پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۱
۲

فارغ‌التحصیلان‌داعش‌در پادگان‌بغدادی+عکس

يکشنبه ۳۰ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۲۲
کد مطلب: 418090
گروهک تروریستی داعش، تصاویری را از دوره‌های آموزشی و مانورهای نظامی فارغ‌التحصیلان پادگان "ابو‌عمر بغدادی" به نمایش گذاشت.
به گزارش جهان به نقل از جبهه جهانی مستضعفین خبر داد: گروهک تروریستی داعش، تصاویری را از فارغ‌التحصیلان خود در پادگان "ابو‌عمر بغدادی" منتشر کرد.
سایت روزنامه "صدی" در این‌باره گزارش داد؛ دفتر اطلاع‌رسانی وابسته به داعش در ایالت کرکوک، تصاویری را از دوره‌های آموزشی و مانورهای نظامی فارغ‌التحصیلان پادگان "ابو‌عمر بغدادی" در صفحه توییتر خود به نمایش گذاشت.
گفتنی است ابو‌عمر بغدادی از نیروهای امنیتی "صدام حسین" که در سال ۱۹۸۵ پس از آشنایی با تفکرات گروهک تروریستی القاعده، ارتش را ترک و با سران این گروهک بیعت کرد.
تروریست‌های داعش که این روزها به شکست خود در مناطق مختلف عراق و سوریه اعتراف کرده‌اند؛ تلاش می‌کنند با جذب نیروهای تازه نفس و انجام عملیات‌های انتحاری و کارگذاری تله‌های انفجاری روند شکست‌های خود را کند کنند.
چندی پیش نیز دفتر رسانه داعش در ایالت رقه، با انتشار ویدئویی با نام "آموزشگاه بچه شیرهای فاروق"، مراحل آموزش دفاعی و نظامی کودکان داعشی را به نمایش گذاشت.
در ادامه روند جذب نیرو در داعش فارغ‌التحصیلان گروهان "ابو مجاهد اردنی"نیز چندی پیش با برگزاری مانوری در الانبار عراق با ابوبکر‌ بغدادی، خلیفه خودخوانده داعش بیعت کردند.
داعش امیدوار است با آموزش نسل جدیدی از تروریست‌ها، بقای خود را تضمین کند؛ اما به همت ارتش و نیروهای مردمی عراقی و سوری عمر این گروهک تروریستی در حال پایان است.













نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
ای فارق التحصیلان داعش خودتونو آماده کنید که ما فقط نیروهای آموزش دیده ی دشمن رو به مبارزه می طلبیم.
ضمنا با خانواده های خود هم برای همیشه خداحافظی کنید.
Iran, Islamic Republic of
بریدن گلوی انسانهای بیگناه ودست بسته هنر داعش وحشی دست پرورده وهابیت وآل سعودی که 16 میلیارد دلار به اسراییل کمک مالی کرده اند.اما گروههای تروریستی را برای کشتن مسلمانان منطقه آموزش میدهند.