چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۰
منابع صهیونیستی مطرح کردند؛

عربستان عامل انفجار جنوب بیروت

دشمن درجه یک حزب الله کیست؟
چهارشنبه ۱۹ تير ۱۳۹۲ ساعت ۱۵:۱۴
کد مطلب: 298391
یک روزنامه صهیونیستی امروز در گزارشی اعلام کرد: عربستان سعودی با مامورکردن یکی از گروه های افراطی عامل اصلی انفجار روز گذشته در منطقه ضاحیه جنوب بیروت است.
به گزارش جهان به نقل از مهر، روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارونوت امروز در گزارشی اعلام کرد: عربستان سعودی از طریق یکی از گروههای افراطی عامل اصلی وقوع انفجار روز گذشته در پایتخت لبنان است.

این روزنامه در ادامه می نویسد: باید به یاد داشته باشیم که گروههای افراطی اسلامگرا همواره پشت پرده اکثر انفجارهای رخ داده در لبنان و سوریه هستند.

بنابراین گزارش، شاهزاده "بندر بن سلطان" سفیر سابق عربستان در آمریکا و رئیس فعلی دستگاه اطلاعاتی عربستان پدر و هدایت کننده این گروههای افراطی محسوب می شود که با هدف تضعیف شیعیان در جهان عرب فعالت می کنند.

یدیعوت آحارونوت در ادامه این گزارش در حالی که به نظر می رسد رژیم صهیونیستی از نزدیک در جریان اقدامات و کارهای شاهزاده سعودی قرار دارد، به روابط خارجی شاهزاده بندر اشاره کرد و می نویسد: دروازه های دولتی بسیاری از کشورهای غربی برای وی باز است. شاهزاده بندر با استفاده از پولهای هنگفتی که در اختیار دارد عناصر مسلح و تسلیحات در اختیار می گیرد و فعالیت گروههای سلفی در اراضی سوریه را تحت مدیریت خود دارد. وی در واقع دشمن اصلی حزب الله است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *