شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰

پیکر شهدای دادستانی زابل تشییع شد

پنجشنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۴۱
کد مطلب: 323996
مراسم تشییع پیکر پاک دو شهید دادستانی زابل با حضور مسئولان و اقشار مختلف مردم شهیدپرور استان و شهرستان زاهدان تشییع شد.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، حضور گسترده مردم اعم از شیعه و سنی امروز در تشییع پیکر پاک دو شهید حادثه تروریستی روز گذشته شهرستان زابل، از مقابل مسجد جامع زاهدان به سوی گلزار شهدا بسیار چشمگیر و دیدنی بود.

مردم با سر دادن شعارهای ضد تروریستی و اشار و معاندان نظام، خشم و انزجار خود را از حوادث تروریستی اخیر در استان سیستان و بلوچستان نشان دادند.

پیکر شهیدان نوری و مرئی در سومین روز از ماه محرم بر بالای دستان مردم بیداردل سیستان و بلوچستان تشییع شد.

امروز بار دیگر گلزار شهدای زاهدان پذیرای دو شهید حسینی است، امروز خاک استانمان بسان خاک نینواست، امروز اشک مادران و همسران شهدا دوباره جاری شد، امروز فضای زاهدان غمبار است، آسمان دلش گرفته، و می‌خواهد که ببارد، عطر خون شهدا همراه با ماه عزای حسینی فضای زاهدان را دگرگون کرده است.

امروز مادران شهدا بار دیگر با فرزندانشان وداع می‌کنند، امروز بوی خوش بهشتی به مشام عزاداران رسیده است، امروز محرم دو فرزند دیگر این آب و خاک را در آغوش گرفت.

خوشا به حال آنان که در راه اخلاص و ایمان رفتند، خوشا به حال آنان که امروز با شهدای کربلا محشور می‌شوند و خوشا به حال آنان که فرزندانشان حسینی شدند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *