پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰
۹
نوباوه در جمع خبرنگاران:

ارتباط ظریف با برنامه ۹۰ جای سوال دارد

چهارشنبه ۲ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۰۹
کد مطلب: 463199
نماینده مردم تهران در مجلس گفت: برای من جای سوال است که آقای ظریف با برنامه ۹۰ چه ارتباطی دارد؟
به گزارش جهان به نقل از مهر، بیژن نوباوه نماینده ادوار هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی بعدازظهر امروز با حضور در فرمانداری تهران، داوطلب نامزدی دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی شد.
 
نوباوه در جمع خبرنگاران درباره عدم پخش مصاحبه عادل فردوسی پور مجری برنامه ۹۰ با وزیر امورخارجه از طریق صدا و سیما گفت: برای من جالب بود بدانم که آقای ظریف با برنامه ۹۰ چه ارتباطی دارد. اتفاقا شنیدن ارتباط وی جالب بود، شاید چیزهایی می گفت که ما نمی دانیم.
 
وی با اشاره به احتمال ناهماهنگی در گرفتن این مصاحبه افزود: بنده ۳۵ سال مصاحبه گرفتم. بدون اجازه سردبیر و مدیرم حتی یک ثانیه هم مصاحبه نگرفتم. اگر بدون هماهنگی، این مصاحبه انجام شده عادل باید پاسخ دهد که چرا این کار را کرده و اگر هماهنگی بوده پس چرا پخش نمی شود.
 
نماینده مردم تهران ادامه داد: به نظرم باید این مصاحبه از تلویزیون پخش شود، وزیرخارجه یک کشور می خواهد راجع به ورزش صحبت کند، شاید عدم پخش شدن مصاحبه به خاطر ناهماهنگی هایی است که در روال کار وجود داشته است.
 
نوباوه تصریح کرد: برنامه ۹۰ برنامه چالشی صد درصدی است و ما به مجری برنامه اجازه می دهیم که هر کسی را به چالش بکشد. بنابراین تردیدی نیست که ظرفیت این برنامه خیلی بالاتر از آن است که از پخش شدن یک مصاحبه بترسد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


ناشناس
جناب آقای نوباوه مصاحبه ای که سرخود گرفته شده چرا باید پخش بشه آن هم در آستانه انتخابات به این مهمی !!
ترس از چی از کی ؟!!
فکر نمیکنید بلاخره یه جایی باید جلوی اینجور کارهاگرفته بشه !
امیری
وقتی عادل فردوسی پور سه سال پیش خانه...
Iran, Islamic Republic of
برنامه نترسیده ، صداوسیما ترسیده!!!!
United States
اقا واقعا خجالت داره. چرا از حظور وزیر امور خوارجه در یک برنامه پرطرفدار هراس دارین؟
Romania
از سواد وادبیات بی نظیر بی سوادهایی مثل شما هراس داریم. ظریف که عددی نیست.
پخش مصاحبه حدادجون بابرنامه 90خیلی ارتباط داشته عزیزم؟؟؟؟
حداد عادل؟!!!نود؟!! جدی؟! اوه!اوه!
Romania
آقای نوباوه متاسفم برای این ساده لوحی امثال شما. وقتی یک گزارشگر ساده رادیو می ره ونماینده می شه باید به حال مملکت تاسف خورد. یعنی این قدر قحط رجال شده؟
بنده ي خدا
ساده لوح ما هستيم كه اقاي حداد شب انتخابات ميان برامون تو تلويزيون فال ميگيرن و مدعيان و دلواپسان به روي مباركشون نميارن!!!!! اگه مرد هستين اين كامنتو بذارين!