سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 30 Apr 2024
 
۰
۱

قیمت انواع میوه و تره بار در بازار

دوشنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۳۰
کد مطلب: 363091
با ورود میوه‌های نوبرانه به بازار قیمت‌ برخی از اقلام میوه به ۱۰ هزار تومان هم رسید.
به گزارش جهان به نقل از فارس، قیمت میوه و تره‌بار در بازار امروز پایتخت به هر کیلو ۱۰ هزار تومان در برخی از میوه‌های نوبرانه رسید تا حدی که قیمت یک کیلو زردآلو ۹۹۰۰ تومان، گوجه‌سبز ۱۰ هزار تومان، گیلاس درجه یک مشهد ۱۰ هزار و ۵۰۰ تومان شد.

همچنین قیمت یک کیلو توت فرنگی ۷۵۰۰ تومان، سیب قرمز ۳۳۰۰ تومان، پرتقال جنوب ۳۳۰۰ تومان، خیار بوته‌ای ۱۹۵۰ تومان، هلو زعفرانی ۵۵۰۰ تومان در بازار مرکز شهر در معرض فروش قرار گرفت.

همچنین قیمت یک کیلوگرم موز ۴۵۵۰ تومان، انگور عسگری ۸۵۰۰ تومان، گوجه فرنگی ۱۳۵۰ تومان، پیاز ۱۲۰۰ تومان و سیب‌زمینی ۱۵۰۰ تومان است.

برچسب قیمت‌ها حاکی از آن است که قیمت هر کیلو هندوانه از قرار کیلویی ۷۵۰ تومان و طالبی و ملون ۱۵۰۰ تومان است.

قیمت باقلی سبز از قرار کیلویی ۱۱۰۰ تومان، لوبیا سبز ۲۹۰۰ تومان، فلفل دلمه‌ای ۲۷۰۰ تومان و هویج کیلویی ۲۰۰۰ تومان به فروش می‌رسد.

این در حالی است که قیمت این میوه‌ها در شمال شهر و فروشگاه‌های زنجیره‌ای بالاتر است، تا حدی که قیمت یک کیلو توت‌فرنگی بسته شده در فروشگاه‌های زنجیره‌ای ۱۰ هزار تومان، موز ۶۰۰۰ تومان، لوبیا سبز ۳۲۰۰ تومان، کدو و بادمجان کیلویی ۲۵۰۰ تومان و گوجه‌فرنگی بسته شده کیلویی ۲۰۰۰ تومان عرضه می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
قیمت گیلاس در محدوده مجیدیه شمالی به کیلیویی 15تا 20هزار تومان نیز میرسد