متین، اهل منطق، معتدل، حقوقدان، مدبر، امیدوار و... معرفی می کند در فردای روز سانحه هوایی به جای معذرت خواهی از مردم، به چه معناست؟! چرا فرافکنی!
ادبیاتت عشقه حاج حسن، از اول اومدنت داری....
بجای توهین به منتقدان بهتره حرف منطقی بزنه.کاش یک سرگرد !!!!رییس جمهور میشد بجای یک حقوقدان عصبانی.چون درآن صورت تکلیفمان با خودمان روشن بود ولی حالا بک حقوقدان با ادبیات سرچوخه های دهه ی سی با مردم حرف میزنه!!!!!!!!!!
منتقدبیسواد وابسته به جاهای خاص
United Kingdom
این ادبیات من را یاد ...برای رییس جمهوری که حقوقدانه این نوع ادبیات واقعا نوبره
Iran, Islamic Republic of
... بنده خدا فک می کنه چون از صد سال پیش صد سال گذشته دیگه نمی شه سر کسی کلاه گذاشت ...
از مردم 9 دی
Iran, Islamic Republic of
چی شد؟! کجا رفت؟!
"مگر ادب مرد به ز دولت او نبود؟!"
Iran, Islamic Republic of
ادب مرد به زدولت اوست
حالا که ریش و قیچی دست شماست پس هوچیگری چه معنایی دارد که همیشه به حاشیه می پردازید
....
قربون همون ادبیات تندروها! اعتدال که دیگه حریمی باقی نذاشت........از طلا گشتن پشیمان گشته ایم ،مرحمت بنما همان مس مان بکن!
... اولا . ... روشن و شفاف بگویید منظورتان کیست دوما همین بزدلها بودند که دربزنگاهها ی سخت ایران وایرانی را نجات دادند سوما کدوم 90درصد ما که دوروبریهایمان همه از این توافق ناراحت هستند ...
Iran, Islamic Republic of
ظاهرا نه از "ادب" خبری هست، نه از ...
متحیر!
؛‌ تنها در داخل کشور نیست که عده‌ای در ۵۰ سال پیش هستند آنها هم در ۵۰ سال پیش زندگی می‌کنند.
.......................تا اونجا که من میدونم مسئله هسته ای فقط 20 ساله وسرجنگ پیدا کردن ما بااستکبار هم که بعد از انقلابه یعنی 36سال!این 50سال از کجا اومده؟؟؟؟
نکتش همینه دیگه
....
وی دلسوزان می گویند این آقا افکارش متحول شده....
امير علي
Iran, Islamic Republic of
حاج حسن آقا....آقاي حقوقدان....برد برد وقتي معني ميده كه طرف مقابل مذاكرات هم اون رو قبول كنه....
یک قدم مهمی در این توافق برداشته شد که هم اصل غنی‌سازی در ایران پذیرفته شد.........وقتی در حد یه سرگرمی علمی محدود باشه !برای بازی کردن خوبه نه برای برطرف کردن نیازهای یک ملت!
رضا
خوشمان امد اقاي روحاني...
حمید
Iran, Islamic Republic of
با سلام
آقای روحانی کدام موفقیت و پاک کردن چهره ایران!!!!!!! در دولت شما بیش از پنج مرتبه تهدید نظامی و به رخ کشیدن گزینه نظامی شدیم مثل اینکه یادتون رفته ماجرای آقای ابوطالب و رسوا شدن تایید نکردن سفرایران در سازمان ملل توسط آمریکا باز دم از عزت ایران و .... می زنید
در ثانی حق غنی سازی در توافق نامه مشروط به پذیرفتن و نیاز عملی ماست از سوی 5+1 است اینقدر نگید حق غنی سازی ما رو قبول کردند با مردم شفاف باشد و با کلمات بازی نکنید
علیرضا
راستی اسم آقای ابوطالبی اومد یادم رفت که بگم ما تو سازمان ملل نماینده ای نداریم که علیه رژیم صهونیستی حرف بزنه و یا از حامیانش انتقاد کنه
سلام
اونجا جای ترسوها و بزدلا نیست...
نمیشه به کدخدا اخم کرد.....
بدانید ۹۰ درصد مردم همواره پشتیبان تیم مذاکره کننده خواهند بود، البته با احتیاط گفتم، بیشتر از اینهاست
جوجه را آخر پائیز می شمارند و مهم نتیجه مذاکرات است که فعلاً به جز باخت چیزی ندیده ایم
شما ندیده ای. ما دیدیم
پس لطفا خیلی قاطعانه چند نمونه اش رو بگو... منتظریم...
چی دیدی ناقلا ؟!!
مردان جنگ اهل لرزیدن نیستند
مردان سیاست بازی اند که می لرزند و برای گرم شدن به آغوش مناظره محتاج!
یک بی سواد
Iran, Islamic Republic of
در بحبوحه سقوط هواپیما و انتظار مردم برای عذرخواهی ویا استعفای وزیر(همان سناریویی که برای قالیباف تدارک دیده بودند) این اینگونه سخن گفتن چه دلیلی دارد؟!
یعنی فرافکنی برای عدم پاسخگویی به ادعای برداشته شدن تحریم های 50 ساله صنعت هواپیمایی!
آقای رئیس دولت مودب اون دلواپس ها را ول کن بگو ببینیم برداشتن تحریم ها چرا هیچ تاثیری رو زندگی مردم نداشته؟
چقدر از پولی که قراره از غربی ها بگیریم باید بدیم به عرب ها، بابت قراداد ننگین وزیرتون؟
پرت کردن حواس ها از خطاهای بزرگ دولت!!!
تنها دولتی هست که چهار ساله عمر دارد
حسین ف
اینطور که اینها شروع کردند فکر کنم چهار سال هم طول نمیکشه ، روزها قیمت همه چیز بالا میره ، شبها تورم پایین میاد ، رکود بی سابقه ای در کشور حاکم میباشد ، واقعیت این میباشد که اینها نمیتوانند
زرشک
ایشالله سال96 آب زرشک میدم خدمتتون
نوش جونت
ظاهرا روحانی بای بای از96 به93داره نزدیک میشه
رضايي ع ر
Iran, Islamic Republic of
شايد هم....
حقگو
انشاءالله
Iran, Islamic Republic of
عجله نکن. روزهای آخر غربیها یک حال اساسی به روحانی میدن تا دوباره رای بیاره....
منطغد
مردم با بصیرت با یک رائ انقلابی به یک مدیر جهادی و انقلابی مشت محکم به دهان غربی ها وعوامل وابسته ایشان خواهند زد.
Iran, Islamic Republic of
حالا دیگه باید گفت ..... این بابا داره خودمونو میکوبه! خخخخخخخ
سعید
ایشالا چهارسال هم طول نمیکشه
باران
به خدا محمود مظلوم بود ...
محمد.م
Iran, Islamic Republic of
برای اولین بار در تاریخ 34 ساله ایران رئیس جمهوری منتقدانش را به مرگ دعوت می کند.

دوستان به نظرتون توهین بعدی چی می تونه باشه؟

ولی ما بر خلاف رئیس جمهور با قلم و فرهنگ ناب ایرانی اسلامی بحث می کنیم.
صادق
United States
احسنت احسنت.

گل گقتی..

واقعا جای تاسف داره
يك منقد
Iran, Islamic Republic of
باورم نميشه يك همچين تو هيني كردند.

باورم نميشه

باورم نميشه

باورم نميشه

باورم نميشه

باورم نميشه
باور کن جانم
باور کن
پیشه من نشستی .....
منطغد
بجاطر اینکه تاریخ خون خوبی نیستی.تاریخ میخوندی باورت میشد.
الیاس
Iran, Islamic Republic of
چرا باید رییس جمهور به جای پاسخگویی این حرف های ناپسند را بزنن

مگه ما بهشون توهین کردیم

گناه ما اینه که چرا انتقاد می کنیم.

خدایا به همه ما صبر بده
جدا باعث تاسفه!
جناب روحانی! فاین تذهبون؟!
داداش
ایشون هم مثل... باید ...بشود
به جهنم
داداش
جملات اینفرد ...یلی شباهت با جملات ....دارد ...
پوریا
Iran, Islamic Republic of
آقای روحانی!
ما نمی خواهیم سر کسی کلاه بگذارید. فقط حواستان باشد ...
فرشاد
Iran, Islamic Republic of
.... گرمش شده
سعيد110
Iran, Islamic Republic of
اسم اين مذاكره نيست. اسمش واداده گي است. عدم شناخت دشمن است. عدم اعتماد به نفس است. عدم توانايي در توانايي هاي كشور است. اعتماد كردن و دل بستن به بي اعتماد ترين كشور دنياست. اسمش بر باد دادن سرمايه هاي اجتماعي ملت بزرگي همچون ايران است. اسمش شكستن قبح هم كلام شدن با جنايتكار ترين دولت مردان است.
و نه تنها افتخاري براي شما و دولتمردان شما محسوب نمي شود، بلكه تاريخ قضاوت خواهد كرد و چك سفيدي كه جناب دكتر روحاني در مورد اطمينان بخش بودن اقدام سپرده اند را به اجرا خواهيم گذاشت!
سعيد110
Iran, Islamic Republic of
«عدم توانمندي در بكار گيري توانايي هاي كشور»
مورد نظر بود كه از اين بابت پوزش مي طلبم.
Iran, Islamic Republic of
.... چاره داشته باشه منتقدينشو ...
منطغد
می ریخت دریاچه نمک
حامد
ادب مرد به ز دولت اوست.
Iran, Islamic Republic of
اینا عقل دارن که ادب داشته باشن.
Iran, Islamic Republic of
همگی برای این دولت.جمیعا...
حمید
این کی بوده به ایشان گفته که سر طرف کلاه بذارید؟ به نظر شما این حرف اتفاق افتاده یعنی چنین آدم بی سوادی پیدا میشه؟ من فکر می کنم چنین حرفی از اساس نبوده!!!
Iran, Islamic Republic of
این مسایل در سطح عمومی بیان کردن نداره ...
Iran, Islamic Republic of
ایشون عادت داره از این ادعاها بکنه
منطغد
...خان بوده.
شاغلام
یادش بخیر داش محمود....
احمد
منظور از وزیر متخصص همان کلمه متخصص حکمت فردوس نباشه؟
منتقد بی سواد بی شناسنامه
Iran, Islamic Republic of
احمد جان حشمت فردوس
Iran, Islamic Republic of
واقعا خجالت میکشم که او رییس جمهور من هم هست
هشت سال گذشته خجالت نکشیدید؟....
بکش تا جهنم
Spain
تربیتت نباید از اربابت بیشتر باشه ...
لرزنده بی سواد بی شناسنامه
منتظر پاسخ کوبنده آیت الله مصباح باش
لرزنده بی سواد
من سرمای زمستان باعزت را به لذت و خوشی بهشت ذلت بار ترجیح می دهم
داداش
او نیز باید... برود
به قول یک بنده ی خدایی، آب رو بریز اونجایی که میسوزه!
دنبال ادب مسئولین نباش، اون ... را لولو برد!
حالا تازه این بنده ی خدا که مثل هلو میمونه!
کی خسته اس؟
ممنوع و غیر ممنوع هم نداریم هر کی هرجا دلش خواست یک چاه بکنه!
....
ادبیات فاخر رئیس جمهور پیشین در جلسه ی هیات دولت در روز های ابتدایی ریاست جمهوری:

آقای عارف، .........
منطغد
بخصوص وقتی در مقابل غربی ها داره مذاکره میکنه...
Iran, Islamic Republic of
یقین بدونید روی تک تک کلمات این جملات ...فکر شده
محمد
کدام چهره را می خواهید نشان دهید؟ آنها خیلی وقت چهره نظام ما را حتی بهتر از دولت خود ما شناخته اند . تنها چهره ناشناخته چهره دشمن است آنهم برای دولت اعتدال.
Iran, Islamic Republic of
جناب رییس جمهور با ادب.. اون موقعی که اون یک عده در‍ی جانفشانی بودند ...
نسرین
Iran, Islamic Republic of
کلا توی ادبیات قفلها رو باز کرد این سرهنگ حقوقدان با شناسنامه
Iran, Islamic Republic of
قفل جهنم را هم باز كرده!
Iran, Islamic Republic of
.... فکر کرده داره با .... حرف میزنه...
Iran, Islamic Republic of
بروید به جهنم ای کسانی که هشت سال دلواپس عقب ماندگی کشور نشدید و حالا شدید کاسه داغتر از آش.
در ضمن من در سال 88 به رضایی رای دادم.لطفا انگ فتنه نچسبانید.
Iran, Islamic Republic of
شما به مخترع "شاخص فلاكت" و استاد سياه بازي و توليد نمايش درام در فيلم تبليغاتي راي دادي!
Iran, Islamic Republic of
دوستان حواستان جمع باشد... این حاشیه سازی توهین آمیزی که طبق سیاق ادبیات سخیف مدعی ادب تولید شده... فقط برای فرار از ‍اسخگویی در خصوص ادعای دولت مبنی بر برداشته شدن تحریم 50 ساله صنعت هوا‍یمایی است
یکم زیاد گفتی ....
Iran, Islamic Republic of
....يه خورده ادبش كنيد!
Iran, Islamic Republic of
کمکم دارن ...
Iran, Islamic Republic of
آقای روحانی اینکه دشمن اعتراف کرده به حق غنی سازی ما اینکه محصول دوران احمدی نژاد است که دشمن را وادار به شکست کرد و اگر سیاست شما بود که الان هنوز می بایست ...
مجتبی
بزدل کسی است که جرات نکرد.....
همش شکایت و گله دارم از آقای رئیس جمهور
اونایی لرزیدند که پس از حمله امریکا به عراق نامه جام زهر برای رهبری نوشتند خیال می کنید اینها فراموش می شوند
منطغد
ایول گل گفتی
Iran, Islamic Republic of
رسوایی همواره بعد از نقابداری و ادعا پیش می آید ...
عمار دلدار نیاسری
Iran, Islamic Republic of
مُحَمَّدٌ رَسولُ اللَّهِ ۚ وَالَّذينَ مَعَهُ أَشِدّاءُ عَلَى الكُفّارِ رُحَماءُ بَينَهُم ۖ /سوره مبارکه فتح ایه شریفه 29/واقعا در مقابل چشم ابی ها هم با همین ادبیات صحبت می فرمایید؟اگر منتقدان دلسوزی بگن همه دستاوردها رو دادیم وهیچی نگرفتیم باید بهشون توهین بشه؟چگونه با لبخند وکرونش مذاکره می شود ولی اینگونه بخودی حمله می شود این یعنی اعتدال؟؟!!!
تبارک الله
خدایا کمکمون کن
ادب خوبه
ایول روحانی.
Finland
ایول به تندروی !!!!!
منطغد
واقعاایول.حسن جان همینطوری با ملت صحبت کن96را بیمه کردی شاید همین93انتخابات میزاریم برو استراحت کن .معلومه14ماهه خیلی کار کردی خسته شدی.
یعنی ایول به بی ادبی وتوهین دیگه !! عجب شماهادیگه کی هستید !!!
ح
....به نظر یه خبری هستا؟!!!!!!!!!!
حسین ف
این عصبانیت ناشی از ناتوانی است اینها در یکسال اخیر و قبل از آن آنقدر شعار دادند ولی چون نتوانستند کاری انجام دهند اینطور عصبانی هستند بنده الان از بانک آمدم بانک سوت و کور و خلوت بود ، با دستورالعمل و صحبت کردن نمیتوان کشور را از رکود خارج کرد آقای روحانی شما تنها رییس جمهوری خواهی بود که فقط یک دوره رییس جمهور خواهد شد . وعده ما 2 سال و 10 ماه دیگر خرداد ماه
ادبيات فاخر فقط خاتمي
Finland
آره همون بی ادبی که به وزیر خودش می گفت : تو غلط کردی ؟؟
بابا خجالت بکش.
Iran, Islamic Republic of
معلومه در دوران مدرسه درس ادبیات می افتادی!
....
میگم بندازنتون بیرون!!!........
من که روحانی را میبینم یاد خاتمی میافتم.
هم مدل تبلیغاتش هم مدل سخنرانی .....
حسین ف
صد رحمت به خاتمی این اقا سال سومش دیگه فحش میده
چون هردو .......
من
Iran, Islamic Republic of
به دانشجو ها می گفت : "هوو نگم بندازنت بیروون"
Iran, Islamic Republic of
غلط کرد
حسین
افتخار روحانیت درس گرفته از استاد( ه. ر) عجب ادبیاتی افتخار آفرین (بزدل ، به جهنم) آیا این مقدمه .... است
احمدایوبی
سلام،بنده احمدایوبی،دانشجوی اقتصادشهیدبهشتی به شماره دانشجویی۹۲۲۱۷۰۳۲آمادگی خود را برای مناظره با این روحانی .... اعلام میدارم.
....
محسنی
خوب که آقای عراقچی صراحتا اعلام کرد که اونا حق هسته ای ما رو نپذیرفتن و آقای روحانی اشتباه کرده. تحریم ها هم که کماکان محکم و پابرجاست. حالا این وسط، موفقیت چه معنایی دارد؟
qarbal
آخرش همین میشه مطمین باش...
...
بیا ببین که اینجا خیلی شلوغ شده .!!
خاطره
آقای ریس جمهور درود بر ادبیاتت درود
چه شعار قشنگی داده دقت کنید(( ما شعور می خواهیم به جای شعار))
....عقل ما چگونه کارمی کند؟
Iran, Islamic Republic of
شعور کیلو چند؟!
Iran, Islamic Republic of
اینم آدم خوبشونه.ه...
Iran, Islamic Republic of
اي بابا كسي كه منطق داره دعوا نداره. ....
روحانی هنوز می توانیم مچکر باشیم؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
من ديگر اين فرد را رئيس جمهور خود نمي دانم. همانطور كه او براي امثال بنده كه مردم عادي هستيم و به توافق ژنو انتقاد داريم؛‌ طلب مرگ و جهنم مي كند. آيا خوب است كه ما هم براي او و همفكرانش كه حداكثر 50 درصد هم نمي شوند طلب جهنم كنيم؟؟
احمدخواجوند
فكر نميكنم روز نامه هاي اصلاح طلب اين حرف روحاني را كه ميگويد برويد به جهنم را تيتر كنند .روحاني كاري ميكند كه طرفداران روحاني از خجالت آب شوند وسر بزيد باشند
حسن
به اين اقاي شيخ حسن بگوييد دوران كلاه گذاشتن سر ديگران تمام نشده ...
آقای روحانی حق داره خشمگین باشه هیچ کاری نتونسته انجام بده دیواری هم کوتاه تر از نیروهای وفادار به انقلاب پیدا نمی کنه
اینوخوب گفتی
Iran, Islamic Republic of
... به سر دوستان داد زدن و با دشمنان نرم بودن جز بدبختی ثمره ای نداره...
محسن
Iran, Islamic Republic of
من رئیس جمهور هراسی گرفته ام به جهنم که این دولت بدش می آید
شاغلام
آقا اصلا یه سوال اگه به شما بگن"خس و خاشاک" بیشتر ناراحت میشی یا بگن "بزدل"


داش محمود کجایی که دلتنگ حرف زدناتیم....
تازه محمود که به مخالفان و کسانی که بهش رای ندادند چنین حرفی نزد اما این به کسانی که به او رای ندادند هر توهینی میکند.
Finland
شما فعلا به این ادبیات چاله میدونی بنازید ...
حسین
همه بنده خدا احمدی نژاد را اون هم در دوره دوم خدمت ایراد می گرفتیم آقا چرا با این ادبیات صحبت می کنی ولی آقای روحانی علیرغم شعار به ظاهر اعتدال بسیار پرخاشکرانه حرف می زند واین شایسته یک رئیس جمهور نیست شما در ژنو توافق کرده اید ولی در همان وهله اول همه نقاط قوت را تقدیم کرده اید 20 را تعلیق واورانیم غنی شده 20 درصد را اکسید کرده اید واقعا شما چه بدست آورده اید حالا با این ادبیات به جهنم بروید بز دل سیاسی .شما انتظار دارید بخشی از جامعه وفرصت طلبان از شما الگو نگیرند وشدیدترین توهینها را متوجه منتقدان نکنند شب بلند قلندر بیدار
حسین
بزدل آن کسی است که می گوید آمریکا می تواند با یک بمب سیستم دفاعی ایران را از کار بیندازد .
قاسمی
Iran, Islamic Republic of
آقای رئیس جمهور
پس چی شد شعار سلام منتقد من.
پس چی شد شعار درود بر منتقد من.
شما که میگی ما اهل شعار نیستیم.دولت عمل گراییم.غیر وزیر بهداشتت کی داره کار میکنه؟
یکم فکر کن لطفا. شما روز بعد انتخابات گفتی ما کلید داریم نه داس.اما ما داریم تبر وتیشه میبینیم.
من منتقد شمام ولی توهین نکردم تا به حال.
همون بهداشت هم کلی از کارها و زمینه سازی ها تو دولت قبل انجام شده اینها متاسفانه عارشون میاد بگن دولت قبل هم این خدمات را داشته
یک پزشک
دوست عزیز ؛
شما ظاهراً در جریان نیستی که همین کارهای اندکی که در بخش بهداشت هم انجام شده با اتکای به مالیات یک درصدیی است که از ابتدای امسال بعنوان مالیات سلامت در کنار مالیات بر ارزش افزوده از همه افراد و در تمام معاملات دریافت می شه. 7 درصد مالیات بر ارزش افزوده و یک درصد مالیات سلامت (به استثنای مواد خام)
امداد هوایی توی دولت دهم راه اندازی شد
دیروز دیدم به حساب وزیر بهداشت یازدهم گذاشته شد با چه تبلیغاتی!
دیگه آقای پزشک نگو نه که بنده با سه وزیر بهداشت یه مختصر رفاقتی دارم
دکتر فرهادی، خانم دستجردی، و شخص آقای قاضی زاده هاشمی
آشنایی من با این سه نفر به اوایل انقلاب برمی گرده
رضا
Iran, Islamic Republic of
بجای این حرفها قول 100روز را داده بودید 400 روز گذشت چه کار کردید راستگویان روز گار شما که از همه ......
سید
این پیغام را در سایت های دیگر هم گذاشتم:
به رئیس جمهور و عزیزان طرفدار سخنان رئیس جمهور توصیه می کنم هر موقع عصبانی شدید و خواستید به جای دشمن به خودی ها بگویید بروید...مرور کنید- دانشمندان هسته ای که برای اقتدار کشور زحمت کشیدند و توسط امریکا و اسرائیل شهید شدند. آرمیتا و دیگر فرزندان این شهدا را فراموش نکنید
.....
Germany
انرژی هسته ای آخرین حق مسلم ماست
دانشجوی دانشگاه ه تهران
Iran, Islamic Republic of
روحانی:"حالا اگر عده‌ای ممنون این زحمت‌کشان نباشند دیر یا زود خواهند شد و تاریخ قضاوت خواهد کرد".
متاسفانه آقای روحانی شما همانی بودی که پروتکل الحاقی را پذیرفتی و دوسال درب تاسیسات هسته ای را پلمپ کردی و با این همه چشم گفتن به غرب، باز هم پرونده ایران در زمان شما به شورای امنیت فرستاده شد و در همان زمان بود که ایران توسط همینهایی که امروز شما با آن ها مذاکره می کنید محور شرارت خواهده شد.
بله آقای روحانی تاربخ قضاوت خواهد کرد اما این قضاوت قطعاً علیه شماست همان گونه که تاریخ ثابت کرد کار شما در پذیرش پروتکل الحاقی و پلمپ تاسیسات هسته ای کار اشتباهی بود و دشمن را هارتر کرد و علاوه بر اینکه هیچ گونه دستاوردی برای ملت نداشت موجب ضرر گسترده هم شد.
پیام24 خرداد
بابا!حاج حسن!پسر شجاع،...
مرتضی
United States
دوستان چند لحظه به این جمله رئیس جمهور توجه کنید: "در طرف مقابل عده‌ای هستند که حتی بعد از توافق نهایی بگویند که ما جلوی ایران را گرفتیم و ایران را مهار کردیم (منظور اوباما ، کری ، شرمن و کوهن) اما دیگر این دنیا تمام شده و آنها نیز در ۵۰ سال پیش هستند؛‌ تنها در داخل کشور نیست که عده‌ای در ۵۰ سال پیش هستند آنها هم در ۵۰ سال پیش زندگی می‌کنند"
جالبه طرف اصلی مذاکره که صراحتا ادعا کرده که جلوی ایران رو گرفته و مهار کرده به عقیده آقای روحانی در 50 سال پیش زندگی میکنه ! منتقدین توافق ژنو هم در 50 سال پیش زندگی میکنند . و فقط این آقای روحانی و ظریف و تیم مذاکره کننده ما هستند که در زمان حال زندگی می کنند. خوب حالا چند تا سوال پیش میاد :
1- رئیس جمهور در چه زمانی زندگی میکنه؟
2- آیا میشه با کسانی که در 50 سال پیش زندگی و فکر میکنند ، مذاکره کرد؟
3- به نظر شما این مذاکره اصلا به برد-برد میرسه؟
4- آقای رئیس جمهور لطفا تیم مذاکره کننده طرف مقابل رو که در زمان حال زندگی میکنند معرفی کنند تا ما بفهمیم تیم شجاع مذاکره کنندمان با کیا مذاکره می کنند .
5- اصلا تیم فوق وجود خارجی دارد یا در تخیلات آقای رئیس جمهور و برادر ظریف هستند ؟
6- آقایان در خواب و رویا مذاکره می کنند ؟

جملات عجیب دیگری هم وجود داره مثلا " بعد از دوران کوتاهی، ایران تفاوتی با دیگر کشورهای عضو ان پی تی نداشته باشد"
این دیگه خیلی به توهین آمیزه یعنی :
1- آیا آقایان پذیرفتند که الان ما با دیگران فرق داریم ؟
2- ملت ما برای اینکه مانند سایرین از حقوق خودش بهره مند شه باید به عقیده رئیس جمهور اعتماد سازی کنه ؟
3- یعنی ما الان آدم نیستیم ؟ بعد از اعتماد سازی می شیم ؟
4- آمریکاییها که 30 ساله دارند همین رو می گن ؟
... سوالات زیاده ولی فایده این سخنرانی های آتشین اینه که مدعیان تدبیر و اعتدال بیشتر خودشون رو نشان میدهند...
اینها نشونه سردرگمیه. خودشون هم فهمیدن چه اشتباهی کردند که به مذاکره دل خوش کردند
آقای روحانی بی شک می دانی و می دانیم که آخر این مذاکرات به ترک مخاصمه بین جمهوری اسلامی و شیطان بزرگ ختم نمی گردد ما با آمزیکا و غرب و هر استکباری اختلاف های بنیادینی داریم که حل نشدنی است چون از دو جنس متفاوت است گناه ملت ایران در منظر استکبار بویژه آمریکا این است که انقلاب کرد ه ایم ! و چرا در مقابل آنان زانو نمی زنیم ! ملت ایران نه پشیمان است نه زانو می زند شما اگر دوست دارید حساب خودت را از ملت جدا کن ؛ مگر رهبر انقلاب خطاب به همه مردم و مسئولان نگفتند که همه این مسائل را زیر نظر داشته باشیم ، حالا بنظر برخی اینطور می رسد که به شما تذکر یا راهنمایی بدهند شما چر از کوره در میروی سردار حقوق دان !
منتقد بی سواد بی شناسنامه
Iran, Islamic Republic of
اولا ما هم معتقدیم که هیچ کس مثل وزارت امور خارجه و تیم مذاکره نمی توانست چنین کار بزرگی در مقابل تیم مذاکره کننده غربی ها انجام دهد!(حضرت آقا بارها تاکید کردند که در جزییات مذاکرات وارد نمی شوند)
ثانیااگر بر داشتن شعور تاکید دارید پس چرا درهنگام سخنرانی های خود با بیان هر جمله وایراد هر عبارت منتظر شور وشعف حضار وکف دست وسوت آنها هستید ؟!
qarbal
عزیز منتقد یعنی چی؟به شخصیت خودتون توهین نکنین موجب ناراحتی حضرات معصومین می شوید.
منتقد بی سواد بی شناسنامه
Iran, Islamic Republic of
ما که قصد توهین نداریم فقط انتقاد می کنیم ولیکن این رییس جمهور محترم هستند که همه منتقدین را از دم تیغ می زنند...
qarbal
من نمیدونم چرا یه عده با این اسم کامنت گذاشتید ولی اگه منظورتون اصلاح طلبای بی سواده راست گفتید دمتون هم گرم
احسنت بر رئیس جمهور
....
Iran, Islamic Republic of
واقعا احسنت هم داره چون رئيس جمهور ممالك....... هم به مردم زجركشيده و انقلابي و شهيدداده خود اينطور توهين نمي كنند كه اين شيخ كرد.
اب رو بريز اونجا كه ميسوزه دلاور
رییس جمهور بعد منظورشه!!
اشتباه مثبت زدم
مسعود
کسي که بر خلاف اکثريت مردم مودب مياد بي ادبي کسي رو تاييد ميکنه مسلما ...
رییس جمهور هم اینقدر تند و بدون سعه صدر... خیییییلی متاسفم
Iran, Islamic Republic of
ما از اين توافق بيزاريم و به جهنم كه دولت عصباني شده...
علی
خداروشکر با احتیاط گفت 90%.
موافقانتون رو تو جریان انصراف از یارانه ها دیدیم.با اون همه التماس و دست و پا زدن دیدیم که فقط خود دولتی ها و خونواده هاشون انصراف دادن(400000 خانوار).ماشاءالله این دولت از هرچی بی بهره باشه، اعتماد به نفسش کولاکه
یه ایرانی
Japan
آقای دکتر روحانی ٬ من خیلی به شما علاقه دارم اما بعضی وقت ها با حرف هاتون ٬ خیلی ناراحت میشم۰
ناراحت نشو دلواپس نباش
بخدا تاکنون چنین صحبتهای با سطح پایین ... از هیچ رئیس جمهوری نشنیده ام.
مصطفی
یک لحظه ویروس رییس جمهور پیشین ....
Iran, Islamic Republic of
....
هر ماه يك ويروس!
...
Spain
این ویروس از فتنه گرا به ایشون رسوخ کرده !!!
Spain
عاقبت هم نشینی با افسادطلب ها همینه
روحانی مچکریم، افراطیون خیلی داشتن جولان میدادن، باید یه مقدار خودشون رو جمع و جور کنن...
Finland
آره افراطیون فتنه خیلی دارن جولان می دن موافقم !!
.... یه مشت عقب مونده دارن شلوغ می کنن
Spain
البته عقب مونده به کسی می گن که زباله آتیش بزنه !!
آ آ آ
من یه خورده جمع شدم
ولی نمی دونم چرا با قرارداد کرسنت جور نمیشم!!!
سطل آشغال بدم خدمت تون؟
پس شمابااین نوع برخورد وبکاربردن ادبیات توهین آمیز موافقی، نه !!!!!!!
علي
Iran, Islamic Republic of
.... فراخوان بده ببين چقدر و چند درصد طرفدار داري..
فرشاد
Iran, Islamic Republic of
آدم هم این قدر.....
دورانیههه دووووراینه
3333333333
Iran, Islamic Republic of
خاك بر سر من كه به تو ... راي دادم ...
واقعا که بی بصیرت بودی
نصیر
مدعیان ادب وقتی بر کرسی نشستن روی هرچی بی ادب بود رو سفید کردن....
زيبا
Iran, Islamic Republic of
آقاي روحاني اين دومين مرتبه است كه به مردم توهين ميكني يك رفرندوم بذار تا تعداد كساني كه شما را قبول دارند مشخص شود بدبختانه من ازجمله كساني بودم كه به شما راي دادم
Iran, Islamic Republic of
دومين بار نيست بلكه چندمين باره كه كسي كه خودشو رئيس جمهور همه معرفي كرده به منتقدانش توهين ميكنه.
دومی ؟!!! درطول عمریکساله ریاست جمهوری اش هریک ماه یک توهین داشته به ملت منتقد
ظریف چه ذوقی بکنه
عاقبت روحانی ختم به خیره انشاالله
زنده باد اصلاحات
ما اصلاح طلبان انتظار همچین ادبیاتی از دکتر روحانی داریم، این هست قاطعیت و ادبیات اصلاحات
Iran, Islamic Republic of
شما اصلاحاتي ها به اندازه كافي خودتونو نشون دادين و تاييد ملت را تو انتخابات مختلف گرفتين!!! تو رو خدا اينقدر خجالت ندين!!
Finland
ادبیات چاله میدونی !!!
شاید هم بدتر!
یادم باشه از حالا باهاتون این طوری حرف بزنم
نازنین!
پس اینکه شما از دست ما ناراحت بودید و ما رو بی ادب می دونستید برای این بود که ما به شما توهین نمی کردیم؟!
واقعا ببخشید مامانم به من فحش یاد نداده، شرمنده ام!
عیب نداره ، بشین پای صحبتهای شیخ حسن یاد می گیری !
من
Iran, Islamic Republic of
از اصلاح طلبان انتظار دیگه ای هم نمیره ... حرفاتون فقط خوشایند دشمناست
مچکرم از این ادبیات!!!
ناصر
یکی از ویژگی های انسان عقلانی از نگاه دکتر سریع القلم:
یک انسان عقلانی باید…
این ظرفیت را در خود ایجاد کند که واکنش به دیگران را حتی تا پنج سال به تأخیر اندازد.
...
Netherlands
اين آقا (ريس جمهور )دوباره خصلت ... خود را به مخالفينش نسبت داد.....
خدایاااا خسته شدیم از این همه غوغا سالاری
سعيد110
Iran, Islamic Republic of
اگر بهشت اينها آمريكاست، همان بهتر كه ما برويم به جهنم.
نكند بر اساس همين فرهنگ لغات متعلق به ايشان بوده است كه سال 88 مي گفتند كه در بهترين و با شكوه ترين انتخابات رقم خورده توسط ملت بزرگ و شريف ايران تقلب شده است.
Iran, Islamic Republic of
یه مرد پیدا نمیشه ...

جای خالی احمدی نژاد بدجور حس میشه
ابوالفضل
Iran, Islamic Republic of
فرار رو به جلوی رئیس دولت
روحانی تا سال 96 بدرود
تجریشی
Russian Federation
هیچ رئیس جمهوری تاکنون در ایران منتقدان خود را حواله جهنم نداده بود! اگر خودم از زبان روحانی نمیشنیدم امکان نداشت باور کنم که این سخن از اوست.
باااااااااور کن !..........باااااااااااااااورکن !
روح اله 57
Germany
....میدونیم در کلام بزرگان نظام این غده چرکین رژیم صهیونیستی نام داشت.
کی؟! ما؟! ما تعلیق کردیم؟! ما تکمیل کردیم!!!
جوادی
این آقا ناتوان است دیگر به او رای نخواهیم داد
راستگو
خطر 7 درصد اقتدارگر...
علی قلم
Iran, Islamic Republic of
یه مثلی هست میگن همیشه اسم ... میگذارن...
سعيد110
Iran, Islamic Republic of
آقاي دكتر روحاني، ظرفيت شكست را داشته باش...
بزدل، بی شناسنامه، بی سواد دیگه چی هرروز یه فحش و ناسزا!
ا
حق داره
روح اله
Iran, Islamic Republic of
ادب مرد به ز دولت اوست
Iran, Islamic Republic of
عجب روزگاری است عده ای که نیششان در مقابل قدرت های زورگو و مستکبر تا بناگوش باز است...
.......همین
به نازم به ادب و ادبیات فاخر!
جناب آقای رئیس جمهور ما بودیم توی دولت خاتمی از ترس قهر آمریکایی ها تمام فعالیت های هسته ای رو تعلیق داوطلبانه کردیم؟!
یا حضرتعالی؟!
دل آرامم!!!
متین
ما دلواپسیم ، چون پای میز مذاکره منافع ملت غیور ایران را به حراج گذاشته اید. ما میلرزیم ، چون خون شهدای هسته ای را با لبخندتان به مسببین شهادت انها پایمال کردید. ما بی سواد و بی شناسنامه ایم ولی معنی توافق ننگینی را که امضا کرده اید را میفهمیم. ما ترسو و بز دل هستیم ، ولی با صدای بلند و رسا فریاد مخالفت با شیطان بزرگ را سر میدهیم.و............. ما ترسوهای بزدل ، بیسواد ، بی شناسنامه و.... تا پای جان برای سربلندی کشورمان و سرافرازی پرچم ولایت ایستاده ایم . این توهینپها و بیشتر از ان هم ما را نمیترساند.
تهرانی
باید به... گفت ما ازکدخدا باوران...
رضايي ع ر
Iran, Islamic Republic of
اين بسته خروج از ركود را احتمالا" از صندوق بين المللي پول و يا از بانك جهاني دريافت نكرده ايد ؟؟مشابه اش را سردار سازندگي قبلا" به اجرا گذاشت كه نتيجيجه اش اين شد كه ريال ما 1200 برابر تا 1500 براير ارزشش را از دست داد .
روحاني
Iran, Islamic Republic of
من از جامعه روحانيت مبارز و كليه روحانيون كه لباس مقدس روحانيت بر تن دارم ميخواهيم نسبت به ادبيات آقاي رئيس جمهور به ايشان از طرف آحاد مردم تذكر دهند همچنين حوزه محترم علميه قم زيرا ايشان بعلاوه اينكه رئيس جمهورهستند ملبس به لباس روحانيت نيست ميباشند و دور است از يك شخصي كه لباس روحانيت را برتن دارد اين گفتار زشت و ناپسند
من به عنوان یک طلبه و مدرس حوزه قم از این ادبیات بیزاری میجویم.
حالا میخواستن این آقا رو امام جمعه هم بکنن
من طلبه ام یه نظر گذاشتم اما کسی پوشش نمیده.... در ضمن ایشون انقدر ادعای بزدل و ترسو میکنه باید بدونه اگه مردی توافق نامه رو بذار وسط مردم ببینند ...... شما ترسویی ....
United States
این ادبیات اعتدال است یا سخنان ....
عبدالله
United States
قسمتی از خبر، آنجاییکه به منتقدان فرموده اند:کافر همه را به کیش خود پندارد!!! را منتشر نکردید. افاضات شیخ را کامل پخش کنید.
یعنی چی؟
United States
احسنت….
ز نیرو بود مرد را راستی
ز سستی کژی آید و کاستی

اگر خودمان دیگر خودمان را قبول نداشته باشیم و یا شاید کاسبان تحریم از به حاشیه رانده شدن میترسند که نباید مملکت را به فنا داد و منتظر بود که دنیا بگذرد…… همه طرغ باید کمی گذشت داشته باشند و با بقیه دنیا کنار بیایند…. اگر با فحش و بد و بیراه کار جلو میرفت که خب بقیه دنیا هم به همدیگر فحش میدادند….. اما ۲۸ کشور اروپایی که روزگاری میلیون ها نفر از هم دیگر را کشتند حالا با هم اتحادیه اروپا را تشکیل داده اند….
اشتباه مثبت دادم.اونها برای غارت بقیه دنیا متحد شدند.چون دیگه تنهائی کاری از پیش نمی برند.
این ادبیات قسمتی از حقوق شهروندی تدوین شده توسط ایشان نیست؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
چرا خودشه. منتها اين دولت خيلي زرنگه زود و سريع حقوق شهروندي ملت را ميزاره كف دستش!
Iran, Islamic Republic of
منظورت از اين شعر و كلمه نيرو همون تندي و خشونته كه جناب رئيس جمهور!! نشون دادن؟؟!!

ما نمي خواهيم حرفاي بي استدلال اين شيخ را بپذيريم!
جهنم هم كه زوري نميشه!
چون خيلي از ماها مادرا و پدران و خانواده هاي شهدا هستيم كه با اينگونه مذاكرات واداده مخالفيم و اگر روحاني ميخواد مارو بفرسته جهنم بچه هامون نمي ذارن!!
اينارو گفتم تا شايد خجالت بكشه...
Iran, Islamic Republic of
عجب!

شيخ حسن گفته بود كليد داره!

ولي نگفته كليدش اگه به قفلهاي بسته مشكلات نمي خوره لااقل به درهاي بسته جهنم كه ميخوره!

....
علی
دایره لغات آقای رییس جمهور درباره منتقدان خیلی بیشتر از اینهاست به خاطر اینکه ایشان حقوقدانندونه سرهنگ!! .ایشان باسوادندونه بی سواد!!برای همین میتونه راجع به دیگران هر فحش وناسزایی را بگه
تازه همه اینها یک چشمه از هنرهای آقای رییس جمهور همیشه عصبانی در سال اول ریاست جمهوریش است اینه که هردم ازاین باغ بری می رسد.
احمد
ای کاش این خبرازبان ریاست محترم جمهوری جاری نمی شدویاباادبیات محترمانه ای بیان می شد.
این هم مثل احمدی نژاد ...
Japan
احسنت ٬ آفرین ٬...
بد نیست جناب رئیس جمهور
از جناب پرزیدنت مؤدب
حرف زدن با مردمت رو یاد بگیری
راه دوری نمیره عالیجناب
Iran, Islamic Republic of
روحانی مچکریم!
Iran, Islamic Republic of
خداييش كدخداشون!‌ هم جرأت نكرده بود تا حد جهنم، مردم را بفرسته كه اين آقا فرستاد!

از فردا ديگه هر كسي تو هر جاي دنيا مي تونه به ملت ايران توهين كنه. ملتي كه رئيس جمهورش بهش توهين كنه از ديگران توقعي نيست.

اينجوري ميخواست "احتـــــــــــــــــــــرام"!!! را به پاسپورت برگردونه!! از پاسپورت هم گذشت به خودمون رسيد!!!
اينجوري مي گفت بايد دنيا به زبان كرامت با ملت ايران سخن بگه؟!!
زبان كرامت اينه؟
امیر
آفرین بر روحانی. واقعا از رای به روحانی خوشحالم
خوش به حالت که خوشحالی
عجب هیبتی!
عجب شوکتی!
قدر قدرتی!
همچی داد زد سر مردم که آمریکا زهره ترکوند!
به آمریکا که جرات نداره توهین کنه باید به مردم توهین کنه !
United States
این حرفها در شان رییس جمهور که هیچ در شان یک عوام جامعه ایران هم نبود. نمیدانیم که چه گناهی کردیم که تاوانش اینه.
United States
از کوزه همان تراود که در اوست
مسیح
کبوتر با کبوتر بار با باز کن هجنی با همجنس پرواز
Iran, Islamic Republic of
........ ببيند خوشش آيد!
Iran, Islamic Republic of
بجهنم که خوشحالی بروی گوشه گرم وازاین خوشحالی بخودت نلرز
محمد
Iran, Islamic Republic of
...
فکر کنم یا اصلا تو باغ نیستی...
استان محروم بوشهر
روز به روز دارن مردم فقیر در این مملکت بقول خودمان ...
فقط یه سوال
تا حالا کدوم یکی از سرهنگ های این مملکت اومدن جلوی دوربین و مردم رو به باد اهانت و فحش گرفتن؟!
ننه صغرا
هر چی می خوای فحش بدی بده
ولی اول بگو ...کرسنت چی شد؟
اکبر آقا
اونم دادیم رفت حرفیه؟!
مجتبی
واقعا متاسفم اقای روحانی...
عیب نداره،
با این حرفا دارن از رای های 3 سال بعدشون کم میکنن، اگه مجلس هم بیفته دست اینا باید هر روز از این حرفا بشنویم
تصور کنید این حرفها رو احمدی نژاد زده بود. سایت ها و سخنرانان و نمایندگان و علی مطهری ها چه واکنشی نشلن می دادند؟!!!!!
علی مطهری راسا برای استیضاحش کمپین میزد!
وطن پرست
اخه احمدی نژاد ....؟؟؟؟؟؟؟/
علی مطهری را خوب گفتی
نمیدونم چرا کلا شاسیش میکشه فقط عیبهای یک طرف را میبینه!
صدر
خیلی بد است که با مخالفان خود با این شکل صحبت شود بهتراست این بغض و کینه را برای دشمنان خرج کنیم اشدا علی الکفار رحما بینهم الان بر عکس شده اوباما شده انسان مودب و با اخلاق و دوستانی که واقعا در خصوص بعضی سیاستها ی دولت و بر باد رفتن دستاوردهای هسته ای نظام و عقب نشینی بیش ازاندازه در مقابل گرگها نگرانند به هر صورت میگویند با این ادبیات نامناسب روبرو میشوند ایا ادبیات یکساله مانند بیسواد ها - بیشناسنامه ها- تندرو - بزدل و.... در شان مسئولین نظام اسلامی و سران دولت اعتدال و تدبیر و امید هست واقعا نمیشود با شعار مملکت را اداره نمود قرار بود شما دولت راسگویان باشید ولی در عمل چیز دیگری شد
احمدی نزاد برگشته است
بیچاره احمدی نژاد اون همه اهانت شنید
کجا اومد این طوری ....
meisi
....هرچی میکشیم از احمدی نژاد...
Iran, Islamic Republic of
بجهنم می تونی بری یک گوشه و بکشی تا گرم بشی
Spain
ادبت شبیه به اون اربابته !!!
Spain
نه خاتمی فتنه گر
درود بر احمدی نژاد
کاش برمی گشت ضمن این که این آقا قابل مقایسه با آن مرد پرکار وخدمت گزار نیست
امان از دنگ و فنگ های یک حقوقدان ...
حاجی
اعتدال یعنی عده ای زیادی از ایرانیها که کم هم نیستند از قضا ولایتمدار و در میدانهای نبرد با دشمن پیشتازند ودر برابر فتنه یار رهبر هستند و سینه سپر میکنند چگونه مورد خطاب رئیس جمهور ایران اسلامی قرار میگیرند بی بلیط سوار شده اند - بی سوادند - بی شناسنامه اند - ترسو و لرزانند اخرش هم همه برند به جهنم جناب اقای روحانی اینست اخلاق علوی که بازگشت به انرا جز افتخارات دولت خود میدانستید عملکرد ترسان ولرزان شما در زمان دبیر شورای عالی امنیت ملی در زمینه هستی این هراس را در ما ایجاد کرده شما مردم را ساده و احمق فرض کرده اید خیال میکنید مردم از عملکرد فعلی شما در زمینه هستی غافل و بی اطلاع هستند 17 روز مذاکره برای چه چیز بلندترین زمان مذاکره اخر 17 روز چه کلامی چه بیانی گفتید و شنیدید عجیب است !!!! که الحمد الله اخرش هم رهبر متوجه بودند و اتمام حجت کردند خیال میکنید نمیدانیم به رهبری چشم میگوئید کار خود میکنید....
مغلطه نکن جناب
جناب رئیس جمهور ما نه از مذاکره می ترسیم و نه از آمریکایی که برای شما کدخداست.
....
محمد
بنده خیلی متا سفم ازداشتن چنین رئس جمهور انهم روحانی که مردم بایدبرانهادرمشکلات رجوع کنند
خوب راس میگه چرا بعضی ها از مذاکره میلرزند (می ترسند) منافع کشور در مذاکره بوجود می آیید بهتره همه بصورت معقولانه از روحانی و مذاکره با قدرتهای جهانی حمایت کنیم
خنده دار بود
گریه داره .
مهران
با سلام
آقای روحانی (شجاع) فکر می کنند که با عقل و استدلال می توانند با کشورهای استعمار طلب و زور صفت غربی به پای میز مذاکره نشست و از آنها امتیازهای اقتصادی و یا سیاسی گرفت. ....
Iran, Islamic Republic of
ولي خودشون به برد-برد!! اعتقاد دارن!
الانم گفته كه نميشه سر طرف مقابل را كلاه گذاشت!
در حالي كه طرف مقابل اعتقاد داره بايد سر ما را كلاه بذاره كه گذاشته!
....
پژوه
روحانی با بیان اینکه عده‌ای در داخل تعامل هراسی را مطرح و در خارج هم برخی ایران هراسی می‌کنند، تاکید کرد: سیاست‌ خارجی دکترین مستقل ندارد بلکه جزئی از سیاست‌ ملی است؛ عده‌ای شعار سیاسی می‌دهند اما بزدل سیاسی‌ هستند هروقت مذاکره می‌شود، می‌گویند می‌لرزیم؛ به جهنم، بروید جای گرم که نلرزید.
.......می‌خواهیم(با غرب) یک روابط صمیمانه و برد - برد !!!!!! داشته باشیم
روحانی: اوباما آدم مودب و باهوشی است
فکر میکنم آیه اشداء علی الکفار و رحماء بینهم را جابجا فهمیده لطفاَ یکی شکل درست آیه را براش بخونه
United States
اشداء علي المؤمنين....رحماء علي الكفار
شرم....
مجید مجد
والله بالله تالله روحانی باید بهتر صحبت کنه دوران این ادبیات به سر رسیده
United States
ناز نفست....
مجید مجد
روحانی لا مچکریم!
حق جو
رئیس جمهور محترم و با ادب
با سلام
فقط بدانید بزدل آن کسی است که فکر می کند آمریکا می تواند با یک بمب تمام سیستم امنیتی و دفاعی ما را از کار بی اندازد.
با تشکر
از طرف ملت بی سواد
هم در ايران و هم در بيرون همه در پنجاه سال پيش زندگى مى كنند فقط گويا سى چهل نفر دور و بر ايشان در زمان حال هستند امان از قدرتمندانى كه با مجيزگويى اطرافيان زود متوهم مى شوند
منطغد
ادب مرد به زدولت اوست.
عشقت به ملت من و کشته
آقای روحانی ما
فناوری هسته ای یادمون نمیره
تولید داخلی یادمون نمیره
کرسنت یادمون نمیره
بیرون کردن خانم سیمه حیدری و خواهرشون به جرم رعایت حجاب از ورزش یادمون نمیره
تعطیل شدن برنامه های ارزشی فرهنگی توسط وزیر محترم ارشاد یادمون نمیره
پرونده بعضی آقازاده ها یادمون نمیره
جنجال بنزین داخلی و واردات به نفع جیب بنزین خارجی یادمون نمیره
حمایت حضرتعالی از رانت خواران یادمون نمیره
بد و بیراه گفتن وقت و بی وقت دوستان شما به ملت ( راننده تاکسی، لبو فروش، بی سواد، سرهنگ، ..) یادمون نمیره
...
ختم کلام عشقت به ملت من و کشته
Latvia
از خودم خجالت میکشم که رئیس جمهورم اینطور حرف می زنه
مجید مجد
منم همینطور
اعتدال
چقدر عصبانی و کم تحمل ، نمی شود با این در جا زدن تورم را مهار کرد؟؟؟
یواش یواش داره خودشو نشون میده؟!
حزب الله
United Kingdom
آقای روحانی ! ما نه تنها نمی لرزیم ؛ بلکه آمریکا ببخشید کدخدای شما ودار ودسته اش ، باشنیدن نام ما می لرزد . ما حزب الله هستیم . نگران ثمره خون شهدا هستیم . نگران منافع ملی هستیم ونگران عزت نفس ملت بزرگ ایران هستیم ...
پشتم گرمههه
سینا
خودت بری ...
یه طلبه
با سلام
نمیشه تاسف خود را از نوع ادبیات ایشون و عصبانیت آشکار وروشنشون در له کردن وزهره چشم گرفتن از هرچی منتقده پنهان کرد
نمیشه هم پنهان کرد خیلی زشته چنین الفاظی از رییس جمهور کشور اسلامی ما و دور از شان این جایگاه
منتها ناراحتی شدید انسان ازین جهت هستش ایشان در کسوت لباس دین واخلاق ومذهب و طلبگی و بعنوان یک مجتهد و ...دارن صحبت میکنند به خدا قسم این جهت خیلی زجر آوره اونم با مردم کشور خودش یا بخشی ازین مردم که توی این بخش از منتقدین هم روحانی هست هم فرهنگی هست هم نماینده مجلس هم استاد دانشگاه هم بازاری و کسبه و مردم معمولی ...این زبان صحبت یک روحانی ویک دین شناس و یک ملبس به لباس اخلاق نیست
آقای روحانی اگر در حال عصبانیت این نوع حرف زدن ازتون صادر شده بخاطر حفظ حرمت این لباس هم شده عذر خواهی کنید..
طلبه و مدرس حوزه علمیه قم
Iran, Islamic Republic of
کاملا متین وبجا پاسخ بی ادبی را دادید
Iran, Islamic Republic of
مجتهد؟؟؟؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
....ما ترسو هستیم یا شما ... که تا آمریکا یه اخم میکنه میدویید و برای راضی کردن کدخدا همه چیز مملکت را را تاراج میدهید؟
.....
حسین
Iran, Islamic Republic of
احسنت به آقای رئیس جمهور
دوستانی که احساس خطر میکنند و میلرزند باید برای قهر و خانه نشینی احمدی نژاد میلرزیدند برای پایه گذاری تفکر مشائی میترسیدند که نترسیدند و نلرزیدند
Spain
نه ما نه در فتنه لرزیدیدم و نه اینجا ...شما بودید که مثل موش به سوراخ رفتید...
روحانی به مولا خیلی مردی
درود خدا بر روحانی...
Iran, Islamic Republic of
تا مردی رو چی بدونی!!!
قبله و مولای بعضی ها کاخ سفید و قصر با کینگهام و قصر ورسای پاریس است .
حرف بد نزن آقای رئیس
حرف بد خیلی بده
نیلوفر
روحانی هر فحشی بلده داره رو میکنه، روحانی مچکریم،امیدوارم که اونهایی که خواب هستند، بیدار بشن هرچند اونهایی که خودشون رو به خواب زدند رو نمیشه بیدار کرد.
وقتی رای دادم و وقتی چند نفر تجار صنعتی راس کار قرار گرفتند دلهره داشتم که اشتباه کرده ام ....
حسین
اینکه به همه توهین می فرمایید آیا میتوانیم و حق داریم بگوئیم خودت....
یه ایرانی
......پس این ادبیات تو این مملکت ماعادیه....
منم فکر کنم رد گم کنی بود!!! حواستان به مسائل مطرح شده در مجلس باشه نماینده های شجاع و عدالتخواه که خیلی از ماها تا 6 ماه قبل اشتباه فکر میکردیم در مورد این دولت- اگر از اخبار شرکتهای دولتی بدونید متوجه میشوید که بیعدالتیها و تبانی بیداد میکنه.
سعید خراسان
خیلی متاسف شدم که ریس جمهور مملکت درتلوزیون انچنان عصبی بامنتقدان که از اصناف گوناگون هستند صحبت کرد یاد برد باری احمدی نجاد افتادم یادش بخیر
توفیلم ظریف هم نه فقط نمیخنده ولبخند نداره !بلکه خیلی هم عصبانیه .چه خبر بوده؟
صادق
واقعا یاد دولت هاشمی افتادم.
این بود معنی صحبت آقا در مورد صبر در برابر منتقدین؟؟؟؟؟!!!!
رضا
افرين بر أقاي روحاني،اين تند رو ها پيراهنشان را روي شلوار مي أندا ند مدام در مسير كانادا در ون كوور در رفت أمد هستند. ويلاه اي چند ده مليون دولارين در تپه معروف دزد ها دارد ابنها همان ادم هايي هستند كه مي خواهد كشور بسته بماند و كشور و مردم را دور بزنند
Iran, Islamic Republic of
خدا شفات بده!
اونايي كه خوش گذرون هستند هيچوقت دم از مقاومت و ايستادگي در وقابل زورگويي نمي زنند حتي اگر ظاهرشون اونجوري كه گفتي باشه.
حيفه كه بعد از 35 سال هنوز تشخيص ظاهر و واقع آدمها برات سخته...
Iran, Islamic Republic of
يادمه روحاني گفته بود از صحبت غيراخلاقي احمدي نژاد در مجلس (عليه لاريجاني)‌ خيلي ناراحت شده بود!!
ولي خودش مياد عليه طيف وسيعي از مردم توهين و تكفير و آرزوي مرگ و جهنم مي كنه و ككش هم ....
اونم كجا؟؟؟‌ در حضور سفرا و نمايندگان ساير كشورها!
بله با ادعا راي آورد و حالا داره چهره واقعي شو روز به روز بيشتر نشون ميده...
يوم تبلي السرائر
پناه بر خدا
Spain
البته الان نوبت پرونده آقازاده دزد هستش ...همونی که شما رو اجیر می کنه تا واسش کامنت بنویسید..
رضا
از لحن عصبانی ایشان تعجب نکنید.ایشان قبل از انتخابات هم در برنامه مناطره ها همین لحن را داشت که آقای محسن رضایی به او تذکر داد یادتان هست
بزدل/ترسو /کافر!!!!!!!!!!!
اولا باید بدانیم که خدا کسی را ترسو خلق نمیکند !! اگه کمی به کتب اعتقادی رجوع بشه جوابشو میشه گرفت البته اگه وقتش رو داشتیم!!!!!!!!!!!!
و....
بیسواد بزدل لرزان بی اعتماد ترسو
خدایش به دکتر ظریف دقت کنید انگار شوکه شدند از این ادبیات فاخر رئیس جمهور ......

پیام جان الان احساس میکنم که اون حرکتت اشتباه نبود...............
مجید مجد
رئیس جمهور ...دقت کن
United States
خوش بود گر محک تجربه آید به میان

تا سیه روی شود هر که در او غش باشد

خط ساقی گر از این گونه زند نقش بر آب

ای بسا رخ که به خونابه منقش باشد

ناز پرورد تنعم نبرد راه به دوست

عاشقی شیوه رندان بلاکش باشد

ادبیات .....
جناب روحانی ، مااگرمی ترسیدیم انقلاب باعزت به 35 سالگی خود نمی رسید والان هم شما رئیس جمهور نبودید تاراحت به منتقدینتون توهین کنید ...این ادبیات برای رئیس جمهور کشورجمهوری اسلامی آنهم به مردم کشورخودش اصلا روانیست کسی که ازمکر وکید دشمنان ابائی نداشته باشد وبااونهادست دوستی بدهد ...
United States
این تاکتیکی است که در اتاقهای عملیات روانی این آقایان طراحی وهر چند یکبار اجرا می شود / آیا این اقدام برای انحراف افکار عمومی ومشغول شدن وانحراف از مسایل اتفاق افتاده در جامعه نیست .
سینا
چرا هر کسی... هر چه دلش می خواهد به مردم می گوید ولی مردم نمی توانند جواب بدهند . این عادلانه است.ما توهین را با توهین پاسخ می دهیم.
United States
وقتی معتقد به ارباب رعیتی باشد و برای جهان قایل به کدخدا بایستی با این ادبیات با مردم خودش صحبت کند.
Iran, Islamic Republic of
او مای گاد! تا حالا فکر میکردم رییس قبلی تندور و بی ادبانه با غربیها حرف میزد....
Iran, Islamic Republic of
من سرهنگ نیستم ....
محمد
کجا بریم؟
رزمنده دوران جنگ وبسیجی
به جهنم بروید .حرف حسابی تلخ است .شما احمدی نژادی ها وجبهه پایداری بروید به جهنم .درودبر روحانی شجاع که با تو دهنی به این تمامیت خواهان نشان دادید مدبر ومدیری .بروید به جهنم.آنهم قعر جهنم.
Iran, Islamic Republic of
بهشت مخصوص ...
منتظر سر پل صراط
اگه منظورت جنگ تحمیلی 8 ساله هست ، حتما برای صدام بسیجی وار می جنگیدی که اگر بسیجی خمینی بودی یه سر به صحیفه می زدی تا بفهمی که چه افرادی لایق جهنم هستند .
Spain
تو احتمالا جانبار راه آمریکا باشی ...
یاد اخراجیها افتادم!
همایون
United States
....اشخاص مورد اهانت ایشان مشخص شوند. آیا اهانت ... نیست؟
زنده باشی روحانی زنده باشی
و باادب !
سخنرانی امروز رئیس جمهور ، اوج اخلاق بود!!!!
معنای اخلاق را عمیقاً امروز فهمیدم
علی
حیف دکتر زود عصبانی می شوی دولت اعتدال صبر و حوصله می خواهد چرا بدرک بروند !!!!!!!
قمر تاج خانوم
... حسن جان مردم شهر کرد هر رئیس جمهوری رفت شهرشون خیلی خوب از اون استقبال کردند تو هم یکی از همین رئیس جمهور ها ... دلیل نمیشه ازد دیدن جمعیت جو زد ه بشی فکر کنی کارهات همه درست بوده که این حمعیت آمدند و بعد بیایی اینطوری به منتقدان توهین کنی درست نیست...
امیرعباس
این گفتمان در شان کسی که خود را حقوق دان خطاب میکند نیست ولی ما هم در شرایط ایشان قرار بگیریم شاید از کوره در برویم....
علی اصغر
جناب آقای رئیس جمهور ! آیا مذاکرات هسته ای دولت قبلی منتقدی نداشت اگر نداشت چرا نداشت اگر داشت اقای احمدی نژاد به آنها توهین میکرد ؟ آیا آنها را بی سواد - بی شناسنامه - تغدیه شده ازچای خاص - عصر حجری - ترسو -بزدل - لرزان و لایق جهنم و غیره میدانست ؟ نه تنها از یک رئیس جمهور بلکه از یک روحانی و یک دکتر حقوق دان ویک کسی که میگه مجتهد هم هستم این گونه ادبیات بعیده من شخصا اگر یک درصد به مذاکرات خوشبین بودم با موضع گیری امروز شما صد در صد یقین پیدا کردم که داره کلاه بسیار گشادی سر نظام و ملت میرود .
منتقد بی سواد بی شناسنامه
Iran, Islamic Republic of
صد در صد موافقم
متاسفانه یا خوشبختانه ، این نوع ادبیات بسیار به موقع ، به جا و لازم بود ....
احسان
سلام
شما حقوقدان هستید ، مودب باشید !
عبدالوهاب
بی سواد بودیم
ترسو و بزدل هم شدیم
فردا چی به ما بگن خدا می دونه...
من به یاد اون جلسه اجمدی نژاد در دانشگاه کالیفرنیا افتادم. اونطور بد و وحشتناک بهش توهین کردن ولی با لبخند و منطق و آرامش پاسخ دشمن را داد طوریکه بسیاری از اساتید دانشگاه رفتار بی ادبان را تقبیح کردند.
ولی این....
با نظر شما موافقم منتهی اسم اون دانشگاه کلمبیا است نه کالیفرنیا .
حسین
جناب روحانی متاسفم از این بابت که هم دکترای حقوق دارید و روحانی هستید و مثلا رئیس جمهور یک کشور متمدن و اسلامی هستید. راستی خیلی هم تند نروید دوره شما هم به زودی به سر خواهد آمد آن وقت خواهید فهمید که فرصتی که مردم در اختیارتان گذاشتند چه بیهوده تلف کردید. حقا تحملتان بسیار پایین هست .
ازداشتن رییس جمهوری که که با بیان فصیحش!!!!به مردم ومنتقدین حمله واهانت می کند شرمنده ایم امیدواریم هرچه زودتر این دوره به اتمام برسد چون در دوره ایشان نه تنها پاسپورت ایرانی اعتبار پیدا نکرد بلکه زبان ابرقلدر ها به مردم دراز شد وحرف های گنده تر ازدهان خود زدند تا جایی که شیخک امارات هم ازما می خواهد پرچم خود را درجزایر سه گانه پایین بکشیم در داخل هم که اجازه نفس کشیدن نداریم تا انتقاد می کنیم به انواع صفاتی که لایق ایشان وهم حزبی هایشان است متصف می شویم. یادش به خیر مردی که در مقابل دشمنان محکم و قاطع بود ودر مقابل مردمش متواضع ونوکر
عبدالله
یکی به این آقای با ادب بگوید اگر راست میگویی حرف نزن.. عمل کن .
محسن 2
Iran, Islamic Republic of
لحن سرهنگ مآبانه یک حقوقدان !!! زنده باد مخالف من !!!!!! دانستن حق مردم است !!!!!! تحمل حداکثری !!!!!!! امتیاز ترکمانچای !!! سعداباد !!! ژنو !!!! تاریخ ........... !!!!
Turkey
خیلی جواب قاطعی بود...در برابر ادبیات وقیحانه منتقدان خیلی هم خوب بود


اونایی که خطاب قرار گرفتند ناراحت شدند
Iran, Islamic Republic of
يعني از فردا ما هم بگيم روحاني برو به جهنم، خيلي خوب ميشه؟
واقعا متاسف شدم ... در شان یک رییس جمهور چنین ادبیاتی نیست... اگر کسی انتقاد می کنه به خاطر اینه که دلش برای این مملکت می سوزه..حالا اگر انتقادش اشتباه است شما توجیهش کنید نه اینکه بره به جهنم... به نظرم این بزرگترین اشتباه رییس جمهور بود...!!!!!
Mohammad Reza
United States
«بسم الله الرحمن الرحیم
پیش از هر چیز پناه می‌برم به خدا از شر شیطان...
عباس
آقای روحانی مواظب باش با این اعصاب جایگاهت نلر زه!!!!
مجاهد بزدل!!؟؟
ما بزدلان بي سواد /////// آماده جنگ وجهاد //
//// با دشمن دين خدا //////نه مردم خوب خدا
//// جنت بود جاي شهيد ///// اين وعدگاه راستين ///
دوزخ بود جاي شقي ///// ان دشمنان راه كين
جمالی
تحمل صفر صفر داقعا باید به این رییس جمهور باید تاسف شد
اقای روحانی حقوقدان چنان حرف میزند ....
واقعا بی ادبی بود!
بیشتر شبیه دعوای بچه کوچولوهای تو کوچه خیابون بود تا سخنرانی یه رئیس جمهور!!!
تعجبم از رسانه ی ملی بود که این ادبیات بی ادبانه رو پخش کرد ککش نگزید!
Iran, Islamic Republic of
خوب كاري كرد پخش كرد. صدا و سيما مدتهاي مديد هست كه داره در جهت حمايت از دولت منتقدان ژنو را سانسور مي كنه. بالاخره بايد مردم بدونن اوني كه از 50 درصد فقط كمي بيشتر راي آورده چقدر آدم با ادب و باحوصله و انتقاد پذيري هست!
رضا
امروز من باتفاق خانواده ام تمام سخنان ریاست محترم جمهور را در جمع سفرای کشور از شبکه خبر را گوش کردم ایشان در بخش زیادی از سخنانشان مطالب ارزشمند و بحقی بیان کردند که واقعاً مایه قوت قلب و خوشحالی بود اما جایی که عصبانیت بر ایشان مسلط شد....
Iran, Islamic Republic of
فکر کن پشت سر مخالفاش چی میگه که اینش رو شد....
Iran, Islamic Republic of
حالا معلوم شد ما حق داریم بلرزیم آقای حقوق دان.
طاها
آیا منتقدین بزدل و ترسو هستند یا کسی که از ترس صهیونیست ها در سازمان ملل در مورد مسأله هولوکاست اظهار بی اطلاعی می کند ؟!
Iran, Islamic Republic of
بالاخره روحانی زد رو دست احمدی نژاد و کار رو برای طرفدارهاش سخت کرد.... از کوزه همان برون تراود که در اوست....
United States
یا خدا چقدر نظر .
Iran, Islamic Republic of
من دیگه حرفی ندارم!!!!!!!
علی.
بسمه تعالی
آقای روحانی فقط فحش .... بهمون نداده.
و الا رئیس جمهور کدوم کشوره که اینهمه به ملت خودش توهین کنه ؟ این اقا مثل اینکه فراموش کردن که اگر این ملت نبود، ایشان نمیتوانستند ...
اقای روحانی من به شما حق میدم که باحرارت ازتیمتون وسیاستاتون دفاع کنید این حق شماست ،ولی ازاون طرف وقتی به سابقه مذاکرات شما از زمان مک فارلین وقطع نامه ومذاکرات تمام تحقیر سعد ابادتون واین مذاکرات اخر نگاه میکنم جز ترس نمیبینم ؛نمونش ،شما بعد از مذاکرات سعد اباد فرمودید جنگ پشت دروازه های ایران بود وما جلوی ان را گرفتیم ولی در دولت بعد ما تفنگداران انگلیس را گرفتیم وکسی جرات عرضه اندام نداشت ،شما وحاج اقا در اواخر جنگ از عدم توان برای ادامه جنگ صحبت فرمودید ودید که بچه های ما فضاحت اتاق جنگ را بابیل وکلنگ که شما نداده بودید جمع کردند ،وسعد اباد همان که خیلی ها ترکمانچای دوم خواندند و.....پس لرزش ما بیخود نیست وقتی تنگه را در دست ترسوهای متوهم از عملیات روانی دشمن می بینیم
Iran, Islamic Republic of
ادبیات حقوق دانی اینه؟ خدا رحم کرد سرهنگ نیستی پس!
شگفت زده شدم از این همه نظر!
معبر سایبری فندرسک
آقای رئیس جمهور جهنم اینجاست...
...حمله رژیم صهیونیستی به غزه
علیرضا
.... میخوای دلواپس هم نباشیم؟
....
یار رهبر
کسی که هنوز طرز سخن گفتن بلد نیست چگونه ادعای داشتن مدرک دکترا را دارد؟
سیدرضا
این آقا از اولش شعار اعتدال داد که بگه مخالفینم غیرمعتدلند، الان هم جوری صحبت میکنه که انگار لبخند زدن تو روی آمریکا و عرض خاکساری خدمت اونا شجاعانه تر از ایستادگی در برابر غربه... الحق و الانصاف که آقای رئیس جمهور علاوه بر حقوقدانی، منطقدان هم هست!!
ادب مرد به ز دولت اوست!
اخه چرا؟؟
هر وقت دولت روحانی جایی گیر کرده روحانی برای انحراف افکار عمومی به منتقدان حمله کرده...
شاهی زارعیان
ایول بعد چند ماه تخریب دولت توسط افراد بی سواد و منفعت طلب بلاخره یه جواب دندان شکن شنیدیم .
دوست داریم روحانی
....
این یعنی بی ظرفیتی!!! و اصلا برای یک رئیس جمهور کشور اسلامی خوب نیست شماهم اگر خیرش رابخواهید ازاین نوع رفتارها دفاع نمی کنید بلکه نصیحتش خواهید کرد تا باعث شادمانی دشمنان نشود .
داور اسبق جشنواره
United States
همگی بروید به جهنم ! بزدل های بی شناسنامه ی بی سواد ترسوی عقب مانده !
( فرازی از دیالوگ سکانس اکشن اعتدال از پلان 2 مربوط به اپیزود آغازین " رویای دست یافتنی" در اکران خصوصی )
روحانی مچکریم
Iran, Islamic Republic of
اول اینکه احمدی نژاد اگه توهینی می کرد به دشمنان می کرد نه منتقدان داخلی. ثانیا ما بالاخره فهمیدیم چرا رئیس جمهور اصرار داشت که نمی شود مردم رو به زور به بهشت برد پس بگو قرار بوده یه عده رو بفرسته به جهنم.
چه زود خود ا نشان میدهند..اقای...همین ترسوهای بزدل بودن وهستن که در سختیها سینه سپر میکنند تا شما وامثال شما در بالاشهر تهران...
SAABER
Canada
عده‌ای بزدل سیاسی‌‌اند/ به‌جهنم! .........
فکر کن این آقا خطیب نماز جمعه بشه واز این جملات بیان کنه ببین چه شود....
علی اصغر
با سخنان دیروز روحانی و توهین به منتقدین شک نکنید که طرف غربی بسیار شاد و مسرور شد و بلا شک در ادامه مذاکره امتیاز های بیشتر ی را درخواست خواهد کرد .
Iran, Islamic Republic of
....خودش اینطور ...رفتار میکند
Iran, Islamic Republic of
اسمش چيه كه اينقدر بي ادبه؟
یک ایرانی
معتقدم دلیل اصلی صحبت های افراطی هر چند وقت یک بار رئیس جمهور نشانه ی عدم موفقیت دولت می باشد .
Iran, Islamic Republic of
افرین بر رئیس جمهور شجاع و عزیزمان . باید همینطور در مقابل انهایی که دوست ندارند راحتی و ازادی و خوشی این ملت مظلوم رو ببینن وایساد .
من جمله ای که بتوانم شجاعت روحانی عزیز رو تحسین کنم پیدا نمی کنم ممنون روحانی
Iran, Islamic Republic of
بي ادبي كه شجاعت نمي خواد!
تحسين هم نداره!

اين شما هستيد كه فكر مي كنيد براي رسين به هدف يا فرار از فكر شكست بايد سر ديگران داد و فرياد و توهين كرد و با چنگ و دندان منتقد را سر جايش نشاند.
صد البته راه غلطي است و مال 50 سال قبل يا صد سال قبل است!!
عجب شجاعتی !!!! توهین به مردم ومنتقدین خیلی شجاعت می خواهد !!!!
به جهنم به جهنم
شما عرضه و توان خود را در توزیع سبد کالا نشان دادید مطمئنا در مقابل گرگ‌های گرسنه دارای حق وتو محکوم به تسلیم هستید
شما که توان خود را در توزیع سبد کالا نشان دادید و مطمئنا در بربر گرگ‌های گرسنه دارای حق وتو مرعوب و تسلیم هستید
ata
بزدل اون کسی که تا حالا یه موضع گیری جدی و محکم علیه اسرائیل نگرفته
روز قدس هم خودشو مخفی می کنه
علی قلم
Iran, Islamic Republic of
میگناآدم عصبانی ...
علیرضا
Iran, Islamic Republic of
آیا کسی جز آقای ظریف بود که به صراحت ترس خودش از سیستم نظامی آمریکا را اعلام کرد
ترس خود شما از چی هست که حتما لازم میدانید به آمریکا و غرب امتیاز بدهید؟!
کسانی که نه از جنگ می ترسند نه از تحریم و گرانی ترسو میخوانید
دغدغه حراج افتخارات یک ملت داشتن ترسو بودن هست !!!!!!!
خدایا از دست ادب چه کنیم.
احمدی نژاد این اواخر چند جمله ی به قول آقایان بی ادبانه گفت که البته ما که ندیدیم همین اقایان آن را ....
نه تنهابه جهنم و درک بلکه اين افراد بروند بميرند که در دوران سياه 8ساله گذشته جان مردم را به لب آورده بودند. حق شما همين ادبيات است . ملت پشتيبان همين ادبيات است .
Iran, Islamic Republic of
خودت بمير و برو به جهنم!
با اين فحاشي ها ما از ميدون بدر نميريم بچه بي تربيت!
این چه حرفیه؟
Spain
خب پس گور سران فتنه رو کندی که 8 ماه کشور را به آتش کشیدند ...کسی نبود ادبت کنه بچه سر راهی ؟
آنهايي كه به خاطر خس وخاشاك گفتن احمدي نژاد بلوا به پا مي كردند چرا حالا در مقابل اهانت هاي هرروزه روحاني خفه خان گرفته اند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاد به اکثریت مردم خس و خاشاک میگفت ولی روحانی به یک عده کاسب که فقط دنبال منافع خودشان هستند.
Iran, Islamic Republic of
يعني اكثريت مردم داشتن سطل آشغال آتيش ميزدن و بانكها را خالي ميكردند و رعب و وحشت با عربده كشي ايجاد ميكردن؟؟!!
شما يكي شايد ايجور بودي و مردم 9 دي نشون دادن كه اكثريت يعني چي؟ و خواسته اكثريت اين بود كه فتنه گران محاكمه بشن.
Spain
نه بابا شما اون اراذل رو مردم حساب کردی ؟
جناب کاسب مذاکره ؟
بی سواد
Serbia
البته من یه بی سواد کارشناسی ارشد هستم واز اوضاع هیچ چیزی نمی فهمم ولی میدانم که اولین چیزی که یک رییس جمهور باید داشته باشد سعه صدر است که ایشان در مدت اندکی که سکان دولت را در دست دارد نشان داده اند که از این موهبت برخوردار نیستند.لکن خیلی دور از انتظار نبود که دیر یا زود این اتفاق ها بروز وظهور پیدا خواهد کرد....
اسماعیل
روحانی نشان داد که برعکس ادعای خود ، دچار افراط و عصبیت و ناتوان در کنترل خود می باشد.
من یه دکتر خوب سراغ دارم .
اگر منتقدین ترسو و بزدل هستند چرا اجازه نقد مذاکرات را نمی دهید ؟
از قديم گفتن چوب رو که بر داري گربه حساب کارشو مي کنه! بعد از صحبت هاي دکتر روحاني گربه سياهها يکي يکي پيداشون مي شه
Iran, Islamic Republic of
اون كه رئيس دولته اونجوري حرف بزنه از امثال شما باسواداي مودب! توقعي بيش از اين نيست.

گربه سياه هم امثال خودتون هستيد كه تا كدخداتون چوبشو بالا مياره بدون اينكه هويجي براتون بده،‌ براش دم تكون ميدين و سر فرو مياريد و ميوميو مي كنيد!
..... . یک دفعه سروکله بی ادبان پررو سطل آشغالی فتنه گرهم پیداشون میشه !!
بز دل
Iran, Islamic Republic of
روحانی باید مواظب ادبیات ولحن سخنرانی اش باشدهمین الان تمام سایتهای خبری معاند وغربی همین جمله قصار وی(بروید به جهنم)را تیتر خود کرده اند.روحانی اگر درایت داشت این جمله را به انانی می گفت که با همه امتیاز دادنها باز هم دنبال زیاده خواهی وامتیاز گرفتن هستند نه منتقدان دلسوز وطن.
ش س مادر شهید
Iran, Islamic Republic of
به اقای روحانی بگویید اول با منتقدین خود با سعه صدر وبدون توهین صحبت کنید که این مردم دلسوزان واقعی کشورشان هستندوبدانید که با توهین وبیرون کردن منتقد ومخفی کردن قرارها با دشمنان ولبخند ژکوند هیچ منافعی را برای ملت انقلابی ما نخواهد داشت وهم اعتماد مردم ازشما کم میشود شما همان روزی که قبل از انتخابات در یکی از شبکههای خبر حاضر شدید ومجری از شما در باره مسیولیتتان در شورای امنیت ملی در باره مسیله هسته ای پرسید سریع بر افروخته وبه ان محری با عصبانیت گفتید که شما چرا شما که ادم باسوادی هستید من از ان روز متوجه شدم که میخواهید منتقدین خود را از سر راه بردارید از ان روز تا حال هر وقت با انتقاد دلسوزانه مواجه شدهاید با این روش وبلکه خیلی توهین تر خواسته اید مردم را ساکت کنید که این عین دیکتاتوری مدرن وخلاف دمکراسی شما ست اینرا خود ودولتتان بدانید که مادران وپدرانی که بهترین عزیزان خود را برای استقلال کشورشان قربانی کردهاند اگر میخواستند عقب نشینی در برابر زورگویان کنند هرگز باشاه وبزرگتر ان شیطان بزرگ اوریکا مبارزه نمیکردند و35 سال سختی را تحمل نمی کردند که حالا از منافع ملی خود ودانشمندان شهیدشان با چند توهین عقب نشینی کنند .ومهر وامضاء ما خون شهیدانمان بر پهنه ایران اسلامی حک شده است.
Iran, Islamic Republic of
خدابه شما مادر بزرگوار شهيد اجر وافر بدهد.
لذت مي برم از اينكه مادران شهدا در صحنه و باعث قوت قلب ما و ابطال سحر دشمنان هستند.
زنده و سلامت و سربلند باشيد.
سام
اينا كه مدعي بودن ادب مرد به ز دولت اوست

چرا اينقدر بي ادبن

بابا ايرانيا اگه زشت هم باشند ادبشونو رعايت ميكنند

بي تربيت شده اين چقدر
حسینی
نتونسته تا حالو کاری کنه ترسیده اینجور حرف میزنه - کدوم تحریم را شکسته شده که بقیه ش دومی باشه
مگم این همه موافق و مخالف کدومش را رییس جمهور میبینه کاش می دید دیگه این حرفها را نمی زد
ببینه هم فرقی نمی کنه ،شاید توهین هاش بیشتربشه چون تحمل انتقاد را نداره !!
نسرین
Iran, Islamic Republic of
بقول رییس جمهورم به جهنم ک نظرمو نمیذاری برو جایی ک گرمیت کنه جهان نیوز
همینه دیگه روحانی باب بی ادبی رابرای بی ادبان بازکرده است !
مادر مسلمان ایرانی
Iran, Islamic Republic of
اقای روحانی شما که مردم را نمیتوانید به به زور به بهشت ببرید وراست هم میگویید پس این را هم بدانید که به زور هم نمی توانید به جهنم ببرید ما به شما رای نداده ایم که از شما مرتب توهین بشنویم زیرا ما کم از امریکا ویارانش کم ناسزا نشنیدهایم وکمبود ناسزا نداریم شما که شجاع وشیر دل هستید به طرف مذاکره خود با ان تعاملتان وادبیات ولبخند ملیحتان بگویید ملت ایران با زور وادبیات خشن از منافع خود دست بر نمیدارد ولی اگر بازبان خوش ومودب با ما صحبت کند شاید از همه انرژی هستهای وهمه ارمانهای خود بگذریم ودرهای دروازه را به رویشان باز کنیم ؟.؟؟
محمد علی
....
حالا هم رئیس جمهور داد و بیداد میکنه وبا خشونت صحبت میکنه تا بر ترسی که از انتقاد داره غلبه کنه
محسن
Iran, Islamic Republic of
مچکریم آقای روحانی آقای خاتمی 8سال با اینها مدارا کرد اینها بی ادب تر شدن اگر اینها را به حال خود رها کنی همان داعش می شوند
آقای مودب {مثل اوباما} یعنی الان خودتون هم اعتراف کردید که روحانی همان خاتمی است ....اما شیخ حسن بداند که جوجه رو آخر ÷اییز میشمرند
Spain
پس شما تکلیف خودت و فتنه گرا رو مشخص کردی که روی داعش رو هم سفید کرده بودند ...

منتظر اعدام سران لعین فتنه هستیم...
Spain
ببین کار به کجا رسید که فتنه گران داعشی هم دم از ادب می زنن !!!
-بگم بندازنتون بیرون؟!- یادته چققققدر با ادب بود!!!!!
محمد
.... جلوی امریکا کوتاه اومدید. مذاکره که ترس نداره میریم دورهم میشینیم میخندیم. اگه مردید وایستید مقاومت کنید
حسین
آن کسی بزدل است که می گوید امریکا می تواند با یک بمب سیستم دفاعی ایران را از کار بیندازد
آفرین
بی سوادِ بی شناسنامه یِ ترسویِ بزدل سیاسیِ ...
من اصلا از این ادبیات آقای روحانی تعجب نکردم.

موندم چرا بقیه از این ادبیات جا خوردن!!

خیلی عجیبه آقای روحانی اینجور صحبت کنه؟

توی دوران انتخابات کاملاً روحیه خودشونو نشون دادن. مصاحبه آقای روحانی با برنامه گفتگوی ویژه خبری و با اجرای آقای عابدینی رو مگه ندیدین؟

چقدر به آقای عابدینی اونجا توهین کرد؟

وقتی عابدینی گفت منتقدین شما به بسته شدن UCF اصفهان در دوران شما معترض هستند، دیدید روحانی چی جواب داد؟
گفت :
اِ اِ اِ ... شما اونجا بودید که بستن؟ بهش گفت بی سوادی! هرچی آقای عابدینی گفت آقای روحانی من کتای شما رو سه بار خوندم....
آقای روحانی گفت "بارک الله، یک بار دیگه هم بخوووون!!!!!!!

این نحوه جواب دادن و منکر شدن واقعیت رو من به صراحت دیدم ولی رسانه های اصولگرا به راحتی از کنار این شیوه برخورد گذشتن .

اگر اصلاح طلبها بودن الان کلیپ ها از این دیالوگ ساخته بودن. بد نیست شما هم یاد بگیری جهان جان

جهان جان نامردی نکن. چاپش کن بی سانسور....

ریییس جمهور مملکت راحت میاد فحش و بدو بیراه مگه طوری نمیشه مطمئن باش این کامنت من هم جایی نمیگیره. نه توش فحشه نه توهین نه دروغ . دیگه خود دانی و خدا....
از تعداد نظرات کاربران مشخصه رئیس جمهور بد جوری سوتی داده و حرف های نسنجیده زده ...
البته در سایت هایی مثل انتخاب و . . صدها کامنت وجود داره که از رییس جمهور به خاطر این که محکم توی دهن تندروها و . . زده تشکر جانانه کرده اند و می گویند که اساسا باید با همین زبان با تندرو ها سخن گفت !
Spain
تا جایی که یادم هست در همین سایت های تندرو ، کاربران تندروی اینها به ادبیات احمدی نژاد گیر می دادند
اما چه شد یهو ؟

اگر قرار بر مجازات است باید مزدوران فتنه محاکمه بشوند.
Spain
اونکه سایت نیست چاله میدونه ..
علی.
میشه من نرم جهنم؟ اونجا آشنا نداریم کار گیرمون نمیاد :)
روحانی حیف رایم
جناب محمد 12:25 و مشابهين ايشان؛
1. اينجا جمهوري اسلامي است و بايد گفتار و رفتار مسئولين، الگوي کامل مسلماني و قرآني زندگي کردن باشد. سخنان يکساله آقاي روحاني، با توهين و تهمت و افترا و هتاکي همراه بوده و هست. اگر شما چنين کاري را درست مي‌دانيد، ننگ بر شما و مرگ بر تفکر پوسيده شما.
2. خداوند متعال، کسي که به همنوع يا هم دينش توهين کند را دوست نداشته و از او بيزار است. پس ما هم از او بيزاريم، ولو مملکت را طلا گرفته، کاخ‌هايي از طلا و نقره تحويل دهد و بهشت مادي را به ارمغان بياورد. در هر حال، ملاک يک انسان با اخلاق و خداشناس، فرهنگ است و از طرفي، بي ادبي خلاف فرهنگ است.
3. عقلاً بي ادبان به جهنم ميروند، نه منتقدان.
4. اينکه در ظاهر اسلام، خلاف اسلام عمل کنيم اسمش ن... است. پس فردا نگوييد تهمت مي‌زنيد که ما امروز شما و رئيستان که از او حمايت مي‌کنيد را يادمان مي‌ماند.
5. از جماعت فتنه گر ضد عاشورا که بسيجي را لخت و زن چادري را ميکشند، حمايت از هتاکي امري عاديست. حقاً که جبهه اصلاحات و اصلاح طلبان، بايد چنين هواداراني تربيت کنند.
6...
در نهايت اعلام کنم ما دشمنان اسلام و قرآن را به جهنم مي‌فرستيم. خدا با مؤمنين است.
الله اکبر
الله اکبر
يا حسين شهيد
يا حسين شهيد
با سلام اخیر مطالبی تهت عنوان فرهنگ سخن گفتن جوانان در رسانه ها و سایت خودنمایی می کرد متعجب شدم چگونه مسئولین دینی و سیاسی کشورمان باید مردم و جوانان نصحیت کنند که خود اینچنین از مسیر حق و حقیقت منحرف می شوند آنهم در سخن گفتن آنهم در مقامهای شامخ رئیس جمهور و یا خطیب جمعه و ایا رئیس مجلس شورای اسلامی و قوه قضاییه واقعا جای تاسف دارد
ثانیا کشور دچار اختلاف سیاست و عقاید شده هرکسی هر چی و هر حرف و هر فکری در سر دارد را وحی منزل می داند آقای ریئس جمهور شما چی فکر می کنید و...
من که ترسیدم از این ادبیات
پویا
خیلی خوش تیپی ...
آقای روحانی من منتظرم وعده صد روزه شما محقق بشه. برم به جهنم تا صد روز را نبینم؟
دلواپس
... به جهنم...
محسن
Iran, Islamic Republic of
۱- رییس جمهور محترم علی رغم تحمل صدها مشکل ریز و درشت باید به دلیل جایگاه حقوقی که دارد و همچنین شأنی که از هر خطیب توانمندی انتظار می رود از دقت بیشتری در گفتار داشته باشند تا مشکلجدیدی به مشکلاتشان افزوده نشود.
۲- رییس جمهور محترم بسیار منطقی فرمودند این دولت تصمیمش بر تعامل سازنده با دنیا است اما نفرمودند که چنین اراده و تمایلی هموطنان مخالف تفکر و باورهای ایشان را نیز شامل خواهد شد؟ یعنی رییس جمهور به همین اندازه نیز از اراده تعامل و کسب همراهی هموطنان مخالف را نیز دارند؟ اگر چنین است پس احاله به جهنم چیست؟ آقای روحانی فرض کنیم فقط تعداد محدودی از مردم ایران به هر دلیلی صداقت ، توانمندی و فهم کارشناسی شما را باور نداشته و عدم باورشان را هر روز فریاد می کنند همانطور که گروه مذاکره کننده خارجی دقیقا با همین روال و برای زمینگیری شما و کشورتان چنین می کنند اگر قائل به تعامل ، لبخند و قاعده برد- برد هستید بهتر نیست هموطنان بی اعتماد به خودتان را نیز با همین رویکرد وادار به تعامل متقابل کنید؟
۳- فرمودند در میدان مذاکره با لبخند سخن می‌گوییم و آنهایی که از لبخند بدشان می‌آید رویشان را برگردانند اما ایکاش می فرمودند اقای کری نیز با لبخند سخن می گویند و واقعا آقای روحانی عزیز و تیم مذاکره کننده غیرتمند کشورمان به لبخند نمایندگان اعمال کنندگان تحریمهای به فرمایش آقای روحانی ظالمانه باور داشته و اعتماد می کنند؟ اطمنان دارم لبخند تیم ایرانی برای القاء اعتماد به نفس فرزندان ایران در تقابل یک تنه در برابر تمامی ظالمین است نه ابراز رضایت و محبت به طرف مقابل یا ساده انگاری در خصوص واقعیتهای تلخ یا به تعبیر آنها فلج کننده که ظالمین مذکور بر کشورمان روا داشتند.
۴- فرمودند عده‌ای شعار می‌دهند ولی بزدل سیاسی هستند هر وقت که مذاکره می شود عده ای می‌گویند که ما می‌لرزیم خب به جهنم بروید یک جایی که نلرزید و فرمودند که برای پاسخگویی به برخی شبه افکنیهای گذشته و ایراد اتهامات ناجوانردانه ناچار از انعکاس کامل برخی مذاکرات با مقامات ارشد مذاکره کنندگان قبلی در کتاب خودشان بودند به همین دلیل باید از مشی بی ادبانه و اتهام سازی افراد مذکور درس گرفته دیگران امروز را مانند دیروز خود مورد آزاردگی خاطر قرار نمی دادنند تا آنها نیز ناچار از بیان نکاتی باشند که نباید.
۵- فرمودند ما شعور می‌خواهیم به جای شعار ما تدبیر می‌خواهیم به جای تصمیمات یک شبه ما می‌توانیم مشکلاتمان را حل کنیم که یکی از آنها توافق ژنو بود ایکاش می فرمودند تا کنون کدام رییس جمهور چنین نگفته است اما ایشان نیز به خوبی می دانند که تمام دوران مبارزه با حکومت شاهنشاهی را شعار دادند و می دانند که عاشورایان که به عشق به کربلا وارد شدند در نهایت شعور عاشقانه در تمام لحظات نبرد جز با شعار و رجز خوانی وارد میدان نشدند. شعار اوصولا در بهترین شرایط زایده شعور توانمند است چنانکه عملیات روانی چیزی نیست جز شعارهای زایده شعورهای توانمندی که می تواند بر هر شعوری سایه افکند. تمامی تدابیر مندرج در قالب طرحهای پیچیده پژوهشی نیز برای ارائه در قالب کلماتی محدود و شعارگونه ارائه می شوند مگر آنچه در همین فراز مورد استفاده قرار دادند یا آنچه در مورد تعامل و غیره با جهان فرمودند بخشی از شعار و شعارهای مورد استفاده دولت برای بیان دیدگاهها و باورهایش نیست.
۶- آقای روحانی فرمودند این دولت بالاترین پشتیبانی مردمی را از خود دارد و در بهترین شرایط برای اتحاد با سایر قوا است مگر سایر روسای دولت که از آراء انتخابی بیشتری نیز برخوردار بودند جز این گفتند اما در روز رفتن باور کردند که روزهای بسیاری را به غفلت گذراندند روزهایی که باید با دقت و تأمل فراوان صرف درک و رفع مشکلات فراوان مردم شده باشد امیدوارم جناب روحانی از سرنوشت روسای قبل تجربیات فراوانی کسب کرده باشند تا روز رفتنشان به حسرت به روزهای از دست رفته نظر نکنند.
۷- تمامی عزیزانی را که با علاقه و دغدغه به مطالعه مطالب و ابراز نظر می پردازند را دعوت می کنم که بیایم و آینده کشور را برای همه خودمان بخواهیم برای همه کسانی که به یک اندازه در کشوشان حق دارند همه کسانی که روزهایی سخت و دشوار بسیاری را تحمل کردند تمامی کسانی که اگر با تفکر و سلیقه ما نیز همراه نباشند اما از اعضای خانواده بزرگ کشورمان هستند باور کنیم تعامل و همراهی با مردان و زنان شهرمان برای حفظ حقوق کشورمان و فردای فرزندان امروز و فردای ایران در مقایسه با دیگرانی که برای حداقل سازی حقوق مسلم کشورمان با تمام خصومتشان در برابرمان صف آرایی کردند ساده ترین کاری است که می توان انجام داد اما چه می کنیم که دوست داشتن عزیزترین عزیزانمان در شمایل دشوارترین کار ممکن تعریف می شود.
علی اصغر
داشتن سفیر در سازمان ملل حق قانونی تمام کشور ها است ...
آفرین بر رییس جمهور....
Spain
آفرین بر ادب !!! که شما نداری ...البته » الناس علی دین ملوکهم
خوب راست گفته. برن جایی که نلرزن
Spain
شما هم تشریفتون رو ببرید همون آمریکا اونجا پادویی کنید ...جنابان کاسه لیس !
.... بریم خدمت کدخدا خوبه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
یک حقوق دان دیگر نه یک سرهنگ
سلام . چون آقای روحانی حقوق دان ن...
میثاق
بعضی ها در دولت قبل می گفتند: ادب مرد به از دولت اوست

حالا الان چی میگن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!
این دولت اهل شعار نیست اهل عمل است؛‌ ما شعور می‌خواهیم به جای شعار، تدبیر می‌خواهیم به جای تصمیمات یک شبه و ما قادریم مشکلاتمان را حل کنیم که یک نمونه آن توافق ژنو بود!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
اگر روزی که گفت : دکترای حقوق دارم !! ......
کوروش
اگر یک نفر لیاقت رفتن به جهنمو داشته باشه ....
دکتر اسلامی
بنام خداوند شهدا و صدیقین
منتقدان هرگز بزدل و ترسو نبوده و نیستند . انها گرسنگی را بر عطای امریکای خبیث و اروپای لعین ترجیح میدهند . لبکن ان موافقین قرارداد ننگین ژنو هستند که از ترس گرسنگی هر ننگی را به گردن میگیرند تا مبادا یکروز گرسنه شوند . بقول شهید دکتر شریعتی انها که زندگی ننگین را قبول میکنند مرده اند و انها که شهادت را انتخاب میکنند همیشه زنده اند و این ترجمه راستین قران کریم است که میفرماید انها که شهادت در راه خدا را انتخاب میکنند همیشه زنده اند و نزد پروردگارشان روزی میخورند .
احسنت...
فرهاد
یه چیزی میگم شاید بیشتر دل به کار بدید:
وقتی اتوبوس تهران-قم چپ کرد روحانی به راحتی از زیرش در رفت،وقتی اتوبوس خط واحد تهران چپ شد انداخت گردن جناح مقابل.حالا دیروز هواپیما سقوط کرده اینم برای فرافکنی اذهان مردم جو درست کرده.
اینا پدرسوخته تر ازین حرفها هستند وگرنه یعنی بااین سنش نمیفهمه توهین به بخش زیادی از ملت ایران که منتقد مذاکره بودند چه تبعاتی داره؟
Iran, Islamic Republic of
تبعات؟
منتقد روحانی
شما هم حق فحاشی نداری!

رطب خورده منع رطب؟!!
Iran, Islamic Republic of
به جهنم که اینطوری شد
ادب مرد به ز دولت اوست
اونوقت اگر ما بریم به جهنم حتما شما تشریف میبرید به بهشت امریکا
عمو علی
کاش آقای روحانی کمتر حرف می زد و بیشتر کار می کرد . نمی دانم چرا هر چند روز یکبار چیزی می گوید که باعث تشنج در افکار عمومی می شود . ایشان کاری نکنند که رئیس جمهور بعدی دایم بگوید . همه مشکلات از دولت قبل است . بابا یکی نیست به اینها بگه کمتر حرف بزنید . بیشتر فکر کنید . تقصیر احمدی نژاد و قالی باف است که ایشان را رئیس جمهور کردند . احمذی نژاد با عملکردش . قالی باف با اظهاراتی که بعدش روحانی گفت من سرهنگ نیستم . من حقوق دان هستم .
Sweden
رئيس جمهور شجاع حرف درست زد. ....
عبدالله
بزدل آن کساني بودند که به جاي روحيه جهادي ومقاومت ،با ترس از آمريکا وايادي غربي سرتسليم فرود آوردند....
احسنت عبدالله
آقا یه سوال!!!

ایشون که روحیشون کلا از اول هم پرخاشگرانه بوده

اما الان چی شده اینقدر عصبانی بودن؟؟

همایش دلواپسیم که مال خیلی قبله! الان هم بورس خبرها مربوط به دادگاه هاشمی و سقوط هواپیما و قضایای غزه است . ماجرا چیه ایشون اینقدر شاکی بودن؟

خدایی چیه ماجرا؟

یه فیلم از لرل هاردی دیدم که هاردی با آجر محکم زد تو سر لرل . لرل تکون نخورد ! هاردی با تعجب نگاش کرد که این چرا حالیش نشد! داشت به آجره شک می کرد .که... بعد چند دقیقه تازه لرل درد رو احساس کرد و از درد آجر پرید هوا!

شاید آقای رئیس جمهور بعد از چند ماه تازه معنای انتقاد ها رو فهمیدن .خخخخخخخ
قصه اصلی قرارداد کرسنت هستش
....
جواد
دکتر ورحانی محترم مابا شما تجدید طلبان خیلی فرق داریم....
محسن
آی گفته واقعا بهتون خوب گفته نمیدونم چرا کسی وقت احمدی نژاد جرات گفتن رانت نداشت کسی جرات اعتراض نداشت آقایان شجاع جواب بدید بله خوب گفته عالی گفته
هیس! نادان ها فریاد نمی زنند...
ایران - خراسان - بجنورد - علیزاده- علی اکبر
United States
.... با این کلمات و جملات بی ادبانه اش.
....
منصور یزد
همین دلواپسان خواب راحت را از دشمن گرفته اند و همین دلواپسان هستند که دشمن از ترسشان هرشب کابوس جهنم میبیند.
غرب شیفته ها را حواله جهنم بدهید
ابراهیم کمالی ده سوخته
Iran, Islamic Republic of
سخنان .... روحانی سه علت عمده داشت1- فرار به جلو ازماستمالی کردن پاسخگویی به سقوط ااتنونوف وبه شهادت رسیدن جمعی از هموطنان2- اتش تهیه برای انتخابات اتی ودر حلقه دراوردن گفتمانهای همسو 3-اماده کردن اذهان مردم در توهین بیشتر به منتقدان وادادگی
مهم ترین دلیل موضع صریح رئیس جمهور، خواست مردم بود.
روحانی چندین بار به صراحت گفت روی حرف های خود هست، ولی هر روز عده ای خواستند دولت رو به اسم خودشون بزنن.
.
خوب منطقی ترین کار این هست که آقای رئیس جمهور به صورت عملی نشون بده که روی حرف هاش هست. و اون اینه که یک تشری به دلواپس ها بزنه.
رضا
...برای تائید صلاحیت ایشان در انتخابات آتی مجلس خبرگان رهبری و ریاست جمهوری مد نظر داشته باشند.
یاسر
اگر این توهین را رئیس جمهور قبلی میکرد "روزنامه های زنجیره ای دهها مقاله و تحلیل مینوشتند "که وا اسفا به ملت توهین شد.وبعد از ملتهب شدن فضا "اقا زاده خاص با اجیر کردن عده ای چندین اشوب در تهران راه میانداخت (مانند فتنه 88)و روزنامه هایشان نیز ان را اعتراض مدنی به توهین رئییس جمهور می نامیدنند.
محمد
... برای خودم و مردم ایران متاسفم که تو رییس جمهور مملکت ما هستی... ...
داداش
از کوزه همان برون تراود که در اوست . دکتر شدن چه اسان ادم شدن ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ایمان
اقای روحانی.... هم خوب چیزیه ها
نیما
اقای روحانی درست می گوید. شما هم انگار یه جاییتون سوخته.
ادب مرد به از دولت اوست! هه...
احسنت به اين رئيس جمهور ، تحمل هم حدي دارد ....
سطل آشغال بدم خدمت تون
آخ ناتون
همه سطل های زباله را زمان احمدی نژاد استفاده کردید ....
ابدی
آقای رییس جمهور اگر ما را حواله جهنم کنی باز هم نجیبانه ازت حمایت می کنیم چون هدفمان از حفظ عزت نظام و کشورمان است ، نه برخورداری کاسب کارانه از رانت و امتیازی دولتی. البته دلمان می خواهد شما به عنوان یک طلبه که ظاهرا حقوقدان هم هستید بفرمایید مودب و باهوش خواندن باراک اوباما و به جهنم حواله کردن اتباع کشور، مصداق عمل به آیه شریفه «اشداء مع الکفا و رحماء بینهم» است یا مصداق مخالفت با آن ؟
شاکر
خدا رو شکر
دیگه داشتم توی دولت تدبیر و امید
به شدت احساس نا امیدی می کردم
مدتی بود که فحش تازه نشنیده بودم و توهین ها قدیمی شده بود
خدا را شکر کاملا بصورت زنده و با تدبیر
به، به روز شدن فحاشی ها امیدوار شدیم!
دیگه داشتم نگران میشدم!
علی قلم
Iran, Islamic Republic of
آقاچراحرفهای منوسانسورکردید؟مگه توهینه؟؟خیلی نامردیدن.
عبدالله
کاش اقای روحانی این ادبیات رادرموردمقامات مخالف خارجی بکارمیبرد/ اشداء علی الکفاررحماء بینهم درمنطق ایشان تبدیل به اشداء علی المومنین ورحماء بین الکفار شده است!!!
ناصر
حالا معلوم شد بی سواد کیست
حالا یه ... سنگی با تحریک اصلاح طلب ها تو چاه انداخت ...
United States
واقعا شاعر خوب گفته:
ادب مرد به ز دولت اوست .................................
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
این بود رییس جمهور با اخلاق و مودب و با "زرفیط"؟
ای بی ثباط ببخشید بی سواط بازم اشتباه شد
همون بی سواد!
........
همه ی این سرصداهای روحانی به خاطر به حاشیه کشوندن سقوط هواپیماو پرونده ی کرسنت و وزیر.... میباشد
مجید مجد
United States
عصر حجر می اندیشیدددد؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
تو این چند شب گذشته ، ماه به نزدیکترین فاصله اش به زمین رسیده ....
ناشناس
یه کامنت دیدم تویه سایت برام جالب بود نوشته بود:یه سئوال دارم :اونی که میگه آمریکا با یه بمب تمام تاسیسات هسته ای ماروازکار میندازه جز کدوم دسته ست:بزدل سیاسی یادیپلمات حرفه ایی؟!!!
احمد علی جهان بین
آقای رئیس جمهور آستانه تحملتان را ببرید بالا
فاطمه
.... مارو بین مردم دنیاشرمنده کردید آقای روحانی
محمدحسین
راست گفتی آقای روحانی ماترسوییم...ما ازقردادترکمانچای وحراج مملکت می ترسیم...
محمد امین
بیسواد،ترسو،بزدل،ساندیس خور،سیب زمینی خور...
ملت ... ایران همه حق دارید انتقاد کنید...
دکتر جان یادت به خیر که جز با زبان تکریم با مردم حرف نمی زدی. خودت رو نوکر مردم می دونستی و بهشون عزت می گذاشتی اما حالا انگار مدل ارباب و رعیتی دوباره احیا شده!!!
یک جهنمی
نمردیم و معنی اعتدال و ازادی رو هم فهمیدیم...
منطغد
خودت سر شوخی باز کردیا حالا اگه تونستی جمعش کنی شیخ حسن
اگر واقعا منظور رییس جمهور عده ی خاصی هستند که باید بروند جهنم پس چرا 77 میلیون جمعیت را شوکه می کند ؟! خوب مستقیم یا با واسطه به آن چند نفر این حرف را بزند.....
مگر می شود خداوند بشر را ترسو لرزان آفریده باشد ؟! در کار خدا دخالت نمودن ؟! بشر ترسو نیست این طبیعت است که بشر ار ترسو می کند
می لرزیم، چون نگران تکرار خاطرات جک استراو هستیم!
United States
آفرین حسن...آفرین
Iran, Islamic Republic of
جبهه پایداری اعصابشو داغون کردن . خیلی سنگ اندازی میکنن
مستگیج
United States
جهان جان این چند بیت هم رووش...:
گر منتقدی باش ولیکن به جهنم
اشک تو چکیدست به دامن؟ به جهنم
دلواپس فردای وطن گشت برادر؟
زخم است به جان وی و بر تن؟ به جهنم
صلحی که نمودیم ، نیرزد به پشیزی
کوبیدن آب است به هاون؟ به جهنم
کلا بجهنم ، بجهنم ،بجهنم....
ادبیات شیخ حسن !
كي به كي ميگه ....
فرشید
Iran, Islamic Republic of
پشیمونم به روحانی رای دادم
اون ممه را لولو خورد ....
عادل
Iran, Islamic Republic of
......
عادل
Iran, Islamic Republic of
....