پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۰
۳
اسفنانی:

خروج "مرتضوی" از کشور باید بررسی شود

شنبه ۷ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۲۳:۱۰
کد مطلب: 458258
سخنگوی کمیسیون قضایی گفت:مرتضوی تا زمانی که حکمش اجرا نشده نباید از کشور خارج می‌شد و این کار خلاف قانون است.
به گزارش جهان، محمدعلی اسفنانی سخنگوی کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان، در رابطه با خروج سعید مرتضوی دادستان سابق کشور از مرز گفت: مرتضوی با توجه به محکومیت کیفری که دارد و اینکه حکم وی هنوز اجرا نشده است، نباید از کشور خارج می شد  و این کار خلاف قانون است.
 
نماینده مردم فریدونشهر، فریدون و چادگان در ادامه اظهار داشت: برخی از پرونده‌ها ممنوعیت خروج از کشور دارد لذا خروج چنین فردی از کشور خلاف قانون است.
 
وی در ادامه بیان کرد: طبق قانون افراد ممنوع الخروج، اجازه خارج شدن از کشور را ندارند و مسئولان در مجاری خروج باید ممانعت می کردند که بعد از مشخص شدن قضیه و در صورت هرگونه کوتاهی باید با عوامل برخورد شود.
 
وی در پایان تاکید کرد:سعید مرتضوی برای سفر کربلا از مرز خارج شده حالا صحت آنرا باید دید که به چه صورت است وانشاالله که برگردد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


عزیزی
آیا سخنگوی کمیسیون مجلس اطلاع نداره کسی که میخواد از مرز خارج بشه اونهم سفر کربلا باید پاسپورت و ویزا داشته باشه ؟ و متولی خروج افراد از کشور براساس چه ضوابطی نسبت به افراد ممنوع الخروج اقدام میکنند ؟ حتماً مرتضوی از نظر نیروهای انتظامی و امنیتی منعی برای خروج نداشته که گذاشتند از مملکت خارج بشه !!!
United States
معلومه واسه.. تره هم خرد نمیکنه..
نادر
Iran, Islamic Republic of
خدا برکت پا رتی دهد......