جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۱۴
۶۱
اجتماع باشکوه مردم مشهد با عنوان «اجازه نمی‌دهیم»

بذرپاش: ۳نسل‌تحریم‌شده‌ایم‌اماپای‌آرمان‌ها ایستاده‌ایم /تحریم‌های نسل سوم پس از وقایع سال ۸۸ شروع شد

پدرشهیداحمدی‌روشن:متخصصان‌عرصه‌هسته‌ای تارومارشدند
جمعه ۸ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۴۳
کد مطلب: 425092
مردم مشهد مقدس در اعتراض به رویکرد تحقیرآمیز و زیاده خواهانه مذاکرات از سوی گروه ۱+۵ با ایران، عصر پنجشنبه اجتماع بزرگ «اجازه نمی دهیم» را برگزار کردند.
بذرپاش: ۳نسل‌تحریم‌شده‌ایم‌اماپای‌آرمان‌ها ایستاده‌ایم /تحریم‌های نسل سوم پس از وقایع سال ۸۸ شروع شد
به گزارش جهان، این اجتماع در میدان شهدای شهر مشهد در جهت اعلام آمادگی و دفاع از رهبری و کیان انقلاب اسلامی و نیز حمایت از تیم مذاکره کننده هسته ای کشور برگزار شد.

مردم ولایت مدار مشهد باردیگر اثبات کردند، وجود تحریم ها و فشارها نمی تواند ذره ای آن ها را از دفاع و حمایت جمهوری اسلامی ایران بازدارد و آن ها تا پای جان در حفاظت از کیان انقلاب خواهند ایستاد.

زن و مرد، پیر و جوان همگی آمدند تا به جهانیان اعلام کنند، ملت ایران همچون گذشته همیشه در صحنه خواهند ماند و به گروه ۱+۵ اجازه نخواهند داد تا به بهانه های واهی، تجهیزات نظامی را بازرسی کرده و یا از دانشمندان هسته ای کشور بازجویی کنند چرا که ما برای آن چه اکنون در اخیتار داریم خون های زیادی را تقدیم انقلاب کردیم.

مردم با همراه داشتن عکس رهبری و نیز شعارهایی مانند، اجازه نمی دهیم کارگذاران ما تحت فشار مذاکرات هسته ای شیطان بزرگ قرار بگیرند، مسیر بی نتیجه باید پایان پذیرد و هم چنین با فریاد شعارهای مرگ بر آمریکا، هیهات من الذله، ما مردم ایرانیم بر عهد خود می مانیم و نه سازش نه تسلیم، ما شیر میدان هستیم در این اجتماع حضور پیدا کردند.

https://cdn.jahannews.com/images/docs/000425/n00425092-t.jpg

بذرپاش در اجتماع «اجازه نمی‌دهیم»:
۳ نسل تحریم شده‌ایم اما پای آرمان‌های امام و شهدا ایستاده‌ایم/دشمنی آمریکا با ایران بر سر مسائل هسته‌ای نیست

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: موضوع دشمنان با ایران به هیچ وجه موضوع هسته‌ای نیست و نخواهد بود.

مهرداد بذرپاش عصر پنجشنبه در اجتماع بزرگ «اجازه نمی‌دهیم» مردم مشهد در عرصه میدان شهدا اظهار کرد: چند عکس یادگاری با جان کری برای ما تولید احترام نمی‌کند.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی افزود: موشک‌های شهید حسن تهرانی مقدم همان تولید احترام و اقتدار و خواری در چشم دشمنان است.

وی ادامه داد: موضوع دشمنان با ایران به‌هیچ وجه موضوع هسته‌ای نیست و نخواهد بود.

وی تصریح کرد: در ارتباط با پرونده هسته‌‌ای ابتدا نشست‌هایی در وین و پاریس برگزار شد و سپس به نشست سعدآباد رسید که قرار شد پرونده ایران عادی شود اما هنگامی که در نشست سعدآباد حاضر شدند پیشنهاد تعلیق غنی‌سازی را مطرح کردند و قرار شد ما ۶ ماه آن را انجام دهیم.

https://cdn.jahannews.com/images/docs/files/000425/nf00425092-1.jpg

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: اما گروه مقابل ۶ ماه دیگر نیز تمدید کردند و تا دو سال این تعلیق ادامه یافت لذا در انتخابات سال ۸۴ فضای متفاوتی اتفاق افتاد و بعد از اینکه نتیجه انتخابات مشخص شد پلمب‌ها فک شد و از سال ۸۴ به بعد ما پیشرفت بزرگی در بحث هسته‌ای داشتیم و تعداد ماشین‌های سانتریفیوژ به ۱۰ هزار رسید.

وی افزود: جزئیات مسائل تا انتخابات سال ۸۸ زمان بُرد و بعد از انتخابات رئیس‌جمهور آمریکا در تلویزیون اعلام کرد که دولت ایران نامشروع است و ما با آنها مذاکره نمی‌کنیم و حرف اصلی وزیر دفاع آلمان و نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی را زد.

وی اظهار داشت: دشمنان نظام می‌گویند تا زمانی که مردم ایران در صحنه حضور دارند، باید شدیدترین تحریم‌ها را وضع و کار نظام جمهوری اسلامی را تمام کنیم و این در حالی است که از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون مردم ما ۳ نسل تحریم شدند که نسل اول بعد از گروگان‌گیری در لانه جاسوسی و نسل دوم در زمان ریاست جمهوری کلینتون بود.

بذرپاش ادامه داد: تحریم‌های نسل سوم از سال ۸۹ شروع شد و همه مذاکراتی که در حال حاضر انجام می‌شود برای نسل سوم است و سوال این است که چرا برای دو نسل اول تحریم‌ها فشار نیاورد اما فشار برای نسل سوم بیشتر شد لذا باید ببینیم تحریم‌ها‌ بعد از حوادث سال ۸۸ چگونه و به چه دلیل رخ داد.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: اکنون می‌دانیم کسانی که شعار نه غزه نه لبنان را سر دادند ریشه در کجا دارد و باید دید آیا واقعا امروز کسانی که در کنار غزه و لبنان بودند آبرو دارند یا کسانی که شعار نه غزه و لبنان سر دادند.

پدر شهید احمدی‌روشن خطاب به تیم مذاکره‌کننده:
شما یک‌بار در مذاکره با دشمن به بن‌بست رسیدید/ با تکرار اشتباه تاریخ‌ساز نشوید

پدر شهید احمدی روشن خطاب به تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای کشورمان گفت: شما یک بار مذاکره با دشمن را تجربه کردید و به بن‌بست رسیدید پس باید بدانید با یک دشمن کلاهبردار و دروغگو نمی‌توانید به نتیجه برسید.

رحیم احمدی‌روشن شامگاه پنجشنبه در همایش ایثار و مقاومت که سالن همایش‌های صدا و سیمای خراسان رضوی برگزار شد، خطاب به تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای، اظهار داشت: سخنان من در مورد مسائل هسته‌ای تماماً از روی دلواپسی و نگرانی است بدین ترتیب که ما نباید از موضع ضعف با دشمنان روبه رو شویم؛ بلکه باید از موقعیت دینی خود حراست کنیم.

وی ادامه داد: برخی آقایان می‌گویند تعداد سانتریفیوژها و یا برد موشک‌ها جزو آرمان‌های ما نیست؛ پس باید از این افراد پرسید دقیقاً چه چیزی اقتدار ملت ایران محسوب می‌شود.

مدعیان راه امام حسین (ع) با یزید زمان مذاکره نمی‌کنند

پدر شهید احمدی روشن با انتقاد از اینکه مذاکره با کشورهایی که قسم خورده‌اند ایران را زمین بزنند هیچ سودی ندارد، متذکر شد: افرادی که رشادت شهید دشت کربلا در خونشان است هرگز نمی‌توانند با یزید زمان مذاکره کنند.

احمدی‌روشن، خطاب به تیم مذاکره‌کننده گفت: نباید از موضع ضعف سر میز مذاکره حاضر شوید، چراکه فردا نمی‌توانید جواب خدا، تاریخ و وجدان خود را بدهید.

وی تأکید کرد: شما یک بار مذاکره با دشمن را تجربه کردید و به بن‌بست رسیدید پس باید بدانید با یک دشمن کلاهبردار و دروغگو نمی‌توانید به نتیجه برسید.

پدر شهید احمدی‌روشن توضیح داد: می‌توانید بروید و مذاکره کنید اما باید بدانید مسائلی که در مورد گذشتگان به ما گفته‌اند در مورد شما به آیندگان نگویند.

احمدی‌روشن با اشاره به اینکه به واسطه صنعت هسته‌ای پنج خانواده بی‌سرپرست شدند، عنوان داشت: چطور برخی آقایان این مسائل را می‌بینند و در عین حال می‌گویند ما از روز اول به غنی‌سازی ۲۰ درصد احتیاجی نداشته‌ایم.

https://cdn.jahannews.com/images/docs/files/000425/nf00425092-2.jpg

قرارداد ژنو متخصصان عرصه هسته‌ای را تار و مار کرد

وی بیان کرد: به محض نوشتن قرارداد منحوس ژنو تمام متخصصان عرصه هسته‌ای را تار و مار کردند که مسئولان باید مطمئن باشند این رفتار آنان در تاریخ ثبت می‌شود.

پدر شهید احمدی‌روشن این سئوال را مطرح کرد که چرا عنوان می‌کنید مردم را به زور نمی‌توان به بهشت برد در حالی که تمام پیامبران، امامان و احادیث و روایات برای نجات انسان از آتش دوزخ و بردن او به بهشت است.

رونمایی از گزاره برگ ملی هسته‌ای

در ادامه این همایش مراسم رونمایی از گزاره برگ ملی هسته‌ای با حضور خانواده شهدای هسته‌ای و برخی از مسئولان برگزار شد.

گفتنی است گزاره‌برگ ملی هسته‌ای در ۶ بند توسط ۱۷ هزار و ۳۱۷ حقوقدان ایجاد شده است.

در همایش ایثار و مقاومت از خانواده شهدای هسته‌ای و خانواده شهدای مدافع حرم توسط سردار نقدی رئیس بسیج مستضعفین کشور و سردار احمدی فرمانده سپاه امام رضا (ع) تجلیل و قدردانی شد.

رائفی‌پور در اجتماع «اجازه نمی‌دهیم»:
انتهای انقلاب ما به انقلاب حضرت مهدی (عج) ختم می‌شود/گرایش یزیدی در آل‌سعود نمایان شده است

‌یک تحلیلگر مسائل سیاسی گفت: ما انتهایی را برای انقلاب خود قرار داده‌ایم که به ظهور امام زمان(عج) ختم می‌شود و هر نگاهی که منجر به ظهور نباشد و در راستای نگاه به مستکبران جهان باشد، این نگاه محکوم به شکست است.

علی اکبر رائفی‌پور در اجتماع «اجازه نمی‌دهیم» مردم مشهد در عرصه میدان شهدا اظهار کرد: در قرآن کریم آیه‌ای در سوره مائده وجود دارد که بر اساس تفاسیر شیعه و سنی به ما ایرانی‌ها اشاره دارد در آینده قومی می‌آیند که در راه خداوند جهاد می‌کنند لذا صحابه نزد پیامبر اکرم (ص) آمدند و ایشان فرمودند که این قوم، قوم سلمان فارسی است.

این کارشناس ارشد رسانه و ادیان ادامه داد: ما انتهایی را برای انقلاب خود قرار داده‌ایم که به ظهور امام زمان (عج) ختم می‌شود و هر نگاهی که منجر به ظهور نباشد و در راستای نگاه به مستکبران جهان باشد، این نگاه محکوم به شکست است.

وی با اشاره به آیه‌ای از قرآن کریم گفت: در قرآن کریم نیز به افرادی اشاره شده است که دین شما را به سخره می‌گیرند لذا اگر نگاهی به کشورهای عربی منطقه بیندازید مشاهده می‌کنید که ولایت رژیم صهیونیستی را دارند.

رائفی‌پور تاکید کرد: امروز اسلام ترکیه، اسلامی است که از اسلام دفاع می‌کند اما در اصل از داعش حمایت می‌کند و گرایش یزیدی در آل سعود نمایان شده است و بنابراین غرب با عربستان و ترکیه مشکلی ندارد.

https://cdn.jahannews.com/images/docs/files/000425/nf00425092-3.jpg

وی اظهار داشت: آنها طرح دلتا را برای براندازی نظام و با به‌کارگیری رسانه‌ها طرح اغتشاشات خیابانی را مطرح کردند زیرا دشمنان نمی‌خواهند تفکر انقلاب اسلامی رشد کند.

این تحلیلگر مسائل سیاسی افزود: ما نباید یک قدم از رهبر جلوتر یا یک قدم عقب‌تر برویم، امروز رهبر من و شما تاکید بر این مساله دارند که اگر اختلافاتی در کشور به‌وجود آید دشمنان از آن سوءاستفاده‌های سیاسی و امتیازخواهی می‌کنند و بر ما فشار بیاورند و به دنبال آن هستند که پایگاه‌های نظامی ایران را جست‌جو کنند و پارچین را بگردند، می‌خواهند اطلاعات نظامی را دریافت کنند اما بدانید آمریکا در برابر فرزندان حضرت زهرا (س) هیچ غلطی نمی‌تواند کند.

رائفی‌پور اظهار داشت: ملت اسلام هیچ‌گاه از دشمن خارجی شکست نخورده و این وعده خداوند است و نباید بگذاریم دشمنان انقلاب در داخل آشوب به وجود آورند و ما باید گوش به فرمان رهبری باشیم.
منبع: رسا و فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


مرتضی سیری
حضور بانوان پر رنگ تر است. آفرین بر زنان مشهدی..
Romania
وزیر کشور گفت از این به بعد تجمع ها ممنوع است .
جوب چه کارکنم
بله اگر اینهائی که این حرفها را می زنند با ماهی 700هزار تومان بتوانند زندگیشان را ادامه دهند ملت بزرگ ایران هیچوقت عقب نشینی نخواهد کرد ...
سید حسین
Iran, Islamic Republic of
اشتباه مثبت دادم
Iran, Islamic Republic of
یعنی اگر دم کدخدا را ببینیم حقوق شما میشود 700 هزار دلار. مگر ما فقط بخاطر پول پای آرمانهایمان ایستاده ایم
خیلی بده معیار مذاکرات و شکم قرار میدی درسته مردم ما سختی میکشن اما زیر بار ذلت نمیرن
رانت وفساد اداری ورشوه واقا زاده واقتصاد تورم زای نفتی حقوق رو اینطور کرده که اقایون براشون هیچ برنامه ای ندارند.قبل تحریم همه گل وبلبل بودیم؟!
Finland
اگر ملاک مقاومت ثروت بود که باید پول دارها در صف اول مبارزه می بودند حال آنکه می بینیم همیشه مستضعفین و فقرا پای ارزشها ایستادند ،
مقاومت کردن مردانگی می خواهد و غیرت نه ثروت .
آقای بذرپاش شما تحریم شدید؟...
ایرانی
آقای محترم،تحریمش مال ما مردم ،اما به کام شماوامثال شما...
دوست بزرگوار نتیجه این گونه مذاکره کردن برداشته شدن تحریمها نیست اگه تحریمها سخته باید درست مذاکره بشه اگه دشمن نمیخواهد با مذاکره عزت مندانه تحریمهارو برداره نباید ما تن به زلت بدیم این جمعیت مخالفان واقعی تحریم هستن و به تیم مذاکره کننده پیام میدن مذاکرت یعنی لغو تحریم نه زیر بار تعهدات رفتن و تحریمها هم لغو نشه و به بهانه های دیگه ادامه داشته باشه
شما تحریم بودید یا مردم. ....
اي والله به ياران خراساني...
Iran, Islamic Republic of
مردم فهیم و با بصیرت ، سخنرانان شجاع هم لازم دارد
Romania
همش همینا بودید؟
بیست هزار نفر برای تجمعی که صبحش مجوزش از طرف فرمانداری صادر شد...کمه؟
اگر کارشکنی مسوولان و تبلیغات دروغ و منفی مبنی بر غیرقانونی بودن این تجمع از طرف موافقان "توافق به هر قیمتی نبود"...
با همین مومنان، چنان بر فرق سر شما فتنه گران کافر میزنیم که زمین از شدت حیرت فریاد بزند.
هان کجایی موش ترسو تا دنیایت را به آخرتت وصل کنم؟
عمار
Iran, Islamic Republic of
مشت نمونه خروار است .فدائیان حسین زمان حضرت امام خامنه ای بایک اشاره رهبرآزادگان جهان درقرن 21همچون ابابیل برسر یزیدان زمان خراب خواهندشد.دیدن فداییان امام چشم بصیرت میخواهد.که همگی چون فشنگی درخشاب آماده آماج قرار دادن سینه دشمنان اسلام ناب وانقلاب متصل به انقلاب ولیعصر (عج)،هستند .
چشم دل باز کن که جان بینی آنچه نادیدنی است آن بینی.
یاران علی گرچه فراوانند اما اگر اندک هم باشند هریک به لشگری از کفر غلبه دارندبه لطف الهی واعتقاداتشان.
هیهات منا الظله
ميدونم خيل جمعيت كورت كرده ، مي خواي بگي كور نشدي! اين حرفو مي زني.
سید حسین
Iran, Islamic Republic of
واسه فتنه گرانی که با کلوزآپ گرفتن از تجمعاتشون که کلا یدونه پل عابر پیاده رو پر کرده و بعدش میگن جمعیت میلیونی!!!!! به نسبت این جمعیت میشه حدود 8 میلیارد نفر....
هر نسل چند سال حساب می شه؟
فکر کنم که تقریبا هر 25سال رو یه تغییر نسلی حساب میکنند.
Germany
... چون مردم ایران شما.. را خوب میشناسند .
hamed
فشارهای اقتصادی گرچه بی تاثیر نیوده اما ما توانسته ایم پیام و موج پرقدرت انقلاب را در سراسر جهان روان سازیم
مگه دل خودتونو به این چیزل خوش کنید!
seyed hosein
Iran, Islamic Republic of
بازم شرمنده اشتباه مثبت دادم
روزه سکوت گرفتم
ناشناس
جنگ هفتاد و دو ملت همه را عذر بنه چو ندیدندحقیقت ره افسانه زدند!!!
صدها خانواذه بعلت شرایط درخواستی این آقایان نابود شدند آنها جزو این مردم ظاهرا نیستند!!!!!!
هومن
خانواده هایی که من شاهد متلاشی شدن آنان بوده ام به خاطر روابط جنسی غیر شرعی طرفین در قبل از ازدواج و یا وجود لقمه ی حرام متلاشی شده اند. آنان نیز همچون شما برای جلوگیری از بی آبرویی تقصیر این و آن می اندازند و جالب این که اکثرا متمول هستند، که شاید شما هم باشید.
Iran, Islamic Republic of
چاره کار اقتصاد مقاومتی با تکیه تولید و توان داخلی است نه اینکه خودتون رو دو دستی بندازید تو دامن غرب . اونم شما رو میندازه تو زندانی مثل ابوغریب
چرایی ش رو هم بگو
انشالله با خواست مردم هسته ای پیروزه
...
چرا با دولت قبل انتقادی نداشت؟ ..
فرزان فر
موضوع ایه ای که راجع به ایرانی هاست خیلی دلگرمم کرد
Iran, Islamic Republic of
همین ساندیس خورا بودند؟
Iran, Islamic Republic of
این هم نظر مردم
مردم 75 ميليون نفرند نه چند هزار ...
توفیقی / ما اچازه نمی دهیم در قزوین
قرار است انشاالله مردم انقلابی و ولایتی قزوین در مراسم دوشنبه شب مسجد امام خمینی (ره ) بعد از نماز مغرب و عشا اجتماع عظیم تحت عنوان ما اجازه نمی دهیم برگزار کنند
من
Iran, Islamic Republic of
ماهم اجازه نمیدهیم شما ... بار دیگر عقلانیت و تدبیر را قربانی کنید و عده کمی را به عنوان نماد مردم جا بزنید!
منتشر که نمی کنی
چغوک
من من نکن عامو دیدی نشر داد!!!
اونی که من من کرد الان مونده بدجور!!!!
مهدی
میدونم درج نمیشه اما سوال واضح من اینه: این هزینه های تحربم رو کی پرداخت کرده و میکنه؟؟؟؟؟؟؟؟شما آقای مسول؟؟؟؟؟؟
ali
من آخرش نفهمیدم راهپیمایی بدون مجوز تو این مملکت خوبه یا بده؟؟!!
لطفا کمکم کنید.
حاج علی
جناب آقای مهرداد بذر پاش انشاء .. که تمام حرفهایتان از صمیم قلب بوده باشد امروز بر همه عیان است جز ضرر هیچ سودی از کشورهای بیگانه به ما تحمیل نشده است از زمانی که تاریخ بوجود آمده و الان که ما ناظریم ولی صحبت ما اینجاست چند نفر از ما حاضر است با ندای آقا بدون چون و چرا داخل تنور بریم چند نفر است بین ما که از سود خود بگذریم و چند نفر بین ماست که بخاطر اسلام و شهدا و رهبر عزیز چند روز گرسنگی بکشیم بله قربان نکته طلایی اینجاست ما که به صداقت خودمون شک داریم نباید روضه خوان خوبی باشیم متأسفانه از ماست که برماست تا وقتی که فساد های مالی و اجتماعی در درون ما رو به رشد است نمی توانیم جلوی اجنبی جماعت بایستیم .
Iran, Islamic Republic of
کافی است به کاروان راهیان نور نگاهی بندازی اونوقت میفهمی چند نفرند
چه خبرررررر
مرگ بر آمریکا و اسرائیل
همه کشور مانند 9دی تجمع کنند و تاکید کنند بازدید نظامی ممنوع
تجمع مردم قم هم در فردو خوب بود
درود و سپاس از این حماسه
این اراده ملت را به هسته ای شدن می رساند
Iran, Islamic Republic of
درود بر ملت فهمیم
محمد امین
سوال من اینست بعد از پیروزی انقلاب چه کشوری بیشترین جفا و ظلم و از بین بردن منافع ملی و تحریم ها را علیه ایران انجام داده است جرم ملت ایران جه بود مگر 98 در صد مردم همگام با انقلاب نبودند پس چرا اولین کشوری که در مقابل مردم ایران ایستاد امریکا بود کار نامه ظالمانه امریکا نشان می دهد که با کشوری هایی که خواهان استقلال و آزادی واقعی هستند دشمن است باج دادن به امریکا ذلت است گره زدن تمام مشکلات کشور به مذاکرات هسته ای غیر منصفانه است بیایید با همدلی و همزبانی که مقام معظم رهبری فرمودند جلوی تحریم های ظالمانه آنها ایستادگی کنیم ما تجربه این کاررا در محاصره اقتصادی و جنگ هشت ساله داریم کشوری که پشتیبانش خدا است از هیچ کسی نمی ترسد
فقط اجازه مي دهيم ...
... وضع از اين هم بدتر مي شود
نسل 3هم دلواپسه
ما هم دلواپس چيني كننده كالاهاي ايران ... هستيم
کلا دلواپسیم
...باز هم از این حرفها می زند؟
احسنت به مردم
Iran, Islamic Republic of
سایت عصر ایران وابسته به اصلاح طلبان بدجوری از این تجمع ناراحت و عصبانی شده