پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
تحلیل آیت‌الله سبحانی از موضع‌گیری آمریکا علیه داعش

منافع آمریکا در خطر است

چهارشنبه ۲۶ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۳۰
کد مطلب: 380696
آیت‌الله سبحانی گفت: کسانی که روزی از داعش حمایت می‌کردند، چون امروز منافع خود را در خطر دیده، دست از حمایت برداشته و علیه داعشی‌ها اقدام می‌کنند، همه باید بدانند که جولان باطل‌ها به پایان رسیده است.
منافع آمریکا در خطر است
به گزارش جهان به نقل از حوزه نیوز، این مرجع تقلید در پایان درس خارج اصول خود، در مسجد اعظم قم با اشاره به روایتی از پیامبر‌اکرم(ص) از کتاب صحیح مسلم، اظهار کرد: هر جا که امنیت و آرامش و دوستی برقرار باشد، زینت و زندگی نیز همان جاست در هرجایی که خشونت، جنگ و ترور حکم‌فرما بوده، امنیت و آسایش از آنجا رخت بربسته است.

وی افزود: این سخن حکیمانه رسول خدا‌(ص) ناظر به وضعیت امروز جامعه اسلامی است که اگر آرامش باشد، زینت و زندگی هم برقرار است، اما متاسفانه گروهی که خود را مدعی عمل به قرآن و سنت می‌دانند با بریدن سرهای مسلمانان، امنیت و آرامش مردم را بر هم زده‌اند.

این مرجع تقلید با بیان این‌که «داعش از خوارج هم بدتر است» تاکید کرد: این گروه، شرهای زمان ما هستند و بدتر از خوارج‌اند؛ زیرا خوارج سرهای بریده شده را بازیچه خود قرار نمی‌دادند، اما این گروه با سرهای بریده و نبش قبر بزرگان بازی کرده و این همان نقطه مقابل آرامشی است که پیامبر‌(ص) فرموده‌اند.

سبحانی با بیان این‌که «شر و فشار این گروه بالاخره پایان می‌پذیرد» تصریح کرد: کسانی که حامی این گروه تروریستی بودند و آن را به وجود آوردند، با برداشتن حمایت خود، این گروه متلاشی خواهد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *