جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۳
۵
پیام رهبر انقلاب در پی تدفین دو تن از شهدای غواص

امید است هنر بزرگ مجاهدان راه حق مایه‌ برکت و الهامِ آن مرکز هنر انقلابی باشد

سه شنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۴۵
کد مطلب: 438098
در پی تدفین دو تن از شهدای غواص در حوزه‌ی هنری سازمان تبلیغات اسلامی، رهبر معظم انقلاب در پیامی ضمن ابراز امیدواری هنر بزرگ این شهدا را مایه برکت و الهام این مجموعه دانستند.
امید است هنر بزرگ مجاهدان راه حق مایه‌ برکت و الهامِ آن مرکز هنر انقلابی باشد
به گزارش جهان به نقل از دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله خامنه ای، در پی تدفین دو تن از شهدای غواص در حوزه‌ی هنری سازمان تبلیغات اسلامی، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در پیامی فرومدند: «هنر بزرگ» این شهدا، «مایه‌ی برکت و الهام» حوزه‌ی هنری به عنوان «مرکز هنر انقلابی» باشد.

متن کامل پیام رهبر انقلاب و نامه‌ رئیس حوزه‌ هنری به شرح زیر است:

بسمه تعالی

- کار شایسته‌ئی است. امید است هنر بزرگ این مردان خدا و مجاهدان راه حق، مایه‌ی برکت و الهامِ آن مرکز هنر انقلابی باشد.

والسلام علی عبادالله الصالحین

سیدعلی خامنه‌ای

۹۴/۵/۱۸

https://cdn.jahannews.com/images/docs/files/000438/nf00438098-1.jpg

** متن نامه‌ رئیس حوزه‌ی هنری سازمان تبلیغات اسلامی به رهبر انقلاب اسلامی:

بسم الله الرحمن الرحیم

محضر مبارک رهبر معظم انقلاب (دام‌ظله‌الشریف)

با سلام و تحیات

به لطف و فضل خداوند منان، نسبت حوزه هنری با جهاد و شهادت نسبتی است قابل افتخار؛ چه در روزهای رزم و حماسه که آثار هنرمندان برخاسته از آن به وسعت تمامی ایران ترنم و تجلی داشت و چه بعد از آن تا امروز که هنرمندان متعهد ما همیشه روایت‌گر حقیقت‌های انقلاب اسلامی و عزت و شکوهمندی‌های این ملت شریف بوده‌اند.

اینک حوزه‌ی هنری این بخت تاریخی را یافته است که پیکر مطهر دو تن از شهیدان غواص و مرواریدهای درخشان دریای ایثار و جوانمردی را در آغوش بگیرد.

این اتفاق مقدس، یعنی تشییع و تدفین این گوهرهای گرانقدر در دل حوزه هنری، که مرکز هنر و ادبیات انقلاب اسلامی است، می‌تواند موجب انسجام و تقویت هرچه بیشتر روحیه‌ی انقلابی هنرمندان متعهد به‌ویژه نسل‌های جدید آن گردد. حال، این آرزو که این مراسم معنوی با التفات خاص رهبر عزیز انقلاب و نفحه‌ی جان‌بخش ایشان همراه شود، اشتیاقی است که اهالی ادب و هنر انقلاب را تاب نگهداشتن آن در دل نیست.

دعاگو: محسن مؤمنی شریف
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


وظیفه حوزه سنگین بود، سنگین تر شد...
آنچه که بنده در حوزة هنری به عنوان یکی از همکاران این مجموعه می‌بینم متأْسفانه هیچ رنگ و بویی از اسلام و انقلاب و شهدا و روشنگری و ... ندارد. مگر نفس گرم این شهدا دل‌ها را هدایت کند ان‌شاءالله
سلام خدا بر شهیدان...
یا حسین...
فدای درایت و نکته سنجی حضرت آقا