پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۲

نه جادوگر به نیمکت تیم ملی!

چهارشنبه ۱ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۲۲:۲۳
کد مطلب: 371894
خداحافظی علی کریمی از دنیای فوتبال در آستانه شروع رقابت‌های لیگ چهاردهم خبر ناباورانه‌ای نبود،انگار همه خبر داشتند که امروز و فردا جادوگر خداحافظی‌اش را رسانه‌ای می‌کند به همین خاطر کسی از شنیدن این مطلب شوکه نشد! هرچند عده‌ای پس از این اتفاق تلاش کردند کریمی را منصرف سازند اما کریمی مصمم بود که این تصمیم را عملی کند از این رو به هیچیک از درخواست‌ها برای بازپس گیری خداحافظی‌اش پاسخ مثبت نداد!
به گزارش جهان به نقل از رجا، از آنجا که برخی افراد در فوتبال ایران خیلی زود جوگیر می‌شوند عده‌ای از مدیران فوتبالی به بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال ایران پیشنهاد مربیگری در لیگ برتر را ارائه دادند تا به این واسطه از موج خبری همراه علی کریمی نفع بالایی ببرند و به واسطه حضور این فرد در جمع اعضای کادر فنی تیم خود در بورس خبری قرار گیرند اما کریمی همانگونه که به پیشنهادهای اغواکننده برخی تیم ها برای بازی در لیگ چهاردهم جواب مثبت نداد به این پیشنهادها هم پاسخ نداد تا مشخص شود کریمی خیال مربیگری و نشستن روی نیمکت تیم های لیگ برتری را ندارد.

سکوت علی کریمی در این برهه سبب شده کسی اطلاع دقیقی از سرنوشت آتی جادوگر نداشته باشد اما بنا به گفته برخی نزدیکان وی جادوگر فعلا خیال به بازگشت به مستطیل سبز را ندارد چون به گفته خودش انسان زمانی باید کاری راانجام دهد که درآن حرفه دانش و اطلاعات لازم را داشته باشد.

گفته می‌شود کریمی بنا دارد در ماه های پیش روبه فعالیت های اقتصادی خود بپردازد، جادوگر که پیش از این هم در بیزنس و ساخت و ساز سررشته قابل توجهی داشت احتمالا از این پس با زمان بیشتری به کسب درآمد فکر می‌کند تا در این حرفه نیز صاحب موفقیت شود.

اما با این تفاسیر گفته می‌شود برخی مسوولان فدراسیون فوتبال به کفاشیان پیشنهاد دادند با کریمی مذاکره کند تا چنانچه تمایل به حضور در کنار کارلوس کی‌روش دارد با سرمربی تیم ملی گفت و گو کند تا کی روش اجازه دهد کریمی به ترکیب کادر فنی اضافه شود.

اما پیش از آنکه کی‌روش بااین پیشنهاد مخالفت کند آقای جادوگر با این مساله مخالفت کرد به گونه‌ای که گفته می‌شود کریمی برای کفاشیان پیغام فرستاده که حضور من کمکی به تیم ملی نخواهد کرد، من همیشه برای موفقیت تیم ملی دعا خواهم کرد اما نشستن روی نیمکت تیم تجربه و دانش می خواهد که فعلا من چنین عنصری را ندارم!

هرچند کریمی با این خواسته مخالفت کرده اما طراحان این سناریو درصدند تا به هر قیمتی شده کریمی را مانند مهدوی کیا متقاعد سازند تا او در کنار کی روش قرار گیرد تا به این واسطه فدراسیون نشین ها از موج خبری حضور کریمی در کادر فنی تیم ملی بهره لازم را ببرند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *