جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۱

خبری خوش برای مادران

دوشنبه ۲ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۴۵
کد مطلب: 457295
رئیس بسیج جامعه زنان کشور با بیان اینکه بسیج با هدف کمک به متولیان امر کودک، مهدهای مساجد را راه‌اندازی کرد، گفت: بهزیستی برای ۲ هزار و ۵۰۰ مهد مساجد مجوز صادر می‌کند.
به گزارش جهان به نقل از مهر، مینو اصلانی در مراسم انعقاد تفاهمنامه همکاری مشترک با سازمان بهزیستی که در راستای گسترش و تقویت مهدهای مساجد در سراسر کشور برگزار شد، اظهارداشت: همانگونه که بسیجیان از ابتدای دفاع مقدس تا به امروز امنیت و آسایش و آرامش را رقم زدند ما نیز باید این سنگر را حفظ کنیم.
 
وی با بیان اینکه این نهاد وظیفه پاسداری از ارزش‌های انقلاب اسلامی را دارد و مقام معظم رهبری از آن به عنوان جریان فرهنگساز یاد کرده‌اند، افزود: کودکان و نوجوانان آینده‌سازان کشور هستند؛ از این‌رو بطور جدی بسیج در این حوزه ورود پیدا کرد و با هدف کمک به متولیان امر کودک، مهدهای کودک مساجد را راه‌اندازی کردیم؛ چراکه مساجد محل تربیت و عروج تعالی انسان هستند.
 
اصلانی همکاری مشترک بسیج مستضعفان و سازمان بهزیستی را رویدادی مبارک در راستای هم‌افزایی و توسعه و گسترش مهدهای مساجد در سراسر کشور عنوان کرد و یادآور شد: در پی این توافق، بهزیستی به عنوان متولی امر صدور مجوز مهدهای کودک برای ۲ هزار و ۵۰۰ مهدمساجد مجوز صادر می‌کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *