شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۳
۱۶

تحریم های ترکیه بالاخره به امضای پوتین رسید

يکشنبه ۸ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۱۴
کد مطلب: 458294
شرکت های گردشگری موظف شده اند براساس قانون جدید از اعزام گردشگران روس به ترکیه خودداری کرده و کارفرمایان روس هم از اول ماه ژانویه سال آینده حق بکار گرفتن شهروندان ترکیه را نخواهند داشت.
تحریم های ترکیه بالاخره به امضای پوتین رسید
به گزارش جهان، ولادیمیر پوتین رییس جمهوری روسیه قانون تحریم ترکیه را امضا کرد.

دفتر مطبوعاتی کاخ کرملین روز شنبه اعلام کرد: رییس جمهوری روسیه قانون «تامین امنیت ملی روسیه و اعمال تدابیر اقتصادی ویژه در مورد ترکیه» را امضا کرد.

بر اساس این قانون بطور موقت واردات اقلامی از کالاها از ترکیه منع می شود و فقط کالاهایی که برای استفاده شخصی وارد خواهد شد مشمول این تحریم قرار نمی گیرد.

شرکت های گردشگری موظف شده اند براساس قانون جدید از اعزام گردشگران روس به ترکیه خودداری کرده و کارفرمایان روس هم از اول ماه ژانویه سال آینده حق بکار گرفتن شهروندان ترکیه را نخواهند داشت.

دولت روسیه هم موظف شده است کنترل بر وسایل حمل و نقل ترکیه را به منظور تامین امنیت عمومی روسیه تشدید کند.

این قانون در رابطه با سرنگونی هواپیمای روسی سوخو ۲۴ توسط ترکیه وضع شده است.

جنگنده روسی «سوخو-۲۴» روز سه شنبه در منطقه ای مرزی در سوریه در نزدیکی مرز با ترکیه سرنگون شد و به گفته «ولادیمیر پوتین» رییس جمهوری روسیه هواپیما با یک موشک هوا به هوا سرنگون شده است. این حادثه روابط روسیه و ترکیه را به تیرگی کشانده است.
منبع: ایرنا
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


اااااااااااااااااااااااااااا
Iran, Islamic Republic of
اگه دولت و وزیر ما بود می گفت : "هواپیما فرسوده بود میخواستیم منهدمش کنیم دولت ترکیه زحمتش رو کشید . به همین خاطر ازشون تشکر میکنیم . فقط ترکیه بگه چقدر هزینه کرده تا نقدا تقدیم کنیم"
سيما
Germany
دقيقاً موافقم ...اصلاً نيرو هوايي را بديم تركيه مديريت كنه
ما كه قرار مدير وارد كنيم!!!!
Iran, Islamic Republic of
آقا دمت گرم خيلي باحال گفتي جدا" هينطوره مگر يادتان نيست يكي از مزدوران امريكا در منطقه آب سعود سال 66 400 نفر از حجاج ايراني و غير ايراني را در سرزمين امن الهي عمدا"‌با قصد و نيت قبلي به شهادت رساند تازه مورد شفقت مقامات ايران بخصوص خاندان سلطنتي رفسنجاني هم قرار گرفت يا همين امسال چند هزار خاحي را به شهادت رسوندن تا حالا كه از گل بالاتر به اونها نگفتند .
BAM
همیشه با لبخند نمیشه مشکلات رو با کشورهای دیگه حل کرد،برای حل هر مشکلی گاهی کشیدن خط و نشون هم لازمه،
Iran, Islamic Republic of
این رفتار روس با ترکیه کوچکترین حق روسهاست و باید بلاهای اساسی تر سر ترکیه بیاید بخاطر دست داشتن در خون بیگناهان سوری و غیرسوری
به نظرم سیاست "لبخند" در مقابل سیاست "پوزخند" ! عین حماقت است............
Iran, Islamic Republic of
درود بر ادب و اخلاق پوتین در برابر مقام معظم رهبری.. درود بر پوتین به خاطر اینکه لحظه ای به خود تردید نداد و با قاطعیت بر روی مواضع و اصول و دفاع از تمامیت ارضی و امنیت ملی خود سرسختانه پافشاری میکنه .. آفرین بر تواضع و اخلاق و ادب و مواضع اصولی چه در بعد داخلی و سیاست خارجی روسیه بویژه رفتار متواضع اش در برابر رهبری ...
رضا
کاش ایشان رییس جمهور ما بودند که در برابر شهادت 500 زایر ایرانی دستوراتی می داد
Iran, Islamic Republic of
تركيه بالاخره تاوان كشتار وآوارگي مردم سوريه را پس ميدهد . چون علاوه بر اجازه ترددتروريستها درخريد نفت دزدي آنها مشاركت دارد. ولي دم پوتين گرم اروغان را به غلط كردم انداخت.آفرين بر اقتدار روسيه هم پيمان بزرگ ايران بزرگ.
سيما
Germany
ايكاش دو تا حاجي روسي در منا قاطي حجاج ما بودن
و پوتين اون تهديد شديد حضرت اقا را اجرايي مي كرد 😇
حضرات ما كه مات و مبهوت USA شدن 😭😭😭😭😭
جالب بود
reza
Iran, Islamic Republic of
محشر بود. خدایی بعد از مدت ها با این جمله خندیدم
iran
اگر حادثه منا برای گردشگران یا زائران روس با حدود465 نفر تلفات اتفاق می افتاد واکنش آنها در برابر عربستان مانند ما بود یا برخورد عملی می کردند؟.
پوتین پوتین که میگفتن همین بود!!!منع صادرات غله و منع واردات سبزی خوردن از ترکیه؟!ناتو در آینده نزدیک با این بزدلی روس ها نسخشونو تو سوریه می پیچه
Iran, Islamic Republic of
به این میگن دیپلماسی قدرت
من موندم اگه تو فاجعه منا پانصد نفر از مردم روسیه مظلومانه کشته میشدن واکنش روسیه چی بود ... قطعا خنده نبود
کاش مسئولین ما هم یاد بگیرن
اسفندیار
درود بر احمدی نژاد
مرگ بر آمریکا