جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

تغییرات عجیب و غریب فان خال در منچستر

جمعه ۱۰ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۸:۲۰
کد مطلب: 373090
سرمربی هلندی منچستریونایتد برای اینکه تمرینات بازیکنان را ضبط و آنها را آنالیز کند از باشگاه خواست سیستم دوربین ۵۰۰ هزار پوندی را تهیه کند.
به گزارش جهان به نقل از مهر، لوئیس فان خال یک سیستم آنالیز فوق العاده دقیق را در محل تمرین باشگاه منچستریونایتد تعبیه کرده که به وسیله آن تمرینات تک تک بازیکنان را آنالیز می کند. به نوشته روزنامه سان این سیستم مجهز ویدئویی که هزینه آن ۵۰۰ هزار پوند شده تنها یکی از قوانین جدید و تغییراتی است که فان خال در منچستریونایتد ایجاد کرده است.

این سیستم جایگیری بازیکنان در طول تمرین را ثبت و ضبط می کند و بعد از تمرین فیلم آن در اختیار سرمربی قرار می گیرد تا در آنالیز‌ها بکار برده شود. فان خال دستور داده همه بازیکنان باید با زبان انگلیسی با هم صحبت کنند تا ارتباط آنها با هم بیشتر شود. تغییر دیگر سرمربی هلندی عوض کردن میزهای چهارگوش غذاخوری با میزهای گرد است تا بازیکنان به مکالمه بیشتر با هم ترغیب شوند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *