شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰
۱

مجلس نهم محل خدمت به ایثارگران است

جمعه ۸ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۴۵
کد مطلب: 328351
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس نهم توجه ویژه ای به ایثارگران بوده و برای تصویب طرح های حمایتی ازاین قشر آمادگی کامل دارد
به گزارش جهان به نقل از مهر، مجتبی رحماندوست شامگاه روز پنجشنبه در اجتماع ایثارگران و خانواده های شهدای شهرستان بناب از توجه مجلس نهم به ایثارگران خبر داد و افزود: مجلس نهم با داشتن ۶۲ نماینده جانباز، ۱۲ فرزند شهید،۱۱ نفرآزاده و فرماندهان جنگ ودرمجموع با۱۲۰ نماینده ایثارگر پیگیر مسائل و مشکلات جامعه ایثارگری است.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: مجلس با تشکیل فراکسیون ایثارگران درمجلس توانست قانون نظام جامع خدمات ایثارگران را که از سال ۸۴ تا سال ۹۱ در پیچ و خم اداری مانده بود را تصویب و جهت اجرا ابلاغ کند که با تصویب این طرح بخشی از مشکلات ایثارگران حل شد.

وی همچنین باتأکید بر اینکه مجلس نهم مجلس ایثارگران است، اظهار کرد: نمایندگان مجلس برای حمایت از ایثارگران آمادگی کامل دارند و برای تصویب طرحهای مربوط به حمایت از ایثارگران از هیچ سعی و تلاشی دریغ نمی کنند.

رحماندوست یادآور شد: طرحی درمجلس درحال بررسی است که درآن درصدجانبازی وسابقه نیز به امتیاز ایثارگری تبدیل می شود و کمیسیون اجتماعی مجلس درحال تلفیق امتیازات ایثارگری است که با تصویب کامل طرح مشکلات زیادی از ایثارگران حل خواهد شد.

وی افزود: گشایش هایی که در برخورد با ابرقدرتها برای نظام و کشور حاصل شد، در سایه خون پاک شهدا بود .

نماینده مردم تهران درمجلس شورای اسلامی به ایثارگران و خانواده های محترم شهدا اطمینان داد بعنوان یک عضو کوچک درمجلس از حق و حقوق ایثارگران تا حد توان دفاع کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


یحیی
باسلام من بازنشسه جانباز50درصد نزاجا 130 ما خدمت در منطقه عملیاتی دارم برابر امریه ارتش اما تاالان ازامتیازایثارگری استفاده نکرده ام وبنیاد هم درصدهای لشگری را قبول نداردسابقه درجنگ را جز درصدجانبازی قرار دهندوبه امتیاز ایثارگری اظافه شودبعداز30سال رزمندگان بهحق و حوقوق خود میرسند طرح خوبی است ودل 98درصد رزمندگان را شاد میکند از زحمات دکتر رحماندوست تشکر میکنم