پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۳

تولد کودکی بدون خون ! +تصاویر

دوشنبه ۳۱ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۰۴:۵۰
کد مطلب: 381497
در دسامبر ۲۰۰۹ در واترفورت ایرلند دختری بدون حتی یک قطره خون به دنیا آمد. سطح هموگلوبین "میسی" صفر بود و تنها یک ماده پلاسما نازک در رگ او وجود داشت.
 به گزارش جهان به نقل از دیلی تلگراف، پزشکان تشخیص دادند که علت این کم خونی این است که در دوران بارداری، بدن مادر تمام خون، نوزاد را جذب کرده است. "میسی" بعد از تولد تا دو هفته در بیمارستان بستری شد. پزشکان بیم آن را داشتند، که تولد این نوزاد بدون حتی یک قطره خون ممکن است در آینده سبب آسیب‌های جدی مغزی شود. در طول این دو هفته سه بار تزریق خون و پلاکت به بدن او انجام شد.


بهترین نتیجه‌ای که پزشکان درباره علت این پدیده نادر به دست آورده‌اند این است که غشای رحم مادر در دوره بارداری به خاطر ساییدگی دچار پارگی شده و خون بدن نوازد وارد بدن مادر شده است.


پزشکان اعلام کردند که تاکنون هیچ مورد دیگری، مانند بیماری میسی در جهان ثبت نشده است.


میسی اکنون زنده است و در مدرسه ابتدایی معلمان و دوستان خود را شگفت زده می‌کند. این که کودکی بدون حتی یک قطره خون به دنیا بیاید، و زنده بماند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *