جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰
۳۶
احمد توکلی:

رئیس جمهور تکلیفش را با توهمات ذهن بیمار مشائی روشن کند

جمعه ۱۵ مرداد ۱۳۸۹ ساعت ۱۶:۰۵
کد مطلب: 128056
رئیس مرکز پژوهشهای مجلس با انتقاد شدید نسبت به اظهارات اخیر مسئول دفتر رئیس جمهور مبنی بر لزوم ترویج "مکتب ایرانی" به جای "مکتب اسلام" ، ضمن بیان اینکه مجلس در قبال این مواضع سکوت نخواهد کرد، از رئیس جمهور خواست تا تکلیف خود را نسبت به مشایی و موضع گیری هایش روشن کند.
 
به گزارش جهان دکتر احمد توکلی، درخصوص موضع اخیر رحیم مشائی مسئول دفتر رئیس جمهور درباره ضرورت ترویج مکتب ایرانی به جای مکتب اسلام، اظهارداشت: مواضع انحرافی جدید آقای مشایی مبنی بر اینکه "برداشتهای متفاوتی از اسلام وجود دارد، تبلیغ مکتب اسلام وظیفه ما نیست بلکه باید مکتب ایران را به جهان بشناسانیم" ، توهمات ذهن بیماری است که با مبانی اسلام، با قانون اساسی و مصالح ایران عزیز سازگار نیست.

وی گفت: این توهمات نه تنها خیانت به اسلام بلکه خیانت به ایران است. چه کسی است که از تاریخ و جغرافیای ایران مطلع باشد و نداند که آنچه اقوام مختلف ایران را به هم گره زده است، اسلام است.

نماینده تهران در مجلس در گفت وگو با خبرنگار مهر تصریح کرد: اگر می توانستند اسلام را از ایران بگیرند تجزیه کشور که از آمال دیرینه آمریکا و انگلیس است بارها و به آسانی صورت می گرفت. اگر این اسلام و روحانیتی که معرف و شناساننده آن هستند، نبود و امام (ره) در راس آنها نبود در همان اول انقلاب و پیروزی آن، جنگ عراق علیه ایران به تجزیه ایران منجر می شد.

عضو شاخص فراکسیون اصولگرایان مجلس گفت: این سخنان از حیث ملی تسهیل کننده مقاصد دشمنان ایران است که به منابع و منافع ملت ایران چشم طمع دوخته اند و از حیث منطقه ای نیز ضد مصالح نهضت اسلامی است که تنها جریان مقاومت در برابر فزون طلبی امپریالیسم و صهیونیست جهانی است.

وی ادامه داد: البته اگر پست های رسمی و مهم این فرد نبود این خزعبلات که روایت دسته چندم پلورالیزم دینی و و ناسیونالیسم منحط دروغین و اسلام منهای روحانیت است، ارزش اعتنا نداشت.

رئیس مرکز پژوهشهای مجلس خاطرنشان کرد: همچنان که گفتم این مواضع نه تنها خیانت به اسلام بلکه خیانت به ایران است. آقای رئیس جمهور باید تکلیف خود را با این عنصر و تفکر انحرافی که از جایگاه رسمی در نظام صریحا ضد قانون اساسی و اسلام و ایران موضع گیری می کند ، روشن کند.

توکلی تاکید کرد: مجلس قطعا در این باره ساکت نخواهد نشست.

وی در پاسخ به این سئوال مهر که مجلس از چه روشی برای جلوگیری از تکرار این گونه اظهارات استفاده خواهد کرد، گفت: طبیعی است که مجلس قدم به قدم و با تلاش برای جلوگیری از به وجود آمدن تنش میان مجلس و دولت، از همه امکانات و ابزارهای خود برای اصلاح امور کشور استفاده خواهد کرد.

نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
آفرین به این غیرت دکتر توکلی .مرد عدالت.لذت بردم.در این ماجرا هر هصولگرائی که اعلام موضع نکند با فتنه جدید همراه شده است
Iran, Islamic Republic of
اولا که ادب مرد به از دولت او است آقای توکلی
دوما هر موقع شما تکلیفت را با ذهن بیمار برخی اصولگرانماها روشن کردی، بیا حرف بزن
سوما یک جریان انحرافی سعی دارد تا مردم را از اصولگرانماها در شهرداری و ریاست مجلس و . . . منحرف کند. شما دلیلش را می دانی؟!
Iran, Islamic Republic of
روح احمدی با روح مشایی پیوند خورده خسلی گیر ندین بهشون
Canada
جناب توکلی از ماست که بر ماست توجه کنید به این ادبیات ناب ایرانی
ممه رو لولو برد . .... این همه جنگ و جدال نتیجه بر عکس داده و شده انکه نباید می شد.
مجلس قدم به قدم و با تلاش برای جلوگیری از به وجود آمدن تنش میان مجلس و دولت، از همه امکانات و ابزارهای خود برای اصلاح امور کشور استفاده خواهد کرد== محلس از مشایی می ترسد و هیچ ... نمیتواند بکند
Iran, Islamic Republic of
این آقا اصلا صحبت های آقای مشائی رو گوش نداده و فقط تیتر مطلب رو خونده . واقعا واسه چنین اظهار نظراتی متاسفم . از نظر من مشائی تا الان هیچ حرف اشتباهی نزده و برداشت های غلط و مغرضانه از حرف های او کار را به این جا رسانده .

جهان جون مادرت این یکی رو منتشر کن دیگه
Iran, Islamic Republic of
رییس جمهور همه حرفهای مشائی را قبول دارد خیلی خودتون را ناراحت نکنید
Iran, Islamic Republic of
خدا مشایی رو برای احمد توکلی و امثالهم(داشتن بهانه برای حمله به دولت) نگه داره!
Iran, Islamic Republic of
مشایی ریس جمهور بعدی درست گفت که فقط 4 میلیون از رای به احمدی مذهبی های افراطی بودند.
Iran, Islamic Republic of
حرف آقاي توكلي واقعا بين خودمون و خداي خودمون درسته
واي به حال كساني كه بخاطر تعصب جاهلانه شون نسبت به احمدي نژاد اسلام رو فداي تعصبات جاهلانه شون كنند
دل رسول خدا و امام زمان رو خون ميكنند با اين حرفهاشون
Iran, Islamic Republic of
من حامی احمدی نژاد و منتقد جدی مشایی هستم، اما این ادبیات توکلی را هیچ وقت کارساز ندانستم. بین سخن مشایی و رئیس جمهور فرق زیادی است و احمدی نژاد هم هیچ وقت به طور مطلق از او حمایت نکرده، لطفا آن هایی که غرض دارند این دو را یکی نکنند که فقط خود را فریب می دهند.
United States
با سلام

خودمونیم خوب موضوع فساد اقتصادی, دانشگاه آزاد و مهدی هاشمی را ماستمالی کردند.
Iran, Islamic Republic of
تو کی باشی که به ریس جمهور بگی چه بکنه یا چه نکنه
Iran, Islamic Republic of
ما مردمی که به حاج محمود رای دادیم اونوبا مشایی پذیرفتیم شما هایی که به احمدی رای ندادید حق اظهار نظر هم ندارید
Iran, Islamic Republic of
جناب توكلي ، مگر خودت تكليفت را با جريان اصولگرايي واقعي روشن كردي ؟؟
Iran, Islamic Republic of
توکلی و علی مطهری و امثالهم با هر بهانه ای می خوان به دولت احمدی نژاد ضربه بزنن . توکلی هم ادعای ادبش معلوم شد و به یک مسوول بلندپایه هتاکی کرد . توهمات ذهن ............... شماها رو مردم شناختن آقای توکلی الکی از اسلام مایه نزار

جهان این یکی رو تایید کن دیگه
Iran, Islamic Republic of
تکلیف جهان نیوز با دکتر احمدی نژاد چیه
قبولش دارین یا نه
.....................................
Latvia
البته روشن كردن تكليف ذهن بيمار وعليل برخي حسودان ومنافقان بسيار مهمتر است.
Iran, Islamic Republic of
من توکلی رو اصلا قبول ندارم ولی از مشایی و همه طرفدارانش به خاطر .................. متنفرم.
Iran, Islamic Republic of
یکی از آفات ریاست همین است که
چون همه به انسان بله قربان می گویند انسان احساس می کند که از همه چیز سر در می آورد و می تواند هر روز صبح یک نظریه صادر کند
در حالیکه در چنین موقعیتی انسان باید ترمز کند و کمی کند تر برود
خداوند عاقبت مرا و هرکس که به لطف او امیدوار است ختم به خیر نماید
Iran, Islamic Republic of
ما باید چی کارکنیم اقای مشائی در مورد چیزی که تخصص ندارد نظر ندهد. هر نظری می دهد یکی دو ماه طول مملکت و مسئولین را به تنش می اندازه
Iran, Islamic Republic of
سلام
جناب آقای توکلی هر شخصی که مشائی را می شناسد به گونه ای افکار....را برای مردم روشن میکند که در این خصوص از جهان نیوز تقدیر وتشکر می گردد اما حرف همه دلسوختگان به نظام خطاب به شما نمایندگانی است که خود را اصولگرا می دانید اینکه چراسکوت اختیار کرده اید؟
Iran, Islamic Republic of
مشایی اینده مهاجرانی است شاید هم بدتربااینکه بنده واعضاخانواده ام به دکتررای دادیم امابشدت ازمشایی ناراحت هستم
Iran, Islamic Republic of
من موافق آقاي مشايي نيستم و وجود ايشان را در دولت اقاي احمدي يك نقطه ضعف بزرگ براي اين دولت ميدانم اما اموخته ام كه هنگام مواجه شدن با يك مطلب يا نظر به "ما قال" بنگرم نه "من قال" اما.........................
Iran, Islamic Republic of
..................حرف حق همیشه تلخه برادر مشائی
Iran, Islamic Republic of
آخرو عاقبت مشايي .............
درروايتي آمده است كه الراضي بفعل قوم كالداخل فيه معهم
اگر به كار گروهي راضي باشيد ازآنها خواهيد بود .
واما خدايا ..............اين آدم با حرف هاي ........... باعث خدشه در اعتماد مردم به نظام اسلام و ولايت شده است .
Iran, Islamic Republic of
اولا قرار نیست اگر کسی طرفدار احمدی نژاد باشه هر حرف غلطی را هم که زد تایید بکنه و چیزی نگه .ثانیا دکتر توکلی اصولگرایی خود را با این مطلب ثابت کرد .لااقل دکتر توکلی مانند خیلی های دیگر سکوت نمی کند.
Iran, Islamic Republic of
مکتب ایران هرچی داره از اسلام داره و روحانیت ولی چرا مشایی خودش رو زده به اون راه والله عالم
Iran, Islamic Republic of
حرف مشایی کاملا درسته...
ایشون بهترین الگوی حاکمیت اسلامی رو ایران و مکتب ایرانی اون میدونن...
مگه شما غیر این فکر میکنید؟؟؟
Europe
اين استدلال كه امثال آقاي توكلي قصد برخورد با احمدي نژاد رو دارند ولي سراغ مشايي مي روند كاملا مردوده چرا كه در فضاي سياسي فعلي انتقاد از رئيس جمهور خيلي عادي است و خيلي هم خوبه . در ثاني اگر واقعا فكر مي كنند كه اين بهانه اي است در دست مخالفين ايشون كاري راه حلش اين كه بهانه به دست كسي ندهند و جناب مشايي كمتر درفشاني هايي از اين دست افاضه بفرمايند.
Latvia
امثال آقاي توكلي همواره مترصد فرصت براي انتقاد از آقاي احمدي نژاد هستند و يكي از سوژه ها هم طبق معمول آقاي مشايي است.
Iran, Islamic Republic of
آقای توکلی اگر به اخبار امروز سایتهای خبری مراجعه کنند پاسخ خود را دریافت خواهند کرد. رئیس‌جمهور با بیان اینکه ویژگی دیگر در کسانی که وارد نظام آموزش و پرورش می‌شوند، عشق به ایران زمین است که ما روی این تاکید داریم، گفت: برخی خیال نکنند که این حرف بنده مبنی بر ملی‌گرایی و ناسیونالیسم است چرا که امروز ایران یک جغرافیا، ملیت و قوم و قبیله نیست بلکه یک راه و مکتب است.
وی افزود:‌ ایران یعنی عدالت، خداپرستی،‌ آزادی و راه نجات. بنابراین اگر ایران زمین را از تاریخ و جغرافیا برداریم از تمدن بشری چیزی باقی نمی‌ماند و به جرات می‌توانم بگویم که تنها تمدن مبنی بر ارزش‌های الهی و انسانی، در ایران زمین است. امیدواریم دیگر شکی برای آقای توکلی باقی نمانده باشد.
United States
چرا باید شک کرد که نظر مشایی نظر نزدیک به اقای احمدی نژاد نیست در ضمن اقای توکلی همیشه معترض شما با کی هستین؟
Iran, Islamic Republic of
کسانی که به احمدی نژاد رای دادن اعتقادی به رحیم مشائی ندارند.
Iran, Islamic Republic of
گرچه با نظرات مشايي صد در صد مخالفيم، اما اين مطلب هيچ ربطي به آقاي توكلي ندارد تا همچون گذشته، از آن تابلويي بسازد و براي اعمال نظرات كارشناسانه خود!! از آن سوء استفاده كند.
Iran, Islamic Republic of
تكليف مشايي جاي خود، اما توكلي.............است. چون ايشان تكليف خود را با تخريب دولت و زيرسؤال بردن مكرر رييس جمهور و فتنه منافقان و ... روشن نكرد.