جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۲
۹
محمد دهقان، عضو هیئت رئیس مجلس مطرح کرد؛

نهیب کم سابقه‌ رهبر معظم انقلاب در مورد‌ مذاکره با آمریکا

شنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۳۰
کد مطلب: 449195
از ابتدا با هوشمندی رهبر انقلاب فقط مجوز مذاکره در زمینه هسته ای به تیم مذاکره کننده داده شده بود و اگر دامنه مذاکرات به مسایل دیگر کشیده می شد به دلیل گستره اختلافات و حقه بازی آمریکا یی ها مذاکرات به هیچ نقطه معینی نمی رسید.
نهیب کم سابقه‌ رهبر معظم انقلاب در مورد‌ مذاکره با آمریکا
گروه سیاست "جهان نيوز" _  عضو هیات رئیسه مجلس: مخاطب اول نهیب کم سابقه رهبر معظم افرادی است که ساده لوحانه مسیر نفوذ آمریکا در کشور را هموار می کنند.

دکتر محمد دهقان در جلسه اساتید دانشگاه فردوسی گفت: از ابتدا با هوشمندی رهبر انقلاب فقط مجوز مذاکره در زمینه هسته ای به تیم مذاکره کننده داده شده بود و اگر دامنه مذاکرات به مسایل دیگر کشیده می شد به دلیل گستره اختلافات و حقه بازی آمریکا یی ها مذاکرات به هیچ نقطه معینی نمی رسید.

ایشان افزود: با وجود اینکه آمریکایی ها پس از توافق هسته ای مدام بر دشمنی خود با ایران تاکید می کنند و نتیجه این توافق را مهار همه جانبه ایران تلقی می کنند برخی افراد با نادیده گرفتن عمق دشمنی آمریکا و اسرائیل با ایران سعی دارند روز به روز خودشان را صمیمی تر از گذشته با امریکا نشان دهند.

نماینده چناران و طرقبه شاندیز با اشاره به سیاست های آمریکا در حمایت از اسرائیل و حکام سعودی و سایر مزدوران خود در منطقه اظهار داشت: آنها که تصور می کنند آمریکا یی که در کشور های منطقه در حال جنگ با یاران انقلاب اسلامی است و در برابر ایران در همه عرصه ها در گیری دارد و الحمد لله شکست هم خورده است امروز به دنبال عادی کردن روابط با ایران است آنها افراد ساده اندیش و سطحی هستند.

ایشان ادامه داد: برخی افراد بدون اینکه منتظر نتیجه مذاکرات هسته ای باشند به خاطر سادگی سیاسی، علیرغم هشدارها ی رهبر معظم به دنبال تطهیر چهره آمریکا در داخل کشور و تنزل در برابر خواست آنها هستند.
وی گفت: همان گونه که رهبری معظم در گذشته بیان داشتند توافق هسته ای آزمون بزرگ آمریکایی هاست تا حسن نیت خود را در قبال ایران اثبات کنند، اگر بر فرض نزدیک به محال این رژیم دست از دشمنی و فشار بر جمهوری اسلامی برداشت با تشخیص رهبر معظم ممکن است گام دیگر برداشته شود.

دهقان افزود: آمریکا در پی آنست که ناکامیها و شکست های خود از ایران را از طریق نفوذ سیاسی و امنیتی در ایران جبران کند.
در این جلسه دهقان به سوالات اساتید در خصوص محتوای برجام و نظرات نمایندگان درباره آن پاسخ داد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


ولی کو گوش شنوا؟!!!
حسین
به مرور زمان فهمیدم ... یکی از مهره هایی است که سعی کرده جزء کسانی قرار بگیرد که مورد تشویق ملت و غربزده ها قرار گیرد و در این راه هر تلاشی ککردهرده و باصطلاح ضعیف النفسی است که دومی ندارد ومتاسفانه شما اصلا درباره اون و رفتارهاش هیچ اطلاع درست و کامل و مستندی نمی کنید.هم داره از توبره میخوره هم از آخور
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه هنوز فکر میکنند کلید مذاکرات را در دست دارند
ناشناس
اگر امریکا دست از خویی فروعونیت بر دارد که دیگر امریکا نیست امریکا دستش تا مرفق نه تا کتف بلکه بالاتر به خون مردم جهان و جنایت اغشته است با این شیطان بزرگ دست دادن و قدم زدن از کدام انسان بر می اید
چه کسی این ادم را مودب می داند جز اینکه باید ساده لوح و ساده اندیش و خوش خیال باشد
Iran, Islamic Republic of
جناب دهقان
با تشکر از مواضع انقلابی شما، حضرتعالی در روز یکشنبه(فردا) در مجلس با رایزن های خوب خود مانع تصویب طرح فریبنده وکیل الدوله هایی مثل ... و ... شوید!
انتظار داریم یکشنبه سیاه دیگری برای مجلس انقلاب اسلامی رقم نخورد!!
مگر به غير از اصول گرايان در دولت قبلي كسي قصد دارد با امريكا مذاكره كند!!!ظاهرا رد 2فوريت كميسيون برجام خيلي را عصباني كرده است
سیدعباس
Iran, Islamic Republic of
من هم با مذاکره با آمریکا موافقم...
سيد
Iran, Islamic Republic of
هر كسي مذاكره با شيطان بزرگ موافق, ...
حمید
چهره ناپاک آمریکا آنقدر زشت وکریه هست که اگر بعضی آقایانی که برای دست دادن به این نمونه واقعی شیطان و بزک کردن ان خودراهم بکشند به جائی نمیرسند فقط چهره خود راکریه وپرونده شان را سیاه میکنندوشرمنده درپیشگاه امام(ره) ٬رهبر معظم انقلاب وملت شریفمان میشوند.