شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰
۴

یارانه شهریور واریز و قابل برداشت شد

يکشنبه ۲۳ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۳۲
کد مطلب: 380092
یارانه ۴۵۵۰۰ تومانی شهریورماه ساعت ۲۴ شب گذشته به حساب سرپرستان خانوار واریز و قابل برداشت شد.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، یارانه شهریورماه ساعت ۲۴ شب گذشته به حساب سرپرستان خانوار واریز شد.

لازم به ذکر است یارانه شهریورماه چهل و دومین یارانه نقدی است که بدون تغییر و مانند ماه های قبل به مبلغ ۴۵۵۰۰ تومان بود و به حساب سرپرستان خانوار واریز و قابل برداشت شد.

گفتنی است که هیات دولت در جلسه چهارشنبه (۱۹ شهریورماه) مصوب کرد که متولدین جدید از این ماه یارانه بگیرند بنابراین یارانه این ماه به این نوزدان هم پرداخت می‌شود.

به گزارش تسنیم، طبق اعلام سازمان هدفمندی یارانه‌ها، پرداخت یارانه متولدان جدید نیاز به ثبت‌نام ندارد چراکه اطلاعات آنها از طریق سازمان ثبت احوال به سازمان هدفمندی یارانه ارائه خواهد شد.

گفتنی است، مشمولان یارانه نقدی متولدانی هستند که سرپرست آنها در حال حاضر در سایت رفاهی ثبت‌نام کرده و یارانه نقدی دریافت می‌کنند. به فرزندان افرادی که در حال حاضر یارانه نقدی دریافت نمی‌کنند، یارانه تعلق نخواهد گرفت.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


پس چی شد معوقات وبدهی دولت به نوزادان که اقای نوبخت میگفت ....
رضا
Iran, Islamic Republic of
پرداخت یارانه متولدین جدید نیاز به تصویب نداشت !!! چون در قانون مصوب هدفمندی یارانه ها کلیه موارد پیش بینی و تصویب شده بودو عدم پرداخت آن خلاف قانون هدفمندی یارانه ها بود!!!!!!!!
مهدی
Iran, Islamic Republic of
باتوجه به قانون هدفمندی یارانه ها دولت باید مابه التفاوت ماه های پرداخت نشده هم پرداخت کند و درصورت عدم پرداخت، دولت مدعی قانون مداری در اجرای قانون تخلف کرده است و این پول را به جیب زده است!
یونس
قرار بود یارانه معوقه نوزادانی که از ابتدای امسال متولد شده اند نيز پرداخت شود ولی فقط یارانه شهریور آنها پرداخت شده است لطفا" پیگیری کنید