پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۶
۴

حمله افراد ناشناس به خودروی علی دایی

پنجشنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۱۹:۲۷
کد مطلب: 329693
سه هوادار پس از تمرین امروز با سنگ به خودروی علی دایی حمله‌ور شدند.
حمله افراد ناشناس به خودروی علی دایی
به گزارش جهان، تمرین تیم فوتبال پرسپولیس برای دیدار مقابل ذوب آهن بعدازظهر امروز برگزار شد که حدود 40 الی 50 هوادار پشت درهای بسته بودند.
 
این هواداران پس از تمرین امروز بازیکنان را به سمت اتوبوس بدرقه کردند اما در اتفاقی عجیب و سؤال برانگیز در هنگامی که علی دایی قصد خروج از ورزشگاه را داشت هواداران از او درخواست  عکس گرفتن و امضا داشتند که دایی نیز مثل همیشه به پیشنهاد آنها جواب مثبت داد.
 
پس از این مسئله دایی سوار خودرو شد تا درفشی‌فر را ترک کند ناگهان سه نفر که به نظر هوادار می آمدند با سنگ به خودروی او حمله‌ور شدند و پس از آسیب رساندن به خودروی علی دایی در بین هواداران ناپدید شدند.
 
به گزارش فارس، دایی که از این اتفاق ناراحت شده بود از ماشین پیاده شد تا مشخص شود چرا هواداران دست به این کار زدند و در بین هواداران نیز ناراحتی خود را اعلام کرد.البته اعتراض دایی به جایی نرسید و این افرادی که معلوم نیست به چه نیتی اقدام به سنگ زدن به ماشین سرمربی پرسپولیس کردند در بین سایرین ناپدید شدند.
 
پرسپولیسی‌ها خیلی سعی کردند تا این افراد را شناسایی کنند و حتی به چند نفر نیز مظنون شدند اما راهی به جایی نبردند و علی دایی که ماشینش دچار خسارت شده بود با ناراحتی محل تمرین را ترک کرد.
 
البته پای نیروی انتظامی هم به این قضیه باز شد ولی این افراد ناشناس شناسایی نشدند.

حاشیه‌سازان تمرین پرسپولیس بازداشت شدند
 
در همین حال فارس نوشت:
هوادارانی که امروز مقابل درِ ورزشگاه درفشی‌فر حاشیه درست کردند، دستگیر شدند.

بعد از تمرین امروز پرسپولیس مقابل در ورزشگاه درفشی فر مشکلات حاشیه ای رخ داد که کمی عجیب به نظر می رسید.
 
در بین هوادارانی که برای عکس گرفتن با علی دایی شوق نشان می دادند چند نفری به ماشین علی دایی با پرتاب سنگ خسارت وارد کردند. این مسئله فقط به همین جا ختم نشد و بین هواداران درگیری هایی که حتی فیزیکی هم بود پیش آمد. در نهایت نیروی انتظامی در محل حادثه حضور پیدا کرد و عده ای از هواداران پرسپولیس را که ایجاد حاشیه کردند بازداشت شدند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


یکی از دلایل این عمل تفاوت و تبعیض مالی و اقتصادی در بین مردم است وقتی جوانی که بدون کار بوده و برای دیدن بازی به ورزشگاه می اید و علی دایی را با اتومبیل میلیاردی می بیند این عکس العمل طبیعی به نظر می رسد و تا وقتی این الگوها فقط به قروفر خود برسند و سعی در کسب مال از هر راهی بزنند بهتر از این هم نخواهد شد .
مهمان
Iran, Islamic Republic of
شما خودت که میری ورزشگاه و اینقدر فوتبال فوتبال میکنی باعث میلیاردی شدن فوتبالیست ها میشی.
اکثر اونایی هم که میرن ورزشگاه قشر پایین جامعه اند.
Iran, Islamic Republic of
دایی کارت درسته
با این حمله دیگه معلوم شد
دستشون درد نکنه