جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۲۰
۳۵
دروغ پراکنی مضحک رسانه های غربی؛

عقب نشینی سپاه به دلیل مجروح‌شدن قاسم سلیمانی!

يکشنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۲۲:۲۹
کد مطلب: 461092
همزمان با پیروزی های چشمگیر محور مقاومت در منطقه علیه تروریست های تکفیری و پیشروی های ارتش سوریه به مدد ائتلاف چهارگانه، بازوی رسانه ای غربی ـ صهیونیستی اقدام به شایعه سازی و فرافکنی کرده است.
عقب نشینی سپاه به دلیل مجروح‌شدن قاسم سلیمانی!
به گزارش جهان، پایگاه خبری ـ تحلیلی «بلومبرگ» در خبری به نقل از «مقامات غربی!» مدعی خروج نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران از سوریه شده است.
 
در همین حال نشریه صهیونیستی «یدیعوت آحارونوت» نیز به نقل از همین منابع نامعلوم آمریکایی و غربی مدعی شده است که ایران در تصمیمی راهبردی، عقب کشیدن نیروهای خود را از سوریه آغاز کرده و دلیل آن مجروح شدن سردار قاسم سلیمانی است!
 
این شایعه سازی و فرافکنی مشهود و البته مضحک در حالی از سوی رسانه های غربی و صهیونیستی کلید خورده است که طی روزهای اخیر بیشترین میزان هماهنگی مستشاری، اطلاعاتی و عملیاتی میان نیروهای ائتلاف چهارگانه «ایران، روسیه، عراق و سوریه» مشاهده شده است و نتیجه آن نیز پیروزی های چشمگیر در مناطق عملیاتی بوده است.
 
در این میان؛ سایت نشریه صهیونیستی یدیعوت آحارونوت اگرچه در اقدامی شتابزده نیت خود را از این شانتاژ رسانه ای به صراحت اعلام و دست خود را با این ادعا: «ظاهرا روسیه به زودی هم پیمان قدرتمند خود را در سوریه از دست خواهد داد» رو کرده است اما اهداف دیگری نیز از پس این شایعه سازی و دروغ پراکنی به ذهن متبادر می شود.
 
در واقع این عملیات رسانه ای شلیک یک تیر با چند هدف بوده، یعنی اولا با هدف تضعیف روحیه نیروهای میدانی در سوریه، ثانیا با هدف القاء اختلاف میان ایران و روسیه در مبارزه با تروریست ها، ثالثا برای تحت الشعاع قرار دادن شکست های اخیر تروریست ها و تقویت روحیه آنها و در آخر القاء ظریف و هوشمندانه حضور نظامی و میدانی ـ نه مستشاری ـ نیروهای سپاه در سوریه تاکنون انجام گرفته است، تیری که البته در نهایت به خطا رفت.
منبع:مهر
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
سلیمانی عزیز تنها جراحتی کوچک برداشته و چونان شیری در بیشه سوریه بیدار است
كوروس
United Kingdom
اشتباهي مثبت زدم...ايشان به حمالله در سلامت كامل هستند...به كوري چشه هرآنكه نتواند ديد.
شما بهتره خفه شین آقای نتانیاهو!!
سیاح
خیلیا آرزوی آسیب رسیدن به سردار عزیز را بگور می برند
سردار همیشه سرافراز خدا نگهدار تو باد
درود بر همه رزمندگان جبهه های نبرد باید گفت به وقت نبرد سلیمانی ها زیادنند
سردار سلیمانی اگر به فیض شهادت هم برسد سردار دیگری رهرو راه او خواهد شد .. کشور ما انسانهای فداکار کم ندارد .
محمد
United States
آقا دم شما گرم.
به کوری چشم دشمن ، سردار عزیزمون سالم و سر حال هستند و در کمین جنایتکاران .
سلیمانی
سردار سالهاست که در ارزوی شهادتند. البته تا زمانی که تقدیر خداوند باشد سردار زنده است و خار چشم دشمنان اسلام. و حیف است سردار به مرگی غیر از شهادت از این دنیا برود.
سلیمانی یک فرد نیست بلکه یک تفکر است که هیچ گاه از بین نمی رود.
رضا
پس چرا گزار ش وتصویر درستی ازمجروحیت سردار سلیمانی انتشار نمیدن همش سانسور میکنن اگه جراحتش کوچیک پس نشون بدن
حیله دشمنان نظام اینگونه است فکر می کنند با این شایعات می توانند ملت را فریب دهند. ملت سالهاست که فریب این حرفهای چرت را نمی خورد. سلیمانی عزیز خاری در چشم دشمنان نظام اسلامی است مرگ بر آل سعود و مرگ بر صهیونیست غاصب و مرگ بر امریکای جنایتکار
خدا حفظ کند سربازان رشید نظام را که واقعا جان برکفانه در راه دین ومیهن قدم بر میدارند ولی افسوس که بعضی از مسئولین فساد را بر خدمت ترجیح داده اند خدا همه مارا به راه راست هدایت کند.
سعید منتظر شهادت
United Kingdom
پاینده باد رهبر شجاع ایران آیت حق نایب الامام حضرت سید علی الحسینی الخامنه ای و زنده باد سردار سلیمانی آن شیر مرد غیور و بیدار و بصیر و دلیر و بی باک مکت ولایت و خار چشم دشمنان اسلام و درود بر هزاران هزار سرداران سرزنده و آماده به کار تنها ایرانی عالم اسلام که بیرق عظیم و پر هیمنه اسلام عزیز با وجود گرامیشان هیچگاه زمین نخواهد افتاد تا تحویل صاحب اصلیش حضرت ولیعصر عج شود انشاءالله.
جانباز
انشاالله خداوند سردار سلیمانی عزیز راحفظ کنند
م ع
براي سلامتي سردارختم قران برداشتم سردار صحيح وسالم است وما ايرانيها دعاگوي ايشا
Iran, Islamic Republic of
سردار سليمانى تنها يک شخص نيست ، 80مليون جمعيت امروز سردار سليماني هستند ...
درود بر سردار سليمانى ها ..
محمد نبي زاده فاراب
Iran, Islamic Republic of
سردار سليمانى تنها يک شخص نيست ، 80مليون جمعيت امروز سردار سليماني هستند ...
درود بر سردار سليمانى ها ..
بگذارید چهره حامیان فتنه پخش شود تا ادای امامان ممنوع التصویر را در نیاورند و طبقه عامه هم به آنها همچون قدیس نگاه نکنند
amin
United States
باسلام چند روزه که در چهار جبهه غوطه شرقی، اطراف فرودگاه کویروس، جبهه اصلی جنوب حلب(خان طومان و العیس) و شمال حلب در خط باشکوی در حال پیشروی آرام ولی با انهدام نیروی با لا و با آتش پر حجم برای پاکسازی کامل دواعش اقدام شده و این مطلب را تعداد شهدا نشانگر آن است. آموزش در سپاه همزمان با فرماندهی جنگ از نزدیک است پس نیروهای جوان و زبده بسیار تربیت میکند و رشادت فرماندهی مطلبی است که دانش پژوهان آن را در صحنه اصلی نبرد فرا میگیرند. پس سپاه قائم به شخص نیست. این مطلب را گفتم بچه سوسلا بدونن و به ارابشون بگن.
بسیجی
Iran, Islamic Republic of
کل ایران سلیمانیست ( همه سرباز رهبریم ؛ سراپاگوش به فرمان ولایتیم)
هموطن
Iran, Islamic Republic of
با سلام
اینجانب هیات علمی دانشگاه هستم که اکنون 6 سال هست تدریس می کنم اما اخیرا به افرادی با سن پایین و نسل جدید انقلاب برخوردم که حاضرند برای دفاع از اسلام و حرم ائمه ی اطهار به جنگ با کفار داعش و مابقی گروههای تروریستی صهیونیسیتی برخیزند و تا پای جان در رکاب ولایت باشند . در حال حاضر خود بنده نیز قصد کردم برای دفاع از حرم حضرت زینب به سوریه برم اما چند بار که مراجعه کردم راهی پیدا نکردم . اجازه ی حضور در جنگ علیه داعش را بهمراه گروهی از دوستان و همکارن و دانشجویان که بیش از 100 نفر هستند خواستاریم . از کی و کجا باید پیگیر شویم ؟
منصور
با شهید شدن سردار سلیمانی که پاداشی جز این برایش متصور نیست و به قول خودش که فرمود دشتها و کوهها را پی شهادت گشتم ،صدها سردار سلیمانی دیگر جایگزین دارند ، در هر صورت خدا ان شاالله همه سربازان اسلام را حفظ بفرمایند.
هموطن
Iran, Islamic Republic of
چی میشد خیلی راحت هر کس داوطلب مبارزه در راه دفاع از حرم ائمه ی اطهار شد بتونه بره به سوریه و عراق ؟!
اونوقت نفوذی تو جبهه مقامومت بیشتر می شد.

زمانی که به تعداد نیرو شدیدا احتیاج باشه آسان گیری در ارسال نیرو توجیه داره.

این همه مشکلات داخل کشور بخش مهمی از آن از نفوذی های بی جیره و مواجب و یا استخدام شده ناشی میشه. خلاصه این که دریای ایران ذلال نیست.
هم کردهای عراق و هم داعش و تکفیریهای سوریه عراق به خون سردار سلیمانی تشنه ان
سرور
کردهای عراق را از کجا فرمودی؟
ما چرا اینقدر ساده ایم. فرماندهان لایق را نباید فرستاد به خط مقدم شهید شوند و آنوقت بنشینیم غر بزنیم که چرا آدم لایق نداریم. بابا جای فرمانده لایق در اتاق جنگ است نه در جایی که به دلیل پرتاب سنگ از زیر تایر موتور سیکلت کور شود. ما کی می خواهیم بزرگ شویم. بابا بروید ببینید دیگران از دوتا فرمانده آبکی خود چقدر مراقبت می کنند ما بهترین نیرو را می فرستیم جایی که آب خوردن نیست به خاطر آب آلوده وبا می گیرد. اگر یکی از این فرمانده ها در ارتش کذا و کذا بود برایش دانشگاه جنگ درست می کردند که صدتا مثل خودش را تربیت کند. شما یکی دارید و او را جلوی دوشکا می فرستید. ای داد ای بیداد.
الان سردار تبدیل به یکی از مهمترین نمادهای عزت و مقاومت این ملت شده اند؛ اگر خدای ناکرده ایشان به شهادت برسند یا ناکارآ شوند باعث ناامیدی انقلابیون در داخل و خارج خواهد شد. یعنی ما چند تا فرمانده نداریم که لازم نباشد ایشان در لبه های مستقیم درگیری حضور پیدا کنند!
از سپاه خواهش می کنم نسبت به حضور ایشان در درگیری های میدانی تجدید نظر شود.
خدایا سردار عزیز مان را محفوظ ومنصور بدار.. مرگ بر اسرائیل سگ زنجیره ای آل سعود حرام زاده
ایشون جراحت هم ببینه ، شهید هم بشه تازه به حقش رسیده. اینا فکر کردن این چیزا در نگاه ما مثل خودشونه. دوستان قاسم سلیمانی ها زیاد داریم اونارو هم پررنگ کنید
ایمان
زنده باد ایران و ایرانی.ایران پیروز همه میدانها. مرگ بر دشمنان ایران زمین
ایمان
اگه پای جنگ بیاد وسط جوانای ایران همشون سردار سلیمانی هستن و دشمن رو ریشه کن میکنن.ایرانی از هیچی ترس نداره.مرگ بر دشمنان ایران.زنده باد جمهوری اسلامی ایران.مرگ بر داعش .مرگ بر اسرائیل. مرگ بر آل سعود
کربلایی
Iran, Islamic Republic of
دوستان عزیز بهتر است به کوری چشم دشمنان ایران و حاج قاسم / همگی ما برای سلامتی ایشان ورزمندگان سوری 5 صلوات بفرستیم
محمد علی
باسلام کسی که کوههاودشتها رابه دنبال شهادت میگرده ولی بکوریی چشم بدخواهان مرتجع وصهیونیست مردانه درجبهه مقاومت همچون شیر میغورد