پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

پیرلو یک ماه خانه‌نشین شد

جمعه ۷ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۲۶
کد مطلب: 377492
آندره‌آ پیرلو به دلیل مصدومیت نمی تواند تا یک ماه تیمش را همراهی کند.
به گزارش جهان به نقل از ایسنا، آندره‌آ پیرلو که نقش مهمی در قهرمانی یوونتوس در سال گذشته داشت، به دلیل مصدومیت نمِ تواند تا یک ماه تیمش را همراهی کند و به همین دلیل سه هفته نخست لیگ ایتالیا را از دست داد.

اولین دیدار هفته نخست لیگ ایتالیا را یوونتوس و کیه‌وو برگزار خواهند کرد . این دیدار فردا (شنبه) برگزار می‌شود و پیرلو غایب بزرگ این دیدار است.

بعد از آن که ماسیمیلیانو آلگری به عنوان سرمربی جدید یوونتوس انتخاب شد انتظار می‌رفت که آندرآ پیرلو از این تیم جدا شود، چرا که این دو رابطه خوبی با هم ندارند و آلگری یکی از دلایل اصلی جدایی پیرلو از میلان بود. آلگری پیش از این اعلام کرد که مشکلی با پیرلو ندارد و دوست دارد که این بازیکن به بازی در یوونتوس ادامه دهد. به نظر می‌رسد که پیرلو هم دوست ندارد که یوونتوس را حتی با وجود آمدن آلگری ترک کند.

پیرلو چهار سال پیش از میلان جدا شد و به یوونتوس پیوست. او در تیم جدید خود بازی‌های بسیار خوبی را به نمایش گذاشت و سهم بسزایی در قهرمانی یووه در سه فصل اخیر رقابت‌های سری A داشته است. او گفت: اصلا قصد ندارم که یوونتوس را ترک کنم. می‌خواهم دو سال دیگر در این تیم بازی کنم سپس تصمیم می‌گیریم که آیا بازی کنم یا برای همیشه از مستطیل سبز خداحافظی کنم.

پیرلوی ۳۵ ساله درباره این سوال که بعد از جدایی از یوونتوس به چه تیمی خواهد رفت این گونه پاسخ داد: لیگ آمریکا را دوست دارم. بعد از پایان قراردادم با یوونتوس دوست دارم به فوتبال آمریکا بروم. هنوز زود است که در این‌باره صحبت کنم. اجازه بدهید که ببینیم در آینده چه اتفاقی می افتد.

پیرلو تا سال ۲۰۱۶ با یوونتوس قرارداد دارد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *