جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱
نایب رئیس شورای شهر تهران:

وزیر امور خارجه به شورا دعوت خواهد شد

سه شنبه ۶ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۵۰
کد مطلب: 435695
نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران، گفت: با توجه به اهمیت موضوع توافق هسته ای برای اعضای شورا، لازم است از وزیر امور خارجه دعوت به عمل آید تا در صحن شورا حضور یابند.
به گزارش جهان به نقل از مهر ، در یکصد و هفتاد و سومین جلسه شورا مرتضی طلایی در غیاب مهدی چمران عهده دار ریاست جلسه شورا بود.

وی در ابتدای این جلسه با توجه به اظهار نظرهای اعضا شورا در خصوص توافق نامه هسته ای از دعوت وزیر امور خارجه به صحن شورای اسلامی شهر تهران سخن به میان آورد و گفت: با توجه به اهمیتی که موضوع توافقنامه برای اعضای شورا و نیز شهروندان تهرانی دارد لذا می بایست دعوتنامه وزیر امور خارجه برای حضور در صحن تنظیم شود.

طلایی در ادامه تذکر یکی از اعضا مبنی بر افزایش نزاع های خیابانی، افزود: پیش از آنکه به افزایش نزاع ها بپردازیم باید چرایی وقوع بزه را بررسی کنیم.

وی افزود: بخشی از این «چرا» در حوزه برنامه ریزی شهری قرار دارد که می بایست معاونت فرهنگی و اجتماعی و نیز دیگر قسمت های شهرد اری برای آن برنامه ریزی داشته باشد .

طلایی گفت: به عنوان نمونه اگر ما نتوانیم به موقع مشکل حمل و نقل را حل کنیم همین موضوع منبعی برای ایجاد نزاع ها خواهد بود. لذا از معاونت فرهنگی و اجتماعی می خواهیم با بررسی جوانب این امر تا یک ماه آینده نتایج حاصله برای برنامه ریزی در این حوزه را به شورا ارائه نمایند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *