پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 9 May 2024
 
۵
۱۰

آخرین روزهای خوش ملک عبدالله !

يکشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۹:۳۰
کد مطلب: 399894
دربار عربستان خبرهای مربوط به وضعیت جسمی پادشاه این کشور را به شدت سانسور می‌کند که این مسئله خود ابهاماتی را در خصوص سرنوشت او به وجود آورده است.
به گزارش جهان، تسنیم به نقل از پایگاه خبری احرار الحجاز گفت: درحالی که وضعیت جسمی پادشاه عربستان رو به وخامت رفته و هم اکنون حتی تنفس او از طریق لوله صورت می‌گیرد، یکی از فعالان عربستانی در فضای مجازی با نام مستعار "مجتهد" در جدیدترین مطلب خود نوشته است که خبرهای مرتبط با ملک عبدالله به شدت سانسور شده و به هیچ کس غیر از "سلمان بن عبدالعزیز" و "مقرن بن عبدالعزیز" آن نیز به مدت چند دقیقه اجازه ملاقات با پادشاه داده نمی‌شود.

وی در یکی از تؤیت‌های خود نوشته است: "خالد التویجری" رئیس دربار سعودی و "متعب بن عبدالله" پسر پادشاه به شدت خبرهای مربوط به وضعیت پادشاه را سانسور می‌کنند و پس از متصل کردن لوله تنفس به او، هیچ شخصی غیر از سلمان و مقرن با ملک عبدالله ملاقات نکرده است، همچنین از مهمانان در محل از پیش آماده شده‌ای پذیرایی می‌شود.

مجتهد ادامه داده است که فعالیت‌های مخالفان "متعب بن عبدالله" آغاز شده است اما التویجری به دلیل متصل شدن لوله تنفس به پادشاه دیگر نمی‌تواند برای بهتر کردن شرایط متعب بیانیه‌ای از زبان پادشاه صادر کند.

به گزارش جهان، علی رغم ملاقات "سلمان بن عبدالعزیز" و "مقرن بن عبدالعزیز" و برخی دیگر از شاهزادگان سعودی با پادشاه، هیچ تصویری از این دیدار‌ها منتشر نشده است و این خود ابهام و سوالات زیادی را در خصوص سرنوشت ملک عبدالله ایجاد می‌کند.

ملک عبدالله پنجمین فرزند عبدالعزیز بنیانگذار عربستان سعودی است که به پادشاهی رسید. درگذشته انتقال قدرت در عربستان از برادری به برادر دیگر بر اساس سن صورت می‌گرفته است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


محسن
Iran, Islamic Republic of
الی جهنم!
خلایق هرچه لایـــــــق
ابوذر
گور ب گور بشه ان شا ...
ابراهیم
خدائیش خیلی حال کردم این مردم ایول دارند چرا؟؟؟؟ سه کامنت بالا تا این ساعت که من کامنت نوشتم نه مثبت و نه منفی دادن این نشان از فهم و شعور مردم نسبت به بعضی از موضوعات است حال طرف هرکی می خواهد باشد
مرگ بر ال سعود
لعنت الله علی القوم الظالمین
...
منزل نو در جهنم مبارک !!!
بمیر که حالا دیگه نوبت حسابرسی خودته ملک
90 سال روی پول زندگی کنی هم آخرش این دنیا فانی است و می میری
آخ که چه دردناک است که اون دنیا تا الی الابد بجای عشق و حال عذاب بکشی
به امید ظهور