جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۱

پرچم رضوی در جزیره خارک به اهتزاز درآمد

سه شنبه ۱۱ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۹:۴۲
کد مطلب: 378356
دبیر هفتمین دوره جشن‌های زیر سایه خورشید استان بوشهر، از برگزاری جشن «زیرسایه خورشید» با حضور شماری از خدام حرم مطهر رضوی برای نخستین‌بار در در جزیره خارک خبر داد.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، اکبر قائدی از برگزاری جشن‌های ملی زیر سایه خورشید در استان بوشهر خبر داد و اظهار کرد: این برنامه به دستور آیت‌الله صفایی‌بوشهری امام جمعه و نماینده ولی فقیه در استان جزء برنامه‌های محوری دهه کرامت رضوی در استان بوشهر است.

وی با اشاره به حضور کاروان‌های رضوی تا ۱۷ شهریور ماه در استان بوشهر گفت: امسال جشن مردمی زیر سایه خورشید با حضور پنج تن از خدام رضوی به همراه یک نفر مبلغ و یک نفر مسئول کاروان در نقاط مختلف استان اجرا می‌شود.

قائدی دیدار با کشاورزان، صیادان، بازاریان، فرهنگیان، صنعت‌گران، پزشکان، پرستاران، حضور خدام در مناطق محروم استان را برخی از برنامه‌های کاوران‌های رضوی در این منطقه عنوان کرد.

وی گفت: سال گذشته جشن زیر سایه خورشید به مدت ۶ روز در این استان برگزار شد که امسال این زمان به ۹ روز افزایش یافته است که در بین استان‌های کشور خدام حرم مطهر رضوی بیشترین حضور را در استان بوشهر خواهند شد.

هفتمین دوره جشن‌های مردمی «زیرسایه خورشید» همزمان با دهه کرامت به همت تشکل‌های عضو شبکه جوانان رضوی در۲۰۰ شهر از سراسر کشور و ۴۵ شهر از ۱۲ کشور جهان برگزار می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *