جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۲۷
۱
دلال«سداسمالی»که جنتلمن شد!

وقتی پول مهریه خانم بازیگر با نزدیکی به گروهک انحرافی درآمد

شنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۵۴
کد مطلب: 427694
شاید بهتر باشد این خانم بازیگر هم به جای گرفتن ژست انسان‌های متمدن این سوال را از همسر خود پرسش کند که با جان چند انسان بدبختی که تنها جرمشان بیماری و نداشتن پول دارو بوده، بازی کرده است؟
وقتی پول مهریه خانم بازیگر با نزدیکی به گروهک انحرافی درآمد
به گزارش جهان، راه دانا نوشت:
سال گذشته بود که با کنایه‌های یکی از بازیگران در برنامه‌ی زنده‌ی تلویزیونی مبنی بر برابری "نصف بودجه تئاتر کشور با مهریه پشت قباله یک بازیگر سینمای ایران"، رسانه‌های زرد سایتی و مکتوب به سمت پوشش اخبار لحظه به لحظه این ازدواج رفتند.

این رسانه‌ها که رقمی نزدیک به ۲۲ الی ۲۵ میلیارد تومان برای مهریه این خانم ۳۸ ساله و دیپلمه منتشر کرده بودند، تنها به این خبر از همسر وی بسنده کردند که او فرزند یکی از یاران رئیس دولت‌های نهم و دهم است. البته شایعات زیادی نیز پیرامون سن این فرد در سایت‌های زرد منتشر شد که حکایت از تفاوت سنی بیش از ۱۰ ساله‌ی وی با خانم بازیگر داشت. "گفته می‌شد این شازده! علاوه بر شل کردن سر کیسه برای این خانم بازیگر، بیش از ۱۰ سال نیز از او کوچکتر است!"

حالا خانم بازیگر، خود نیز با راه انداختن صفحات متعدد در شبکه‌های اجتماعی از جمله اینستاگرام، کار زردنویسان را راحت کرده است. او که اقدام به انتشار تمام مراحل زندگی‌اش می‌کرد پس از مدتی خبر از بارداری خود داد و با انتشار تصاویری از اندام خویش در این دوران، به مشابه‌سازی کاریکاتوری از زوج مشهور آنجلینا جولی و بردپیت پرداخت که البته کاملا مضحک از آب درآمد.

این بازیگر دست دوم سینمای ایران همچنین به گفت‌وگو با رسانه‌های زرد پرداخت و از ابعاد دیگر زندگی خود نظیر علاقه‌مندی‌هایش که یکی از آنان "شکم‌نمایی" بود پرده برداشت! اما تمام این اقدامات و ایجاد انتظار برای به دنیا آمدن فرزند این زوج نه تنها در جامعه با واکنش‌های منفی روبه‌رو شد بلکه با تمسخر کاربران شبکه‌های اجتماعی نیز همراه بود.

این زوج که پیشتر اعلام کرده بودند آلمان را برای تولد نوزادشان انتخاب کرده‌ و البته می‌خواهند انتخاب نامش را بر عهده خودش بگذارند تا نمایش ثروت و تمدنی که به راه انداخته‌اند را به زینت دموکراسی نیز بیارآیند نه تنها با این اقدامات باعث افزایش محبوبیت و شهرت خود نشدند بلکه این سوال را در ذهن مردم پدید آوردند که این همه نمایش ثروت و تبرج نشات گرفته از چیست و آیا این رفتارها تکرار حکایت تازه به دوران رسیده‌هاست؟... همسر کم سن و سال این خانم چگونه به این ثروت دست پیدا کرده است؟

مردم ایران که با توجه به سختی‌های فراوان متحمل شده طی سالیان طولانی عادت به این‌گونه رفتارها نداشته و همیشه به درستی با ظن به این مسائل نگاه می‌کنند تنها این فکر به ذهنشان خطور می‌کند که احتمالا هزینه این فخرفروشی‌ها نیز به حساب جیب آنان است!

برای پاسخ به این سوالات و ابهامات باید نگاهی بیاندازیم به شغل همسر کم سن و سال خانم بازیگر. وی به واسطه رابطه نزدیکش با یکی از مهره‌های اقتصادی گروهک انحرافی که متاسفانه مدتی بر مسند ریاست سازمان مرتبط با تامین داروی کشور نشسته بود و با استفاده از خلاهای ناشی از خیانت برخی افراد که جلوی ورود و پخش داروهای حیاتی مردم بیمار و رنجدیده را گرفته بودند، اقدام به دلالی دارو کرده و با توجه به احتیاج مبرم بیماران صعب‌العلاج، چند ده برابر قیمت واقعی یک دارو از آنان طلب پول می‌کرده است. این درحالی است که همان داروها با هزینه بیت‌المال و با قیمت واقعی به دست این فرد می‌رسیده است.

گرچه وزیر وقت بهداشت و درمان در اعتراض به این اقدامات کثیف استعفا داد و تاب دیدن بازی با جان مردم را نیاورد ولی به نظر می‌رسد آن عده از آقایان "جنتلمن"[۱] امروزی که تا دیروز به واسطه ارتباط با گروهک انحرافی به شغل دلالان داروی"سداسمال" مشغول بودند باید متوجه باشند که از جیب چه کسانی حاتم بخشی می‌کنند.

شاید بهتر باشد این خانم بازیگر هم به جای گرفتن ژست انسان‌های متمدن این سوال را از همسر خود پرسش کند که با جان چند انسان بدبختی که تنها جرمشان بیماری و نداشتن پول دارو بوده، بازی کرده است؟

مردم ایران حق دارند که هیچ کدام از این مانورهای خوشی و ثروت را باور نکنند و همیشه با دیدن این افراد فکر کنند از جیب آنان است که دارد هزینه می‌شود.

پی نوشت:
[۱] واژه جنتلمن را یکی از بازیگران در پیام تبریک خود به مناسبت تولد نوزاد این خانم بازیگر و در توصیف همسر او به کار برده است. به نظر می‌رسد این واژه در کشور ما تنها به آدم‌های پول‌دار تعلق می‌گیرد!
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


یکی
مطالب خوب و بجایی بود . وضعیت سینماگران فعلی و خود باخته را خوب روشن کردید !