پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 16 May 2024
 
۰
۲

وحشت بازیکنان پرسپولیس در رامسر

دوشنبه ۳ تير ۱۳۹۲ ساعت ۲۳:۵۸
کد مطلب: 294755
بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس بعدازظهر امروز به گشت‌وگذار در مراکز تفریحی مجموعه تله‌کابین رامسر پرداختند.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، بازیکنان و اعضای کادرفنی تیم فوتبال پرسپولیس که بعدازظهر امروز اجازه استراحت و گردش در سطح شهر رامسر را داشتند داخل محوطه تله‌کابین این شهر به گشت و گذار پرداختند.
 
رضا محمدی، نیلسون و محمدحسین کنعانی چندساعتی را در شهربازی مجموعه تله‌کابین رامسر گذراندند. حضور این بازیکنان در پیست کارتینگ و شهربازی باعث شده تعداد زیادی از علاقه‌مندان در این مکان حضور پیدا کنند. آنها هنگام استفاده از وسایل شهربازی هیجان زیادی را تجربه کردند.
 
این بازیکنان سینما 6 بعدی را هم تجربه کردند که وحشت آنها در این هنگام و همچنین زمان استفاده از وسایل دیگر از نکات جالب توجه بود.
 
تعداد دیگری از بازیکنان به پرسپولیس هم به گشت و گذار در محوطه تله‌کابین، خرید و حضور در مراکز تفریحی این مرکز پرداختند.
 
بازیکنان پرسپولیس فردا 2 نوبت تمرین را در دستور کار خود دارند و روز چهارشنبه در دیداری تدارکاتی مقابل تیم سپیدرود رشت در ورزشگاه چمران قرار می‌گیرند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


واقعاً به خاطر این نحوه تیتر زدن براتون متاسفم
صائب
متاسفانه چند تن از هواداران پرسپوليس كه مي خواستن با بازيكنان عكس بگيرن با برخورد زشت ليدرهاي پرسپوليس مواجه شدن و در آخر موجب كتك كاري شد و اين هواداران از ليدرها كتك خوردن كه موجب وحشت مردم شد و اين كار ليدرها بسيار زشت بود و حتي مسولان پرسپوليس حاضر به عذرخواهي از مردم و اين هواداران نشدن