جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

باهنر:دست دولت را باز گذاشتیم

چهارشنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۰۳:۱۰
کد مطلب: 449898
نایب رئیس دوم مجلس شورای اسلامی گفت: تلاش کردیم دست دولت را برای اجرای برجام باز بگذاریم.
 
باهنر در جمع خبرنگاران:
تلاش کردیم دست دولت را برای اجرای برجام باز بگذاریم


 
به گزارش جهان به نقل از مهر، محمدرضا باهنر، در حاشیه مراسم سالگرد آیت‌الله مهدوی‌کنی با حضور در جمع خبرنگاران در خصوص آخرین وضعیت برجام در مجلس اظهار داشت: تلاش کردیم که متنی که از مجلس بیرون می آید، منافع ملی ما در چارچوب مذاکرات را تامین کند.
 
وی افزود: از طرف دیگرتلاش کردیم دست دولت را برای اجرای آن باز بگذاریم. متن ماده واحده بسیار دقیق، فنی، سنگین و پیچیده بود؛ کما اینکه متن برجام هم از چنین پیچیدگی‌ای برخوردار بود.
 
باهنر با بیان اینکه مجلس شورای اسلامی به تغییر در متن قراردادهای بین‌المللی ورود پیدا نمی کند، خاطرنشان کرد: بنابر آئین‌نامه‌های داخلی مجلس قراردادهای بین‌المللی یا تایید شده و یا رد می شوند.
 
نایب رئیس دوم مجلس شورای اسلامی ادامه داد: از آنجایی که در متن برجام تفسیرهای متنوع و متفاوت از برخی واژه ها وجود داشت، تلاش کردیم تعبیر خودمان را از متن داشته باشیم و آن را به دولت ارائه کردیم.
 
دبیر جبهه پیروان خط امام و رهبری با تاکید بر اینکه ما برای ادامه همکاری ایران و ۱+۵ شرایط را محیا کردیم، تصریح کرد: تلاش می کنیم بر این مبنا کار را جلو ببریم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *