شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۱۷
۱۴۱
واکنش سردار نقدی به حضور ظریف در فرانسه؛

آقای ظریف باید رسما به خاطر حرکت‌های ناپسند اخیر از ملت ایران عذرخواهی کند

چهارشنبه ۱ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۵۵
کد مطلب: 403050
رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: این خطاها نشان داد که آقای ظریف نمی دانند نماینده چه ملت و نماینده چه عظمتی هستند و ایشان با این کارها توانایی خود را در دفاع از حقوق ملت ایران به شدت زیر سوال بردند.
آقای ظریف باید رسما به خاطر حرکت‌های ناپسند اخیر از ملت ایران عذرخواهی کند
به گزارش جهان، سردار محمدرضا نقدی رییس سازمان بسیج مستضعفین در گفت‌وگو با راه دانا، گفت: آقای ظریف ظاهرا نمی داند نماینده چه ملت و چه عظمتی است، ایشان باید رسما به خاطر حرکت های ناپسند اخیر از ملت ایران عذرخواهی کند.

سردار نقدی در پاسخ به این سوال که نظر شما در مورد سفر وزیر امور خارجه به پاریس در روزهایی که دولت آن کشور رسما از توهین به پیامبر حمایت می کند چیست، اظهار داشت: بنده تا حالا سعی کرده ام در خصوص وزارت امور خارجه اظهار نظر نکنم تا موضع ایشان در مذاکرات را تضعیف نکرده باشم ولی بعضی اشتباهات، دیگر قابل تحمل نیست و به صراحت می گویم که آقای ظریف از چشم و نظرم افتاد.

وی در همین زمینه خاطرنشان کرد: با حرف هایی که در مورد ایشان به من گفته بودند، تصور می کردم ایشان فرد فرهیخته، باوقار و دیپلمات کارکشته ای است اما ناشی گری های اخیر اثبات کرد که اگر بخواهیم با خوشبینی اظهار نظر کنیم، باید بگوییم ایشان متاسفانه الفبای دیپلماسی را هم رعایت نمی کند.

رییس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه ایشان قبلا خطاهای فاحشی داشتند، ادامه داد: از جمله این خطاها بیان این مطلب بود که آمریکا می تواند با یک موشک، توان دفاعی ما را از بین ببرد و حرف نادرست دیگر این که امنیت ایران محصول مذاکرات است و حرف های نادرست دیگری که هیچ سیاستمدار تازه کاری هم حاضر نیست در حین مذاکره با حریف چنین امتیازاتی را به طرف مقابل بدهد، چه رسد به اینکه حریف دشمن خونی ملت ایران باشد.

وی با بیان اینکه تاکنون این خطاهای فاحش را به حساب اشتباه ایشان گذاشته و حمل به صحت می کردیم، ابراز داشت: تکرار این ناشی گری ها و خطاهای فنی نشان داد که باید در برآوردمان تجدید نظر کنیم.

جانشین فرمانده کل سپاه در امر بسیج قدم زدن با وزیر خارجه خبیث آمریکا در خیابان و نشان دادن صمیمیت با دشمن بشریت را حرکتی کاملا غلط و ناپسند دانسته و گفت: قدم زدن در خیابان های ژنو زیر پا گذاشتن خون شهدا بود.

وی تاکید کرد: کار خیلی زشت تر و غیر قابل بخشش تر، سفر به پاریس در همان روزی است که نخست وزیر فرانسه کاریکاتور توهین آمیز به پیامبر اسلام (ص) را جلوی دوربین ها در دست گرفته و نمایش می دهد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در ادامه بیان کرد: این خطاها نشان داد که آقای ظریف نمی دانند نماینده چه ملت و نماینده چه عظمتی هستند و ایشان با این کارها توانایی خود را در دفاع از حقوق ملت ایران به شدت زیر سوال بردند.

سردار نقدی در پایان این گفتگو بیان داشت: در این زمینه هیچ توضیح و توجیهی پذیرفته نیست و تنها راه اعاده ی حیثیت، عذرخواهی رسمی از ملت و تعهد به عدم تکرار چنین رفتارهایی است. البته ملت ایران نمی گذارند تصویر دروغین که می خواهند از ایران در دنیا نمایش دهند جا بیفتد؛ روز ۲۲ بهمن ملت ایران تصویر واقعی خودش را با شعار لبیک یا محمد (ص) و مرگ بر آمریکا به نمایش خواهد گذاشت و دنیا خواهد دید که ملت ایران با همان صلابت جلوی آمریکا ایستاده و حقش را خواهد گرفت.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


سردار مچکریم..
تصمیم گیر ما شده یه سردار
Iran, Islamic Republic of
بله ایشان از جنس همانهایی هستند که جانشان را دادند تا عزت و شرف و آبرو بماند..
نه از جنس کسانی که حاضرند همه عزت و شرف ملت را بدهند تا توهم توافق بخرند
reza
اشتباهي مثبت دادم
Iran, Islamic Republic of
اشتباهی -زد
فعلا که زنده هستند و همه امکانات در اختیارشان !!!
شرف و آبروی یک ملت به انرژی هسته ای نیست.

شرف و آبروی یک ملت آمار بیکاری است، آمار فساد است، آمار بی عفتی است و....

ما داریم از درون میپوسیم و شما سطحی نگرانه به فکر یک قدم زدن هستید؟؟؟؟؟؟؟؟؟
تکبیر
حسنک راستگو
اگر امثال ایشان نباشند جنابعالی از ترس داعش خودتون رو...
می خوای بگم يک گروهبان آمريکايی بياد تصميم گير شما بشود؟! درست مثل زمان محمد رضا پهلوی
ایرانی
پاینده باد سردار بصیرت دارند
مسافر
چیه؟! به شما برخورده که این چنین انسانهای با وجدان و غیرتمندی نمیذارن کسانی مثل ظریف آبروی ایران اسلامی و مسلمان ایرانی به راحتی دور ریخته بشه و اینگونه رفتارها باعث رواج بی بندوباری بیشتر بشه ؟!!!!!!!!!!!!!!!
خیلی داری میسوزی نه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
حران
Iran, Islamic Republic of
اون موقع که صدام داشت تو مرز مردم مارو تکه تکه میکرد این سردارها بودند مه سینه سپر کردند نه امثال ظریف که خنده هایش را مادر بزرکم به یک انسان.... تشبیه میکند
United States
اشتباه مثبت دادم
نازلی
سردارنقدی عزیز به خدا راست میگی دل ما هم از دست این رفتارهای نابه جا خونه دل ما دریای پرتلاطم خون است از مودب و باهوش خواندن دشمنان از خوشبینی... به دشمنان از توهین و اهانت به دلسوزان انقلاب از اب ریخت به اسیاب دشمنان از بازی کردن در زمین غرب و امریکا ...
رهبری از مذاکره حمایت کرده اند و مذاکره هم بیانیه خواندن که نیست دست دادن دارد، پیاده روی و غذا خوردن هم دارد و ....


بهانه های بنی اسراییلی نگیرید.
سردار سرش به کار خودش باشه به نفع همه اس.
محمد
اتفاقا این نظر دادن سردار جزو کارهاشه والبته جزو کارهای اصلیش تا امثال شما از این بیشتر جولان ندید
احمد
وای اگرخامنه ای حکم جهادم دهد
بخاطر حماقتش كه تو هر كاري دخالت مي كنه!!!
این اقا از همونایی که نشسته بالا میگه لنگش کن.با حرف که بله ولی در عمل جور دیگه ای هست
علی
... به اموری که مربوط به حوزه کاری و تخصصتان نیست ..
بیسواد تو اول برو حرف زدن یاد بگیر بعد بیا اظهار نظر کن.سردار جناب نداره آقای روشن فکر. درضمن هرموقع ظریف توکار نظامی دخالت نکرد اینم بیکار نیست جوابشو بده. این رو هم بدون اگه همین نقدی ها و امثال اون نبودن امروز اصلا جمهوری اسلامی ای نبود که ظریف بخواد وزیرش بشه . understand یا بازم توضیح بدم
قضیه خیلی روشنه اگه مردم میخواستن راه گذشته ادامه پیدا کنه خوب سعید جلیلی بیشتر از ۴ میلیون رای میاورد….پس لطفا بذارین نماینده ای که ۱۹ میلیون رای داره کارش رو بکنه
Iran, Islamic Republic of
اون موقعی که 24 میلیون رأی یعنی 6 میلیون بیشتر از رآی شکننده 270 تایی حضرات وجود داشت.. مگه امثال شما گذاشتید که کارشون رو درست انجام بدهند...
تازه نه ادعای عقل و تدبیر داشت و نه مرفه بی درد بود
قهر 11 روزه

رحیمی

مشایی

بقایی

بابک

امیر منصور

و....

اینها خدمات بجا مانده از آن دوران است!!!!!!!!
در حرف خودشو پیرو ولایت نشون میداد درعمل نوکر حلقه بگوش انگلیس بود خوب بود؟
آره بابا بذارید مملکت رو به باد بدن
علی
Iran, Islamic Republic of
خوب مردم با شعارهای خوشگل این آقایون گول خوردند و حالا هم دارند تاوانش را می دهند این دفعه با اجرازه شما 1900 رای هم ندارند .
سال96 روحانی بای بای
مسافر
جوجه رو آخر پائیز میشمرن....
تا حالا که خیلیها از رای دادن به این به اصطلاح حقوقدان پشیمان هستند و میگن غلط ... رای دادیم.
انتخابات مجلس نشون میده مردم از این حقوقدان رضایت دارن یا نه .
فعلا که غیر از حاشیه سازی برای فرار از وعده های انتخاباتی کاری نکرده و مدام کارهای کوچکی انجام میده رو بزرگنمایی میکنه ...
تو هم برای گفتن 19 میلیون ، زیاد به خودت فشار نیار
فکرنمی کنید تعداد رائ رفیق تون زیادی گفتی
درود بر چشمان بیدار سردار
understood بیسواد نه undestand!!!!
ملاک سواد آشنايی کافی با زبان کدخداست.
امیدواریم آقای وزیر گوشش بدهکار باشه
خجالت هم خوب چیزیه
نخیر اقا عظمت و بقای این مملکت از خون اونهایی هست که رفتن شهید شدن نه امثال ایشون که با ده تا محافظ خدا میدونه کجا تشریف دارن
علی
سردار نقدی حتی یه دونه محافظ هم نداره. از نزدیک اطلاع دارم، نه اینکه چیزی شنیده باشم.
رضا
سردار نقدی در زمان جنگ فرمانده لشکر بدر بود؛ عزیزم همینجوری از خوددت حرف نزن
البته خواری مملکت هم از پايمال کردن خون آن شهيدان توسط امثال ظريف که سربازيش را هم در نيويورک سپری کرده است!
اين نظر شماست!!!
تفکر شما در انتخابات قبلی .... آره

حواست به گلیمت باشه
محسن
Iran, Islamic Republic of
اشتباهی مثبت دادم....منفی منفی منفی منفی....
مذاکره به اندازه و در هنگام ضرورت با دشمن غیر از رفاقت با آن ها و گشت زنی در خیابان ها با خنده و شادی است . یادت رفته این ها همین الان مسئول اصلی خون شهدای ما و همه مظلومان جهان هستند!! یه نگاه به عکس های وزیر امور خارجه اکراین و روسیه بکن که اگر در سر میز مذاکره هم می روند به هم لبخند نمی زنند!! آیا این ها دیپلماسی نمی دانند!!
مثل نظر وقیحانه ظریف که در حوزه دفاعی دخالت کرد !!!؟؟؟
...
حوزه کاری شما نیست!
...این تخصصی را که حیثیت و شرف دینی ملت بزرگ ایران را به حراج میگذاردوبا دشمن ایران که سهل است با دشمن پیامبر گرامی اسلام همنوایی میکند
تو کاری هم که به تو مربوط نیست اظهار نظر نکن.
رضا
دفاع از نظام و انقلاب و خون شهدا وظیفه همه است
شکیلا
الان مثلا وزیر خارجه شما خیلی متخص تشریف دارن؟!
بصیر
وقتی فتنه تو کشور می شود بسیج سینه راسپر می کند یا جنگ از سوی دشمن به کشور تحمیل می شود در کنار برادران ارتشی وسپاهی بسیج است یا حوادث مترقبه از قبیل زلزله
سیل وغیره یا حتی واکسن جاده های صعب العبور بسیج به عهده می گیرد .پس بسیج حق دارد به .کسی که تا بنا گوش برای دشمن می خندد انتقاد کند.
شهدا منت نمیگذاشتند و تصمیم با مردم بود!!!
حسنک راستگو
حتما امور نظامی در تخصص آقای ظریفه که اظهار نظر میکنه!!!
البته فروختن کشور به دشمن هيچگاه در حوزه تخصص سرداران جان برکف اين ملت نبوده و نيست.
ض
United States
نه ظریف موهاشو تو امور دفاعی سفید کرده که در مورد توان نظامی کشور نطق میکنه...
نصیر
آبروی اسلام و ایران به همه آحاد جامعه مربوطه!
Hossein
اتفاقا اگه ما ملت هستیم، اگه ما آقای روحانی را انتخاب کردیم، دقیقا همین عملکرد را از آقای ظریف انتظار داریم. شما لطف کنید از طرف ملت حرف نزنید. حرف خودتون قطعا به نوبه خود محترمه، ولی از طرف ملت لطفا حرف نزنید. ملت ماییم و در موقع انتخاب، انتخاب کردیم.
سعید
شما هم که داری از طرف ملت حرف می زنی بالام جان!!!! میدونی ملت کیا هستند؟ ملت اونایی هستن که جووناشون رو دادن تا من و تو الان در امنیت زندگی کنیم ملت اونایی هستن که عمری رو در زندانهای شاه بعد هم در زندانهای صدام گذروندن . هر وقت این ملت راضی به این کارها باشه اونوقت میشه گفت ملت نظرشون چیه. شما که از یه سوسک میترسید چطور ادعا میکنید که ملت هستید بالاااااااااااام جان!!!
Ireland
راستش دایی من رفت شهید شد ولی ما اینقدر ادعا نداریم که ملتیم. محض اطلاع شما پدربزرگم هم که جوانش را داده از احمدی نژاد ناراضی بود خصوصا در دوره ی دوم ایشان و اتفاقا به جلیلی هم رای نداد، حالا نمیدونم منظور شما کدام ملت هست. لطفا روشنگری کنید بالام جان!!!
ابوذر
Iran, Islamic Republic of
یعنی اینقدر نامسلمون هستید که با توهین کنندگان به پیامبر (ص) همپیمان می شوید؟؟؟؟؟؟؟؟
پیاده روی چه ربطی داره به توهین به پیغمبر؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
متین
لطفا"شما هم فقط از طرف خودت حرف بزن . شما نماینده و سخنگوی ملت نیستید .
آشنا
.... را هم ملت انتخاب کرده بودند !!!!!
ایرانی
انتخاب ملت دال بر زیرسوال بردن دین و... نیست سال 88 هم مردم انتخاب کرده بودن پس چرا اقایون ....
این ..کار خوبی نیست
علی
Iran, Islamic Republic of
حسین آقا به شفارشی که می کنی اول خودت عمل کن بگو من نگو ما ملت هستیم آره عزیزم
علی
Iran, Islamic Republic of
آقاجون از کوزه همون برون تراود که در اوست اینها باورشان از دشمن اینه البته اگر دشمن بدانند نظر ما این است که اونا امریکا را دوست به حساب می آورند ...
ملت نخیر، اول همه ی ملت به روحانی ودار و دسته اش رای ندادند بعد هم اینکه خیلیاشم که رای دادند پشیمون شدند.
محسن
منظورتون از ملت همون یه درصده دیگه اره..............
کجا ۱ درصد ۷دهم درصد.
چه انتخابي!!!
مصطفی
ملت فقط شمایید؟!!!
نظرات مخالف شما از کره مریخ آمده اند و جزء ملت نیستند. بهتره حق گرا باشید نه تعصب گرا آن هم از نوع قبلیه ایش
از كي تا حالا تو ملت شدي توي خون شهيد فروش بايدم از ظريف انتظار وطن فروشي وآرمان فروشي داشته باشي
يه نگاه به شناسنامه ات كن بعد به سردار اين نظام وحافظ ناموست حرف ياد بده بشين سر جات ودر اموري كه به اون جاهلي دخالت نكن
شما چند نفريد؟! اصلا رأی دادی؟!
جناب عرف دیپلماتیک میگه وحتی نه دیپلماتیک بودنش یک مسلمان بسیار معمولی هم باید برای پیامبرش ارزش قائل باشه اینا با این کارشون دین وعرف ودیپلماسیشان همه بر فناست
Iran, Islamic Republic of
كمال همنشين در آقاي ظريف اثر كرده اگر ديدار با غربيها نباشد دلتنگ مي شوند
از سخنان انتقادی آقای نقدی لذت بردم . نه توهین ، نه بی ادبی ، نه فحاشی . استوار و متین . در مورد آقای ظریف هم باید بگویم برخی منابع می گویند : زمانی که ایشان عضو تیم مذاکره کننده هسته ای بود در ین مذاکرات و جلو میز مذاکره ، بعضی دیپلماتهای غربی پایشان را روی میز دراز می کردند و . . .
حمید
این منابع کی هستن که لنگ آقای کری را دیدن ولی محتوای مذاکرات را نشنیدن؟ از طرف دیگه من خیلی وارد نیستم، ولی فکر کنم آداب یه مذاکره چند ساعته پشت درهای بسته با آداب یک مذاکره کوتاه جلوی دوربین متفاوت باشه. طبیعیه که یک آدم در طول 8 ساعت مذاکره کمر درد میگیره، پادرد میگیره و ... اگه یه کم پاش را کشید تا خواب نره بعید میدونم کسی این را بی ادبی بدونه، اونم یه مذاکره غیر علنی.
Iran, Islamic Republic of
همه این جماعت ازیک قماش هستند آن هم غربی وخود باخته اش
علی
همه مثل شما شرقی خودباخته که نیستند...
شرق که يعنی خودمان. مگر ايران شرق نيست؟! مگر ايران در خاورميانه نيست؟ خاور يعنی شرق ديگه!
ايشان ظاهرا نمي داند که نظاميان حق دخالت در مسائل سياسي راندارد....
Ireland
تشریف ببرید دانشگاه امام حسین ببینید چه چیزی درس می دهند آنوقت حساب کار دستتان می آید.
متاسفانه از وصیت نامه ی امام فقط یک واحد درسی یک واحدی در دوره ی کارشناسی مانده که آن هم نمره اش در معدل لحاظ نمی شود.
چطور سیاسیون به خود حق دخالت در امور نظامی را می دهند !!!
United States
واقعاادم میمونه چی بگه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
جواد
حرکت وزیر خارجه ایران متاسفانه در شان ملت بزرگ وشهید پرور ایران نیست امیدواریم قدر شان و جایگاه خودشان را بدانند که در آینده شاهد این بی تدبیری ها و حرکات دشمن پسند نباشیم
متین
Iran, Islamic Republic of
برو بابا...
دلسوز
دربرسردار رشید اسلام واقعا دغدغه ودلمشغولی اکثرمردم راعنوان کردید سپاس
Iran, Islamic Republic of
اقاي جليلي هم قدم ميزدند ، هيچ إيرادي ندارد ، ...
پیشنهاد یک شهروند اینه که جنگ . دیپلماسی . اقتصاد و .... را به آقای نقدی بدید ...
Iran, Islamic Republic of
...دولت و تدبیرش
"بنده تا حالا سعی کرده ام در خصوص وزارت امور خارجه ..."
خوب بود این سعی را ادامه می‌دادید، به تدبیر و پختگی بشتر نزدیک بود.
...
اراکی
من سرهنگ نیستم من حقوقدانم یعنی اینکه بگذارید ما هر کاری دلمون خواست بکنیم ...
بعثت
از کسی که با افتخار اعلام میکند من دخترم پیانو و پسرم سنتور مینوازد انتظاری چز این نیست . این شهید ان (پدرو پسر )مغنیه هستند که میتوانند عزتمندانه در برابر دشمنان اسلام بایستند .
حالا شما خیلی به حرفت اعتقاد داری برو عراق با داعش اونجا بجنگ البته با پسرت
بعثت
Iran, Islamic Republic of
اولا که رفتن به عراق و جنگیدن با تروریستها لیاقت میخواهد که تا حدی نصیب ما شده است شما نگران این معنا نباشید . ثانیاً جبهه مبارزه با افساد طلبها در داخل کشور کم از جنگیدن در عراق نیست بلکه یه جورایی مهمتره . اگر فکر میکنید میدان را واسه امثال شما و تاختن به آرمانها و مقدسات این ملت خالی میکنیم کور خوانده اید . اخوی !
Iran, Islamic Republic of
یک پیشنهاد به عزیز آقای نقدی
1. ای کاش کاری میکردید تحریمها هم بر شما همان فشاری را وارد می کرد که بر برخی مردم ضعیف وارد کرده حداقل دل گرم تر میشدند.
علی
این امثال نقدی ها با داشتن امکانات کجا و کی این تحریمها و فشار بر مردم را درک کنند...هرگز
خب شما که آمارو ایشون داری بگو ما هم روشن شیم ؟!!!!!
Romania
آمریکا کاری به شعار دادن 22بهمن نداره بلکه مذاکرات رو ملاک قرار میده هرچقدر میخواهید شعار بدهید!
حمید
Iran, Islamic Republic of
من دست تک تک کسانی که تو جنگ کمک کردند رو میبوسم
...
بی سواد تازه به دوران رسیده ی بدون شناسنامه ی هیچ چیز از دین نفهم جای گرم برو ی لبو فروش حسود افراطی خشونت طلب و صدها چیز دیگر
مجیداعتمادی
آفای ظریف باید بداند کری نماینده استکبار است و قدم زدن بااو درآن اثری ندارد
دکتر ظریف عزیز از درایت جنابعالی متشکریم و همواره حامی شما خواهیم بود.
تا ته دنیا مچکر باش!
سردار لطفا از طرف مردم صحبت نکنید
چرا؟ یک نفر باید حرف دل مردم رو بزنه اتفاقا
Ireland
کاش حداقل این یک نفر مثل مردم درآمد داشت، مثل مردم اجاره خانه می داد، مثل مردم خرید می کرد، مثل مردم رفت و آمد می کرد و هزار مورد دیگر
Iran, Islamic Republic of
شما که از طرف فتنه گران صحبت میکنی کسی بهت کار داره ؟
حمید
چرا نمیگذارید دولت کار خودش و انجام بده این همه سنگ اندازی و تخریب روحیه سربازان عرصه دیپلماسی برای چیست ما اگر این دولت در امورمحوله موفق نشود مقصر را شماها و هشت سال دولت متوهم قبلی میدونیم
کار دولت خودش سنگ داره نیازی به سنگ اندازی نیست، سربازان عرصه دیپلماسی باید چمشون رو بازکنند ببینند نماینده و سرباز چه ملتی هستند.
Iran, Islamic Republic of
مهم عملکرد آقای ظریف نیست ؛ چشم آقای نقدی است
هادی
بالاخره بازم یه بسیجی خط شکنی کرد...
مسوولین از انتقاد کردن به حق میترسند
پرچم همه بسیجیا همیشه بالاست
مصطفی
هیچ بویی از شهدا نبردین همش اداس ، جنگ بشه بازم مردم بیچاره باید برن
یونس
Iran, Islamic Republic of
جالبه اینها که گوشت و پوست و استخوانهاشون تو جبهه رشد کرده بویی از شهدا نبرده اند و اونوقت شما برده اید ! ضمنا اینهایی که جبهه رفتند و اگر دوباره جنگ بشه به جبهه میروند مردم بیچاره نبوده و نیستند بلکه مردمی بصیر و ولایتمدار و مومنی بودند که با همه شور و غیرتشان از دین و ناموس این مملکت دفاع کردند . و 9 دی 88 را همین مردم خلق کردند . یادتون که نرفته ؟
عظمت و حرمت این مردم با ینگونه رفتارها وپیامهای متحجرانه و سخیف امثال جنابعالی زیر سوال رفته ...
درکاری که مربوط به شمانیست دخالت نکنید
با خوش بینی زیاد به غرب، مذاکرات دارد به بن بست نزدیک می شود
یه انقلابی
Germany
سردار مچکریم.

اینم برای جناب ظریف الممالک:
آقای دیپلمات! از این همه ...خجالت خجالت...
گل گفتی حاجی، گل گفتی...
نشستن دور يك ميز، خنديدن و خوش و بش كردن،
ناهار و شام خوردن اشكال نداره
قدم زدن مسئله داره؟

شما ديگه كي هستند!
البته كاش اين دفعه هم سكوت مي كردي. ولي حالا كه گفتي
بهتره در مورد فردا يي هم كه احيانا كري و ظريف بخواهند با هم استخر و سونا و جكوزي بروند فكر كن يك چيز درست حسابي بگو
مبادا يك دفعه چيزي نگي روز ما شب نشود
نشستن دور يك ميز، خنديدن و خوش و بش كردن،
ناهار و شام خوردن اشكال نداره
قدم زدن مسئله داره؟

اينا ديگه كي هستند!

در ضمن بد نيست درمورد آينده كه احتمالا ظريف و كري بخواهند با هم استخر و شنا و جكوزي برند فكر بكن كه چي در كني.
مبادا چيزي نگي روز ما شب نشود
Iran, Islamic Republic of
چرا استیضاحش نمی کنند یه وزیر درست درمون تری داشته باشیم
Ireland
مثلا؟
سردار کبیر
شیما
ای گل گفتی سردار...به خدا که این چند روز به مرز سکته رسیده بودیم سردار.....
فرهاد
سلام.‌واقعیت جامعه ما اینه که اکثریت از اوضاع اقتصادی موجود ناراضی هستند. و اقلیتی که منافع شون در ادامه تحریمهاست بدنبال بهانه جویی و بزرگنمایی مسائل بی اهمیته. اگر آقایون راست میگند و جراتشو دارند یک همه پرسی برگزار کنند. عزت زیاد
سلام سردار بنده کشاورز هستم .همون روزهای اول گفتم این اقا ایکاره نیست
هادی
بله اقای سردار نقدی اخر دیپلمات هاست برادر من برو به کار خودت برس چکار به سیاست خارجی داری ضمن اینکه اکثریت مردم در انتخابات ریاست جمهوری نظر خودشون را به سیاستهای اعلام شده دادند شما صبر کنید تا دور بعد اینقدر دخالت نکنید در اموری که به شما ارتباطی نداره
لبیک یا رسول مهربانی ها
Iran, Islamic Republic of
همه می دانیم گه ظریف دیپلمات کار کشته ای است و همه وظیفه داریم به خاطر حرف حضرت آقا در مذاکرات از ایشان دفاع کنیم اما من چند سوال از ایشان داشتم
1. به نظر شما زمانبندی مذاکرات در فرانسه با توهین های وقیحانه و دفاع نخست وزیر و وزیر خارجه اش از این توهین ها به حضرت محمد (ص) اتفاقی است ؟
2.آیا نمی شد با یک حرکت بسیار مثبت از وزیر خارجه به شدت به خاطر این حرکات انتقاد و حداقل کار ممکن بود شما می توانستید زمان مذاکرات عقب بندازید
فقط می دانم مذاکره کردن به هر قیمتی درست نیست!! امیدوارم آقای ظریف بنده اشتباه کرده باشم نه شما موفق باشید
احسن بر سردار رشید به ما بسیجیان جان تازهای بخشیدی...
رضا
این موضع گیری ونقدمنطقی یکی از ماندگارترین وبه موقع ترین تلنگرهای تاریخی به جریان سازش است
دلسوز ایران اسلامی
ضمن ادای احترام به انتقاد سردار.من نیز مذاکره با عزت وغیرت را میپسندم اماشاید قدم زدن آن دو نفر درراستای مذاکرات وبحث های توافق هسته ای بوده. چرا سخت میگیرم ؟وقتی مجوز مذاکرات داده شده چه فرقی میکند کجا مذاکره شده؟آب به آسیاب دشمن نریزیم لطفاً.
Iran, Islamic Republic of
شماچکاره هستید که اینچنین حرف میزنید ؟ ایران تنهاکشوری است که هرکسی که ازراه میرسد به دیپلماسی کشورایراد میگیرد و گیرمیدهد . شماصلاحیت این حرفهارانداری .
محمود
كاش جناب اقاي ظريف ، اين اشتباه محرضش را با قدم زدن در تشييع جنازه سردار الله دادي ، فرمانده ترور شده توسط اسراييل جبران ميكرد.
منطغد
بابت این رفتار ها باید درمجلس این دولت استیضاح بشه وبعدش هم در دادگاه انقلاب محاکمه بشن.با یک عذرخواهی میخواهید تمومش کنید؟؟
عباس
فقط مانده بود آقای نقدی نظر بدهد ...
سیاست خارجی کجا شما کجا اصلا میدونی بی پولی یعنی چه بیکاری یعنی چه
علی
Iran, Islamic Republic of
خدایا ای مملکت چندتا تصمیم گیر داره