پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۴
۱۰
نامه رییس کمیسیون امنیت ملی به ظریف

بروجردی: آقای ظریف! جوانان ایرانی در بند آمریکا را دریابید

جمعه ۱۲ تير ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۴۹
کد مطلب: 431293
رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در نامه‌ای به ظریف نسبت به ضرورت اقدام عاجل و جدی در زمینه آزادسازی جوانان ایرانی در بند آمریکا تاکید کرد.
بروجردی: آقای ظریف! جوانان ایرانی در بند آمریکا را دریابید
به گزارش جهان به نقل از خانه ملت، علاءالدین بروجردی رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در نامه‌ای به ظریف نسبت به ضرورت اقدام عاجل و جدی در زمینه آزادسازی جوانان ایرانی در بند آمریکا تاکید کرد.

در بخشی از این نامه آمده است: تعداد قابل توجهی از جوانان فرهیخته ایرانی توسط سازمان اطلاعاتی آمریکا و با فشار به کشورهای مخالف جهان به بهانه تلاش این جوانان برای تهیه اقلام تحریم شده دستگیر و به آمریکا منتقل شده اند.

بروجردی در این نامه تاکید کرد: با توجه به این که تحریم از هیچ مبنای قانونی برخوردار نیست و ظلمی آشکار در حق ملت ایران است و آمریکا با سواستفاده از قدرت بیش ترین نقش را در پیدایش آن داشته است از جنابعالی به عنوان وزیر امور خارجه قویا خواستارم از همه ظرفیت خویش برای آزادسازی این جوانان به ناحق زندانی در آمریکا استفاده نموده و زمینه آزادسازی آن ها را فراهم نمایید.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


خوبه اگر گوش کنه
محمد
جناب آقای بروجردی جوانان بیکار بروجرد را دریابید عمرا این پیامو پخش کنید....
هر سخن جایی و هرنکته مکانی دارد
انصافاً چه ربطی داره؟
United States
خیلی خوب بود
پس چی شد ؟....
امیدوارم
امید روشن
همگی می دانیم چارچوب مذاکرات تنها و تنها در راستای رفع مناقشه ساختگی هسته ای است و تیم مذاکره کننده ایرانی طبق چارچوب مشخص شده توسط مقامات عالیرتبه کشور ، از طرح هر گونه مسئله دیگر ( اعم از سامانه های موشکی ، حمایت های از گروه های مقاومت و ... ) توسط طرف مقابل مذاکرات تاکنون جلوگیری کرده است و اصول مذاکرات حکم می کند ما هم از ابراز نظر و درخواست در مورد موارد اختلافی غیر ، خودداری کنیم !
سیاح
Iran, Islamic Republic of
زندانی شدن به ناحق وبا بهانه تحریم هسته ای بوده پس موضوع مرتبط است
دوستدار حق
آقای بروجردی شما الان داری یه درخواستی رو از آقای ظریف مطرح میکنی با این پیش فرض که ایشون یه دیپلمات پخته و خبره هستند و توانایی رایزنی و انجام این کار رو دارند،
پس بهتره لحنتون یه مقدار قشنگ تر باشه و خیلی طلبکارانه نباشه!
با تشکر