پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰

پاییز همدان را تجربه کنید

دوشنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۸:۵۵
کد مطلب: 386951
چه کسی تعیین می‌کند که بهترین فصل مسافرت چه زمانی است؟ آیا قانونی نانوشته برای آن داریم یا میل و ذائقه افراد در این میان دخیل است؟
به گزارش جهان به نقل از ایسنا، تحقیقات فصلی، بازی‌های فصلی، غذاهای فصلی و... داریم اما هیچ فکر کرده‌اید که می‌توان مسافرت فصلی هم داشت؟ الان فصل پاییز است، فصل هزار رنگ، فصل بارش باران‌های سیل آسا و خنکای طرب‌انگیز.

در حال حاضر همدان پایتخت تاریخ و تمدن ایران زمین، در میان استان‌های چهار فصل کشور چنان طبیعت بکر و باصفایی دارد که هر گردشگری می‌تواند به راحتی از آنها استفاده کند. دسترسی آسان به هر منطقه باعث می‌شود از انتخابت برای تفریح در اینجا راضی باشی.

همدان شهری است که نعمت‌های خدا در این فصل کاملا رخ‌نمایی می‌کند، حضور خدا در لحظه لحظه‌هایش حس می‌شود و می‌توانی معنویت خاصی در وجودت احساس کنی.

وقتی ریه‌هایت را از بوی خوش پاییزی پر می‌کنی حس شور و شعف حتی در کسی که امیدی در زندگی ندارد ایجاد می‌شود. پاییز، بهترین فصل برای عاشقان نامیده می‌شود، لحظات بارانیش را دو نفره می‌خوانند آن‌قدر که قدم زدن در زیر بلورهای درخشانش لذت‌بخش است.

تابستان تمام شد اما جاذبه‌های طبیعی فصل‌های دیگر هنوز هم دیدنی است، اگری سری به گنجنامه و باغ‌های عباس‌آباد همدان بزنی واقعا معجزه الهی را از نزدیک می‌بینی. از دست دادن این فرصت خدادادی خسرانی است برای انسان کمال‌گرا و زیباپسند.

همدان شهر چهار فصل الان بهترین زمان را دارد برای دوستداران طبیعت. طبیعتی که از هزاران رنگ تشکیل شده. عظمت خدا در جای جای طبیعتش تجلی یافته است. دیدنش ذهن را از هرچه نفرت، غم و غصه خالی می‌کند. شادی میهمان قلبهایتان می‌شود فقط کافیست کمی برای خود و ایجاد آرامش برای ذهن و روح متلاطم خود وقت بگذارید.

سفرهای خود را محدود به فصل تابستان نکنید، تجربه سفر در فصل‌های دیگر نظرتان را تغییر می‌دهد. الان فصلی است که نه آن‌چنان سرمایی حس می‌کنی و نه آن‌قدر گرم است که کلافه‌ات کند. باید با استفاده از طبیعت قدر نعمت‌های الهی را دانست و به نوعی با این کار شکرگزار خالق زیبایی بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *