جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۲
۳

ارتباط مجدد خارج با فعالان فتنه

پنجشنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۹:۳۰
کد مطلب: 396897
معاون ستاد کل نیروهای مسلح گفت: تلاش گسترده‌ای برای مقابله با نظام صورت گرفته که یک سر آن در خارج و سر دیگر آن دست کسانی است که مستقیم و غیرمستقیم در فتنه ۸۸ دست داشتند و این پیوند مجددا برقرار شده است
به گزارش جهان به نقل از فارس، سردار سید مسعود جزایری معاون ستاد کل نیروهای مسلح در حاشیه کنگره دانشجویی شهدای استان تهران در پاسخ به سوالی درباره آینده مذاکرات هسته‌ای گفت: اینکه انتظار آثار مثبت قابل توجهی از مذاکرات داشته باشیم، با ابهام مواجه است.

وی با تاکید بر اینکه باید تلاش کنیم تا بهترین مذاکرات را در چارچوب مصالح نظام داشته باشیم، افزود: نباید امید زیادی به یک سرانجام مطلوب نسبت به مذاکرات داشت.

جزایری افزود: کسانی که در برابر ما قرار گرفته‌اند مایل نیستند که امورات ما بر اساس عدالت و بر اساس حقوق قانونی و بین‌المللی که ما از آن برخورداریم حل و فصل شود.

معاون ستاد کل نیروهای مسلح تصریح کرد: آنان تلاش می‌کنند جلوی منابع قدرت ما از جمله مسائل اقتصادی را بگیرند و یا آن را با مانع مواجه کنند.

جزایری همچنین درپاسخ به سوالی مبنی بر اقدامات خصمانه علیه نظام جمهوری اسلامی اظهار داشت: تلاش گسترده ای برای مقابله با نظام صورت گرفته که یک سر آن در خارج با حمایت آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی و سر دیگر آن دست کسانی است که مستقیم و غیرمستقیم در فتنه ۸۸ دست داشتند و این پیوند مجددا برقرار شده و تلاش می‌کنند به این وسیله نظام را با چالش مواجه کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


علی
اگر راست میگویید جلوی آنان را بگیرید. که دوباره وطن فروشی و جنگ داخلی را نیندازند.
تجربه فتنه سال 78 و 88 را هم دارید...
مومن از یک سوراخ سه بار گزیده میشود ؟؟؟؟
دور برداشتن فتنه گر های اصلاح طلب تو این هوای معتدل
Iran, Islamic Republic of
پیوندها را قطع کنید تا قثنه بعدی رخ ندهد