جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱

عبور «شیار143» از مرز دو میلیارد تومان

جمعه ۲۸ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۳۶
کد مطلب: 397094
«شیار ۱۴۳» به کارگردانی نرگس آبیار پس از ۳۶ روز اکران عمومی به فروشی معادل دو میلیارد و ۳۰ میلیون تومان رسید.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، امیر قطبی مدیر فروش فیلمیران نیز در مورد آخرین آمار فروش «شیار ۱۴۳» به کارگردانی نرگس آبیار گفت: این فیلم طی ۳۶ روز اکران خود در سینماهای تهران یک ملیارد و ۱۳۰ میلیون تومان فروش کرده است و در سینماهای شهرستان ۹۰۰ میلیون تومانی فروخته است که در کل فروش این فیلم ۲ میلیارد و ۳۰ میلیون تومان شده است.

وی همچنین در مورد آخرین آمار فروش «آنچه مردان درباره زنان نمی‌دانند» به کارگردانی قربان محمدپور گفت: این فیلم در مجموع ۲۹ روز اکران در ۴۲ سینما، در سینماهای تهران ۵۷۰ میلیون تومان و در سینماهای شهرستان ۲۶۰ میلیون تومان فروش داشته است و در کل ۸۳۰ میلیون تومان فروخته است.

یلم «شیار ۱۴۳» اثر تحسین شده تماشاگران سینمای ایران در سی و دومین جشنواره فیلم فجر بوده است. در این فیلم سینمایی مریلا زارعی، مهران احمدی، گلاره عباسی، جواد عزتی، یداله شادمانی، سامان صفاری، زهرا مرادی، مهیا دهقانی، حسام بیگدلو بازی کرده اند.

این فیلم داستان بانویی با نام الفت است که فرزندش به جبهه رفته و او سال هاست چشم به راه اوست تا اینکه این چشم به راهی با خبری به پایان می رسد...
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *