جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۳
۱۵

هشدار درباره هرگونه دیدار اتفاقی در نیویورک!

يکشنبه ۳۰ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۴۶
کد مطلب: 381451
شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی اعلام کرد: هرگونه تماس تلفنی، دیدار اتفاقی!،نشست چند جانبه و دلسوزی برای مسئولان رژیم آمریکا! از نظر ملت ایران محکوم و غیر قابل قبول است
به گزارش جهان، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‌های سراسر کشور در آستانه سفر رئیس جمهور به نیویورک جهت شرکت در اجلاس سالانه سازمان ملل با انتشار نامه‌ای اعلام کرد: ما دانشجویان ایرانی تاکید می‌کنیم که ملت ایران همچنان آمریکا را «شیطان بزرگ» و «دشمن اصلی» خود می داند و از آنجایی که تجربه نشان داده امتیازدهی به شیطان بزرگ حتی در حد انجام مذاکره باعث جری تر شدن آن برای گرفتن امتیازات بیشتر می شود، لذا هرگونه تماس تلفنی، دیدار اتفاقی!، نشست چند جانبه و دلسوزی برای مسئولان رژیم آمریکا! از نظر ملت ایران محکوم و غیر قابل قبول است.

متن این نامه به شرح زیر است:

«جناب آقای دکتر روحانی ریاست محترم جمهوری

سلام علیکم

قطعی شدن حضور جنابعالی در نشست سالانه سازمان ملل متحد، فرصت مناسبی است برای تبیین مجدد مواضع نظام مقدس جمهوری اسلامی در خصوص مسایل جهانی و منطق حاکم برآن و آشنا ساختن بیشتر مردم جهان با اندیشه‌های منادیان احیای اسلام ناب و حقیقی.

این نشست سالانه روزنه ای را می‌گشاید تا از ورای غوغاسالاری امپراطوری رسانه‌ای جهان خواران، مستضعفان بی خبر از اسارت خود، با الگوی مردم سالاری دینی انقلاب اسلامی از سویی و ماهیت تجاوزکارانه و نیرنگ باز مستکبران جهانی این برده داران مدرن قرن بیست و یکم از سوی دیگر؛ بیشتر آشنا شوند.

ما دانشجویان ایرانی و فرزندان معنوی حضرت امام روح الله (ره) برآن شدیم تا در راستای استفاده هرچه بهتر از این فرصت مهم که تنها سالی یکبار نصیب ملت انقلابی ایران می شود، نکاتی را یادآور شویم:

۱. همانگونه که حضرت امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه ای مسئله ی فلسطین را مهمترین مسئله جهان اسلام و فلسطین را پاره تن اسلام می دانند، این مسئله هنوز هم مهمترین مسئله ی جهان اسلام و ریشه ی بسیاری از بحران های منطقه ای و جهانی است.

راهکار نظام مقدس اسلامی برای حل این بحران تاریخی و به تبع آن حل بسیاری از بحران های جهانی یعنی برگزاری رفراندوم از فلسطینیان برای تعیین آینده کشورشان، راهکاری کاملا منطقی و منطبق بر اصول مورد قبول عقلای جهان و منشور سازمان ملل است و حتی مستکبران جهانی نیز در ظاهر سعی دارند خود را حامی آن اصول نشان دهند. ملت رشید ایران از رییس جمهوری خود انتظار دارند تا بار دیگر تبیین کننده این منطق و راهکار مترقی جمهوری اسلامی ایران در نشست سازمان ملل باشد.

۲. ماجرای رفراندوم برای جدایی اسکاتلند از انگلستان، شمارش معکوس برای فروپاشی امپراطوری تضعیف شده ی روباه پیر را آغاز کرده و ناقوس مرگ این امپراطوری را به صدا درآورده است.

شاید به همین دلیل باشد که دولت انگلیس در روزهای منتهی به برگزاری رفراندوم تمام تلاش خود را به کار بست تا از به نتیجه رسیدن این استقلال ممانعت کند. در روزهای اخیر اخباری مبنی بر دستکاری در نتایج این انتخابات برای به شکست کشاندن استقلال خواهی مردم این کشور به گوش می رسد.

ریاست محترم جمهوری باید در راستای سیاست خارجی تهاجمی که جزو ماهیت انقلاب اسلامی است نسبت به این مهندسی آرا، در کشوری که جزو حامیان و مدیران اصلی فتنه ی سال ۸۸ در ایران بود، واکنش مناسب نشان داده و خواهان پاسخگویی دولت انگلستان شود.

۳. در روزهای اخیر شایعاتی در خصوص برنامه ریزی برخی جریانات برای دیدار جنابعالی با سران مستکبر ایالات متحده به گوش می رسد. این خط خبری چند روزی است که از سوی رسانه های وابسته به مستکبران و دنباله های داخلی آنها که زنجیروار به هم وابسته اند دنبال شده و موضع گیری های مسئولان آمریکایی موجب قوت گرفتن این شایعات و ایجاد نگرانی مبنی بر برنامه ریزی رژیم آمریکا برای انجام این دیدار حتی اگر شده به صورت اتفاقی! شده است. ما دانشجویان ایرانی مراتب نگرانی عمیق خود را از قوت گرفتن این شایعات ابراز کرده و تاکید می کنیم که ملت ایران همچنان آمریکا را «شیطان بزرگ» و «دشمن اصلی» خود می داند و از آنجایی که تجربه نشان داده امتیازدهی به شیطان بزرگ حتی در حد انجام مذاکره باعث جری تر شدن آن برای گرفتن امتیازات بیشتر می شود، که نمونه ی آشکار آن در جریان مذاکرات هسته ای یکسال اخیر به خوبی قابل مشاهده است، لذا هرگونه تماس تلفنی، دیدار اتفاقی!، نشست چند جانبه و دلسوزی برای مسئولان رژیم آمریکا! از نظر ملت ایران محکوم و غیر قابل قبول است. عدم رابطه ی ایران با آمریکا تا تشکیل حکومت جهانی اسلام و از بین رفتن نظام سلطه و ماهیت سلطه گری ادامه خواهد داشت.

در پایان توفیق روز افزون جنابعالی و دولت محترم را برای نمایندگی شایسته از ملت انقلابی ایران از خداوند منان خواستاریم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


ای خدا حودت به داد ملت برس
شكم سير خبر از گرسنه نداره ...بس كنيد ديگه تو را به قرآن بس كنيد بذاريد رئيس جمهور كارشو بكنه
آقایون منافعشان تو خطر داره میوفته!
متین
مگه کشور ارث بابای رئیس جمهوره ؟!؟ که کار خودش را بکنه ؟!؟ هیچ کس حق نداره برخلاف مصالح دین و کشور قدمی برداره و عزت ملت بزرگ ایران را زیر سئوال ببره . نمیدونم چرا عده ای اینقدر شیفته کدخدا !!!! هستند ؟!؟!؟!؟!
نادر
نه متین جان ارث پدر جنابعالیه. سهل انگاری رئیس جمهور رو ببخشید که با جنابعالی و هم کیشانتون هماهنگ نکرده. ان شا الله میان خدمت برا دست بوسی
نه لابد کشور ارث بابای امسال شماهاست!
قمر تاج خانوم
کارد بخوره توی اون شکمی که چشم به دشمن خودش داره
سجاد
Iran, Islamic Republic of
از کی شما اقلیت نماینده اکثریت شدید . ملت مگر زمانی که به روحانی رای داد نمی دونست شعار روحانی برقراری رابطه با امریکاست ؟
چقدر وکیل و وصی
چشم به رئیس جمهورمی کوییم بذون اجازه شما آب نخوره
Iran, Islamic Republic of
ملت ایران میشه از طرف خودتون حرف بزنین
آقامتین فشارخونت خیلی بالارفته مودب حرف بزن
« قال لا تثریب علیکم الیوم یغفرالله لکم و هو أرحم الرّاحمین »[11]
«یوسف گفت: امروز هیچ خجل و متأثر نباشید که من عفو کردم، خدا هم گناه شما را ببخشد که او مهربانترین مهربانانست»
فاطمه
برادران یوسف توبه کردند ویوسف بخشید وطلب بخشش ازخدا برای آنان کرد
آیا آمریکا از ملت ایران بابت رفتار مستکبرانه اش عذر خواهی کرده است؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
"شیخ دیپلمات" می‌داند نباید این فرصت‌ها را از دست بدهد