شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰
۲۳

اشک آیت الله هاشمی از دیدن تصاویر استقبال پای تلویزیون

دوشنبه ۱۰ آبان ۱۳۸۹ ساعت ۰۷:۵۰
کد مطلب: 141998
آیت الله هاشمی در دیدار با جمعی از نزدیکان خود با اشاره به سفر رهبر انقلاب گفت:این سفر برکات زیادی داشت و من با دیدن تصاویر این سفر از رسانه ملی شدیدا متاثر شدم.

به گزارش خبرنگار جهان، وی در ادامه با بیان اینکه باید خدا را به واسطه برکات این سفر شاکر بود گفت:وقتی استقبال از رهبر انقلاب را در رسانه ملی دیدم، ناخودآگاه اشک از چشمانم سرازیر شد.

گفتنی است آیت الله هاشمی چندی پیش نیز در دیدار با علیخانی و بادامچیان گفته بود که نظر رهبر انقلاب در خصوص دانشگاه آزاد را کاملا می پذیرم.وی همچنین تاکید کرده بود که رهبر انقلاب بهترین گزینه پس از رحلت حضرت امام بوده اند.

در مدت سفر رهبر انقلاب به قم، رسانه های فتنه که شدیدا از استقبال بی نظیر و تاریخی مردم قم شوکه و عصبانی شده بودند، تلاش کردند این استقبال مردمی را زیر سوال ببرند.

نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
ای کاش ایشون با مواضعی قاطع و دندان شکن پشت رهبر وای میستاد تا با این کارش اشک ضد انقلاب رو در بیاره
یقینا اشک ایشون از سر محبت به آقاست اما جلوه عملی این محبت است باعث سرخوردگی معاندین میشه و از ایشون با اینم جایگاه انتظار میره
Iran, Islamic Republic of
واقعاً باعث تعجب و ناراحتي است كه آقاي هاشمي از عملكرد فرزندانش به طور علني ابراز برائت نكردند چون آنان سخت در برابر محبوب امت يعني رهبري بزرگوار انقلاب اهانت كردند واقعاً كه جاي تأسف براي ايشان هست
Iran, Islamic Republic of
بهتر بود ايشان در ايام فتنه براي مظلوميت و غربت رهبر انقلاب اشک مي ريختند و اقدام عملي در رفع اين غربت مي کردند.
حضرتعالی از دوستان عزیز و یار دوران سختیهای رهبری بوده اید و خواهید بود
استقبال از مقام معظم رهبری استقبال از اسلام بود که در نهایت پیمانی مجدد با معظم له
برای سلامتی رهبر معظم انقلاب صلوات
Iran, Islamic Republic of
خامنه اي زنده باد
هاشمي پاينده باد
Iran, Islamic Republic of
... اي كاش آن صحبت را در مشهد پيرامون رهبري نمي كردند ...
Iran, Islamic Republic of
من نمیدونم چطوری باید ایشون پشت سر رهبری حرکت کنه که شما قبول کنی ایشون پیرو ولایت فقیه هست
Iran, Islamic Republic of
اشک ما هم با آن نامه بی ادبانه همراه با بی بصیرتی ایشان به جانشین امام زمان (عج) درآمد
اشک ما با آن خطبه های سراسر بی حرمتی به صحبتهای مقام معظم رهبری و آن جملات ساختار شکنانه و دشمن پسند درآمد
اشک ما با تیتر شدن آقای هاشمی در رسانه های بیگانه و سوت و کف ضد انقلاب و منافقین برای ایشان درآمد
اشک ما برای بی بصیرتی و خانواده پرستی آقای هاشمی درآمد ...
بسمه تعالی
بسیاری از دیگر مردم ایران هم وقتی این صحنه ها را می بینند اشک می ریزند. خوب ، ایشان چرا برای یک چنین شخصیتی نامه های آنچنانی می نویسند و آقا زاده های ایشان برای این رهبر و همه ما اینهمه دردسر درست می کنند؟
United Kingdom
اگر واقعا آقاي هاشمي راست مي‌گويد، پس مهدي‌را به ايران برگرداند.
... گریه ایشان جای احسنت به محبت ایشان به رهبر فرزانه دارد، لکن می بایستی در مورد فرزندان عزیزاش تجدید نظر فرماید...
Iran, Islamic Republic of
کاش اقای اکبر هاشمی بجای اشک ریختن جلوی همسر و فرزندانشون را میگرفتن که همسرشون دستور ندن که مردم باید بریزن تو خیابونا یا فرزندای دلبندش اینجوری مملکت را به اشوب نکشن
احسنت به ایشان
Iran, Islamic Republic of
اي كاش ايشان به جاي اين كارها يك كمي التزام عمليش را به ولي فقيه ثابت ميكرد و شاعر هم خوب گفته كه دو صد گفته چون نيم كردار نيست .
Iran, Islamic Republic of
جناب هاشمي ، شما در بين مردم محبوبيت زيادي داشتيد ولي آنرا با كمترين ارزش و در بدترين شرايط از دست داديد كه بسيار حيف بود .
Iran, Islamic Republic of
پیامبر اکرم فرموده اند:
«ضع امر اخیک الی احسنه»
یعنی کار برادرت را به بهترین وجه تعبیر کن.
راه بازگشت برای همگان باز است و البته بازگشت افرادی در این سطح نیاز به درجه بالایی از حریت دارد که از آقای هاشمی بعید نیست.
امیدواریم روزی ایشان را در صف یاران بی تردید ولایت ببینیم.
Iran, Islamic Republic of
استقبال بی نظیر مردم بابصیرت قم پس از جریانات سال گذشته، تلاشهای جریان فتنه را برای دور کردن مردم از ولایت فقیه و به انزوا کشیدن رهبری معظم انقلاب با شکست مواجه ساخت. دیدار اکثر مراجع و علماء طراز اول حوزه علمیه با مقام معظم رهبری خط بطلانی بر یاوه سرائی های دشمنان مبنی بر جدایی حوزه از انقلاب بود و همه اینها به فضل الهی و دعای خیر آقا امام زمان(عج) و خونهای پاک شهیدان به وقوع پیوست.
حال نوبت خواص است که خاصیت خود را نشان دهند و با اعلام برائت از دشمنان این انقلاب اعم از استکبار جهانی و نوچه های بی مقدار آن که همانا جریانهای انحرافی در داخل و خارج از کشورند، دین خود را به این انقلاب و نظام و خونهای پاک شهیدان ادا نمایند.
Iran, Islamic Republic of
اين اشك از شوق بود.
Iran, Islamic Republic of
... گریه کردن که حاصل محبت است پس ممنون از ایشان
اما مودت چی؟ کجاست التزام عملی و بروز محبت در عمل یا همان مودت
الاالموده فی القربی برادر نه الا المحبه فی القربی
Iran, Islamic Republic of
حضرت آقای هاشمی و همه ما از یاد نبریم تولی بدون تبری معنا پیدا نمی کند و آنچنان که در آیه مبارکه " آیه الکرسی" نیز آمده است تبری(بیزاری جستن از جریان باطل) پیش نیاز و مقدمه ایمان و تولی است.
Iran, Islamic Republic of
از حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی که زحمات بسیاری بفرموده مقام معظم رهبری در برهه های مختلف انقلاب برای کشور عزیزمان کشیده اند انتظار است با همان صلابت سالهای قبل در خدمت انقلاب شکوهمند اسلامی باشند
Iran, Islamic Republic of
آقای هاشمی! اگر شما بعداز دیدن استقبال با عظمت مردم عزیز قم اشکتان جاری شد ما هم بعد از نوشتن آن نامه... به آقا اشکمان درآمد!
Europe
1- اشک نشانه محبت است
2- اشک ایشان برای این بوده که استقبال از رهبری نشان داد تلاش بلندگوهایی که در یکسال گذشته سعی کردند نشان دهند فتنه باعث جدایی مردم از رهبر شده اند را باطل کرده است
3- اشک ایشان نشان داد مردم بدنبال بصیرت خود هم حرف می زنند و هم گول شعارهای غلط را نمی خورند
4- اشک ایشان برای این است که مردم اگر انتقادی دارند اگر ایرادی می ببیند و اگر ناله ایی می کنند انقدر بصیرت دارند که فرق بگذارند ببن اصلی و فرعی ماجراها
5- اشکایشان برای این بود که نکند فتنه سال 88 مردم را از نظام جدا کرده باشد که این استقبال خلاف ان را ثابت کرد و ایشان اشک شوق ریختند