جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱
۲۵

رمز گشایی از دیدار محرمانه وزیر ایرانی و وزیر رژیم صهیونیستی

يکشنبه ۱۵ شهريور ۱۳۸۸ ساعت ۱۵:۵۳
کد مطلب: 64839
رمز گشایی از دیدار محرمانه وزیر ایرانی و وزیر رژیم صهیونیستی
در حالی که تا ساعاتی دیگر اولین جلسه هیات دولت به صورت رسمی در جوار حضرت امام رضا (ع) برگزار خواهد شد مراسم بدرقه وزیران دولت نهم نیز به همین مناسبت برگزار می شود. اما نکته جالب توجه در این میان پست هایی است که برای وزیران سابق در نظر گرفته شده است.
                
به گزارش جهان، از جمله وزیرانی که امشب با دفتر وزارتی خود وداع می کند محمد مهدی زاهدی وزیر علوم دولت نهم است که جای خود را به کامران دانشجو خواهد داد. اما زاهدی که روزگاری خود را نابغه ریاضیات می خواند در حالی از سمت عالی ترین مقام آموزشی کشور کنار می رود که سفارت چندین کشور حساس به وی پیشنهاد شده است. اما سابقه زاهدی در تعامل با کشورهای دیگر و نیز عدم تطبیق صحیح وی با معیارهای نظام مقدس جمهوری اسلامی از دغدغه هایی است که احتمال سفیر شدن وی در کشورهایی چون امارات و اندونزی را با ابهام جدی مواجه کرده است.
            
بر اساس این گزارش، زاهدی در دوران تصدی وزارت علوم با شرکت در اجلاس سزامی 2008 در کشور اردن بر خلاف قواعد و رسوم دیپلماتیک جمهوری اسلامی نه تنها با وزیر رژیم صهیونیستی در این اجلاس شرکت می کند بلکه به دور از چشم دوربین ها و اصحاب رسانه و در پشت درهای بسته با رالب (راغب) مجادله ، وزیر علوم وقت رژیم صهیونیستی همنشین می شود. هر چند تلاش های بسیاری برای رسانه ای نشدن این اتفاق انجام شد اما زمزمه سفارت زاهدی سایت جهان را بر آن داشت تا با انتشار عکس هایی از این دیدار مسئولان عالی دولت و مقامات دیپلماسی کشور را در انتخاب افراد آگاه به شئونات انقلاب اسلامی یاری کند.

            

گفتنی است که مواضع ضد اسرائیلی دکتر احمدی نژاد از مسائلی است که به عنوان نقطه قوت دیپلماسی کشور شناخته می شود و اعزام سفرایی ناآشنا و غیر منطبق با سیاست های نظام و شخص رئیس جمهور می تواند ضربات جبران ناپذیری به نظام وارد کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


يعني فكر مي كنيد ممكنه چنين امري ودر اين سطح بدون اطلاع مقامات بالاتر رخ داده باشد ودر حالي كه شما عكس وخبرش را داريد انها نداشته باشند؟ برخورد نكردن با وي خود گوياي خيلي چيزها است
اگر خبر سفارت ایشون صحت داشته باشه باید به حال خودمون و اسلام و مسلمین نگران شیم. البته یه چیزی هم هست و اون اینکه تو این سالها خیلی از افرادی که به عنوان سفیر اعزام شدند بیشتر از اونکه چشم و چراغ فهم و کیاست ملت ایران باشد چشم و چراغ مدیران ایرانی بودن و یا هم که برای دک کردن از صحنه سیاست مملکت به خارج اعزام شدند
آقای زاهدی که به گفته خودشون نابغه ریاضیات است چه جوری جرات دارن به عنوان نماینده دیپلماسی جمهوری اسلامی ایران به کشور حساسی چون امارات برن؟ آیا واقعا میشه به صرف اینکه کاردار و رایزن های سفارت آدم های قوی و بینه داری هستند سفرای ضعیف به کشورها ارسال کرد؟ امیدوارم دیدارش با این اسرائیلی از روی غفلت باشه و مقامات هم به موقع درباره اش ترتیب اثر بدن.
لطفا به اين سوال منصفانه پاسخ دهيد كه اگر خداي نكرده اين عمل را يك وزير دولت اقاي خاتمي مرتكب شده بود واكنش شما وكيهان ورجانيوز وفارس ورسالت و.. نيز همين واكنش الان شما بود يا اينكه ...
میتونم بپرسم شما چرا تا الان که این بابا وزیر بوده این خبرا رو منتشر نکردین؟
شما جهانی ها دارید عقلتان را از دست میدهید قگر کنم بعد که بفهمید که وزارت امور خارجه بانی این هم نشینی بوده بیشتر جا خواهید خورد. ایشان بدون هماهنگی با وزارت متکی قادر به انجام این امر مهم و خطیر نبوده است
خوب است که کم کم ماهیت برخی روشن می شود و ادعاهای وقیحانه کسانی که ما بخاطر امام و انقلاب به آنها رای دادیم نقش بر آب می گردد .
حالا شما چرا عکس رو با سانسور بعد از این همه مدت منتشر کردید؟ نکنه این آقای نابغه ریاضیات حق سکوت نداده و بغل دستیش که عکسشو سانسور کردید در حال مذاکره سر قیمت حق سکوته؟
بنام خدا
اگر این تصاویر مونتاژ نبوده و واقعی باشند باید گفت خاک بر سرم/ با این دولتم
لابد این هم در راستای دوستی با مردم اسراییل بوده! شنیده بودیم که "حرف مشایی حرف دولت است"، اما... خدا آخر و عاقبت همه را ختم بخیر کند!
خدائیش دمتون گرم با این اطلاع رسانی. جای شما باشم یک هفته این خبر رو تیتر می‌کنم. همه جا جار بزنید. ببینیم بازم می گن کار براندازها بوده. بنده خدا وزیر علوم چه حجب و حیای هم داره اصلاً توی هیچ کدوم از عکس ها سرش رو هم برنمیگردونه.
با سلام
آيا اگر يكي ازوزراي دوران اصلاحات نيز چنين افتضاحي را به بار مي آورد شما سكوت مي كرديد. تو را به خدا عقل مردم را هيچ فرض نكنيد. اميدوارم خدا شما را هدايت كند هرچند هيچ نور رستگاري بر جبين شمانيست
لطفاً این لینک رو هم به خبر اضافه کنید:
http://nameh.irphe.ir/News_Detail.aspx?Categ_ory_ID=1&News_ID=1094
فکر کردی او بدون اجازه این ملاقات را انجام داده؟
به نظرم جواب این پرسش که چرا الان این خبر منتشر شده یه ذره بدیهی باشه. اگه این خبر در ایام انتخابات و یا قبل از اون دست مخالفان می افتاد دیگه کوس رسوایی رو روی بام علم می کردند اما حالا که زمینه سوء استفاده ای نیست و این آقا هم می خواد یه پست مرتبط با این گاف بگیره وقتش بوده که منتشر بشه. دم منتشرین گرم!
ما که از جهان غیر دوز و کلک و دروغ چیزی ندیدیم. این یعنی مفت خوری.اگر شما مرد بودیدقبلا اینو منتشر می کردید. نمی گم دروغه می گم چرا الان ؟ چرا روی یکی از عکسها رو پوشوندید ؟رفیق تونه ؟
یا خودتونین ؟
نابغه رياضي حيف است ازايران خارج شود.بهتراست درمدارس ازايشان استفاده شودتانابغه هازيادشود
آخه این درد رو به کی بگیم؟ در استانه روز قدس یه همچین اتفاقی چرا باید ساده از کنارش عبور کرد؟ واقعا باید این سهل انگاری رو سفت باهاش برخورد کرد.
اگر اين خبر و عکسها صحت داشته باشد، با توجه به اين که اجلاس در سال 2008 بوده و حدود يکسال از اين اتفاق میگذرد، در تمام اين مدت وزارت ايشان و فعاليت کسانی که از اين امر مطلع بوده و دم نزدند، مايه ننگ نظام جمهوری اسلامی است. شرم آورترين چيزی که در آستانه روز قدس میتوانستم بشنوم. دريغا ....
دمش گرم كرموني يا همشون مردن
مواظب باشید مخملی نشید
ملت بیکار، شما هم دلتون خوشه ها،
با سلام. دیدار بین مقامات ایرانی و اسرائیلی قبلا هم سابقه داشته اما نه در این سطح. یادمه استادی داشتیم که مسئول تیم های اعضامی برای مسابقات برنامه نویسی (ACM) بود و تعریف می کرد که معمولا در مسابقات این چنینی دیدار بین تیمهای اعزامی ایرانی و اسرائیلی خیلی عجیب نیست. به هر حال دیدارهایی را که جنبه علمی داره نباید سیاسی کرد.
توجه کنید که رفتار زاهدی مصداق عدم حساسیت در رعایت فاصله ها است که البته باید با آن برخورد شود؛ اما این کار در مقایسه با اصلاحاتچی ها که رسما از رابطه با اسرائیل حمایت می کردند فاصله زیادی دارد و به هیچ وجه در یک سطح نیست
Romania
خیردوست عزیز اگراین آقایان مدعی جهان نیوز کمی مرد بودند ، میگفتندکه دیدار دومقام عالیرتبه شاخصه دارد. یعنی باید پرچم دوکشور درکنرمسئولان وجود داشته باشد وجایگاهها براساس شان افراد معین گردد . یعنی نباید وزیر رژیم صهیونیستی روی صندلی گردان ووزیر ایرانی روی مبل قرار گیرد. همانطورکه آقای زاهدی گفت و نشانه ها حاکیست که وی راست گفته، وزیر اسرائیلی را ناگهان وارد اتاق وی نمودند وصندلی هم چون جابرای نشستن نبود برایش آوردند وسریع هم قبل از خروج آقای زاهدی گرفته شد.

جهان نیوز کذاب.
نیم کیلوباش ولی مردباش . دیاثت تااین حد نوبره والله
ضمنا ازدلایل دیگر توطئه آمیز بودن فضای این سمینار دراردن، شناسایی وشهادت شهید شهریاری،شهید علی محمد،وشهیدرکن آبادی بود که دراین همایش باآقای زاهدی همراه بودند.

گرچه کسی که نمیخواد بفهمه این دلایل محکم ترم سرعقلش نمیاره. درست میگم جهان نیوز؟